Marika Ström

Marika Ström

Marika Ström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Marika Ström har varit registrerad mäklare sedan 2009-09. Marika Ström har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 104 omdömen med ett betyg på 4.8. Marika Ström har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

104 omdömen om Marika Ström

Ann-kristin J
Sålde sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Uddevalla

Det är mycket att tänka på vid försäljning av hus och då är jag glad att Marika hjälper till. Marika Ström är kunnig, trevlig och hjälpsam. Jag känner mig trygg med hennes kunnande.

Svar från Marika Ström

Hej! Tack för de fina orden. Det är väldigt roligt att få hjälpa dig genom hela processen, från att hitta ny bostad till att sköta försäljningen av ditt hus. Tack för förtroendet! Mvh

Kalid E
Uddevalla

Marika är knivskarp och rak på sak, är lösningsorienterad och tillgänglig.

Svar från Marika Ström

Hej! Stort tack för alla ord, det var väldigt roligt att hjälpa dig! Mvh

Yvonne B
Grundsund

Mycket trevlig. Är rak och ärlig har pondus . Mycket effektiv och väldig snabb. Är jätte nöjd..

Svar från Marika Ström

Hej! Stort tack för de fina orden och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen. Njut av sommaren nu! Mvh

Lena W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Bohusgården

Snabb på att svara och agera, punktlig, noggrann och trevlig det är en köpares dröm🌷

Svar från Marika Ström

Hej! Stort tack för de fina orden. Det är ni kunder som gör att jag har världens roligast jobb! Mvh

Linda B
Hönseberget

Bara bra, klart och tydligt snabb återkoppling och bra bemötande

Hej! Tack för ditt fina betyg och snälla ord. Mvh

Sandra D
Simmersröd

Fint, snabbt, personligt och engagerat bemötande.

Svar från Marika Ström

Hej! Stort tack för det fina betyget. Det är bara att börja planera för din flytt, vi ses på tillträdesdagen! Mvh

Anders P
Ljungskile

En erfaren och mycket kompetent mäklare där vi haft kontakt via ett fastighetsköp och två försäljningar. Marika har i samtliga fall levt upp till våra förväntningar på en mäklare. Kunnig, lyhörd och pålitlig.

Bertil L
Uddevalla

Marika är en mycket trevlig, kunnig och kompetent mäklare som gjorde gott intryck. Våra högt ställda förväntningar infriades och allt sköttes mycket professionellt. Jag kan varmt rekommendera Marika till andra köpare resp. säljare.

Svar från Marika Ström

Hej! Stort tack för det fina betyget, det är alltid lika roligt att få hjälpa er! Mvh

Oskar A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Centralt

Jag är jättenöjd med valet av att anlita Marika. Med ett förtroendeingivande och ärligt bemötande redogjorde hon sin plan inför en försäljning. Hon skötte kontakt, tips samt försäljning snyggt och effektivt, vidare lyckades sälja min lägenhet till ett bra pris, trots osäkerheten på marknaden just nu. Jag kan varmt rekommendera Marika till andra som går både i köp- och säljtankar.

Svar från Marika Ström

Stort tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen. Nu är det bara att börja planera inför den stora flytten! Mvh

Anna S
Centralt