A-J Express Service

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna — Visa karta

A-J Express-Service är en väletablerad flyttfirma som utför transporttjänster allt efter kundens behov och önskemål , Företaget startades 1999 utav 2 killar som arbetade med flytt och ville göra något eget och i dag 2017 så är vi cirka 25 anställda 14 bilar och vi utför cirka 4800st flyttningar per år allt ifrån företagsflyttar till att flytta ett studentrum. Vi har dessutom ett väldigt gott rykte bland både privatkunder och företag så för en trygg och säker flytt anlita oss på A-J Express-Service AB..

Vi utvecklar hela tiden nya transport och logistiklösningar som gör att du som kund kan känna dig trygg när du flyttar med oss. Vi arbetar med bohagsflytt, kontorsflytt, interna omflyttningar, kort och gott allt inom flytt.

Vi är kända för att ge våra kunder 100% service och vår policy är att varje uppdrag ska efterlämna sig en nöjd kund. Vi startade 1999 genom att två killar med långt förflutet i flytt branschen ville göra ett flyttbolag med det lilla extra och vi känner att vi verkligen lyckats med det. Vi är flyttföretag som utför bohagsflytt , Företagsflytt ja kort och gott allt inom flytt välkommen till oss ert lokala flyttföretag. En nyhet 2018 är vår Handyman tjänst läs mera om den på vår hemsida.
Mån-Tor: 07:00-16:00
Fre: 07:00-15:00
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 185 kunder tycker om A-J Express Service

• 2019-10-02

Åsa L skrev om A-J Express Service
    Bokade en flytt.
    Allt gick fantastiskt bra och smidigt. Killarna var väldigt trevliga och snabba och proffsiga. Läs mer
    2019-10-05 Joakim H svarar Åsa L
    Hej Åsa och tack för era ord om oss. Vår starkaste marknadsföring är nöjda kunder och bra personal och båda sakerna har vi lyckats med känner vi. A-J Express-Service AB firar i början av året 2020 hela 20 år och detta skall vi fira hela året med tävlingar , rabatter , och en massa annat smått och gott för alla våra nya och gamla kunder så håll ögonen öppna via vår Facebooksida både i Stockholm och i Uppsala så kommer ni att finna en massa godis där. Och glöm inte att tipsa vänner och bekanta om oss och ge dom ert ordernummer som ni finner i högra hörnet av er ordersedel så lämnar vi dom en rabatt på hela 600:- på slutpriset (går ej att kombinera med andra erbjudanden) . Än en gång tack för era ord om oss på A-J Express-Service AB. MVH /Alla vi på A-J det personliga flyttföretaget.
  • 2019-09-30

Anne-Marie N skrev om A-J Express Service
    A -J Express har varit väldigt tillmötesgående betr lån/hämtning av kartonger o mtrl. Själva flytten gick smidigt o utan skador, personalen var trevlig. Proffsigt jobb, vi har inget att anmärka på.
    Ett företag vi gärna rekommenderar till andra. Läs mer
    2019-10-05 Joakim H svarar Anne-Marie N
    Hej Ann - Marie och tack för era ord om oss. Vår starkaste marknadsföring är nöjda kunder och bra personal och båda sakerna har vi lyckats med känner vi. A-J Express-Service AB firar i början av året 2020 hela 20 år och detta skall vi fira hela året med tävlingar , rabatter , och en massa annat smått och gott för alla våra nya och gamla kunder så håll ögonen öppna via vår Facebooksida både i Stockholm och i Uppsala så kommer ni att finna en massa godis där. Och glöm inte att tipsa vänner och bekanta om oss och ge dom ert ordernummer som ni finner i högra hörnet av er ordersedel så lämnar vi dom en rabatt på hela 600:- på slutpriset (går ej att kombinera med andra erbjudanden) . Än en gång tack för era ord om oss på A-J Express-Service AB. MVH /Alla vi på A-J det personliga flyttföretaget.
  • 2019-09-30

Eva B skrev om A-J Express Service
    Flytt från Shurgard Self Storage vid tennishallen till Lidingövägen. Ända "incidenten" var att ytterligare en flyttfirma var på plats vid Shurgard så att det blev trångt och tog ganska lång tid att fylla lastbilen, vilket så klart påverkade antal timmar vi fick betala för. Annars gick flytten smidigt och "gubbarna" var jättetrevliga

Eva Bergström Läs mer
    2019-09-30 Joakim H svarar Eva B
    Hej Eva och tack för ert betyg. Det är trist när det krockar med en annan flyttfirma och speciellt eftersom det tog tid för dom innan det blev klart , men tyvärr blir det så ibland vi är glada över att ni var nöjda över vår insats och hälsar er välkommen åter.

• 2019-09-29

Ingrid L skrev om A-J Express Service
    Flytt.
    Trevlig personal som arbetade snabbt och effektivt. Läs mer
    2019-09-29 Joakim H svarar Ingrid L
    Tack Ingrid & Pär för era ord om oss på A-J Express-Service . Vi är så glada över att så många uppskattar vår kompetens och kunskap. Skall ni flytta anlita proffs och undvik problem. Begär ett pris på er flytt via vår hemsida snabbt och enkelt www.aj-expresservice.nu
    Välkomna in till oss.
    MVH /Er lokala flyttfirma
  • 2019-09-27

Maria V skrev om A-J Express Service
    Tycker att jag blev bra bemött vid både bokningskonversation via mail och av killarna som utförde flytten.

Däremot var killarna väldigt högljudda vid vår nya adress vid avlastning. Man vill inte stöta sig med grannanarna det först man gör så det var klart störande med killarna som stojjade och skämtade högljutt på gård och loftgång, med ett mycket ovårdat språk dessutom.

Jobbet blev gjort men... Läs mer
    2019-09-27 Joakim H svarar Maria V
    Tack för ert betyg om oss och vi beklagar om du tyckte att vår personal var högljudda men vår personal är kända för att vara glada och skratta . Ber om ursäkt att du yog illa upp men glad över att du tyckte att vi var duktiga på att utföra vårt arbete.

MVH /Joakim Håkansson företagsledare
  • 2019-09-27

Rolf H skrev om A-J Express Service
    Flytt av bohag från villa till lägenhet
    Allt har fungerat mycket bra.
    Trevlig personal, hjälpsamma, smidiga och effektiva.
    Överträffade förväntningarna vi hade. Läs mer
    2019-09-27 Joakim H svarar Rolf H
    Tack för ditt svar om hur det är att flytta med oss. Vi har satsat på kvalité och svensk personal vilket våra kunder uppskattar sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående och därför svarar vi nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss.

Kerstin L skrev om A-J Express Service
    Allt var smidigt från beställning till genomförande
    när jag flyttade från en lägenhet till en annan.
    Trevligt och bra bemötande vid beställningen och
    vid själva flytten som gick snabbt och utan problem.
    Skulle gärna vända mig till AJ Express i fortsättningen
    också och rekommendera till vänner osv Läs mer
    2019-09-27 Joakim H svarar Kerstin L
    Tack för era ord Kerstin. Vi är så glada över våra kunders betyg och stolta över vår duktiga personal som gör dessa underbara arbeten. Vi firar 20 år i början av 2020 och vi har ständigt strävat efter att vara det självklara valet när man skall anlita en flyttfirma som kan flytt. Än en gång tack för era ord och välkommen åter och hänvisa vänner och bekanta till oss som behöver flytthjälp och be dom uppge ert order nr så utgår det 500:- i rabatt på flytten.
    Vi på A-J Express-Service AB

Magnus J skrev om A-J Express Service
    Flytt av bohag inom Upplands Väsby .
    Väldigt bra bemötande.
    Otroligt proffsig flyttbesättning . Kan sannolikt inte bli bättre än såhär .
    Högsta möjliga betyg! Läs mer
    2019-09-26 Joakim H svarar Magnus J
    Tack för ditt betyg om oss på A-J Express-Service AB. Vår policy är att vart arbete skall efterlämna sig en nöjd kund och tipsa om oss på flyttfirman. Vi konkurrerar aldrig med priset utan med kvalitén och vår personal är handplockade och erkänt duktiga bland våra kunder samtliga i vår personal pratar dessutom Svenska vilket är mycket uppskattat av våra kunder då många använder utländsk personal och som kan vara svåra att kommunicera med .. Tipsa era vänner och bekanta om oss och be dom uppge ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så lämnar vi 500:- i rabatt på deras flytt (Går ej att få i samband med andra rabatter) . Än en gång tack för ert betyg.
    MVH /Joakim Håkansson

Katarina L skrev om A-J Express Service
    Flytt av bohag. Fungerade väldigt smidigt med första kontakten via mail från deras hemsida bokades en förfrågan. Brev och bekräftelse via mail och som bara behövde läsas igenom och bekräftas av mig sedan var det bara att köra. Killarna som sedan flyttade allt var suveräna rekommenderas vidare. Trevliga, kunniga och snabba. Läs mer
    2019-09-27 Joakim H svarar Katarina L
    Tack för era ord om oss på A-J Express-Service AB. Vi är glada över att så många uppskattar vår service och kunskap. Vi önskar er och alla era vänner och bekanta välkommen att flytta med oss. Och om era vänner och bekanta väljer att andvända oss hänvisa till ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så lämnar vi er 500:- i rabatt. Än en gång ett tack till er.

MVH /Vi på A-J Express-Service AB

Anna Lise-lott A skrev om A-J Express Service
    Allt gick jättebra förutom lite strul med leveransen av flyttkartongerna. Läs mer
    2019-09-26 Joakim H svarar Anna Lise-lott A
    Tack för ditt betyg om oss på A-J Express-Service AB som blev bra trots det lilla misstaget med lånet av flyttlådorna . Vår policy är att vart arbete skall efterlämna sig en nöjd kund och tipsa om oss på flyttfirman. Vi konkurrerar aldrig med priset utan med kvalitén och vår personal är handplockade och erkänt duktiga bland våra kunder samtliga i vår personal pratar dessutom Svenska vilket är mycket uppskattat av våra kunder då många använder utländsk personal och som kan vara svåra att kommunicera med .. Tipsa era vänner och bekanta om oss och be dom uppge ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så lämnar vi 500:- i rabatt på deras flytt (Går ej att få i samband med andra rabatter) . Än en gång tack för ert betyg.
    MVH /Joakim Håkansson

Ann-Lis L skrev om A-J Express Service
    Packning av porslin och andra grejer och flytt av kartonger och möbler.
    Blev bra bemött.
    Hade inga förväntningar har aldrig använt flyttföretag tidigare men det fungerade bra.
    Var nöjd Läs mer
    2019-09-26 Joakim H svarar Ann-Lis L

Carolina P skrev om A-J Express Service
    Jag köpte tjänsterna bohagsflytt samt flyttstädning och jag var mycket nöjd med bägge. Speciellt bohagsflytten var över alla förväntningar. Mycket trevlig personal, de gjorde ett mycket bra jobb och var punktliga och effektiva! Läs mer
    2019-09-26 Joakim H svarar Carolina P

Giggi Ö skrev om A-J Express Service
    Smidig flytt. Allt fungerade utmärkt. Utomordentligt trevlig personal. Läs mer
    2019-09-26 Joakim H svarar Giggi Ö

Lars B skrev om A-J Express Service
    Jag anlitade AJ för att flytta för tredje gången. Allt har fungerat
    enligt mina förväntningar alla flyttningar. Bröderna från Riala
    är outstanding.
    Även om min bokning blev flyttad från fredag till söndag
    är jag helt nöjd som kund. Läs mer
    2019-09-26 Joakim H svarar Lars B

Johanna S skrev om A-J Express Service
    Mycket professionella och effektiva. Läs mer
    2019-09-26 Joakim H svarar Johanna S
    Tack för ditt betyg om oss på A-J Express-Service AB. Vår policy är att vart arbete skall efterlämna sig en nöjd kund och tipsa om oss på flyttfirman. Vi konkurrerar aldrig med priset utan med kvalitén och vår personal är handplockade och erkänt duktiga bland våra kunder samtliga i vår personal pratar Svenska vilket är mycket uppskattat av våra kunder.. Tipsa era vänner och bekanta om oss och be dom uppge ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så lämnar vi 500:- i rabatt på deras flytt (Går ej att få i samband med andra rabatter) . Än en gång tack för ert betyg.
  • 2019-09-18

Karl H skrev om A-J Express Service
    Jag tycker att det fungerade bra med Aj-Express. Vd var engagerad och trevlig personal. Flytten fungerade smidigt och fint. Vi är nöjda. Läs mer
    2019-09-18 Joakim H svarar Karl H
    Tack för ditt betyg om oss på A-J Express-Service AB. Vår policy är att vart arbete skall efterlämna sig en nöjd kund och tipsa om oss på flyttfirman. Vi konkurrerar aldrig med priset utan med kvalitén och vår personal är handplockade och erkänt duktiga bland våra kunder.. Tipsa era vänner och bekanta om oss och be dom uppge ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så lämnar vi 500:- i rabatt på deras flytt. Än en gång tack för ert betyg.
  • 2019-09-16

Christin S skrev om A-J Express Service
    Snabba svar mina frågor och synnerligen bra service med flytten från Stockholm till Malmö! Läs mer
    2019-09-18 Joakim H svarar Christin S
  • 2019-09-05

Anders E skrev om A-J Express Service
    Jag fick utmärkt och trevlig service, med väldigt snabb återkoppling på alla frågor. Läs mer
    2019-09-11 Joakim H svarar Anders E
  • 2019-08-31

Lillemor A skrev om A-J Express Service
    Bostadsflytt.
    Utmärkt genomfört och trevligt bemötande på alla sätt från första kontakt på mail till avslutad flytt.
    Jag rekommenderar absolut A-J express service Läs mer
    2019-09-11 Joakim H svarar Lillemor A
  • Leena E

2019-08-29

Leena E skrev om A-J Express Service
    För andra gången beställde vi hela "paketet" med packa, flytta och städa och vi är mycket nöjda med A-J Express. Vi blev väl bemötta även denna gång. Aldrig några problem vid frågor eller kompletteringar. A-J Express levde absolut upp till de förväntningar vi hade. Vi kan verkligen rekommendera A-J Express! Läs mer
    2019-09-11 Joakim H svarar Leena E
  • 2019-08-29

Kristin V skrev om A-J Express Service
    I det stora hela fullständigt professionella. Har ett litet men. Vill inte skriva det här. BR Tina Vera Jr Läs mer
    2019-09-11 Joakim H svarar Kristin V
  • 2019-08-22

Philip R skrev om A-J Express Service
    Snabba, trevliga om mycket professionella. Läs mer
    2019-08-27 Joakim H svarar Philip R
    Tack för ditt svar om hur det är att flytta med oss. Vi har satsat på kvalité vilket våra kunder uppskattar sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående och därför svarar vi nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss.

Ulla Å skrev om A-J Express Service
    Vi flyttade från villa till lägenhet och detta har fungerat utmärkt från första början. Bokningsinformationen var tydlig och bra, offerten likaså. Snabba, vänliga och tydliga svar på mailfrågor under planeringstiden.
    Vänligt bemötande av de personer vi träffade i samband med flytten, såväl vid leverans av flyttkartonger som vid packning av köksporslin dagen före flytt och under själva flyttdagen. Kontinuerligt samtal om de olika stegen under flyttdagen, och tålamod från er sida när vi ibland var osäkra på hur sakerna skulle placeras. Tack vare goda råd under packningsdagen blev allt klart i tid och vi kände att vi var väl förberedda dagen F. Vi rekommenderar gärna detta företag och vill skicka ett tack!

Ulla och Jan Åberg Läs mer
    2019-08-27 Joakim H svarar Ulla Å
    Tack för ditt svar Ulla om hur det är att flytta med oss. Vi har satsat på kvalité och svensk personal vilket våra kunder uppskattar mycket. Vi hjälper gärna våra kunder med råd och tips när det gäller flytt. Sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående och därför svarar vi nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss.

Siv Elisabeth H skrev om A-J Express Service
    köpte flytt från villa till lägenhet och all kontakt med företaget var ok och hela flytten gick utan problem och gjordes av trevlig personal Läs mer
    2019-08-27 Joakim H svarar Siv Elisabeth H

Guido H skrev om A-J Express Service
    Mitt första intryck var ett gäng lite småsura gubbar som tyckte det mesta var jobbigt.
    Efter lite snack, genomgång och att de upptäckte att det inte var så farligt så blev stämningen och inställningen positiv.
    Det visade sig vara ett skönt gäng som jobbade på bra.

Tack! Läs mer
    2019-08-27 Joakim H svarar Guido H

Gabriella R skrev om A-J Express Service
    Jag har fått hjälp med flyttpackning och flytt till annan ort och det fungerade klockrent med fint bemötande och personal som var otroligt service-minded! Läs mer
    2019-08-27 Joakim H svarar Gabriella R

Ove K skrev om A-J Express Service
    Från första kontakt till flytten var utfört ett MYCKET proffsigt bemötande.
    Uppgjort datum och tid klockrent. Klockan 08.00 var bestämt.
    07.58 rullade två bilar in. Alla 4 killar kom fram och tog i hand och presenterade sig. Glada , snabba och inget var omöjligt.
    Vi var mycket imponerade av hela flytten.
    Jag kan med gott hjärta rekommendera A-J express.
    Hoppas killarna som utförde uppdraget får se dessa kommentarer.
    Ove Karlsson
    Flytt från Skebobruk till Vallentuna Läs mer
    2019-08-27 Joakim H svarar Ove K
    Tack för ert betyg om oss. Vi blir så glada över dessa betyg och vi vet att vår personal är duktiga och trevliga och dessutom så lyssnar vi på kunderna så vi vet deras behov vid flytten. Än en gång tack för ert betyg som gör att vi snart kallar oss Sveriges bästa flyttfirma. :-) Och att vår paketlösning är populär ser vi genom att fler och fler bokar in helhetskoncept från början till slutet. Vi hälsar er välkommen åter och era vänner och bekanta välkommen till oss och be dom uppge ert ordernr som ni finner i högra hörnet så bjuder vi på en kartongleverans.

Filip T skrev om A-J Express Service
    Allt var super och gick fort och effektivt. Läs mer
    2019-08-27 Joakim H svarar Filip T

• 2019-08-15

Matilda H skrev om A-J Express Service
    Flyttade från Uppsala till Stockholm. Flytten gick hur smidigt som helst och alla var jättetrevliga.

Tack för bra service! Läs mer
    2019-08-15 Joakim H svarar Matilda H
  • Dag J

2019-08-14

Dag J skrev om A-J Express Service
    A-J Express Service hjälpte mig på ett utmärkt sätt med flytten.
    Allt fungerade toppenbra och flyttkillarna var jättetrevliga, snabba och noggranna! Läs mer
    2019-08-20 Joakim H svarar Dag J

• 2019-08-14

Lena J skrev om A-J Express Service
    Flytt jag blev bemött på bästa sätt och kommer varmt rekommendera er till mina vänner. Kommer nu inte att flytta på länge. Blir det någon mer gång så ringer jag er igen.😊 Läs mer
    2019-08-14 Joakim H svarar Lena J
  • 2019-08-14

Leif B skrev om A-J Express Service
    Flytt från större till mindre lägenhet. Smidigt och trevligt. Tryggt och bekvämt. Bra att få ett paketpris inkl städning. Läs mer
    2019-08-19 Joakim H svarar Leif B

• Ulla B

2019-08-14

Ulla B skrev om A-J Express Service
    Det var femte gången jag flyttade med A-J Express Service och denna senaste gång den andra inom ett år. Alla gånger har jag varit nöjd och tacksam över deras professionalitet och värmande omtanke. Jag har även rekommenderat dem till goda vänner som tackat mig för min rekommendation då de varit lika nöjda. Allt i dessa krävande och för mig uppstressande flyttar har gått enligt planering, och då problem uppstått har dessa lösts omgående och utan besvär för mig. Som äldre och handikappad har denna firma gjort det möjligt att våga flytta så ofta då mina boendeval inte varit optimala. Nu hoppas jag slippa flytta mer , men om jag måste ringer jag världens bästa flyttfirma! Läs mer
    2019-08-14 Joakim H svarar Ulla B
    Hej Ulla. Vi gråter av lycka när vi läser ditt omdöme om oss och känner att vår satsning på service och kvalité verkligen har fungerat i detta fall. Vi önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till oss . MVH /A-J Express-Service AB

Karolina G skrev om A-J Express Service
    Beställde flytt av AJ.

Så smidiga flyttgubbar, supersnabba, och supereffektiva!!!

Jättesmidig bokning, väldigt tydlig info där man får riktigt snabba svar. Erbjuder i princip alla tjänster inom flytt. Läs mer
    2019-08-13 Joakim H svarar Karolina G

Inga-Lill H skrev om A-J Express Service
    Vi flyttade från UpplandsVäsby till Uppsala
    Bra service från första kontakt till genomförande flytt.

Två saker som kan förbättras.
    1. Ge Pris före Rutavdrag
    2. Ett mail/sms dagen innan flytt Läs mer
    2019-08-13 Joakim H svarar Inga-Lill H

Urban E skrev om A-J Express Service
    Flytt och städ vilket flöt väldigt bra med artiga medarbetare Läs mer
    2019-08-13 Joakim H svarar Urban E

Bonita C skrev om A-J Express Service
    AJ Express är det bästa flyttbolaget! Flyttmännen är trevliga, lyhörda och effektiva. De var försiktiga med bohaget och måna om att undvika skador, och jobbade strukturerat och snabbt. Man fick även alltid snabb respons från kundservice vid frågor. Jag rekommenderar dem varmt! Läs mer
    2019-08-13 Joakim H svarar Bonita C
  • Anna-maria E

2019-08-13

Anna-maria E skrev om A-J Express Service
    A-J Express Service har varit en förträfflig flyttfirma som varit med från början till slut och underlättat allt för oss som kunder. Jag vill ge dem mina bästa rekomendationer.

Det är allt från att få paktips, kunna låna flyttkartonger, svar på frågor innan flytten, Duktig och serviceinriktad personal under flyttdagen som gick oerhört snabbt och smidigt. Det är tilläggstjänsten med flyttstädning, som också hade mycket bra personal..
    Skönt att kunna vända sig till en leverantör för båda delarna.
    Tack för ett bra jobb. Läs mer
    2019-08-13 Joakim H svarar Anna-maria E

Kenneth S skrev om A-J Express Service
    Allt flöt på kanon. Bra personal som var proffsiga i sin uppgift. Läs mer
    2019-08-13 Joakim H svarar Kenneth S

Helene B skrev om A-J Express Service
    Bra och trevlig personal........ Läs mer
    2019-08-13 Joakim H svarar Helene B

Hans A skrev om A-J Express Service
    Mycket trevlig och kompetent flyttfirma! Läs mer
    2019-08-13 Joakim H svarar Hans A
  • 2019-07-31

Anita M skrev om A-J Express Service
    Kan varmt rekommendera A-J Express Service! Väldigt trevliga och bra flyttkillar på alla vis. De var snabba och varsamma om mina saker. Fick också ett väldigt trevligt och tillmötesgående bemötande från killarna på kontoret. Allt som allt gjorde det min flytt, som är både praktiskt och känslomässigt stressigt till en riktigt bra upplevelse. Kände mig helt lugn och trygg från början till slut. Tack alla inblandade! Läs mer
    2019-08-01 Joakim H svarar Anita M
    Hej och tack Anita 💕💕för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.
    Vi är glada över att så många kunder uppskattar vår flytt & städservice . Berätta gärna för er vänner och bekanta som står inför en flytt om oss och ge dom ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så lämnar vi dom 10% rabatt på flytten men dom måste uppge det (ordernumret) vid bokning.

Ändra
  • 2019-07-29

Thomas Ö skrev om A-J Express Service
    Flyttservice och flyttstädning.

Har blivit utmärkt bemött av alla inblandade och de överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2019-07-29 Joakim H svarar Thomas Ö
    Hej och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

• Malin L

2019-07-20

Malin L skrev om A-J Express Service
    Jag köpte flytt och flyttstädning. Allt gick smidigt och bra från beställning till utförandet var klart. Läs mer
    2019-07-29 Joakim H svarar Malin L
    Hej och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

• Martin L

2019-07-19

Martin L skrev om A-J Express Service
    De var professionella och effektiva. Dessutom blev priset precis vad de förutspått. Läs mer
    2019-07-20 Joakim H svarar Martin L
    Hej Martin och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

• 2019-07-18

Ida C skrev om A-J Express Service
    Anlitade A-J Express Service för flytthjälp. Lånade flyttkartonger i förväg som jag hämtade själv vilket funkade väldigt smidigt. Flyttkillarna var punktliga, snabba, noggranna och trevliga! Fick även bra info av företaget på mail innan flytten så jag kände att jag hade koll på allt. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2019-07-20 Joakim H svarar Ida C
    Hej Ida och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

• 2019-07-18

Roland G skrev om A-J Express Service
    Vi köpte: packning, flytt och städ. Allt har fungerat perfekt från början till slut. Det är 4:e gången vi flyttar med AJ Express. Läs mer
    2019-07-20 Joakim H svarar Roland G
    Hej Roland och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

• Janina H

2019-07-18

Janina H skrev om A-J Express Service
    Otroligt proffsigt och trevligt företag. Flytten gick smidigt, enkelt och snabbt och flyttkillarna var så trevliga. Rekommenderar denna firma till alla som ska flytta. Läs mer
    2019-07-18 Joakim H svarar Janina H
    Tack för dina ord om oss på A-J mycket glädjande. Önskar dig en fortsatt trevlig sommar.
    Med vänliga hälsningar
    Vi på A-J Express-Service AB
  • 2019-07-17

Josefina A skrev om A-J Express Service
    Flytt och flyttstädning med 3 personer Läs mer
    2019-07-17 Joakim H svarar Josefina A
    Hej Josefina vi tackar för betyget men efterlyser resten av texten: - ) MVH Joakim
  • 2019-07-17

Marita E skrev om A-J Express Service
    Jag köpte packning av min lägenhet, flytt och flyttstädning. Jag anlitade AJ Express också för 5 år sedan när jag då flyttade.
    Jag har blivit professionellt bemöt hela tiden, det jag beställde har levererats. Det har varit trevlig personal som har gjort ett bra jobb.
    Det har varit enkelt att komma i kontakt med företaget under hela tiden, snabba svar på mail och snabb telefonkontakt.
    Jag hade höga förväntningar inför denna flytt och företaget har levererat mycket bra även denna gång. Läs mer
    2019-07-17 Joakim H svarar Marita E
    Hej Staffan och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna