A-J Express Service

A-J Express-Service är en väletablerad flyttfirma som utför transporttjänster allt efter kundens behov och önskemål , Företaget startades 1999 utav 2 killar som arbetade med flytt och ville göra något eget och i dag 2017 så är vi cirka 25 anställda 14 bilar och vi utför cirka 4800st flyttningar per år allt ifrån företagsflyttar till att flytta ett studentrum. Vi har dessutom ett väldigt gott rykte bland både privatkunder och företag så för en trygg och säker flytt anlita oss på A-J Express-Service AB..

Vi utvecklar hela tiden nya transport och logistiklösningar som gör att du som kund kan känna dig trygg när du flyttar med oss. Vi arbetar med bohagsflytt, kontorsflytt, interna omflyttningar, kort och gott allt inom flytt.

Vi är kända för att ge våra kunder 100% service och vår policy är att varje uppdrag ska efterlämna sig en nöjd kund. Vi startade 1999 genom att två killar med långt förflutet i flytt branschen ville göra ett flyttbolag med det lilla extra och vi känner att vi verkligen lyckats med det. Vi är flyttföretag som utför bohagsflytt , Företagsflytt ja kort och gott allt inom flytt välkommen till oss ert lokala flyttföretag. En nyhet från 2018 är vår Handyman tjänst läs mera om den på vår hemsida.

Läs vad 409 kunder tycker om A-J Express Service 2

2021-11-23
    Företaget /Personalen bemötte mig fantastiskt bra. Tio poäng till killarna som var här och slet. Bättre flyttkillar hadwe jag inte kunnat få.
    2021-11-21
    Köpte bohagsflytt. Pubktliga, trevliga och duktiga. Flytten gick snabbt och smidigt.
  • Jonas K
    2021-11-19
    Mycket bra bemötande och effektiv flytt från vårt hus till lägenhet.
    Tack Jonas . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service A-J Express Service
    2021-11-19
    Lite strul med bokningen av flytten pga av att mail hamnade fel hos A-J.
    Personerna som skötte flytten var kanonbra. Full kontroll, effektiva och otroligt proffsiga. Klart tydligt att de trivdes på jobbet. Otroligt trevliga. De överträffade alla förväntningar.
    Tack Gunnar . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal sedan blir det lite fel i bland med administrationen då vi är ett antal som svarar på mejl. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR /Joakim Håkansson A-J Express Service
    2021-11-19
    Mycket bra service och bemötande, fin förståelse för en tuff situation som "flyttande", respekt för saker, otrolig hantering/packning/flyttning av alla typer av saker från och till flera olika adresser. Hade redan höga förväntningar då jag fick er rekommenderade
    Tack Lena . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service A-J Express Service
    2021-11-19
    Mycket kunniga, bra bemötande och jobbar stenhård!!!
    Tack Maud . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service A-J Express Service
  • 2021-10-21
    Fungerade utmärkt och trevlig personal
    Tack . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service A-J Express Service
    2021-10-19
    Tredje gången vi anlitat AJ express för flytt. Snabba, roliga och aldrig sura miner trots spöregn och lera upp över öronen. Allt var i exakt samma skick som när vi packade ner det. Har flyttat för sista gången nu har vi sagt men om vi ändrar oss så lär vi ses igen :)
    Tack Carolina . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service A-J Express Service
    2021-10-19
    Trevligt och professionellt bemötande från alla. Mycket nöjd!
    Tack Gerd. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-10-19
    Mycket bra kommunikation i samband med bokning och inför flytten.
    Trevliga, bra killar som genomförde själva flytten. Noggrann packning av våra saker.
    Tack Katharina . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-28
    Detta är tredje gången vi använder firman och hade förväntningen att det skulle fungera lika väl som tidigare, dvs mycket bra. Detta infriades! Bröderna Andreas och Stefan är klippor och Arto var inte klen han heller, därtill trevliga och trygga allihop. Koll på läget, förekommande och tipsrika
    Tack Joakim . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-28
    Inte jättebilligt men snabba med att svara, tydlig information och mycket snabb och effektiv (och trevlig) personal sköter själva flytten. Rekommenderas!
    Tack Susanne. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-28
    Proffsigt bemötande och snabba svar från kontoret. Sen snabb, smidig flytt av proffsiga medarbetare. Kan rekommendera A-J Express Service till alla som ska flytta!
    Tack Els-Liis. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-20
    Proffsigt bemötande. Bra killar som hjälpte oss. Smidig services
    Tack Annika. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-18
    Vi kontaktade A-J Express Service efter att ha sett de höga betyg andra kunder lämnat. Vi skulle byta kontor och ville hitta en firma som kunde ta hand om all packande, bärande och uppackande. Vi har mycket noggranna i valet, då vi jobbar med känslig teknik som i samband med fel hantering kan gå sönder.

Med A-J Express Service kände vi oss helt trygga från start till slut. De är proffsiga, snabba och oerhört lyhörda både i kommunikationen inför flytten men också under hela flytten - som gick snabbt, smärtfritt och kändes som en dans på rosor.

Vi kommer fortsätta använda oss av detta företag framöver!
    Tack Manuela. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-18
    Trevligt bemötande men lite svårt att kommunicera emellanåt.
    Tack Kristina. Vi är glada över ditt betyg , men undrar vad ni menar med svåra att kommunicera med? Detta eftersom samtliga i vår personal styrka pratar och skriver svenska obehindrat detta har vi fått väldigt mycket beröm för, då vi förstår att det är väldigt ovanligt bland flyttfirmorna. Kontakta mig gärna och berätta om detta på jocke@flytt.se
    Välkommen åter
    Med vänliga hälsningar
    Joakim
    2021-09-18
    Mycket trevligt bemötande. Snabba, glada, lösningsorienterade killar. Packade perfekt. Inte en enda sak gick sönder/skadades under flytten, då har vi både mycket växter och porslin. Vi köpte både packning och flytt. Rekommenderar varmt!
    Tack Fanny. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-18
    Flytten gick smidigt. Snabba, trevliga killar. Packade och bar säkert. Checkade av med mig hur jag ville ha det. Rekommenderas varmt.
    Tack Magdalena, Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-18
    Supersmidig flytt och flyttstäd. Kan varmt rekommendera A-J Express!
    Tack Gustav. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-18
    A-J Express var mycket professionella! Rekommenderas starkt!
    Tack Johan.Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-18
    Bra bemöntande från första kontakt, noggranna, duktiga och snabba! Rekommenderas!
    Tack Pontus . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
  • Petra F
    2021-09-10
    Trevliga, effektiva och lösningsorienterade
    Tack Petra. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-10
    tack för hjälpen med flytten :)
    Hej Karolina och tack. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-09
    Funkade bra. Snabba och serviceminded
    Tack Maria. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-09
    Precis som det ska vara när man flyttar. Tryggt, trevligt, och proffsigt. Inget gick sönder. Har anlitat dem förr och skulle göra det igen.
    Hej Gustav. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-07
    Allt ifrån bokning till utfört arbete gick alldeles utmärkt. Jag har verkligen bara positiva saker att säga och kommer rekommendera dem i bekantskapskretsen. Fem av fem stjärnor, jag är jättenöjd!
    Tack Linnea. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-07
    Väldigt bra service. Grabbarna var snabba och effektiva.

Lån av flyttkartonger var perfekt.

Inget att klaga om :)
    Tack Ramin. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-03
    Är otroligt nöjd med servicen, priset och bemötandet. Kontakten med Magnus i mail var tät och trevlig. Flyttkarlarna jobbade snabbt och var varsam med bohaget. De var trevliga och lugna även om de jobbade effektivt. Jag hade satt maxpris på min flytt (flytt fr Sthlm till Örebro)men då de blev klara tidigare så blev det billigare. Är otroligt nöjd med A-J Express service och kan varmt rekommendera dom!
    Tack Channah. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-03
    Proffesionellt bemötande. Effektivt och korrekt.
    Tack Andrea. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-03
    Toppen!!! :-) Bra. kontakt. Trevliga killar som kom. Inget strul. Snabba och proffsiga.
    2021-09-02
    Vi anlitade A-J Express för flytt och flyttstädning, och fick tydlig offert, fantastiskt trevliga flyttgubbar och problemfri på- och avlastning samt körning till vår nya bostad. Städningen var utan anmärkning och vi kan varmt rekommendera denna firma för flytthjälp!
    2021-09-01
    Bra bemötande, anlitade er för tre år sedan och var nöjd då! Flyttpackning o flytt!
    Tack Peter. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-09-01
    Punktliga hjälpsamma och trevliga, kan varmt rekommendera A-J och jag kan verkligen tänka mig att använda dom igen.
    Mårten H
    Tack Mårten och välkommen åter :-) . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-08-26
    Vi beställde flytt utan packning.
    Ett bra bemötande, bra instruktioner om förberedelser, lätt att hämta flyttmaterial en effektiv flytt där inget gick sönder och allt hamnade där det skulle.
    Rekommenderas därför varmt.
    Tack Eines. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-08-23
    Vi flyttade från Sigtuna till Mora. Killarna som gjorde flytten var trevliga jobbade effektivt och dom kunde sin sak. Både lastning och urlastning flöt på bra vi kände oss trygga. Skulle absolut anlita AJs flyttservice igen.
    Tack Per. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
    2021-08-22
    Allt sköttes mycket bra. Snabbt och effektivt.
    Mitt antika hörnskåp fick en törn. Avskavt ovanpå och en bit nertill lossnade.
    Oklart vad ni gör åt det?
    Hälsningar Susanne Norberg
    Tack Susanne.
    Först vill jag tacka för era ord om oss som flyttfirma , ibland kan tyvärr olyckor inträffa och skall då anmälas till oss inom 5 dagar samt skall en skadeanmälan fyllas i och skickas till oss så kommer detta utredas utav vårt försäkringsbolag.
    Joakim Håkansson
    2021-08-22
    Tryggt, smidigt och god leveranssäkerhet.
    Snabb service och god effektivitet.
    Tack Lovisa. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor.
    2021-08-22
    När man betalar 850 kr för 10 kartonger förväntar man sig att de ska vara nya.
    Eller åtminstone hela och fina. 4 st var i ganska dåligt begagnat skick och 2 st gick sönder helt.
    Jag har beställt 2-3 gånger från dem tidigare (därav ej 1 eller 2 i betyg), och det är möjligt att inga
    av kartongerna varit nya, men de har åtminstone varit i nyskick. Flera av dem hade till och med
    klisterlappar kvar från tidigare ägare.
    Hej Oscar. Tack för att du hörde av dig till oss och förklaringen är enkel det är att killen som körde ut dessa i fredags till dig 210820 var lite stressad och tog beg kartonger. Vi löser givetvis detta, men kontakta oss på 08-25 55 00
    //Jokaim Håkansson
    Företagsledare
    2021-08-22
    De var mycket hjälpsamma och fixade kartonger lätt och ordnade så att vi kunde hämta fler på ett enkelt sätt.
    Flytten gick mycket smidigt. Trevlig personal.
    2021-08-20
    AJ-Express motsvarade mina förväntningar med råge!
    De svarade på alla frågor och levererade på utsatt tid. Dessutom var personalen trevlig, snabb och proffsig!
    Tack Mona. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor.
    Allt fungerade perfekt
    Att flyttfirman passade tiden o kom t.o.m. lite tidigare var något jag uppskattade
    Tack Birgitta. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor.
    Fin och snabb service!
    Personligt och fint bemötande. Flexibla. Gör det "lilla extra".
    Har anlitat företaget förr vid flyttning och valde att återigen göra det eftersom jag var så nöjd förra gången - är lika nöjd denna gång!
    Tack Susanne. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor.
    2021-08-20
    Snabb återkoppling efter mitt första mail.
    Vänlig och professionell personal.
    De kom på utsatt tid, perfekt tidspassning.
    Snabbt och effektivt utförande.
    Mina högt ställda förväntningar infriades.
    Jag behövde flytthjälp och beställde därefter en tilläggstjänst som kunde utföras med mycket kort varsel.
    Det var smart att kunna hämta och lämna flyttkartonger i kontainern i Faxan.
    Tack Ylva. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor.
    Bra bemötande
    Välorganiserat
    Bra personal
    snabbt, effektivt, ansvarsfullt utförande
    Tack Anders Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor.
  • Christer M
    2021-08-20
    Bra "flyttgubbar" har använt dom flera gånger väl värt sitt pris.
    Vi använde även städningstjänsten och det funkade överlag bra.
    Tack Christer. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor.
    2021-08-20
    Vår flytt gick hur smidigt som helst tack vara AJ Express. Lån av kartonger i god tid innan avflyttning gjorde att vi kunde packa i lugn och ro och även hann packa upp i lugn och ro innan vi behövde lämna tillbaka kartongerna. Killarna som kom och genom förde flytten var mer än serviceminded, snabba och kunniga. Tack för hjälpen!
    Tack Sarah
  • Roger L
    2021-08-20
    Bemötandet var utmärkt, mina förväntningar var att allt skulle gå smidigt och det gjorde det. Flytt gubbarna var utmärkta att ha och göra med dom viste pressis vad dom höll på med. Dom hjälpte oss på alla sätt. UTMÄRKT
    Tack Roger. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor.
    2021-08-20
    Bra info och service vid beställning av flytt. Mycket serviceinriktade, trevliga, varsamma och supereffektiva flyttkillar.
    Flyttstädningen var mycket bra utförd.
    Jag är jättenöjd!
    Tack Berit. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor.
    2021-07-27
    Jätteduktiga flyttkillar både sociala och mycket skickliga på att flytta sakerna. Kan starkt rekommendera. Extra bra att man dessutom får låna flyttkartonger.
    Tack Jan. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor.
  • Patrik Mikael R
    2021-06-23
    Kan varmt rekommenderas! Vår flytt gick snabbt och smidigt till. Superproffsiga och väldigt trevliga!
    Tack Patrik. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor.