Ann-Chelie Stahlén

Ann-Chelie Stahlén

Ann-Chelie Stahlén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Ann-Chelie Stahlén har varit registrerad mäklare sedan 2021-10. Ann-Chelie Stahlén har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.7. Ann-Chelie Stahlén har haft 4 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

6 omdömen om Ann-Chelie Stahlén

Christina W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Chelie Stahlén en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Stockholm

Vänligt bemötande, kunnig, respektfull, hjälpsam och positiv! Det kunde inte blivit bättre!

Gabriel S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Chelie Stahlén en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Maria

Kunnig. Svarar adekvat på alla frågor, vet vad hon pratar om. Ger ett seriöst intryck.

Theodor H
Sofia

Bra, tydlig och lätt att ha att göra med.

John E
Stockholm

Ann-Chelie Stahlén blev den mäklare som vi valde inför vår lägenhetsförsäljning. Vid vårt första möte presenterade Ann-Chelie sig själv, svensk fastighetsförmedling på Södermalm och sitt upplägg för försäljningen från början till slut. Förmedlingen på Södermalm hade redan en kundkrets vilket skulle kunna underlätta försäljningen. Vi fick också en koncentrerad information i pappersform. Ann-Chelie rekommenderade oss att inte skjuta på igångsättningen av försäljningen vilket visade sig bli ett lyckokast då hon ganska omgående...

Eleonora M

very professional and friendly

Simon F
Södermalm

Ann-Chelie var professionell och engagerad genom hela processen. Hon var väldigt uthållig och lyckades ro i land vår försäljning på ett mycket bra sätt - vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Ann-Chelie!