Underbara Händer Stockholm

Underbara Händer Stockholm

Ring 073-626 80 06 underbarahandersthlm.se

Underbara Händer Sthlm, stället som sätter guldkant på tillvaron och dina naglar! Här blir du omhändertagen av Jeanette på bästa sätt, om du så vill ha snygga naglar till vardags, till festen eller bröllopet. Här kan du även lämna dig och låta ansiktet få en avkopplande ekologisk ansiktsbehandling. I salongen finns även makeup...

28 omdömen om Underbara Händer Stockholm

Annica L
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Duktig, noggrann och verkligen prisvärt! Har gått regelbundet till Jeanette i två år tror jag. Gör alltid shellac på naturlig nagel. Jag är supernöjd det håller galet bra. Jag är väldigt slarvig med mina händer ;) men det håller lätt tre veckor plus.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 266 omdömen 4.8 av 266 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
ida t
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Trevligt och proffsigt bemötande, alltid väl omhändertagen och framförallt gör Jeanette fantastiskt snygga naglar! Jag är alltid toppennöjd när jag går från salongen.

lena f
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Hos Underbara Händer får jag snygga naglar och ett personligt bemötande. Det känns som att bli ompysslad av en god vän.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 392 omdömen 4.8 av 392 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Birgit I
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Bara positivt. Duktiga o proffsiga.

Karin L
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Jeanette är mycket bra på det hon gör.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1053 omdömen 4.8 av 1053 omdömen

natalie s
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Har varit kund sedan 2010 och följt företagets utveckling sedan dess. Har alltid känt mig välkommen; professionellt bemötande, samtidigt avslappnat och familjärt. Bra konsultation, alltid noga utfört, blir alltid nöjd med resultatet. Företagets hemsida och Facebooksida har ett stort utbud av bilder på slutresultatet av naglar; akryl, nagelförlängningar, nail art, dekorationer o.dyl. där man kan få inspiration inför nästa besök, vilket är ett stort plus för mig! Det finns även bilder på bl.a. professionellt utförda sminkningar,...

ulrika s
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Kan inte bli bättre - trevligt, prisvärt och mycket bra tesultat

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

viktoria e
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Jeanette gör alltid fina naglar.. Allt hon utför gör hon med största noggrannhet och man känner sig alltid nöjd. Får ofta komplimanger för mina naglar som är snygga och ser naturliga ut..

ann-christin y
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Otroligt duktig, kunnig o noggrann nagelteknolog som verkligen lägger ned sin själ i arbetet för att man ska bli nöjd. Känner mig så fin på händerna efter varje besök. Inkännande o lyhört bemötande vid varje tillfälle. Salongen rekommenderas å det varmaste!!!

Createbymattis
4.9/5 i betyg av 168 omdömen 4.9 av 168 omdömen

Supernöjd med mina ögonbryn efter browlift hos Mattis! Grym på färg och form och alltid trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.

marianne j
Skrev om Underbara Händer Stockholm

En superduktig och noggrann tjej när det gäller acryl och gele naglar. Har gått där i snart 1 år och lär fortsätta då bemötandet är toppen. Kanske något dyr. Men man får verkligen valuta för pengarna ????

Helene N
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Jeanette på Underbara Händer är väldigt proffsig och som kund blir du väl omhändertagen. Kan faktiskt inte tänka mig att gå till någon annan salong i Stockholm, oavsett om det gäller naglar eller makeup.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 303 omdömen 4.7 av 303 omdömen
BadgeTwoYears

10/10 mycket trevlig och duktig tjej!

madelene n
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Jag har aldrig gått hem med så snygga naglar från någon annan salong! Jag har gjort acrylnaglar med fransk manikyr, glitter, gellack och dekorationer. Jag har varit nöjd varje gång!

simona d
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Service på högsta nivå. Trevlig och glad personal.och jag är alltid nöjd med resultatet. Rekommenderas varmt!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

susan p
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Fantastisk service och bra kvalité. Helt enkelt toppen

Helén L
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Levererar alltid med service mind och kunnighet. Konstnärlig tuch och professionalism.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 317 omdömen 4.7 av 317 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Sara L
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Jeanette gör superfina naglar, har inte varit hos någon annan där ännu. :-)

Rebecka F
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Har gjort naglarna tidigare på andra ställen men aldrig varit lika nöjd som jag är hos Jeanette!! Kan varmt rekomendera henne!! =)

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 304 omdömen 4.6 av 304 omdömen

Malleh H
Skrev om Underbara Händer Stockholm

hon är verkligen den bästa!

Ulrika G

supertrevligt :)

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 237 omdömen 4.6 av 237 omdömen
BadgeTwoYears

Jättebra! Supertrevlig, inkännande och professionell. Jättenöjd!

Johanna D Johanna D
Viktoria V
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Hos Jeanette får man alltid den bästa tänkbara service! Är alltid så glad när jag går därifrån med mina fina naglar och/eller någon rolig produkt jag köpt :) Hon har alltid massa nyheter och roliga event på gång, inte alltid man kan närvara men det är ju mitt eget fel ;) En innovativ, varm och personlig salong som bara erbjuder det bästa! Just love it! :)

Linda N
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Jag har gjort naglar i flera år. Men först när jag kom till den extremt duktiga och trevliga Jeanette på Underbara Händer Stockholm, kan jag vara stolt över mina naglar hela tiden, inte bara när de är nygjorda. Jag får väldigt många komplimanger för mina naglar. Jeanette på Underbara Händer Stockholm är bäst helt enkelt.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 496 omdömen 4.8 av 496 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd och duktig! Blev jättenöjd:)

Maria J
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Proffesionellt bemötande, mycket noggrann och resultatet blir snyggt och mycket hållbart. Dessutom korta väntetider.

Andréa F
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Bästa nagelsalongen jag varit på! Jeanette bryr sig om dig som kund och är extremt bra på att känna av vad och hur du vill ha dina naglar.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 274 omdömen 4.8 av 274 omdömen

Viktoria E
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Jag tycker att det är en väldigt bra och professionell nagel och make-up mottagning. Jag har alltid varit nöjd efter ett besök där och tycker att naglarna blir väldigt snygga och ser naturliga ut.

Malin N
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Fräsch och ljus lokal. Super trevliga Jeanette som är ägare till salongen bemöter en alltid med ett leende och är trevlig. Tar hand om en som kund på ett super bra sätt!!! Hon gör mina naglar super fina varje gång.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 598 omdömen 4.6 av 598 omdömen

Natalie W Natalie W
Majsan G
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Trevligare kan man inte vara, och hon är sååååååå duktig, Jeanette!!!

Li e
Skrev om Underbara Händer Stockholm

Jeanette - du är bara BÄST!

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 288 omdömen 4.6 av 288 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Anna J