Patrik Dübbel Hellberg

Patrik Dübbel Hellberg

Patrik Dübbel Hellberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Patrik Dübbel Hellberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Patrik Dübbel Hellberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Dübbel Hellberg har haft 23 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

32 omdömen om Patrik Dübbel Hellberg

Jenny T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Dübbel Hellberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Granloholm

Jag uppfattar Patrik som en Trevlig, effektiv, lättillgänglig och pålitlig mäklare. Mina förväntningar var att Patrik som mäklare skulle sälja min lägenhet med gott samarbete med mig och han uppfyllde de förväntningarna.

Jan F
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Dübbel Hellberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Alnö

Patrik är en riktig pärla. Han är väldigt positiv, kunnig och lösningsorienterad. Han var alltid där för oss och hjälpte oss på sitt lugna sätt genom alla steg i vår husförsäljning..Tack Patrik!

Lars H
Matfors

Mycket trevligt bemötande. Kontinuerlig kontakt. Positiv. Lättsam och kunnig.

Birgit M
Granloholm

Lugn och saklig. Kände mig trygg från första stund.

Lars M
Granloholm

Väldigt bra bemötande, kunnig, gav bra information om både processen och själva försäljningen/budgivningen.

Anneli K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Dübbel Hellberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Stenstan

Bra bemötande,god kunskap samt serviceinriktad. Vi fick tid för oss själv att titta på lägenheten efter hans genomgång.

Steve K
Stenstan

Mycket trevligt bemötande och affären gick smärtfritt då han var mycket informativ och professionell.

Nathalie D
Sundsvall

Vi blev bra och professionellt bemött av Patrik och vi hade en bra kontakt under hela processen. Vi hade inga speciella förväntningar men allting gick väldigt bra, snabbt och smidigt. På kontoret var alla jätte trevliga och vi kände oss välkomna och blev erbjuden kaffe och även varm choklad till sonen, det uppskattade vi väldigt mycket.

Niklas B
Sundsvall

Väldigt engagerad driven och har ett trevligt bemötande ! Högsta betyg .

Rasmus R
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Dübbel Hellberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Matfors

Duktig, trevlig och professionell samtidigt som han är igenkännande och hjälper än framåt på bästa sätt i husköpet.