Carl-Johan André

Carl-Johan André

Carl-Johan André är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Carl-Johan André har varit registrerad mäklare sedan 1990-11. Carl-Johan André har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.9. Carl-Johan André har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

41 omdömen om Carl-Johan André

Sedan starten hos Reco 2017
Danijel B
Köpte sin bostad med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Tingvalla

Trevlig och förstående som förstår när det är dags för ett avslut på affären.

Jan P
Sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Halvorstorp

Han är en toppengubbe! Allt var så bra det kan vara!

Joachim C
Främmestad

Mkt tydligt och lösningsinriktad Mäklare alltid Trevlig

Ahmet F
Köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Skogshöjden

En kunnig och trevlig person. Kändes tryggt under hela processen för en förstagångs köpare.

Jan S
Sålde sin bostad med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Upphärad

Med enorm klarsynthet för rådande situationen i Sverige, så lotsade han mig att ta beslut som ledde till insikt om var vi befinner oss i dag, jag är mycket nöjd med hur försäljningen till sist blev ett avslut som jag kunde acceptera. Stort TACK Carl-Johan

Patric S
Köpte en tomt med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Allt har varit bra från början till slut. Toppen 👍

Mildza P
Egnahem

Riktig proffs, väldigt trygg och vägleder dig hela vägen och tillmötesgående, besvarar alla dina funderingar. vid framtida försäljning kommer jag definitivt att anlita Carl Johan Andre ingen annan :-) Allt gick jättebra. Med vänlig hälsning, Mildza

Esraa K
Trollhättan

Han är otroligt trevlig, hjälpsam och underbart mäklaren.

Ann-carolin A
Skogshöjden

Carl-Johan har verkligen varit toppen att ha att göra med under mitt husköp. Trots lite komplicerade situationer har han bara försökt att vara hjälpsam och tillmötesgående och bara haft allas bästa i åtanke. Kan bara säga tack så mycket och ge högsta betyg.

Johanna F
Trollhättan

Väldigt lyhört, trevligt och proffesionellt bemötande.