Steinar Lund

Steinar Lund

Steinar Lund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn

Steinar Lund har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Steinar Lund har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.8. Steinar Lund har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

71 omdömen om Steinar Lund

Herbert R
Sålde sitt hus med hjälp av Steinar Lund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Smögen

Han är en mycket bra mäklare. Och kunnig.

Mattias H
Köpte sitt hus med hjälp av Steinar Lund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Smögen

Klar och tydlig med vad som gäller, snabb hantering.

Lisbeth E
Kungshamn

Trevlig, bra bemötande. Tillgänglig Hittade ett hus som passa oss! Tack!

Jessica B
Branäs

Otroligt härlig människa.. alltid tillmötesgående. Alltid glad. Lugn och lagom. Kändes väldigt tryggt med honom . Rätt man på rätt plats 🤩 Jessica Björn

Svar från Steinar Lund

Hej Jesscica. Jag rodnar nästan av ditt trevliga omdöme. Hoppas ni kommer att trivas när ni har installerat er. Vi ses. /Steinar

Tony W
Branäs

Bra Mäklare som gör ett bra jobb !

Magnus S
Sålde sin stuga med hjälp av Steinar Lund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Hunnebostrand

Kundorienterad och får kunden att känna sig trygg samt lyssnad på. Mycket professionell

Svar från Steinar Lund

Tack Magnus för det fina omdömet. Kul att få hjälpa er med försäljningen av er fastighet.

Björn E
Branäs

Min erfarenhet av Steinar är på topp! Mycket erfaren och med bra kommunikation under processen, gick i mål på bästa sätt och en smidig hantering gjorde oss mycket nöjda.

Sten-Åke F
Bohus-Malmön

Kunnig, klart förklarande, snabba klara besked. Jag har tidigare jobbat mycket med Svensk Fast. och har höga förväntningar som han verkligen levde upp till. Det var alltid lätt att nå honom. om han inte kunde svara vid ngt. tillfälle så ringde han snart upp Man har liksom fått en relation

Kristina L
Fisketången

Jag har bara gott att säga om Svensk Fastighetsförmedling i Kungshamn och dess mäklare Steinar. Steinar är en trygg ledsagare att ha vid sin sida som säljare av fastighet. Han är proffsig och serviceinriktad. Med andra ord, toppen eller med andra ord fantastisk. Vi kunde inte vara nöjdare.

Svar från Steinar Lund

Hej Kristina. Tack för fina ord och trevlig recension. Önskar dig och din familj en trevlig sommar

Kennet L
Fisketången

Allt gick som ja hade tänkt, det väldigt bra!

Svar från Steinar Lund

Hej Kennet. Kul att vi kunde bidra med vår kunnskap så att allt gick som du hade tänkt och att resultatet blev väldigt bra.