Madeleine Jonsson

Madeleine Jonsson

Madeleine Jonsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Madeleine Jonsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Madeleine Jonsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.9. Madeleine Jonsson har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

38 omdömen om Madeleine Jonsson

Sedan starten hos Reco 2020
Margareta H
Köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Mörbylånga

En trevlig mäklare som är påläst och ger sig tid att visa och svara på frågor. Bara positivt att säga om Madeleine.

Svar från Madeleine Jonsson

Tack snälla fina du Margareta. Detta kommer bli så bra! Ser fram emot att följa ert övertagande. Allt gott! //Madeleine

Christian R
Torsås Norra

Wir sind in allen Fragen schnell, kompetent und freundlich versorgt worden.

Svar från Madeleine Jonsson

Vielen Dank, das wird für euch so gut sein. Wir sehen uns nächste Woche! //Madeleine

Christine R
Torsås Norra

Frau Jonsson ist eine verlässliche , kompetente und engagierte Maklerin. Sie hat bisher alle unsere Anliegen schnell geklärt.

Svar från Madeleine Jonsson

Vielen Dank, liebe Christine, für die netten Worte. Das wird für euch so gut sein. Wir sehen uns übernächste Woche! //Madeleine

Britt-Mari W
Sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Torsås Norra

Vi har under hela den pågående försäljningen haft en mycket fin och bra dialog med Madeleine. Vi har haft många frågor och alltid fått svar och hjälp. Efter varje visning har Madeleine kontaktat oss och ett par dagar senare för att meddela oss om ev budgivning. Vi är mycket nöjda med det bemötande och hjälp vi fått av Madeleine.

Svar från Madeleine Jonsson

Tusen tack snälla Britt-Mari för fina ord. Det har varit en resa och jag är tacksam att jag fått vara med på denna och spänd på vad framtiden har att ge. Njut i värmen så hörs och ses vi när ni är hemma igen. //Madeleine

Håkan W
Torsås Norra

Omtänksam, kunnig, erfaren, lyhörd. Vi är väldigt nöjda med Madeleine.

Svar från Madeleine Jonsson

Tack för fina ord Håkan! Det värmer att höra. Önskar er en fin vistelse nu och så hörs och ses vi i Maj igen. Allt gott! //Madeleine

Thorsten C
Söderåkra

Sie is a very friedly woman. Very competent. It Was perfectly. Thank you Madeleine

Svar från Madeleine Jonsson

Thank you very much Thorsten for the kind words. Best of luck in your new vacation paradise. //Madeleine

Ola G
Sålde sin stuga med hjälp av Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Rockneby

Madeleine har ställt upp vardag som helg, alltid glad,lugn och trevlig. Trots årstiden mot sig, har hon snabbt lyckats sälja vårt sommarhus till allas belåtenhet.

Svar från Madeleine Jonsson

Tack snälla Ola! Det har varit en ren fröjd att få förmedla er fantastiska sommarbostad. Ett ställe jag sent kommer glömma. Jag önskar er allt gott framåt och hoppas vi springer på varandra! //Madeleine

Bo D
Degerhamn

Vi har fått ett vänligt bemötande och professionell visning av huset. I övrigt gott om information från mäklaren.

Svar från Madeleine Jonsson

Tack snälla Bosse för fina ord! Detta kommer bli så bra för er. Vi hörs snart igen! //Madeleine

Elin N
Ljungbyholm

Jag har gått på många husvisningar och fått delade uppfattningar om mäklare och deras jobb och fått för det mesta bara negativa upplevelser. Men med Madeleine har det bara varit bra. Hon har varit proffsig, påläst, kunnig och förstående. Verkligen nått över mina förväntningar och tycker hon varit genuin rakt igenom. Bra påläst kring objektet och varit till hjälp och svarat på alla frågor som kommit upp, och det som hon inte har svar på tar hon reda på snabbt utan problem. Har inget som jag kommer på som hon hade kunnat...

Svar från Madeleine Jonsson

Tusen tusen tack Elin för otroligt fina ord. Det värmer verkligen. Jag är helt säker på att du/ni kommer trivas och göra det till erat! Det har varit fint att få följa och guida dig/er i denna process och jag ska göra mitt bästa för att fortsätta göra det. Jag passar på att önska en God Jul & ett Gott Nytt År! //Madeleine

Hans Ove J
Ljungbyholm

Ett Mycket fint bemötande och engagerad i sitt uppdrag med ofta återkommande uppgifter!!

Svar från Madeleine Jonsson

Tack snälla Hans Ove för så fina ord! Ett så charmigt hus, det har varit en ära att fått möjligheten att hjälpa dig med denna förmedling. Allt gott till dig framåt! //Madeleine