Svensk Fastighetsförmedling Nybro

Svensk Fastighetsförmedling Nybro

• BadgeFiveYears
Ring 0481-170 00 Dela

Välkommen till "Staden i Glasriket" - Nybro! Nybro har en pittoresk småstadskänsla och staden är omgiven av mindre orter och en aktiv landsbygd. Design-, trä-, och pappersindustrin är stark i området och med smidiga kommunikationer tar man sig snabbt och enkelt både till Kalmar vid kusten och Växjö i inlandet. Vi på Svensk...

128 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Nybro

Andreas T
Sålde sitt hus med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Vassmolösa

Proffesionell, lugnt och trevligt bemötande.

Lars-Erik O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Kalmar

Mycket trevlig, kan sitt yrke mycket bra, jättenöjd

Barbara S
Hagby

Bra stöd med visningar och diskussion med spekulanter. Trevligt och kunnigt bemötande.

Rasmus E
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Tillback en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Nybro

Superbra bemötande samt väldigt informativ. Emma levde verkligen upp till våra förväntningar och har varit otroligt hjälpsam. Extra plus för genomgångarna av besiktningsprotokoll/bostaden vid visningarnas start samt ev. lösningar och tips.

Tusen tack Rasmus för fina ord, det betyder jättemycket! Emma

Annika A
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Tillback en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Nybro

Mycket bra, tydlighet och bra kommunikation hela vägen. Lyhörd för våra önskemål och behov.

Tack Annika för fint omdöme, det betyder jättemycket! /Emma

Marcus A
Nybro

Målmedveten, kunnig och dedikerad. Alltid tillgänglig för frågor och höll oss uppdaterade om nuläget kring försäljningen.

Svar från Emma Tillback

Tusen tack för fint omdöme, det betyder mycket! /Emma

Chanelle C
Nybro

Väldigt bra! Bra med beskrivning av hus vid visning och väldigt engagerad i sitt jobb. Fanns alltid tillgänglig när man hade frågor.

Tusen tack för fint omdöme! Det betyder jättemycket. /Emma

Nils Anders E
Sålde sin bostad med hjälp av Emma Tillback en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Nybro

Vi blev bemødt af mægler Emma Tillback med rigtig god service og hjælpsomhed. Emma Tillbach levede helt op til alle forventninger og holdt os fint underrettet undervejs, rigtig godt, vi kunne ikke forlange en bedre mægler.

Svar från Emma Tillback

Tack bästa Mona och Anders för fina ord! Det betyder väldigt mycket!

Jonathan J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Tillback en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Nybro Centralt

Bra och engagerad mäklare som även var snabb med återkopplingen om det uppstod några frågor under processen.

Svar från Emma Tillback

Tusen tack för fina ord, det betyder jättemycket för mig! /Emma

Johanna T
Köpte sin bostad med hjälp av Emma Tillback en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Nybro

Emma Tillback uppfattas som noggrann, kunnig och har ett naturligt tryggt och vänligt sätt. Jag fick en ingående visning av Lillaverke och snabba svar på det jag ville veta i efterhand.

Svar från Emma Tillback

Tusen tack för fina ord, det betyder jättemycket för mig!

Katharina E
Sålde sin bostad med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Alsterbro

Hon tog hand om allt och pratade även med andra banker för att hjälpa intressenten att få lån.

Ulla J
Alsterbro

Trevlig och personlig. Vi har hitintills inget att klaga på.

Rosita N
Nybro

Proffsigt personligt bemötande från början till slut. Överträffade förväntningarna. Hon hade god kännedom om potentiella köpare och det kändes som hon gjorde det där extra för just oss. Vi fick vara med i alla steg med snabb feedback vilket betydde mycket. Hin kämpade verkligen för oss och för att affären skulle bli av. Hatten av!

Tack bästa Rosita för jättefint omdöme! Det betyder så oändligt mycket! Emma

Theodor A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Tillback en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Nybro

Bra bemötande, trevlig, rak på sak

Svar från Emma Tillback

Tack snälla Theodor för fint omdöme, det betyder verkligen jättemycket! Emma

Michael S
Nybro

Vi kan starkt rekommendera Emma som mäklare. Vi märkte redan på första mötet att Emma var väldigt engagerande som person och valde henne som vår mäklare direkt. Och vi är mer än nöjda med hennes insats. Så vill man ha en mäklare som alltid ger 100% så är Emma rätt mäklare att anlita. Micke och Sara

Tack bästa Micke & Sara för ert fina omdöme. Det betyder så mycket! Emma

Veronica B
Nybro

Emma va välkomnande och kunnig, kunde hon inte tog hon reda på det och återkopplade

Svar från Emma Tillback

Tusen tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, det betyder mycket.

Regina H
Köpte sin stuga med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Nybro

Ellen Mobelius gav oss utmärkta råd och stod vid vår sida under hela köpprocessen. Tack så mycket för allt

Annika A
Nybro

Väldigt engagerad!! Emma har verkligen lyssnat till våra tankar och funderingar och hjälpt oss att reda ut frågetecken längs vägen. Kommunikationen genom processen har varit kanon.

Svar från Emma Tillback

Hej Annika! Tusen tack för ditt fina omdöme, det betyder jättemycket för mig! Emma

Elisabet L
Köpte sitt hus med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Alsterbro

Nöjd och glad över bemötandet av Ellen. Det känns enkelt och positivt.

Sara F
Nybro

Jag rekommenderar starkt Emma Tillback. Hon visade stort engagemang och dedikation vid försäljningen av min villa och var lyhörd gällande mina önskemål. Hon gav inte upp trots utmanande marknadsförhållanden, och tack vare hennes ansträngningar kände jag mig väl omhändertagen och trygg genom hela processen. Jag kommer definitivt att rekommendera henne till vänner och familj som söker en fastighetsmäklare.

Svar från Emma Tillback

Tack bästa Sara för den jättefina rekommendationen, det är min bästa hittills. Det betyder jättemycket för mig! Emma

Rami S
Idehult

Hon är kreativ och dedikerad till sitt arbete

Svar från Emma Tillback

Tack bästa Rami för fint omdöme!

Maria Elisabet K
Nybro

Vi är mycket nöjda med Emma. Hennes otroliga engagemang och snabba återkoppling i div. frågor. Vi rekommenderar starkt Emma som mäklare.

Tack bästa Maria för fint omdöme. /Emma

Sture L
Nybro

Det var bra och trevlig att göra affären igenom henne. Hon var hjälpsam hela vägen.

Svar från Emma Tillback

Tack snälla för ett fint omdöme, det betyder jättemycket för mig!/Emma

Patrik O
Nybro

Emma har hjälpt oss genom försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Hennes engagemang och mycket snabba återkopplingar under bostadsaffärens gång har uppskattats väldigt mycket av oss.

Svar från Emma Tillback

Tusen tack Patrik för ett mycket fint omdöme! Det betyder jättemycket!

Sanna L
Emmaboda

Ellen gav ett bra bemötande, lyhörd och hjälpsam. Hon höll oss uppdaterade hela tiden om vad som hände vilket gav ett stort förtroende. Rekommenderas varmt, du kommer inte bli besviken!

Viktoria B
Nybro

Vi fick en bra känsla av Emma redan från start med ett professionellt bemötande och mån om att vi skulle få information om huset och svar på alla våra frågor.

Svar från Emma Tillback

Tack snälla Viktoria för fint omdöme!

Pekka L
Emmaboda

Blev fint bemött av Ellen, hon skötte allt professionellt, bra kommunikation, rekommenderar varmt!

Markus A
Nybro

Bra bemötande, svarade på våra frågor och fick snabba besked, mycket tydlig, gick igenom besiktningsprotokoll osv.

Svar från Emma Tillback

Tack snälla för ditt fina omföme, det betyder jättemycket! / Emma

Anders S
Nybro

Ellen var mycket lyhörd och lugn samt lyssnade in oss som säljare på ett exceptionellt sätt! Ellen hade allt vi förväntade av en mäklare. Köpare av vårt hus var och tittade på ett annat hus som inte passade dom men så ledde Ellen köparen till vårt hus och huset var sålt på en vecka och allt gick hur smidigt som helst så tusen tack Ellen i dessa tuffa tider att sälja hus! Vi rekommenderar varmt Ellen till er som ska sälja.

My M
Nybro

Otroligt bra mäklare som brinner för sitt jobb. Haft ett väldigt fint bemötande mot mig och min sambo. Vi ville sälja vår fastighet snabbt och smidigt och det löste hon . Vi fick ut det vi ville ha och hon har varit otroligt bra på att informera oss under hela försäljningen. Skulle vi sälja en bostad igen så kommer vi ringa Emma direkt :)

Svar från Emma Tillback

Tack bästa My för den fina rekommendationen. Det har varit väldigt roligt att jobba med dig och Anton! Lycka till med ert nya hem! Emma

Bernd M
Alsterbro

Hat versucht in vielen Dingen zu helfen.

Per-Olof J
Kalmar

Ett bra bemötande, trevlig., hjälpsam . Höll oss uppdaterade hela tiden vad som hände .

Daniel K
Kalmar

Vår erfarenhet av Ellen har enbart varit positiv. Vi har träffat på en hel del olika mäklare undertiden vi har letat hus i Kalmar och Ellen är den mäklare som har gett oss bäst känsla när vi lämnade husvisningen.

Dorothy G
Kristvalla

Profsigt, Emma levde upp till förväntningarna gennom att vara engagerad och lyssna på oss.

Svar från Emma Tillback

Tack snälla för fint omdöme! Det betyder mycket för mig.

Dennis M
Köpte sin stuga med hjälp av Emma Tillback en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Orrefors

Emma is an exceptional broker. She is kind, flexible and extremely fast, when it comes to find solutions for upcoming problems or questions during a sale. As a customer from germany I had many questions and problems a swedish customer won't have. All these obstacles were overcome by Emma. She gave good advice and helped me with everything. I will spread the good experiance with her as much as I can and reccomend her to other customers. I would give 6 out of 5 Stars if possible ;-)

Svar från Emma Tillback

Thank you so much for this fine recommendation Dennis!

Johanna G
Lindås

Ellen är en super härlig person som alltid har bemött mig väl. Bra kommunikation och jag vet att hon gjort sitt yttersta för att hjälpa mig.

Ullabritt V
Hanemåla

Trevlig, lättsamt och tydligt - tack!

Timmy H
Paradiset

Väldigt snabbt och effektivt arbete vid försäljningen av min bostad. Trevligt bemötande, bra och kontinuerlig kontakt med mycket tydliga uppdateringar vid varje steg i processen. Bostaden såldes strax över utgångspris och innan den hann lämna "kommande annonser".

Svar från Emma Tillback

Tusen tack för att du tog dig tid att ge ett så fint omdöme! Det betyder jättemycket för mig! Hälsningar Emma

Gunilla B
Paradiset

Emmas bemötande var respektfullt, personligt och trevligt. Hon lyssnade på mina önskemål och förstod behovet av en snabb lösning. Emmas matchning blev helt perfekt! Tack vare hennes förmåga att ordna allt det praktiska som behövdes för en visning av ett nyinkommet objekt hittade jag rätt lgh. i Paradiset. Otroligt, mina förväntningar uppfylldes till 100 procent. Genomförandet av köpet ordnade sig också tack vare hennes förmåga till flexibilitet och att hitta lösningar. Emma är mycket proffsig och en mäklare att rekommendera!:)) Hälsningar Gunilla Borg

Svar från Emma Tillback

Tusen tack bästa Gunilla för den fina rekommendationen! Det betyder jättemycket för mig! Hälsningar Emma

Nikolaus K
Sålde sin stuga med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Gullabo

Ich wurde vom ersten Tag an beim Verkauf des Hauses sehr gut informiert und bei Fragen zügig beantwortet. Die Kommunikation mir Ellen war sehr gut. Und ich bin auch mit dem erzielten Preis zufrieden. Also alles top.

Carina P
Örsjö

Ellens bemötande och rådgivning vid vår husförsäljning mötte alla våra förväntningar på ett mycket positivt sätt. Hon är rätt person på rätt plats och de råd hon gav oss vid våra beslut inför och under vår försäljning gör att vi varmt kan rekommendera henne.

Mikaela K
Alsterbro

Vi har inte nog med ord för att beskriva vilken fantastisk person och mäklare Ellen är! Hon är vänlig, lyhörd, inkännande, ärlig.. Tack vare henne hittade vi rätt köpare till vårt hus, och affären gick smidigt överlag. Den som anlitar Ellen som mäklare kommer inte bli besviken. Tack för allt!

Nicolaas N
Örsjö

Presentationen av huset var tydlig och hanteringen av försäljningen var utmärkt och snabb. En trevlig upplevelse.

Per-erik G
Paradiset

Ellen är en mycket duktig fastighetsmäklare kunnig och ha ett mycket trevligt bemötande och hjälpsam med allt man kan ha bra dialoger med henne topp betyg

Judith E
Köpte sin bostad med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Alsterbro

Wir haben Ellen als professionelle und freundliche Maklerin erlebt. Die Hausbesichtigung hat sie souverän und zugewandt geleitet. Ellen war offen für Fragen , die sie alle beantworten konnte und im Gespräch sehr sympathisch. Bei der Abwicklung des Hauskaufs war sie uns eine große Unterstützung und hat die für uns passenden Lösungen gefunden. Zudem war sie gut erreichbar und zuverlässig. Wir können Ellen uneingeschränkt empfehlen und sind sehr froh, mit ihr zusammenzuarbeiten. Vielen Dank liebe Ellen! Christian und Judith mit Einar

Claes B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Mobelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Nybro
Nybro

Socialt kompetent, vänlig, glad och proffesionell!

Svar från Ellen Mobelius

Tack snälla Claes! Hoppas allt gått bra med renoveringen och att ni trivs i er nya bostad! /Ellen

Mait Clarry L
Nybro

Min mäklare helt enkelt. Hon sköter allt proffesionellt och jag känner mig trygg. Hon har hjälpt till med både köp och försäljningar och allt har gått snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt.

Jan H
Fröseke

Ellen har været en fin ejendommemægler igennem hele forløbet.

Eva-Kerstie F
Smedby

Jag kan rekommendera Ellen Mobelius. Hon har verkligen tagit sitt ansvar för denna försäljningen.

Tack snälla Eva-Kerstie! /Ellen

Amanda A
Alsterbro

Jag är väldigt nöjd med bemötandet från Ellen!

Svar från Ellen Mobelius

Tack Amanda för det fina omdömet, hoppas allt är bra med er! /Ellen