Niklas Torstensson

Niklas Torstensson

Niklas Torstensson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Niklas Torstensson har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Niklas Torstensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.8. Niklas Torstensson har haft 21 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-03

13 omdömen om Niklas Torstensson

Mira H
Köpte sin bostad med hjälp av Niklas Torstensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Krokom

snabb, lättsam, tydlig! snabb att svara på frågor, bra koll på objektet

Svar från Niklas Torstensson

Tack snälla! Det är klart att det är mitt mål och jag är glad att du upplevde det så!

Sofi H
Sålde sin bostad med hjälp av Niklas Torstensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Krokom

Trevlig och förstående för situationen. Svarar alltid snabbt på frågor och funderingar man har. Skapar en relation till köparna, gärna tom innan visningen. Missbedömde kanske värdet på vår fastighet en aning så vi fick gå ner rätt mycket i pris men vi är ändå väldigt nöjda med honom som mäklare.

Svar från Niklas Torstensson

Tack Sofi! Härligt att höra att ni är nöjda!

Eva E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Torstensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Östersund

Glad, trevlig, tillmötesgående, professionell.

Svar från Niklas Torstensson

Tack Eva! Det är mitt mål vid alla uppdrag jag har, att skapa bra möten, och det värmer att du uppskattar hur jag arbetar. Tack!

Niclas O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Torstensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Östersund

Processen från första mötet fram till försäljning har rullat på efter förväntan. Torstensson har utfört uppdraget på ett professionellt vis och de kontakter vi haft under arbetets gång har gett den information vi efterfrågat.

Svar från Niklas Torstensson

Stort tack Niclas! Det var en resa men vi rodde den i hamn till slut. Jag är glad att du är nöjd!

Elisabeth H
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Torstensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Eriksberg

Vi är väldigt nöjda med Niklas som mäklare. Bra engagemang och snabb att informera vad som sker. Super trevlig och hjälpsam. Rekommenderas starkt!

Svar från Niklas Torstensson

Tack så jättemycket! Det var en del kringelkrokar på den här resan vilket säkert var extra spännande för er. Roligt att ni kände er omhändertagna under resan!

Pia S
Frösön

Bästa tänkbara sätt. Kunnig, tillmötesgående

Svar från Niklas Torstensson

Tack Pia! Härligt att du är nöjd, det betyder allt!

Börje A
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Torstensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Östersund

Hej erfarenheten med Niklas Torstensson har varit oerhört bra samt att vi har haft ett toppen samarbete och när man har det blir det väldigt bra,bättre än detta kan det inte bli jag är väldigt tacksam för detta.Med Vänlig Hälsning Börje Andersson.

Svar från Niklas Torstensson

Tack Börje! Det har varit utmanande och roligt och i slutänden blev ju resultatet mycket bra! Som jag tidigare sagt, det här borde vi göra igen! :-)

Mattias L
Oviken

Som köpare så fick jag relevant information och relevant hantering genom hela processen samt en hög tillgänglighet avseende mina frågor mm.

Svar från Niklas Torstensson

Tack snälla, det är så klart alltid mitt mål och jag är glad att du är nöjd!

Örjan G
Gällö

Bra verkar vara rätt kille för jobbet :)

Svar från Niklas Torstensson

Tack! Jag är glad du är nöjd och nu fortsätter vi ju en sväng till :-)

Camilla J
Föllinge

Bra bemötande, lyhörd & lättsam. Även snabb i hantera saker, återkoppla med mera. Får en känsla av att han står med ena foten hos säljaren och den andra hos köparen, vilket är en positiv upplevelse ;)

Svar från Niklas Torstensson

Tack snälla för ditt betyg. Trygghet är en mycket viktig del i när en person är mitt uppe i en bostadsaffär och om än min uppgift som mäklare är ekonomiskt stå på uppdragsgivarens sida ska jag vara en neutral part i de flesta andra avseenden. Som köpare ska man alltid kunna känna sig trygg!