Adam Collin

Adam Collin

Adam Collin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Adam Collin har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Adam Collin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 100 omdömen med ett betyg på 4.9. Adam Collin har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

100 omdömen om Adam Collin

Sedan starten hos Reco 2020
Eva-Karin J
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Kragstalund

Vi känner stort förtroende för Adam, som är både kompetent, trevlig och flexibel - hjälpsam genom hela processen då vi sålde vårt hus. Vi tackar för ett fint samarbete!

Linda Sofie H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Norrgården

Adam är väldigt trevlig, engagerad och lyhörd. Han har varit ett bra stöd för mig genom hela processen. Han är ärlig och tydlig vilket jag tycker är ett måste i branschen som mäklare. Han är inte ”för mycket” säljare och tillgänglig när det krävs. Jag kan rekommendera Adam som mäklare till er kommande försäljning.

Melker A
Centrum

Har nu både köpt och sålt lägenhet genom Adam. När jag var köpare så gav Adam ett riktigt bra intryck vilket gjorde att jag ville ha honom vid försäljningen med vilket var helt rätt. Adam har jobbat hårt och varit väldigt duktig på att hålla mig uppdaterad genom hela processen. Adam är alltid steget före och är mitt självklara val vid mäklare framåt.

Pontus V
Södra Haga

Adam colin är mycket duktig! Rekomenderar verkligen honom.

William S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Södra Haga

Supertrevlig, enkel och ärlig. Alltid tillgänglig och kunnig! Supernöjd!

Cecilia R
Södra Haga

Engagerad, informativ ang bostaden och lätt att kommunicera med. Vi kommer absolut använda oss av Adam vid framtida bostadsaffärer.

David M
Kragstalund

Över förväntan på alla plan. Gav mig grym service från start till mål.

Svar från Adam Collin

Tack så mycket David! Ett fint samarbete ger ett bra resultat :D Hoppas ni kommer trivas fint med ert nya boende. Mvh Adam

Joanna S
Köpte sitt hus med hjälp av Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Kårsta

Jag är väldigt nöjd.Tack så mycket

Tack så mycket Joanna! Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya hus :D Mvh Adam

Carl Oskar B
Rickeby

Professionell mäklare som verkar mån om både säljare som köpare. Han har bra koll på allt och är väldigt tydlig och hjälpsam

Svar från Adam Collin

Tack så Oskar! Har vart mycket trevligt att få hjälpa er att hitta ert ny hem :) Mvh Adam

Andreas L
Kragstalund

Bra bemött och snabba svar på våra frågor. Fick tillgång till en förhandsvisning trots att det inte fanns annonserat.

Svar från Adam Collin

Tack för fina ord Andreas! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya fina hem :D Mvh Adam