Alla kategorier Bar Västra Götaland Göteborg 3 små rum

3 små rum

Kristinelundsgatan 4, 411 37 Göteborg — Visa karta

3 små rum är den lilla ölbaren mitt i Göteborg där vi värnar om kultur och lokalitet, det är en liten ö där det kommersiella intresset aldrig dominerar. Vår högsta prioritet är väl utvalda ölsorter på både fat och flaska, i kombination med noga utvald jaz

Läs vad 2 kunder tycker om 3 små rum

• Stefan G
    Stefan G skrev om 3 små rum
    3 små rum har en fantastisk atmosfär och ett stort utbud av ölsorter. Reza som driver puben är mycket kunnig och bra på att ge rekommendationer.

Som tidigare stamkund har jag sett hur allt fler hittat till 3 små rum genom åren och stället har vuxit till en klassiker bland kultiverade göteborgare. För många av dem jag har rekommenderat denna oas har det blivit till ett favoritställe. Att du ska tycka om 3 små rum förutsätter nog att man gillar den här typen av "mysigare" tillhåll - något som det annars råder brist på i anslutning till Avenyn. Är du mer en klubbmänniska kanske du däremot blir besviken.
  • Maja N
    Maja N skrev om 3 små rum
    Det här är ett helt ok kafé med gott espressokaffe. Det ligger i en väldigt mörk källare, så det är mysigast på vintern. Visserligen har de en liten uteservering om somrarna, men den är rätt skuggig och som sagt liten. Priserna är normala.

Kristinelundsgatan 4, 411 37 Göteborg