Frida Trostemo

Frida Trostemo

Frida Trostemo är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Frida Trostemo har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Frida Trostemo har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.9. Frida Trostemo har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

94 omdömen om Frida Trostemo

Sedan starten hos Reco 2021
Elisabeth D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Trostemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Körfältet

Frida var mycket tillmötesgående, förtroendeingivande, kunnig, tillgänglig, snabba svar vid frågor. Rekommenderar henne varmt. / Lisa

Margareta N
Körfältet

Kunnig. Kollade av läget. Gav bra återkoppling. Ordnade allt på ett smidigt sätt.

Anders W
Körfältet

Trevligt bemötande. Har svarat snabbt i telefon. Väldigt kunnig och serviceinriktad.

Maria L
Östersund

Väldigt bra bemötande, proffsig och vänlig. Upplevs som mycket seriös och noggrann.

Hilda B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Trostemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Östersund

Mycket trevlig kontakt. Frida är tillmötesgående och hjälpsam vilket var särskilt viktigt för oss där en bor på annan ort. Vi fick bra och tydlig information och uppskattade verkligen kontakten med Frida.

Daniel A
Östersund

Mycket bra. Om jag ska sälja något i framtiden så kommer jag nog vilja anlita henne

Åsa A
Östersund

Glad och lättsam som jag uppskattar. Proffsig och kunnig i sin profession och mycket lätt att få kontakt med om man hade frågor. Var rädd om henne. Mvh Åsa Andsal

Marie-Louise E
Brunflo

Jag kan varmt rekommander Frida. En professionel och mycket behagelig mäklare, som jag har haft ett stort förtroende för.

Per S
Sålde sitt hus med hjälp av Frida Trostemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Östersund

Trevlig, hjälpsam och kunnig. Allt flöt på och huset såldes till utropspris trots bistra tider.

Catrine B
Brunflo

Trygg och pålitlig mäklare som hanterade olika situationer professionellt! Rekommenderar verkligen Frida!