Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Sollentuna A-J Express Service

A-J Express Service

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna — Visa karta

A-J Express-Service är en väletablerad flyttfirma som utför transporttjänster allt efter kundens behov och önskemål , Företaget startades 1999 utav 2 killar som arbetade med flytt och ville göra något eget och i dag 2017 så är vi cirka 25 anställda 14 bilar och vi utför cirka 4800st flyttningar per år allt ifrån företagsflyttar till att flytta ett studentrum. Vi har dessutom ett väldigt gott rykte bland både privatkunder och företag så för en trygg och säker flytt anlita oss på A-J Express-Service AB..

Vi utvecklar hela tiden nya transport och logistiklösningar som gör att du som kund kan känna dig trygg när du flyttar med oss. Vi arbetar med bohagsflytt, kontorsflytt, interna omflyttningar, kort och gott allt inom flytt.

Vi är kända för att ge våra kunder 100% service och vår policy är att varje uppdrag ska efterlämna sig en nöjd kund. Vi startade 1999 genom att två killar med långt förflutet i flytt branschen ville göra ett flyttbolag med det lilla extra och vi känner att vi verkligen lyckats med det. Vi är flyttföretag som utför bohagsflytt , Företagsflytt ja kort och gott allt inom flytt välkommen till oss ert lokala flyttföretag. En nyhet 2018 är vår Handyman tjänst läs mera om den på vår hemsida.
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:00-16:00
Fre: 07:00-15:00
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 51 kunder tycker om A-J Express Service

• Nelli I
    Nelli I skrev om A-J Express Service
    Använde AJ-express till min flytt i början av juni. Packning, flytt och flyttstädning av högsta kvalite. Effektiv, ödmjuk och rolig personal. Tydlig information både i telefonkontakt och mejl. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2018-06-18 Joakim H svarar Nelli I
    Tack för era ord om oss. Om du tipsar vänner och bekanta om oss be dom uppge ert ordernummer så bjuder vi på en kartongkeverans. Med vänliga hälsningar Joakim företagsledare
  • Karin N
    Karin N skrev om A-J Express Service
    Jag har flera gånger anlitat A-J express vid större och mindre flyttar. De har alltid varit kunniga, professionella och trevliga. Den senaste flytten jag fick utförd igår var hur smidig som helst. Killarna var erfarna och det märks att de har yrkesstolthet. De använder sin kunskap så allt blir så bra det kan, och ändå lugnt! Läs mer
    2018-06-12 Joakim H svarar Karin N
    Tack så mycket för era ord om oss.
  • Inger A
    Inger A skrev om A-J Express Service
    Akut flytten smidig med väldigt trevlig personal Kommer att rekommendera till vänner Läs mer
    2018-06-08 Joakim H svarar Inger A
    Tack för era ord dom värmer. Välkommen åter både du och dina vänner.
    Med vänliga hälsningar
    Vi på A-J
  • Sanna A
    Sanna A skrev om A-J Express Service
    Hushålls flytt.
    Mycket trevligt bemötande från samtliga tålamodiga män som slet som oxar.
    Våra förväntningar var att allt skulle vara helt och att det skulle gå smidigt. Vilket vi är mycket nöjda med.

Dom var positiva trots att dom fick köra ytterligare en runda till då vi hade aningen för mycket packning och möbler. Detta gjordes med ett gott humör.

Vi är supernöjda och kommer absolut att rekomondera er till vänner och familjen.

Extra nöjda med Uffe och hans otroligt positiva inställning.

/ Susanne och Magnus Arnesson Vagnhärad. Läs mer
    2018-03-16 Joakim H svarar Sanna A
    Tack för era ord om oss på A-J Express-Service AB. Vi har som motto att var flytt skall efterlämna sig en nöjd kund och det är en filosofi som vi har lyckats med. Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och hälsar både er och era vänner och bekanta välkomna till oss om det gäller flytt så hjälper vi gärna till. Och om ni hänvisar kunder till oss be dom uppge ert ordernummer så bjuder vi på en kartongleverans. MVH / Vi på A-J Express-Service..Uffe bugar och bockar för era ord..
  • Antonio B
    Antonio B skrev om A-J Express Service
    Vi har använt denna flyttfirma vid två tillfällen och det har fungerat helt suveränt. Trevliga, snabba, roliga personligheter med hjärtat på det rätta stället. Extremt hjälpsamma med allt!
    AJ Expess Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-03-14 Joakim H svarar Antonio B
    Tack för era underbara ord om oss på A-J Express-Service AB, Mycket glädjande att läsa. Om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss be dom uppge ert ordernummer som finns längst upp på högra sidan på arbetsordern så bjuder vi på en kartongleverans och 5 kg packpapper. Vi tackar än en gång och hoppas ni skall trivas i ert nya boende.
    MVH /Joakim Håkansson
  • Lars B
    Lars B skrev om A-J Express Service
    Sveriges bästa flyttbolag. Trevliga, snabba och serviceinriktade flyttkarlar. Vi rekommenderar er till alla vi känner som skall flytta.
    Med vänlig hälsning

Inger och Lars Bergman
    Ribbingsväg 89 Sollentuna Läs mer
    2018-03-09 Joakim H svarar Lars B
    MVH /Joakim Håkansson. På (Jag citerar ) Sveriges bästa flyttbolag :)
  • Jessica N
    Jessica N skrev om A-J Express Service
    Bra och snabb service. Enkelt att boka. Proffesionell hantering vid själva flytt. Klär in och plastar möbler. Läs mer
    2018-02-19 Joakim H svarar Jessica N
    Tack för ert betyg om oss på flyttfirman. Om ni tipsar vänner och bekanta om oss be dom uppge ert ordernr så bjuder vi på en kartongleverans.

• Inger S
    Inger S skrev om A-J Express Service
    Har under en kortare period anlitat AJ för två mindre flyttningar och en nedmontering och bortforsling. Jag är jättenöjd med allt! Trevligt bemötande både vid transporter och själva arbetet. Snabba och försiktiga transporter.. Trevliga att tala med. Med andra ord rekommenderad jag dem gärna.
    Har även haft städning genom AJ, som jag ännu inte hunnit kolla. Lite jobbigt att inte kunna tala svenska med städledaren - men det kan ju ändras med tiden. Trevlig i övrigt.
    Vänliga hälsningar
    Inger Selunge Läs mer
    2018-02-16 Joakim H svarar Inger S
    Tack för ert fina betyg Inger och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att när du tipsar dina vänner och bekanta om en bra flyttfirma: ) Ge dom även ditt ordernummer så bjuder vi på en fri kartongleverans. Angående städaren så är hon ny och ifrån Polen och lite dålig på språket och i normala fall så är det en annan som är städledare som pratar utmärkt svenska men tyvärr så var hon sjuk den dagen. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare.
  • Agneta W
    Agneta W skrev om A-J Express Service
    Allt funkade perfekt. Trevligt bemötande, fantastiskt trevliga, duktiga och tjänstvilliga killar som hjälpte mig med packning och flytt. Rekommenderas VARMT.
    Agneta Läs mer
    2018-02-07 Joakim H svarar Agneta W
    Tack för ert betyg Agneta .och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att när du tipsar dina vänner och bekanta om en bra flyttfirma: ) Ge dom även ditt ordernummer så bjuder vi på en fri kartongleverans.Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare
  • Lena R
    Lena R skrev om A-J Express Service
    Bad om en offert som kom omgående.
    Hade några kompletterande frågor som snabbt fick svar.
    Beslutade mig för att utöka med tjänsten packning/förberedelse. Det var det verkligen värt.
    Flyttdagen kom 6 man och tre mindre lastbilar. De började 07.30 och hade tömt hela huset kl 10. Ny adress ca 30 min bort.
    Allt var inburet och klart ca 12.30.
    Sedan kom snöstormen!
    Vi var så tacksamma för att allt var inne då 😊.
    Ni har levererat service i världsklass.
    Ni har överträffat alla förväntningar. Kan varmt rekommendera företaget för en trygg, snabb och professionell flytt.
    Stort tack till Magnus och alla killar som var med.
    Hälsningar Lena Läs mer
    2018-02-12 Joakim H svarar Lena R
    Hej Lena. Vi blir mycket glada och tacksamma över era ord om oss på flyttfirman. Givetvis kommer vi framföra detta till killarna som utförde flytten till er och Magnus bugar och bockar för detta fina betyg. Vi hälsar era vänner och bekanta välkomna till oss och glöm inte att dom skall uppge ert ordernummer så bjuder vi på en kartongleverans helt kostnadsfritt. MVH /A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma.
  • Arne N
    Arne N skrev om A-J Express Service
    Har fått hjälp med flytt av bohag.
    Företaget A-J Express har varit mycket korrekta, flexibla och visat stor kundförståelse. De kom på utsatt tid och flytten gick utmärkt utan något gick sönder. Flyttpersonalen var mycket trevliga och arbetade optimalt. Ett extra plus var att man även kan låna flyttkartonger av företaget. Läs mer
    2018-01-29 Joakim H svarar Arne N
    Tack för dina ord Arne. Vi hälsar dig och dina vänner och bekanta välkomna att flytta med oss på A-J. Om dina vänner skall flytta med oss och dom hänvisar till ditt ordernummer så utgår det en rabatt till dom vid flytt. Så ring 08-25 55 00 redan i dag :)

MVH/Joakim
    Företagsledare
  • Patrik F
    Patrik F skrev om A-J Express Service
    Vi använde AJ-Expresservice 19/1 2018. Gänget som var över var väldigt målmedvetna, punktliga och framförallt snabba. Vi flyttade från 102 kvm och det tog inte ens 3h inklusive 10 min Läs mer
    2018-01-22 Joakim H svarar Patrik F
    Tack för era ord. Med vänlig hälsning, A-J Express Service AB
  • Maria S
    Maria S skrev om A-J Express Service
    Superbra från första kontakt till själva flytten. Trevliga män som hjälpte oss med flytten som fungerade jättebra på alla sätt. Läs mer
    2018-01-15 Joakim H svarar Maria S
    Tack för era ord om oss.
  • Kid K
    Kid K skrev om A-J Express Service
    Vi fĺyttade i Okt.-2016 från Värmdö till Grevlunda i Skåne! Flytten gjordes av Aj-express på ett exellent sätt. Duktig personal och trevligt bemötande från transportledaren! Heder! Läs mer
    2018-01-15 Joakim H svarar Kid K
    Tack för dessa ord dom värmer.
    Med vänlig hälsning, A-J Express-Seevice AB
  • Ulf Thomas G
    Ulf Thomas G skrev om A-J Express Service
    Proffsiga och punktliga, jag kan varmt rekomendera dem Läs mer
    2018-01-14 Joakim H svarar Ulf Thomas G
    Tack för dom orden. Med vänlig hälsning, A-J Express-Service AB
  • Marie O
    Marie O skrev om A-J Express Service
    Positiv upplevelse från första kontakten! De hjälpte oss att flytta från en 2a till en annan 2a. De var hur trevliga som helst, snabba och effektiva. Ska också anlita dem att köra gamla möbler och diverse grovsopor till sopstationen. Kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
    2018-01-13 Joakim H svarar Marie O
    Hej Marie. Vi tackar för era ord om oss dom värmer. Om du hänvisar vänner till oss be dom uppge ert ordernr så bjuder vi på en kartongleverans värde 500:-. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende. Med vänlig hälsning, Joakim Företagsledare.
  • Olov A
    Olov A skrev om A-J Express Service
    För oss har det fungerat synnerligen bra. Snabba och trevliga flyttkarlar. Dessutom trevligt bemötande i telefon vid lån och återställande av flyttkartonger. Det var ingen lätt flytt med tunga möbler från ett högt beläget hus med många trappor men villan tömdes på mindre än en dag. Och inte en enda sak skadad. Vi rekommenderar dem till100 %. Det här är ett seriöst företag.

Anita och Olov Läs mer
    2017-11-23 Joakim H svarar Olov A
    Tack för ditt svar Olov detta glädjer oss mycket och vi strävar framåt för att vara det självklara valet inom flyttjänster. Vi vill ge dig och dina eventuella bekanta som behöver flytthjälp en tidig julklapp i form av gratis utkörning och inhämtning av flyttkartonger. Än en gång tack för dina fina ord om oss. Önskar dig en trevlig jul i ditt nya boende och välkommen åter. /Vi på A-J Express-Service AB Sollentuna.

08-25 55 00 www.aj-expresservice.nu vi finns även på Facebook och Instagram
  • Björn K
    Björn K skrev om A-J Express Service
    Flyttade utan problem. Snabbt, serviceinriktat flyttföretag. Gav bra hjälp med råd om diverse småsaker. Fick oss att känna oss trygga. Läs mer
    2017-11-17 Joakim H svarar Björn K
    Tack för ditt betyg om oss. Vi vill berätta att om du tipsar någon vän eller bekanta om oss så ve dom uppge ert ordernummer så kommer lite rabatt till dom. Trevlig helg/Joakim
  • Andreas J
    Andreas J skrev om A-J Express Service
    Kanonservice. Snabba, smidiga och trevliga. Plus för att man får låna flyttkartonger gratis. Läs mer
    2017-11-15 Joakim H svarar Andreas J
    Tack för dina ord Andreas. Vi hälsar dig och dina vänner och bekanta välkomna att flytta med oss på A-J. Om dina vänner skall flytta med oss och dom hänvisar till ditt ordernummer så utgår det en rabatt till dom vid flytt. Så ring 08-25 55 00 redan i dag :)

MVH/Joakim
    Företagsledare.
  • Jessica A
    Jessica A skrev om A-J Express Service
    Detta företag är i en klass gör sig själva!!!
    Så kompletta och Proffsiga!
    Jag har anlitat dom vi flera tillfällen både för privat bruk och för företag,i olika sammanhang.
    Du får alltid ett Proffsigt och trevligt bemötande!
    Dom är ett Fullservice företag.
    Det har alltid gjort alla jobb både säkert och tryggt! Alltid levererat enligt tidsplan.
    Då jag självklart rekommenderat dom till andra fått samma bedömning av dom!!!
    Så oavsett i landet som du kan behöva dom kan du räkna med att du kommer bli mer än nöjd!!!
    Jessica Asthall Läs mer
    2017-11-15 Joakim H svarar Jessica A
    Tack för ditt betyg om oss detta är mycket glädjande. Vi önskar dig och dina vänner välkommen till oss om dom behöver flytthjälp. Än en gång tack för era ord,.

MVH /Vi på A-J Express-Service Stockholm.
  • Anna H
    Anna H skrev om A-J Express Service
    Jag använde AJ Express Service då jag flyttade. Första dagen packning, som sköttes mycket noggrant och snabbt. Själva flyttdagen kom 3 man som snabbt tog hand om i och ur- lastning. All personal var mycket trevlig! Jag är mycket nöjd med all kontakt med företaget. Läs mer
    2017-09-17 Joakim H svarar Anna H
    Tack för dina ord dom värmer verkligen, Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och önskar er välkommen åter.
    MVH /Joakim
  • Katharina B
    Katharina B skrev om A-J Express Service
    Kan ju bara återigen säga innerligt ; TACK!
    Tack för ett superproffs jobb återigen, tack för Ert fina engagemang och den fina hanteringen av våra kära ägodelar.
    Vi har återigen flyttat med A-J Express och känt det lugn som en riktigt bra flyttfirma ger till en kund.
    En bra resa där vår flytt blev till ett fint minne istället för den stress som annars lätt kan uppstå.
    Vi är glada och nöjda kunder som gärna anlitar Er igen.

Stort TACK från Familjen Barkár Läs mer
    2017-09-15 Joakim H svarar Katharina B
    Tack för era ord om oss på A-J Express-Service AB. Tipsa era vänner och bekanta pm oss och be dom hänvisa till ert ordernummer så bjuder vi på en kartongleverans värde 500:- vi önskar er välkommen åter och en trevlig helg.

MVH /Vi på flyttfirman A-J Express-Service AB www.aj-expresservice,nu
  • Karin S
    Karin S skrev om A-J Express Service
    Vi anlitade A-J Express för vår flytt från lägenhet till hus och är SUPERnöjda. Jag läste på ordentligt om flyttfirmor och valde den som fått bäst betyg av nöjda kunder. Detta är en pålitlig firma som har alla papper, försäkringar och tillstånd i skick, och till skillnad från många andra flyttföretag har de lagt ut dessa på sin hemsida för den som vill dubbelkolla. Mycket trevliga killar, flytten gick supersnabbt och de tog så väl hand om möbler och lådor. De lastade in i bilarna med största omsorg om att inget skulle välta eller skrapas (hade extra filtar runt stolar och annat "löst") och såg till att vitrinskåp och annat känsligt flyttades på ett säkert sätt. Skulle definitivt anlita A-J Express igen och kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2017-08-03 Joakim H svarar Karin S
    Hej Karin och tack för dina ord dom värmer. Vi har funnits i snart 20 år och har som motto att varje flytt skall efterlämna en nöjd kund och det är något som vi känner att vi lyckats med speciellt efter förra årets mätning då hela 98% av våra kunder var jättenöjda. När ni rekommenderar era vänner och bekanta om oss be dom uppge ert order nr så bjuder vi på en kartongleverans vid flytt värde 500:-. Än en gång tack för era ord.
  • Christina E
    Christina E skrev om A-J Express Service
    Ett proffsigt och trevligt bemötande. Helt nöjda med allt från första samtalet till betalningen. Läs mer
    2017-05-14 Joakim H svarar Christina E
    Tack för ert betyg Christina och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. Med vänlig hälsning, Joakim Företagsledare
  • Maria B
    Maria B skrev om A-J Express Service
    Jag rekommenderar verkligen AJ Express! Hela processen gick jättesmidigt, killarna var trevliga, effektiva och varsamma om mitt bohag. Mycket bra på det hela taget! Läs mer
    2017-04-08 Joakim H svarar Maria B
    Tack så mycket Maria. Med vänlig hälsning, Jocke och Magnus Nyberg platschef
  • Michael M
    Michael M skrev om A-J Express Service
    Ni hjälpte min mamma med flytt. Tack för en väl genomförd och effektiv flytt! Bra bemötande såväl hemma hos mamma och ute på nya adressen där flera flyttfirmor fanns. Vi är väldigt nöjda:-) Läs mer
    2017-04-06 Joakim H svarar Michael M
    Tack för ert betyg Michael .och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare
  • Lilian Else-marie W
    Lilian Else-marie W skrev om A-J Express Service
    Mkt imponerad av killarnas effektivitet. En som sprang o bar o en som mestadels stuvade och gjorde det jättebra. Jag var orolig att bilen var för liten, men med effektiv packning gick allt in. Riktiga proffs. Snabba och trevliga var dom också killarna. Läs mer
    2017-04-06 Joakim H svarar Lilian Else-marie W
    Tack för ert betyg Lilian .och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare
  • Ylva N
    Ylva N skrev om A-J Express Service
    Snabba, proffsiga och det kändes säkert med AJ express. Har använt dem förut, lika bra nu som då. Toppen helt enkelt Läs mer
    2017-03-24 Joakim H svarar Ylva N
    Tack för ert betyg Ylva.och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare
  • Julia B
    Julia B skrev om A-J Express Service
    Snabbt, smidigt, tryggt men lite dyrt. Läs mer
    2017-03-23 Joakim H svarar Julia B
    Tack för ert betyg Julia.och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare
    Ps: Vi är inte billigast men som man brukar säga kvalité kostar : )
  • Jens H
    Jens H skrev om A-J Express Service
    Mycket bra och proffsiga och även väldigt trevliga Läs mer
    2017-03-23 Joakim H svarar Jens H
    Tack för ert betyg Jens och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare
  • Agneta C
    Agneta C skrev om A-J Express Service
    Trevliga killar mycket hjälpsamma. Jag är jättenöjd. Hälsningar Agneta Läs mer
    2017-03-19 Joakim H svarar Agneta C
    Tack för ert betyg och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare
  • Elsie-Maj J
    Elsie-Maj J skrev om A-J Express Service
    Pålitliga trevliga killar som flyttade mina möblet med största varsamhet, snabbt och effektivt. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2017-03-17 Joakim H svarar Elsie-Maj J
  • Riikka L
    Riikka L skrev om A-J Express Service
    Den bästa tänkbara flyttfirman! Proffsiga, snabba, trevliga varje gång (har anlitat A-J 3 ggr, haft olika personal alla gånger och varit lika nöjd varje gång). De hanterar dessutom ens grejer på föredömligt försiktigt och bra vis jämfört med vad jag tidigare upplevt när jag anlitat annan flyttfirma. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-03-14 Joakim H svarar Riikka L
    Tack för ert betyg Rikka och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om A-J Express Service
    Bra bemötande, snabba och proffsiga!
    Helheten bättre än alls andra alternativ! Läs mer
    2017-03-10 Joakim H svarar Jimmy W
    Tack för ert betyg Jimmy och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare
  • Per L
    Per L skrev om A-J Express Service
    Andreas med flyttgänget kan inte bli bättre. Proffesionellt och tryggt. Rekommenderas verkligen!!!
    Minus i kanten för missad bokning av flyttstädning.
    Per Landberg Läs mer
    2017-03-05 Joakim H svarar Per L
    Hej Per. Tack för ditt betyg beklagar att det blev en miss med flyttstädningen.

Joakim Håkansson
    2017-03-09 Per L svarar Joakim H
    Tryckte fel på betygs cirklarna, skulle vara fem istället för ett, för utmärkt utfört jobb. Dessutom blev flyttstädningen helt perfekt, när den sedan blev gjord. ( Trist av Reco att det inte går att ändra, när man missuppfattat hur man sätter betyg).
    Per Landberg
    2017-03-10 Joakim H svarar Per L
    Misstänkte det :) Vi tyckte texten inte motsvarade betyget
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Håkan S
    Håkan S skrev om A-J Express Service
    Vi är nöjda. Professionellt och effektivt jobb. Förväntningarna stämde. Läs mer
    2017-02-27 Joakim H svarar Håkan S
    Tack för dom orden. Dom värmer. Vi önskar er välkommen åter. Med vänlig hälsning, Joakim
  • Mattias W
    Mattias W skrev om A-J Express Service
    Enkelt bemötande. Det tycker jag om inget puttinuttande. Raka klara besked både om tider och kostnader. Gubbarna varav en var i tid den andre typ 15 minuter sen. MEN med tanke tanke på vädret i dag så var det precis betydelselöst. Dessutom kompenserade de med att jobba som f-n så jobbet blev klart tidigare i alla fall. Jobbet bestod i att släpa in 2,5 ton plåt in i ett kylrum där vi sedan svetsade ihop plåtarna till ett golv. Läs mer
    2017-02-22 Joakim H svarar Mattias W
    Tack för dom orden Mattias. Beträffande att en man var 15 min sen ber vi givetvis om ursäkt för och vi kompenserar detta nästa arbete självklart. Raka rör är något vi alla gillar :). Än en gång tack för ditt betyg och välkommen åter.

MVH /Joakim på A-J Express-Service AB
  • Jonas L
    Jonas L skrev om A-J Express Service
    Bra proffsig flytt av vårt kontor! Läs mer
    2017-02-22 Joakim H svarar Jonas L
    Tack Jonas för ert betyg om oss på företaget. Vi vill påminna om att när ni tipsar vänner och bekanta om oss som flyttföretag så be dom hänvisa från er som kund så får dom en kartongleverans kostnadsfritt när dom lånar flyttlådor av oss. Än en gång tack för ert betyg.

MVH /Killarna på flyttfirman A-J Express-Service AB www.aj-expresservice.nu
  • Tobias P
    Tobias P skrev om A-J Express Service
    Allt från offert till bokning och utförande av flytten gick väldigt smidigt och enkelt. Tack för ett kanonjobb AJ Express! Läs mer
    2017-02-22 Joakim H svarar Tobias P
    Tack för ert betyg Tobias vi blir mycket glad över det. Vi vet att vi flyttat några av dina vänner för dom upplyste oss om att dom blivit tipsad av dig det fick därför en fri kartongleverans som vi gör till alla som blivit tipsad och uppger det. Än en gång tack för ditt betyg och välkommen åter om du behöver flytthjälp. MVH /Flyttfirman A-J Express-Service AB www.aj-expresservice.nu er lokala flyttfirma
  • Emma B
    Emma B skrev om A-J Express Service
    Otroligt effektiva, försiktiga med sakerna och definitivt prisvärda! Har flyttat många gånger men aldrig varit så nöjd med en flyttfirma 👍 Läs mer
    2017-02-21 Joakim H svarar Emma B
    Tack Emma för dina ord om oss på A-J Express-Service. Det är en glädje att ge den service som gör att våra kunder blir så nöjda att vi får dessa betyg. Vi önskar er en fortsatt trevlig kväll och hoppas ni börjat komma till rätta i ert nya boende. Än en gång tack för ert betyg. MVH /Joakim Håkansson
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om A-J Express Service
    Mycket proffsigt bemötande,och trevlig personal
    Rekomedera dom starkt Läs mer
    2017-02-22 Joakim H svarar Jörgen N
    Tack för ert betyg Jörgen. Välkommen åter Med vänlig hälsning, Joakim Håkansson www.aj-expresservice.nu er lokala flyttfirma
  • Lennart R
    Lennart R skrev om A-J Express Service
    Mycket bra. Kom i tid, var rädd om sakerna och var trevliga. Läs mer
    2017-02-22 Joakim H svarar Lennart R
    Tack Lennart för ert svar om oss på flyttfirman. Önskar er lycka till i ert nya boende. MVH /A-J Express-Service AB www.aj-expresservice.nu er lokala flyttfirma
  • Therese N
    Therese N skrev om A-J Express Service
    Grymma killar. Kom i tid och allt flöt på. Läs mer
    2017-02-18 Joakim H svarar Therese N
    2017-02-18 Joakim H svarar Susann
    Tack för dom orden. /A-J Express-Service AB
  • Helena
    Helena skrev om A-J Express Service
    Föredömligt snabb hantering, väl inslaget gods, proffsigt och trevligt bemötande. Anlitar dem gärna igen! Läs mer
    2017-02-17 Joakim H svarar Helena
    Tack Helena för dina fina ord om oss. Med vänlig hälsning, Joakim
  • Marie M
    Marie M skrev om A-J Express Service
    Hej!
    Detta är ett toppen företag som verkligen ställer upp. Tömning av ett stort radhus med vind på 2 dgr samt grov städning på så kort tid. Jag kommer verkligen att rekommendera detta företag till andra. Tack för allt Marie Malmström Läs mer
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om A-J Express Service
    Supertrevlig personal med glimten i ögat. Jag kommer anlita dem igen! Läs mer
  • Harri L
    Harri L skrev om A-J Express Service
    Vi har flyttat från lägenhet i innerstan till villa i förorten, packat själva men använt AJ Express packmateriall och flytt och städtjänst. Flyttgubbarna kommer i tid, reder ut alla frågetecken kring parkringen (St Eriksgatan), går igenom hela bohaget inklusive källaren och rekomenderar åtgärder ang packningen, tavlor etc.
    Vi lämnar lägenheten och beger oss till villan.

Vi möter upp på uppfarten och i det stora hela talar om på vilket plan och rum i huset möblerna skall ställas. Samtidigt pågår städningen av lägenheten.

Vi är väldigt nöjda med servicen, bemötandet och tjänstvilligheten i vår flytt med AJ - Express!
    Harri & Peter Läs mer
  • Charlotte K
    Charlotte K skrev om A-J Express Service
    Jag flyttade med A-J Express i förra veckan. Det blev fler kartonger än jag hade räknat med och killarna gjorde ett toppenjobb! De fick med kort varsel ta in en extra kille och jag är jättenöjd. Rekommenderar gärna!

Mvh/Lotta Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om A-J Express Service
    Proffsig och personlig service med positiv inställning. Det gick fort och smidigt att flytta med A-J Express-Service trots att vi inte förberett så bra men flyttpersonalen var trevliga och glada hela tiden, De gav helt enkelt inte upp! Vi kan säga att när våra grannar och vänner skall flytta så kommer valet vara enkelt för dom . Rekommenderas varmt. Läs mer

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna