James Ssempasa

James Ssempasa

James Ssempasa är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

James Ssempasa har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. James Ssempasa har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.9. James Ssempasa har haft 5 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-03

8 omdömen om James Ssempasa

Maria B
Sålde sin lägenhet med hjälp av James Ssempasa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Sofia

James har varit tydlig, noggrann och snabb med återkoppling. Kan varmt rekommendera honom.

Thomas J
Katarina

James har hela tiden varit punktlig och professionell sitt bemötande. Han har från första början visat ett bra driv och engagemang för att få till en så bra försäljning som möjligt. James är en mäklare jag kan starkt rekommendera!

Ulrik E
Gärdet

James fanns tillgänglig under hela processen och visade stort engagemang för att affären skulle bli av och kännas bra för alla inblandade. Han återkopplar löpande i samtal, visar intresse, är kunnig och är flexibel för de önskemål jag haft. Förtroendeingivande som person och jag kan varmt rekommendera James!

Ulrik E
Köpte sin lägenhet med hjälp av James Ssempasa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Gärdet

James är väldigt trevlig, professionell och jordnära vilket fick mig att känna mig bekväm och trygg genom hela affären. Han tog sig tid att uppdaterade mig löpande, i samtal vilket gav ett personligt och engagerat intryck och min känsla är att han vill att det ska bli bra för alla inblandade parter. Rekommenderas varmt!

Katja K
Bromma

Mycket nöjd med James. Trevlig och gjorde det lilla extra både för mig som säljare och för köparen. Alltid tillgänglig, morgon swom kväll.

Joakim G
Gärdet

Efter kontakt med James kände jag att det var rätt mäklare för mig. Jag hade ett udda objekt som krävde lite extra finess och tålamod. Han visade stort engagemang och efter många enskilda visningar såldes objektet till rätt köpare som såg potentialen i bostadsrätten. Jag fick bra betalt, helt enligt hans tidiga uppskattning. Kan varmt rekommendera James och kollegorna på Svensk Fast. Södermalm.

Magnus A
Katarina

James känns proffsig och tillitsfull och har vart väldigt hjälpsam med köpet av bostad. Svarar direkt i mobilen när man ringer och funderar över något. Skulle varmt rekommendera vidare.

Fredrik D
Katarina

James har varit väldigt viktig och behjälplig i min bostadsaffär. Stöttade i beslut och hjälpte till med att fixa styling. Hjälpte även till att släppa in målare och ta hand om all kontakt med föreningen. Stöttade också i beslutet kring vilket pris som jag kunde förvänta mig på lägenheten. Så kan varmt rekomendera James då jag upplever att utan hans hjälp hade det inte gått lika enkelt att sälja.