TPP Kakelsättning

TPP Kakelsättning

Ring 070-735 14 28 www.tppkakel.se

Piotr Kwolek driver tillsammans med sin fru Iwona och son Adrian TPP Kakelsättning sedan starten 1996. Med många års erfarenhet i branschen och duktiga plattsättare i bolaget utför TPP Kakelsättning badrumsrenoveringar i hela Storstockholm. Företaget har våtrumsbehörighet och jobbar enligt PER's branschregler. Tack vare...

17 omdömen om TPP Kakelsättning

Kristofer K
Skrev om TPP Kakelsättning

Seriöst och uppriktigt företag som håller vad de lovar. Nu råkade semestrar och andra oförutsedda händelser att jobbet tog längre tid än vad vi hade trott, men det blev riktigt bra till slut. TPP hade hjälp av en lokal snickare i Nyköping, Rafa, som gjorde ett kanon-jobb. //Kristofer

Svar från TPP Kakelsättning

Stort tack Kristofer! Det var riktigt roligt att följa det på distans och Rafa skötte sig väldigt bra. Blev varm inombords när jag såg före och efter bilderna :) Mvh Adrian Kwolek Koordinator TPP Kakelsättning AB

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Peter N
Skrev om TPP Kakelsättning

Väldigt nöjd med TPP kakel, bra bemötande initialt och smidiga kontakter, både med plattsättarna och de på kontoret. Vi blev väldigt nöjda med jobbet!

Svar från TPP Kakelsättning

Tack så jättemycket för dina ord Peter! Mvh Adrian Kwolek Koordinator TPP Kakelsättning AB

Stefan
Skrev om TPP Kakelsättning

Bra service, återkoppling och kontinuerlig dialog. Hjälper till med bästa lösningen, såväl materialval som ekonomiska val.

Svar från TPP Kakelsättning

Stort tack för de fina orden Stefan. Hoppas Ni har en riktigt bra sommar! Mvh Adrian Kwolek Koordinator TPP Kakelsättning AB

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Torbjörn J
Skrev om TPP Kakelsättning

Ett utomordentligt professionellt bemötande. Bra genomgång av vad som skulle göras och hur. De korrigeringar som vi kom överens om mottogs mycket bra. Toppklass på arbetet och trevliga medarbetare. Vi fick vårt badrum helrenoverat. Jag kan absolut rekommendera dem till andra kunder, och ger högsta betyg.

Svar från TPP Kakelsättning

Stort tack för superlativen! Tack! Mvh Adrian Kwolek Koordinator TPP Kakelsättning AB

Stefan & Klara V
Skrev om TPP Kakelsättning

Ett företag att lita på.Bra job bra priser och bra kvalitet på jobbet.

Svar från TPP Kakelsättning

Stort tack för de fina orden! Mvh Adrian Kwolek Koordinator TPP Kakelsättning AB

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Per F
Skrev om TPP Kakelsättning

Det har varit bra allting som TPP har utfört. Personalen väldigt trevliga Bemötandet mycket bra

Svar från TPP Kakelsättning

Tack så mycket för de trevliga lovorden! Mvh Adrian Kwolek Koordinator TPP Kakelsättning AB

Lotta S
Skrev om TPP Kakelsättning

Jag har renoverat ett badrum samt efterhand även fått hjälp med att göra plats för och installera tvättmaskin/diskmaskin m.m. Bemötandet från TPP Kakelsättning ingav inledningsvis förtroende. Det plus en privat rekommendation avgjorde mitt val. De har verkligen levt upp till samtliga mina högt ställda förväntningar. En särskild projektledare, Peter, tilldelades mitt arbete och därigenom kunde uppkommande frågor/problem under vägen lösas på mycket smidigt och tjänstvilligt sätt. Jag har löpande och enkelt när som helst kunnat...

Svar från TPP Kakelsättning

Tack tusen gånger Lotta! Nu är det bara njuta av ditt fina nya badrum! Mvh Adrian Kwolek Koordinator TPP Kakelsättning AB

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Josefin B
Skrev om TPP Kakelsättning

Allt perfekt skött från start till mål. Tydlig offert och hantverkare som arbetar på enligt planering. Strålande utfört jobb och ett perfekt resultat! Respektfullt bemötande som att t ex sopa och städa efter sig, täcka ytor som annars riskerar att bli slitna under arbetets gång, låter kanske som en självklarhet? Men så agerar inte alla företag. Vi är supernöjda!

Tack för de varma orden Josefin! Mvh Koordinator Adrian Kwolek

roger s
Skrev om TPP Kakelsättning

Mycket professionellt bemötande och utförande av arbetet. Trots att jag lämnade uppdraget strax före jul var de snabbt på plats och avslutade arbetet på kort tid och till full belåtenhet. Rekommenderas!

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
roger b
Skrev om TPP Kakelsättning

Håller vad dom lovar.Har kvalitet på sina arbeten samt så går det fort.

jorgen d

Kan varmt rekommendera företaget. RIktia proffs. Jörgen de la Fontaine

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
roger k
Skrev om TPP Kakelsättning

Snabb och pålitlig entreprenör. Bra kvalité på utfört arbete.

Leif H
Skrev om TPP Kakelsättning

Mycket bra. Noggranna och lätta att göra med. Mycket fint satt klinker och kakel. Allt perfekt.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 437 omdömen 4.8 av 437 omdömen

Gunvor B
Skrev om TPP Kakelsättning

Utmärkt utfört arbete. Tillgängliga. Bra och tydliga offerter. Kom alltid på utsatt tid.

Rauni o Thomas K
Skrev om TPP Kakelsättning

Bra kvalitet på arbetet. Håller tidtabellen. Kunnig och trevlig personal. Lyssnar på kunden och tar hänsyn till kundens synpunkter och önskemål.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 75 omdömen 4.4 av 75 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Anders O
Skrev om TPP Kakelsättning

Höll tidplanen, bra priser, kreativa killar och snyggt utfört jobb med hög kvalitet. Mycket nöjd!

Hans O
Skrev om TPP Kakelsättning

Vi fick två badrum helkaklade och det blev mycket bra gjort! TPP Kakelsättning höll ulovade tiden samt kostnaden som offererades. Killarna som var här och jobbade var kunniga, trevliga och service minded.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen