Sofia Sandflo

Sofia Sandflo

Sofia Sandflo är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Sofia Sandflo har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Sofia Sandflo har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 182 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Sandflo har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

182 omdömen om Sofia Sandflo

Sedan starten hos Reco 2017
Richard O
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Trollhättan

Trevligt bemötande, jobbar både för att säljare och köpare ska känna sig trygga med sitt köp.

Robert S
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Strömslund

Vi hade en förhoppning och önskemål om en snabb förmedling. Sofia uppfyllde allt och förmedlade uppdraget med effektivitet och professionalitet. Hon uppvisade en proffsighet och öppenhet både mot oss som säljare men även mot köpare upplever vi. Kan varmt rekommendera Sofia!

Staffan P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Centralt

Sofia har varit professionell, engagerad, kunnig, lösningsorienterad, lätt att ha att göra med och hon har ett bra kontaktnät.

Ann-Charlotte L
Stavre

Sofia är en mycket kunnig, noggrann och proffesionell mäklare! Jag är supernöjd. Om jag behöver sälja någon mer bostad, så kommer jag anlita Sofia igen.

Thomas A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Centralt

Sofias var mycket proffsig i sitt arbete Det finns absolut inget att klaga på Hon skötte både visning och budgivningsprocessen på ett föredömligt sätt Även genomgången med säljaren vid undertecknandet av överlåtelseavtalet skötte hon på ett fantastiskt sätt. Bemötandet vi fick var jättebra och vi kommer helt klart att rekommendera henne till andra Hon är både trevlig och dessutom väldigt kunnig i sin yrkesroll

Mary A
Skogshöjden

Sofia var så bra och verkligen gjorde allt för att hjälpa till med försäljningen av mina föräldrars hus. Och det gick riktigt bra 😊

Milica N
Karlstorp

Positiv utstrålning Professionell Duktig lyssnare

Anna-Karin S
Karlstorp

Mycket trevligt och professionellt bemött!

Mattias N
Sjuntorp

Väldigt erfaren och koll på marknaden. Hon var mycket kunnig och stöttade oss jätte bra genom vårat sälj.

Noelia S
Lextorp