Torbjörn Wernersson

Torbjörn Wernersson

Torbjörn Wernersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Torbjörn Wernersson har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Torbjörn Wernersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.8. Torbjörn Wernersson har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att skapa värden åt kunderna och att den ena dagen inte är den andra lik.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en service människa och den som anlitar mig får en person med högt ställda krav på mig själv och jag finns där för kunden.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Serviceminded, tillgänglig och ett stort engagemang.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Många, men speciellt är ju när man får till en kommande försäljning och säljare och köpare är nöjda bägge två.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar inför Ironman

Hur ser din drömbostad ut?
Har inte några krav på huset men det skall ligga i ett västerläge vid havet och havsutsikt och stora fönsterpartier att njuta av utsikten.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en mycket duktig kock i grunden, älskar mat och vin.

109 omdömen om Torbjörn Wernersson

Sedan starten hos Reco 2018
Tobias L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Ljungskile

Torbjörn Wernersson är en mäklare som uppträder professionellt, sakligt och tydligt. I ett svårt ekonomiskt läge och med en trög bostadsmarknad prickade han, via utgångspriset, in marknadsvärdet på vårt objekt med god precision. Vi genomförde ett fastighetsköp via Torbjörn och när det senare var dags för försäljning var valet av mäklare enkelt.

Peter B
Köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Ljungskile

En vänlig och lagom mäklare som gör det lilla extra för att du som spekulant känner dig välkommen. Håller vad han lovar och ligger på lagom utan att för den saken skull vara för mycket.

Hej Peter Tack för de fina orden,

Henrik C
Fossen

Kompetent, glad och social. Svarar snabbt och är mycket tillmötesgående. Torbjörn gav oss ett personligt bemötande som vi uppskatta mycket.

Mikael Alf A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Uddevalla

Jag blev väldigt väl och proffsigt bemött av Torbjörn, från start till slut av min bostadsaffär. Det kändes tryggt och med bra uppföljning under hela resan. Kan väl rekommenderas.

Svar från Torbjörn Wernersson

Tack Micke, roligt att få hjälpa dig.

Robert K
Uddevalla

Mycket proffsigt bemötande. Engagerad, socialt begåvad och lyssnar på kundens behov. Den bästa mäklaren som vi någonsin har använt vid våra försäljningar.

Svar från Torbjörn Wernersson

Tack Robert ! Ni är underbara !

Greger A
Uddevalla

Enkel, ringer tillbaks när han inte kan svara och noggrann.

Peter B
Uddevalla

Bra bemötande och professionellt agerande

Neira K
Uddevalla

Trevlig och proffessionellt. Hans jobb som mäklare överträffade mina förväntningar. Högsta rekomendationer.

Marcus H
Centralt

Väldigt bra bemötande, kunnig och super trevlig!

Marcus K
Boxhult

Va lätt att ha och göra med. Viste vad han gjorde