Andreas Derneby

Andreas Derneby

Andreas Derneby är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Andreas Derneby har varit registrerad mäklare sedan 2022-12. Andreas Derneby har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.7. Andreas Derneby har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

15 omdömen om Andreas Derneby

Sara T
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Derneby en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Ormsta

Bra bemötande, tydlig information, trevlig samt snabb återkoppling.

Lars A
Östergården

Lätt att förklara enkel och smidig med visningar och fin kontakt

Richard H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Derneby en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Lindholmen

Bra och snabb hjälp vid försäljningen av min lägenhet

Peter W
Vallentuna

Han lyckades sälja en osäljbar lägenhet…

Svar från Andreas Derneby

Tack Peter. Grattis till försäljningen!

Jenny N
Vallentuna

Andreas gjorde ett mycket bra jobb. Han fanns tillgänglig hela tiden för våra frågor och förklarade allt på ett mycket bra sätt. Andreas har också en bra förmåga att känna av om han ska ”gasa eller bromsa” i relationen med oss som säljare och i affären i stort. Vi är mycket nöjda!

Svar från Andreas Derneby

Tack Jenny för det fina omdömet och för förtroendet! Det har varit ett nöje att samarbeta med er!

Sven K
Vallentuna

Han utförde sitt jobb som det är tänkt att det ska utföras. Trevlig och lätt att ha att göra med ... Så en bra säljare :-)

Svar från Andreas Derneby

Tack Sven för en mycket bra Reco. Kul att du är nöjd med mig! :)

Annica P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Derneby en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Vallentuna

Trevlig snabb återkoppling tydlig kunnig

Svar från Andreas Derneby

Tack Annica för en bra Reco. Stort grattis till ert köp!

Anne N
Vallentuna

Proffsig och trevlig, fick ett bra första intryck. Han levde upp till alla mina förväntningar och lite till.

Svar från Andreas Derneby

Ett nöje att få arbeta med er. Tack för en fantastisk Reco och grattis till försäljningen!

Aron L
Vallentuna

Väldigt trevlig. Bra mäklare. Gjorde satt allt flöt på i bra takt och höll väldigt bra kontakt från att jag skickade intresse anmälan tills att vi skrev kontrakt.

Svar från Andreas Derneby

Hej Aron! Tack för din fina reco och tack för trevligt bemötande. Stort grattis till ditt köp!

Timur K
Vallentuna

Andreas är otroligt professionell och trevlig. Jag kan verkligen ge honom de bästa rekommendationerna!

Svar från Andreas Derneby

Hej Timur! Tack så jättemycket för din rekommendation och trevligt bemötande! /Andreas