Jennifer Löfborg

Jennifer Löfborg

Jennifer Löfborg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Jennifer Löfborg har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Jennifer Löfborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 5.0. Jennifer Löfborg har haft 3 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

10 omdömen om Jennifer Löfborg

Melissa E
Sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Löfborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Västergården

Vi är så nöjda med Jennifers insats som vår mäklare! Hon utstrålar värme och professionalism och har kunnat bidra med sitt lokalkännedom som få mäklare kan. Vi har redan rekommenderat henne till en av våra grannar som också funderar på att flytta.

Jan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Löfborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Uthamra

Bra bemötande, klara besked, kunnig, intresserad, trevlig, bra möte med ordning och reda vid mötet med den nya köparen. Mycket bra och trevlig mäklare.

Henrik E
Västergården

Bra bemötande samt snabb och professionell service!

Tommy H
Nyborg

Försäljningen gick snabbt och smidigt.

Hej Tommy, tack för ditt omdöme och ert förtroende! Vänligen, Jennifer

Kajsa L
Köpte sitt hus med hjälp av Jennifer Löfborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Nyborg

Bra och tydligt bemötande, mäklaren levde upp till förväntningarna med snabba besked och hög professionalism!

Svar från Jennifer Löfborg

Hej Kajsa, tack för ditt omdöme. Stort grattis till bostaden och jag ser verkligen framemot att se slutresultatet! Hälsningar, Jennifer

Staffan E
Södra Haga

Vi har haft det stora nöjet att samarbeta med Svensk fastighetsförmedling vid försäljningen av vår lägenhet. Eftersom vi sålde vår villa med hjälp av av Malou på Svensk fastighetsförmedling för några år sedan och var väldigt nöjda med deras jobb, var det ett självklart val. På grund av en mycket besvärlig bostadsmarknad under hösten 2023 behövdes lite extra arbete med varje objekt, vilket medförde att Jennifer Löfborg tog sig an vår lägenhet. Hon har varit alldeles utmärkt att ha att göra med då hon varit lätt att samarbeta...

Svar från Jennifer Löfborg

Hej Staffan, tack för din fina rekommendation och ert förtroende! Det värmer verkligen att höra att ni är så nöjda. Allt gott! Jennifer

Pia L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Löfborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Södra Haga

Bra information och trevligt bemötande. Allt väl förberett inför kontrakt, köp och tillträde. Har bara positiva erfarenheter under hela processen. Tack Jennifer. Hälsningar Pia och Janne Laurell

Svar från Jennifer Löfborg

Hej Pia och Janne, stort tack för ert fina omdöme. Grattis till ert nya boende, jag är övertygad om att ni kommer trivas bra! Vänligen, Jennifer

Lena E
Södra Haga

Engagerad, hade många visningar trots få spekulanter. Lätt att få tag på.. Positiv och trevlig.

Tack Lena för det fina omdömet och för ert förtroende! Vänligen, Jennifer

Johanna K
Södra Haga

Jag tycker Jennifer skötte sig jättebra vid försäljningen av min lägenhet, hon lyckades få den såld i det svåra ekonomiska läget vi befinner oss i och med det ska hon ha beröm.

Svar från Jennifer Löfborg

Hej Johanna, stort tack för din fina rekommendation! Varmt lycka till med det nya boendet och tack för ditt förtroende! Vänliga hälsningar, Jennifer

Fredrik R

Påläst och saklig Glad och vänlig Effektiv men lyhörd

Svar från Jennifer Löfborg

Hej Fredrik, tack för din fina rekommendation. Stort grattis till din nya bostad och välkommen till Vallentuna! Vänligen, Jennifer