Ellen Mobelius

Ellen Mobelius

Ellen Mobelius är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nybro

Ellen Mobelius har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Ellen Mobelius har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.8. Ellen Mobelius har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

93 omdömen om Ellen Mobelius

Sedan starten hos Reco 2020
Andreas T
Sålde sitt hus med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Vassmolösa

Proffesionell, lugnt och trevligt bemötande.

Lars-Erik O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Kalmar

Mycket trevlig, kan sitt yrke mycket bra, jättenöjd

Barbara S
Hagby

Bra stöd med visningar och diskussion med spekulanter. Trevligt och kunnigt bemötande.

Katharina E
Sålde sin bostad med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Alsterbro

Hon tog hand om allt och pratade även med andra banker för att hjälpa intressenten att få lån.

Ulla J
Alsterbro

Trevlig och personlig. Vi har hitintills inget att klaga på.

Regina H
Köpte sin stuga med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Nybro

Ellen Mobelius gav oss utmärkta råd och stod vid vår sida under hela köpprocessen. Tack så mycket för allt

Elisabet L
Köpte sitt hus med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Alsterbro

Nöjd och glad över bemötandet av Ellen. Det känns enkelt och positivt.

Sanna L
Emmaboda

Ellen gav ett bra bemötande, lyhörd och hjälpsam. Hon höll oss uppdaterade hela tiden om vad som hände vilket gav ett stort förtroende. Rekommenderas varmt, du kommer inte bli besviken!

Pekka L
Emmaboda

Blev fint bemött av Ellen, hon skötte allt professionellt, bra kommunikation, rekommenderar varmt!

Anders S
Nybro

Ellen var mycket lyhörd och lugn samt lyssnade in oss som säljare på ett exceptionellt sätt! Ellen hade allt vi förväntade av en mäklare. Köpare av vårt hus var och tittade på ett annat hus som inte passade dom men så ledde Ellen köparen till vårt hus och huset var sålt på en vecka och allt gick hur smidigt som helst så tusen tack Ellen i dessa tuffa tider att sälja hus! Vi rekommenderar varmt Ellen till er som ska sälja.