Johanna Boman

Johanna Boman

Johanna Boman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Johanna Boman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Johanna Boman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 143 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Boman har haft 25 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

143 omdömen om Johanna Boman

Sedan starten hos Reco 2019
Christer N
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Bergshammar

Mycket bra insats. Bra kommunikation.

Kristina S
Bryngelstorp

Trevligt bemötande Kompetent Noggrann Seriös Inger förtroende

Carl-Fredrik C
Bryngelstorp

Vi har varit i kontakt med Johanna tidigare när vi själva har letat efter annat boende och vi kände redan då att hon var rätt person i branchen. Så när vi kom till att vi själva skulle sälja huset så var Johanna ett självklart val för oss. Hon har på ett tryggt och kotrollerat sätt genomfört våran husförsäljning, lyssnat in hur vi ser på det hela och utifrån det styrtupp affären på ett mycket proffsigt sätt som också sedan avslutades för oss mycket bra gällande både det moraliska och ekonomiska..

Svar från Johanna Boman

Stort tack Fredrik för er otroligt fina reco. Är så tacksam för att jag fick förtroendet att sälja ditt fina hus! Jag är även glad för er skull att det blev en fin affär och ett bra resultat. Vi ses på tillträdet!

George B
Edstorp

Är oerhört imponerad av det grundliga och professionella bemötande från början till slut och inte minst även ett fantastiskt jobb med avslutning för oss!

Stort tack George för din fina reco. Vi ses på tillträdet! Johanna

Christina Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Oppeby

Redan från första mötet kände jag att jag blev väl bemött och att mäklaren lyssnade på vad jag hade för önskemål. Hon har under hela processen sett till att jag varit väl informerad och varit tillgänglig för att snabbt och på ett vänligt och proffesionellt sätt besvara alla frågor som jag har haft. Allt har löpt suveränt smidigt. Jag är mycket nöjd och rekommenderar henne varmt.

Svar från Johanna Boman

Stort tack Christina för din fina reco. Vi ses på tillträdet!

Oliver H
Tunabergshalvön

Genom hela försäljnings processen gav Johanna ett välkomnande och professionellt intryck. Hon kommunicerade bra och vi är väldigt nöjda med hennes arbete.

Svar från Johanna Boman

Stort tack Oliver för din fina reco. Vi ses på tillträdet!

Kristina S
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Tunabergshalvön

Allt sedan vår första kontakt med Svensk fastighetsförmedling har Johanna agerat proffsigt, snabbt o vänligt samtidigt som hon varit lyhörd för våra frågor o önskemål avseende köpeobjektet. Vi rekommenderar varmt Svensk fastighetsförmedling o Johanna Bomans tjänster.

Svar från Johanna Boman

Stort tack Kristina för ert fina omdöme. Vi ses på tillträdet!

Ewa F
Bergshammar

Johanna visade ett trevligt och proffesionellt bemötande och var väldigt flexibel med tider. Kompetent!

Hej Ewa, stort tack för ditt fina omdöme! Johanna

Tommy J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Östra Bergen

Jag fick ett mycket bra bemötande. lägenhetsköpet gick snabbt och smidigt. //Tommy

Hej, Tommy och stort tack för din reco. Vi ses på tillträdet! Johanna

Boris B
Högbrunn

Allt va bra, jag är mycket nöjd!

Hej Boris, stort tack för din reco! Vi ses på tillträdet! Johanna