Alla kategorier Mataffär Skåne Malmö 7-Eleven

Södra Förstadsgatan 78 A, 214 20 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om 7-Eleven

• kosmopolit g
    kosmopolit g skrev om 7-Eleven
    seven eleven är värsta skitstället som finns.
    dom utnyttjade arbetskraft billigt i 15år innan dom till slut kände sig tvingade att införa riktiga löner.
    oseriösa norsk/japanska ägare som köper/tvångs franchisar alla kiosker i ett land driver upp priserna till rekordnivåer och tar ut pengarna från respektive länder.
    ja det är vi som är lättlurade och handlar för överpriser i pressbyrån/seven eleven som dränerar(skickar ut pengar) från ekonomin i sverige.
    dessutom är de tvingade att säga massa saker i kioskerna och vara onormalt trevliga om dom inte vill få sparken.
    TOTAL BOJKOTT AV PRESSBYRÅN OCH SEVEN ELEVEN
  • Johanna L
    Johanna L skrev om 7-Eleven
    7-eleven känns som en "modern" och dyrare version av "pressbyrån". Först hade jag endast upplevt Seven eleven i andra länder. Men på senare år har kedjan kommit till även Malmö. Sortimentet har ett brett utbud. Långa öppettider (ej säker på om det är dygnet runt i malmö, vilket är grund idén). Finns många bra erbjudande till "fika/mellanmål" som erbjuds på lockande "plakat" utanför butiken. (påstår ej nyttiga alternativ). Relativt dyrt här som nämnts innan. Som helhet blir det "3/5 recos" Jag föredrar "Pressbyrån"
    Kerstin A gillar detta
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om 7-Eleven
    Här har jag handlat många gånger. Jag har testat deras kakor, baguetter, thaimat, erbjudande de har på skyltarna som reklam på detta 7-eleven. Bra tider ;) och trevlig personal som arbetar härinne. Ingen lång kö och du kan surfa här. En variant av pressbyrån helt enkelt. Så, 3/5recos ger jag dom i betyg.
    Johanna L gillar detta

Södra Förstadsgatan 78 A, 214 20 Malmö