Marie Sandström

Marie Sandström

Marie Sandström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Marie Sandström har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Marie Sandström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 217 omdömen med ett betyg på 4.9. Marie Sandström har haft 10 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

217 omdömen om Marie Sandström

Sedan starten hos Reco 2017
Roland L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Norra Pitholm

Hej, Marie hare en fingertoppskänsla för var köparen är ute efter samt är väldigt service inriktad. Allt har fungerat bra under resan.

Maud L
Norra Pitholm

Marie är mycket professionell, serviceinriktad, kunnig och har ett förtroendeingivande och behagligt sätt.

Amanda J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Norra Pitholm

Kan varmt rekommendera Marie! Inger både trygghet och professionalism. Snabb på att svara och alltid vänlig. 10/10!

Raija S
Centralt

Marie Sandström är mycket tillmötesgående och lyhörd, ordnade visning av lägenheten ett par gånger utifrån mina behov. Är mycket nöjd

Majne G
Centralt

Marie Sandström äger kunskap om bemötande,är lyhörd och mycket kunnig i sin profession. Rätt person för sitt gedigna arbete.Jag kan varmt rekommendera henne.

Tore J
Köpte sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Djupviken

Trevligt och professionellt bemötande genom hela affären. Snabb och bra återkoppling på frågor.

Emelie N
Sålde sin stuga med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Bänkerträsk

Bara gott att säga om Marie och jag skulle rekommendera henne till alla!

Henrik N
Bänkerträsk

Allt gick väldigt smidigt, från första kontakt till avslutad affär. Bra återkoppling under hela försäljningsförloppet. Allt gick som smort, rekommenderas!

Erika S
Köpte sin stuga med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Bänkerträsk

Väldigt tillmötesgående och engagerad , mån om att alla parter känner sig nöjda. Svarar snabbt på frågor man har. Vi är mycket nöjda med vårt bemötande i vårt köp.

Christoffer A
Djupviken

Vi fick ett fint bemötande från början till avslut. Vi hade inte många förväntningar annat än att vi ville köpa objektet. Marie hjälpte oss med alla frågor vi hade och var otroligt snabb på att svara. Vi är super nöjda över hennes insats och köpet hon hjälpte oss med!