Elin Eriksson

Elin Eriksson

Elin Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Elin Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2022-10. Elin Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.8. Elin Eriksson har haft 1 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

6 omdömen om Elin Eriksson

Sedan starten hos Reco 2024
Inga-Lena S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Nacksta

Min bror Åke Björnson var dödsboets kontakt med Elin Eriksson.

Åke B
Nacksta

En trevlig och kunnig mäklare .😀

Oliver G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Haga

Väldigt trevlig, tydlig och påläst. Har alltid säljare och köpare i fokus.

Olle L
Haga

Redan vid första mötet fick jag ett bra intryck av Elin som mäklare då hon kom väl förberedd och var påläst, vilket var väldigt förtroendeingivande för mig som säljare. Under processens gång har Elin varit fantastiskt lättsam att ha att göra med. Kommunikationen har varit utmärkt och hon har varit tydlig och målinriktad från start. Jag har hela tiden mötts av hög professionalism och fått svar på alla möjliga tänkbara frågor jag haft. Elin får mina varmaste rekommendationer!

Eva L
Granloholm

Vi har blivit mycket trevligt bemött och hon har alltid svarat på våra frågor snabbt! Elin lade ut visning på lägenheten snabbt vilket vi tyckte var bra! Flera goda råd har vi fått av henne! Hon levde upp till våra förväntningar mycket väl! Elin var mycket trevlig och lättsam!

Svar från Elin Eriksson

Tack för fina ord Eva. Det värmer att ni hade en bra upplevelse, både gällande råd och svar på era frågor och funderingar. Att leva upp till och överträffa förväntningar är något som jag alltid eftersträvar!

Anette F
Granloholm

Elin var trevlig och proffsig, vi hade fullt förtroende för henne!

Svar från Elin Eriksson

Vad fint att höra att ni hade fullt förtroende Anette. Det är viktigt för mig att mina kunder upplever hela processen som trygg!