Alla kategorier Postorder Västra Götaland Härryda Trade in Quality West AB

F O Petersons Gata 32, 421 31 Västra frölunda — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Trade in Quality West AB

• Shadip R
    Shadip R skrev om Trade in Quality West AB
    Beställde något via en deal hos dom. När jag inte fått varan efter att ha fått ett sms om att det var inlämnat så kontaktade jag 1ansshop. Efter att ha varit i kontakt med de skickar dig mig ett kollinr/varubrevsnr. Vilket givetvis inte bekräftar deras historia, där står tom avsändare och mottagare okänd, men det är väl deras ansvar och informera vart paketet ska?

On Tue, Mar 27, 2012 at 7:24 AM, wrote: > här kommer ditt kollinummer AE251922429SE. vänligen 1ansshop

Dåligt?
    1. Första bemötandet vilket var att skjuta ifrån sig problemet och skylla på posten. När det själva inte lyckats med det enklaste, skriv dit adressen! 2. Alla

Lögner

Lögn 1. Säger det sig ha kontaktat posten och då ska paketet ha levererats eller ligga hos mitt ombud, ok borde inte posten ha koll vad som hänt? Varför fick jag inte det besked när jag kontaktade posten innan? Inget sms?

Lögn 2. Nu har posten sökt efter mig med bud och brev trots att det inte har min adress eller kontaktuppgifter. Hur går det ihop? Borde inte posten sagt något när jag kontaktade dom? Söka efter mig på en "okänd" adress är ju helt klockrent! Historierna har mer hål än en cheddarost!

Bättre?
    Absolut allting, sluta ljug och om ni ska ljuga se till att ha en vattentät story. Ta ert ansvar och leverera annars kan ni likaväl lägga ner!

Skulle aldrig i mitt liv handla där igen och kan absolut inte rekommendera någon annan att göra det heller!

F O Petersons Gata 32, 421 31 Västra frölunda