Linn Nyman

Linn Nyman

Linn Nyman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Linn Nyman har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Linn Nyman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 113 omdömen med ett betyg på 4.8. Linn Nyman har haft 54 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Jag är föräldraledig - kontakta gärna mina kollegor på 0911-160 00

113 omdömen om Linn Nyman

Sedan starten hos Reco 2019
Berit V
Sålde sitt hus med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Sikfors

Våra förväntningar uppfylldes med råge. Linn gav ett professionellt intryck utan att det därför kändes stelt. Kändes tryggt att överlämna försäljningen i hennes händer.

Kjell G
Sålde sin bostad med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Sikfors

Mycket bra bemötande. Hon var bra på att informera. Samt att försäljningen gick snabbt och smidigt.

Lina E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Centralt

Hon är trevlig och duktig på att förklara hur allt med lägenhetsköpet går till, för en som är helt okunnig!

Lennart H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Centralt

Glad, hjälpsam , allt bara possitivt :-)

Tove W
Centralt

Proffsigt och mycket trevligt bemötande. Vi ville göra en snabb och smidig försäljning och det fick vi verkligen. Framförallt tror vi att Linns kontaktnät och aktiva arbete var det som bidrog till att vi gick i hamn så snabbt. Kan verkligen rekommendera Linn som mäklare .

Jan-Erik A
Rosvik

Positiv ödmjuk och kunnig Bra bemötande Rekommenderar

Chayaporn E
Öjebyn

Jag tro hon gjorde mycket bra på sitt jobb.

Arne Z
Djupviken

Mycket kunnig, saklig, lyhörd, klokt resonerande , tillgänglig

Karin Z
Djupviken

Seriös, engagerad och trygg. En mäklare att rekommendera!

Rickard Och Birgitta Ö
Centralt

Hon är professionell, har koll på allt. Mycket trevligt bemötande. En riktig mäklare!