Elin Bellander

Elin Bellander

Elin Bellander är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander har varit registrerad mäklare sedan 2012-08. Elin Bellander har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 534 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Bellander har haft 57 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

534 omdömen om Elin Bellander

Titti S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Hammarby Sjöstad

Supernöjd med hur försäljningen tillsammans med Elin fungerat. Hon är kunnig, lyhörd, alltid positiv och glad vilket gjort att jag känt mig trygg från början till slut.

Eva T
Högalid

Snabb, håller löften förslag istället för styrning. Process-styrd. Vänlig, förklarande och kunnig erfarenhet.

Lkn S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Högalid

Har gjort flera bostadsaffärer tidigare, men detta var första gången jag upplevde att vi som budgivare blev direkt otrevligt bemötta av en mäklare. Efter att ha lagt bud fick vi höra från Elin att vi ”får se om hon ens återkommer till oss” med en ton som indikerade att vi skulle känna oss otrygga i huruvida vi ens kommer att få ett svar av henne. Vi hade i den stunden det ledande budet, av 4 aktuella budgivare. Enligt mig inte ett professionellt sätt att behandla spekulanter. Gissningsvis ville hon få oss att buda ännu...

Svar från Elin Bellander

Hej Linn! Tack för att du tagit dig tid att ge feedback. Vi har i samband med budgivning och ert köp haft kontakt från tidig morgon till sena kvällar och jag har uppfattat både våra samtal på visningar, i telefon samt sms som trevliga och effektiva. Om något missförstånd skett på vägen oss emellan får du gärna ringa mig så vi kan prata om det och reda ut. Jag är självklart ledsen om du på något vis upplevt detta annorlunda. Önskar er allt gott och hoppas ni ska trivas i er nya bostad som ni i fredags fick nycklarna till!

Meta B
Högalid

Proffsig, kunnig, lätt att nå via telefon och sms, varm, lugn, stödjande! Fick kontakt med Elin via granne som också anlitat henne, och hela processen med fotografering, anonsering, visning budgivning och avtalsskrivning har löpt oerhört snabbt och välplanerat och har överträffat alla våra förväntningar. Toppbetyg!

Jannice K
Maria

Elin är toppen! Så skönt med en mäklare som är lite jordnära och inte så gå-på-ig och ”säljig”. Istället känns det som att man får kontakt och att hon faktiskt lyssnar in vad man har för tankar, förhoppningar och oro. Elin är trygg och stabil, vet vad hon gör och är riktigt proffsig! Rekommenderar henne till 100%!

Kristina B
Hammarby Sjöstad

Alltid trevligt bemötande. Rätt information vid rätt tidpunkt. Kände stort förtroende för Elin.

Jessica B
Katarina

Det ska vara enkelt med Elins engagemang och kunnighet var detta en lätt affär. Rekommenderar starkt!

Fredrik N
Södermalm

Elin möjliggjorde en smidig köp-process. Hon agerade proffessionelt, hon var väldigt tillgänglig och informativ! Fredrik Näslund

Anders S
Sofia

Elin lyssnade in våra förväntningar och ordnade snabbt en visning där vi utan stress kunde känna in lägenheten. Elin var informativ, påläst och saklig, kändes lugn och trygg genom hela processen som gick snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt! Med vänlig hälsning, Anders Sandå

Monica L
Katarina

Vi valde Elin som mäklare via rekommendation och det blev en fullträff. Elin är kunnig, trevlig och mycket mån om att både säljare och köpare skall bli nöjda! Och det blev vi. Så vi rekommenderar henne vidare till er som letar en bra mäklare.