A-J Express Service

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna — Visa karta

A-J Express-Service är en väletablerad flyttfirma som utför transporttjänster allt efter kundens behov och önskemål , Företaget startades 1999 utav 2 killar som arbetade med flytt och ville göra något eget och i dag 2017 så är vi cirka 25 anställda 14 bilar och vi utför cirka 4800st flyttningar per år allt ifrån företagsflyttar till att flytta ett studentrum. Vi har dessutom ett väldigt gott rykte bland både privatkunder och företag så för en trygg och säker flytt anlita oss på A-J Express-Service AB..

Vi utvecklar hela tiden nya transport och logistiklösningar som gör att du som kund kan känna dig trygg när du flyttar med oss. Vi arbetar med bohagsflytt, kontorsflytt, interna omflyttningar, kort och gott allt inom flytt.

Vi är kända för att ge våra kunder 100% service och vår policy är att varje uppdrag ska efterlämna sig en nöjd kund. Vi startade 1999 genom att två killar med långt förflutet i flytt branschen ville göra ett flyttbolag med det lilla extra och vi känner att vi verkligen lyckats med det. Vi är flyttföretag som utför bohagsflytt , Företagsflytt ja kort och gott allt inom flytt välkommen till oss ert lokala flyttföretag. En nyhet från 2018 är vår Handyman tjänst läs mera om den på vår hemsida.
Mån-Tor: 07:00-16:00
Fre: 07:00-15:00
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 254 kunder tycker om A-J Express Service

• 2020-05-29

Frida S skrev om A-J Express Service
    Trevligt bemötande, professionella och snabba. Fick hjälp med flytt, magasinering och inflytt av mitt och min numera sambos boende. Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-05-14

Susanne D skrev om A-J Express Service
    Utfört en smidig flytt på utsatt tid Läs mer
  • Marie F

2020-05-02

Marie F skrev om A-J Express Service
    Flytt med delvis packning.
    Mycket bra bemötande
    Tredje gången jag anlitade dem och har bra intryck Läs mer
    2020-05-07 Joakim H svarar Marie F
    Tack för ditt betyg om hur det är att flytta med oss. Vi har satsat på kvalité och samtliga av vår personal pratar svenska vilket våra kunder efterfrågar och uppskattat mycket. Sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående när man har funderingar eller frågor om en flyttning. Vi svarar nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss. Om ni hänvisar kunder till oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på er arbetsorder i högra hörnet så lämnar vi en liten rabatt till dom.
  • 2020-04-30

Elisabeth H skrev om A-J Express Service
    Jag köpte flytt till ny bostad, transport av bohag till self storage och hämtning av kartonger.
    Mycket bra och professionellt bemötande, punktlighet och ett effektivt och noggrant arbete.
    Verkliga proffs. Läs mer
    2020-05-07 Joakim H svarar Elisabeth H
  • 2020-04-30

Linda L skrev om A-J Express Service
    I had an excellent experience with the A-J Express team and have used them for two moves. Magnus was always quick to respond to my questions and the team of movers were quick, careful, skilled and pleasant to work with during what is usually a stressful experience. Läs mer

Ulla S skrev om A-J Express Service
    Är mycket nöjd med deras arbete. Ett fel uppstod i fakturan men rättades till snabbt. Jag rekommenderar AJ Express och kommer att använda dem vid en eventuell flytt i framtiden. MVH Ulla Sahlström Läs mer

Bo B skrev om A-J Express Service
    Flytt trerummare Uppsala-Karlstadstrakten.

Mycket väl bemött.

Bra.

Förslag reklam: AJ Express-Service vet var skåpet ska stå.
    (inplaceringen på det nya stället var mycket bra) Läs mer

Lars-gunnar G skrev om A-J Express Service
    Flytt, magasinering och flyttstädning.
    Vänligt och serviceinriktat. Läs mer

Mattias H skrev om A-J Express Service
    Allt funkade klockrent! Snabba och trevliga. Läs mer

Georg G skrev om A-J Express Service
    Ordered packing, moving, cleaning. Everything was done quickly and thoroughly. This was super helpful - saved me a lot of time. Very good experience, thank you! Läs mer

Cecilia K skrev om A-J Express Service
    Vi använde flyttservicen med packning och viss uppackning. Jättetrevlig flytt och pack-personal!
    Jättebra bokning, flexibel och lösningsinriktad.
    Jag har massa blommor, och de kanske jag borde packat själv, för de är rätt ömtåliga och fick sig några törnar.
    Men överlag är jag väldigt nöjd. Läs mer

Pia E skrev om A-J Express Service
    Supertrevligt och proffsigt bemötande både vid bokning, efterföljande kontakter och genomförande av själva flytten.Tredje gången jag använder mig av denna flyttfirma och kommer självklart att använda dem igen när det blir aktuellt med flytt nästa gång. Läs mer

Britt S skrev om A-J Express Service
    När allt kändes som mörkast kom två glada, positiva killar och packade alla mina tillhörigheter. Nästa dag kom flyttkillarna och bar de flesta möblerna 6 trappor utan att klaga. Flyttstädningen blev godkänd vid inspektion. Alla orosmoln skingrade sig. Jag kan varmt rekommendera A-J Express Service. Läs mer

Helene E skrev om A-J Express Service
    Bra bemött, väldigt lugna och metodiska i sitt sätt att arbeta.
    Försiktiga med alla möbler mm kan rekommendera A J Läs mer

Ann E skrev om A-J Express Service
    Flytthjälp
    Superduktiga o trevliga var gänget så jag är helnöjd😄👍
    Även alla tfn kontakter med firman innan flytt var trevliga samtal!
    Kan rekommendera A-J Express varmt! Läs mer

Samet U skrev om A-J Express Service
    Kundservice svarade snabbt på alla mina frågor och själva flytten flöt på utan bekymmer. Rekommenderas. Läs mer

Kirsi L skrev om A-J Express Service
    Vi köpte flytthjälp, lånade flyttkartonger. Allt fungerade jättebra. Vi är nöjda och kan rekommendera A-J Express Service. Läs mer
  • 2020-03-10

Kerstin N skrev om A-J Express Service
    Vi bokade flytthjälp med mera en tid innan vår flytt då vi inte var säkra på hur mycket hjälp vi skulle behöva. En av tjänsterna var bortforsling av sopor till återvinningscentral, som vi eventuellt ville ha hjälp med. Vi uppfattade som att vi behövde återkomma för att boka tjänsten men A-J tolkade som att vi hade bokat tjänsten. Missförståndet uppdagades först den aktuella dagen då personal hörde av sig och undrade varför vi inte var på plats. Bristen i kommunikation kom vi fram till var bådas fel. Vi kom överens om att vi skulle betala en summa för misstaget. Tänk på det om ni bokar tjänster som ni kanske behöver. Här borde A-J förbättra sin rutin, så att en avstämning görs någon vecka innan flytten så att det blir helt klart vilka tjänster som ska utföras.

I övrigt är vi väldigt nöjda med arbetet, som A-J utförde. Läs mer
  • 2020-03-07

Elin Z skrev om A-J Express Service
    Jag fick utmärkt flytthjälp. Snabbt, smidigt, effektivt och proffsigt utfört. Läs mer
  • 2020-03-07

Anders S skrev om A-J Express Service
    Ett varmrt och hjärtligt TACK för en omsorgsfull och varsam flytt med mycket trevlig personal! Läs mer

Peter B skrev om A-J Express Service
    Vi hyrde flyttlådor och de flyttade vårt bohag om 80m2. De var punktliga, professionella, väldigt trevliga, effektiva och försiktiga. Vi trodde det skulle ta betydligt längre tid än det tog. Vi är mycket nöjda med dem och kan varmt rekommendera dem! Helena och Peter Läs mer
    2020-03-06 Joakim H svarar Peter B
    Tack Peter. Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er. Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten. Än en gång tack för era ord Peter och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.

Fredrik A skrev om A-J Express Service
    Väldigt professionellt bemötande och väl genomfört arbete. Köpte även flyttstäd via dem och det var värt varenda krona. Läs mer
    2020-03-06 Joakim H svarar Fredrik A
    Tack Fredrik för era vackra ord om oss. Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er. Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten och samtliga i vår personal pratar svenska och detta vill vi berätta om då vi dagligen får denna fråga av våra kunder. Än en gång tack för era ord Peter och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.

Kenneth E skrev om A-J Express Service
    Självklart valde vi A-J Express när det blev dags att flytta även denna gång !!! Vi har alltid varit nöjda med deras tjänster!

Magnus på kontoret är lätt tillgänglig på tel, han samordnar
    allt med att köra ut kartonger, flytt och städning.

Trevligt bemötande, håller vad dom lovar, punktliga, varsamma , plastar in möblerna, och framför allt positiva och hjälpsamma flyttkarlar som kan sitt jobb!!!!!

Ett stort tack till Er alla på A-J Express
    Ewa och Kenneth E Läs mer
    2020-03-06 Joakim H svarar Kenneth E
    Hej Ewa & Kenneth för ert betyg om oss. Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er. Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten och samtliga i vår personal pratar svenska och detta vill vi berätta om då vi dagligen får denna fråga av våra kunder. Än en gång tack för era ord Peter och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.
    MVH / Magnus och alla vi andra på flyttfirman A-J Express-Service AB

Monika H skrev om A-J Express Service
    Snabbt och effektiv flyttning. Kunnig och trevlig personal.
    Städningen inget klaga på. Kan varmt rekommendera AJ Express Läs mer
    2020-03-06 Joakim H svarar Monika H
    Tack Monika för era ord om oss. Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er. Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten och samtliga i vår personal pratar svenska och detta vill vi berätta om då vi dagligen får denna fråga av våra kunder. Än en gång tack för era ord Peter och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.

Marcus E skrev om A-J Express Service
    OBS! Anlita enbart A-J Express-service om du vill ha riktiga flyttproffs.

Dessa gubbar jobbar hårt, smart och med ett leende till ett vettigt pris.

Nästa flytt kommer givetsvis bokas med A-J Express-service Läs mer
    2020-03-06 Joakim H svarar Marcus E
    Tack Marcus för era vackra ord om oss. Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er. Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten och samtliga i vår personal pratar svenska och detta vill vi berätta om då vi dagligen får denna fråga av våra kunder. Än en gång tack för era ord Peter och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.
  • 2020-02-07

Johan S skrev om A-J Express Service
    A-J Express hjälpte oss att flytta till ny bostad. Mycket väl utfört arbete, har inget att klaga på. Läs mer
    2020-02-14 Joakim H svarar Johan S
    Tack för ditt betyg om oss Johan. Vi har satsat på kvalité och kunnande samt att samtliga av vår personalstyrka pratar svenska vilket våra kunder efterfrågat och detta är mycket uppskattat för att undvika missförstånd i samband med flytten . Sedan är vår policy att varje flytt skall efterlämna en nöjd kund och detta har vi i stort sett lyckats med. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i olika branscher.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss.
  • 2020-02-03

Anders B skrev om A-J Express Service
    Bohagsflytt till magasin och sedan till ny adress. Punktliga, enkel bokning. Bekymmersfritt. Läs mer
    2020-02-14 Joakim H svarar Anders B
    Tack för ditt betyg om oss Anders. Vi har satsat på kvalité och kunnande samt att samtliga av vår personalstyrka pratar svenska vilket våra kunder efterfrågat och detta är mycket uppskattat för att undvika missförstånd i samband med flytten . Sedan är vår policy att varje flytt skall efterlämna en nöjd kund och detta har vi i stort sett lyckats med. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i olika branscher.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss.
  • Niclas H

2020-02-03

Niclas H skrev om A-J Express Service
    Vilket proffsigt gäng! Smidigt, snabbt och med god stämning. De var verkligen kundfokuserade och gjorde allt för att underlätta för oss.

Flytten gick från en villa till en annan. Full packning. Allt till största belåtenhet. Klart prisvärt.

Kan verkligen rekommendera AJ Express till alla som behöver flytthjälp. Läs mer
    2020-02-14 Joakim H svarar Niclas H
    Tack för ditt betyg om oss Nicklas. Vi har satsat på kvalité och svensk personal vilket våra kunder uppskattar. Sedan är vår policy att varje flytt skall efterlämna en nöjd kund och detta har vi i stort sett lyckats med. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i olika branscher.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss.
  • 2020-02-03

Eric C skrev om A-J Express Service
    Flytthjälp. Flyttstäd. Nöjd. Behövs lite till för att komma upp till 30 tecken. Läs mer
    2020-02-03 Joakim H svarar Eric C
    Tack för ditt svar om hur det är att flytta med oss. Vi har satsat på kvalité och svensk personal vilket våra kunder uppskattar sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående och därför svarar vi nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss.
  • 2020-01-31

Elisabeth H skrev om A-J Express Service
    Flytt inklusive packning.
    Allt fungerade mycket smidigt och det var lätt att kommunicera både med kontor och de härliga flyttkillarna, som var mycket hjälpsamma och erfarna. De hade lösningar på alla olika moment som behövdes för att flytta och transportera säkert. Jag kände mig trygg och väl omhändertagen under min flyttdag. Läs mer
    2020-02-03 Joakim H svarar Elisabeth H
  • 2020-01-19

Sten L skrev om A-J Express Service
    Flexibelt, informellt och positiva till att ställa upp på kort varsel.
    Konkurrenskraftigf prissättning ! Läs mer
    2020-01-19 Joakim H svarar Sten L
  • 2020-01-16

Ann-Louise R skrev om A-J Express Service
    Grymma killar som gjorde fantastiskt jobb. Rekommenderar varmt! Denna gången beställde jag även städning via flyttfirman också. Funkar jättebra! Läs mer
    2020-01-17 Joakim H svarar Ann-Louise R
  • 2020-01-16

Karin N skrev om A-J Express Service
    Beställde Bohagsflytt från en villa på 200m2 till ett radhus på 63m2.
    Magnus fanns tillgänglig på telefon och fungerade som problemlösare .
    Flytten innehöll bl a spröda glasserviser och känsligt konsthantverk ,
    allt kom fram i oskadat skick.
    Alla kom i tid som avtalat, alla skötte sitt med gott humör
    och flytten blev till stor belåtenhet för mig. Läs mer
    2020-01-17 Joakim H svarar Karin N
    Tack Karin för ditt betyg om hur det är att flytta med oss. Vi har satsat på kvalité och samtliga av vår personal pratar svenska vilket våra kunder uppskattat mycket. Sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående när man har funderingar eller frågor om en flyttning. Vi svarar nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss. Om ni hänvisar kunder till oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på er arbetsorder i högra hörnet så lämnar vi en liten rabatt till dom.
  • 2020-01-15

Christer T skrev om A-J Express Service
    Beställde flytt från A till B. Kontakten med dem gick snabbt och smidigt, aldrig några konstigheter.
    Själva flytten gick väldigt bra och snabbt. Flyttkillarna var väldigt proffessionella i sitt bemötande och väldigt hjälpsamma. Läs mer
    2020-01-17 Joakim H svarar Christer T
    Tack Christer för ditt betyg om hur det är att flytta med oss. Vi har satsat på kvalité och samtliga av vår personal pratar svenska vilket våra kunder uppskattat mycket. Sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående när man har funderingar eller frågor om en flyttning. Vi svarar nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss. Om ni hänvisar kunder till oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på er arbetsorder i högra hörnet så lämnar vi en liten rabatt till dom.
  • 2020-01-15

Maria Madeleine S skrev om A-J Express Service
    A-J Express Service hjälpte mig med min flytt, och jag är verkligen supernöjd med deras hjälp.
    Allt gick så smidigt och snabbt, och det var ett härligt och positivt gäng som var med och bar alla saker.
    Jag kan varmt rekommendera A-J Express Service till andra som behöver flytthjälp. Läs mer
    2020-01-17 Joakim H svarar Maria Madeleine S
    Tack Maria för ditt betyg om hur det är att flytta med oss. Vi har satsat på kvalité och samtliga i vår personal pratar svenska vilket våra kunder uppskattat mycket. Sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående när man har funderingar eller frågor om en flyttning. Vi svarar nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss. Om ni hänvisar kunder till oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på er arbetsorder i högra hörnet så lämnar vi en liten rabatt till dom.
  • Kerstin inger margareta G

2020-01-14

Kerstin inger margareta G skrev om A-J Express Service
    AJ express skötte vår flytt exemplariskt. De kom i tid lämnade bra pris och höll vad de lovade. Vi är mycket nöjda med hur uppdraget utfördes. Läs mer
    2020-01-17 Joakim H svarar Kerstin inger margareta G
    Tack Kerstin för ditt betyg om hur det är att flytta med oss. Vi har satsat på kvalité och samtliga av vår personal pratar svenska vilket våra kunder uppskattat mycket. Sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående när man har funderingar eller frågor om en flyttning. Vi svarar nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss. Om ni hänvisar kunder till oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på er arbetsorder i högra hörnet så lämnar vi en liten rabatt till dom.
  • 2020-01-14

Leif N skrev om A-J Express Service
    Bokade flytt

Utmärkt bemötande, allt fungerade utmärkt! Läs mer
    2020-01-17 Joakim H svarar Leif N
    Tack Leif för ditt betyg om hur det är att flytta med oss. Vi har satsat på kvalité och samtliga av vår personal pratar svenska vilket våra kunder uppskattat mycket. Sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående när man har funderingar eller frågor om en flyttning. Vi svarar nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss. Om ni hänvisar kunder till oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på er arbetsorder i högra hörnet så lämnar vi en liten rabatt till dom.
  • 2020-01-14

Lars J skrev om A-J Express Service
    Flytt av bohag.
    Ett mycket bra bemötande.
    Ett utmärkt utfört jobb.
    Jag rekommendera denna flyttfirma. Läs mer
    2020-01-17 Joakim H svarar Lars J
    Tack Lars för ditt betyg om hur det är att flytta med oss. Vi har satsat på kvalité och samtliga av vår personal pratar svenska vilket våra kunder uppskattat mycket. Sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående när man har funderingar eller frågor om en flyttning. Vi svarar nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss. Om ni hänvisar kunder till oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på er arbetsorder i högra hörnet så lämnar vi en liten rabatt till dom.

Hieu D skrev om A-J Express Service
    Vi körde både flytt och städhjälp och är nöjda med både tjänsterna. Bra kund-support både för och efter. Effektiva och trevliga killar! Läs mer
    2020-01-17 Joakim H svarar Hieu D
    Tack för ditt betyg om hur det är att flytta med oss. Vi har satsat på kvalité och samtliga av vår personal pratar svenska vilket våra kunder uppskattat mycket. Sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående när man har funderingar eller frågor om en flyttning. Vi svarar nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss. Om ni hänvisar kunder till oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på er arbetsorder i högra hörnet så lämnar vi en liten rabatt till dom.

Hedvig v skrev om A-J Express Service
    Vi beställde flytthjälp och flyttstädning. Smidigt med leverans av kartonger och att kunna beställa sådant som golvskydd. Trevligt bemötande både vid beställning och på flyttdagen. Fantastiska killar som gjorde ett imponerande och väldigt professionellt jobb då. Flyttade till en väldigt vit nyproduktion med endast grus och novemberväder utanför men kunde ändå slappna av i att allting bars och gjordes med försiktighet utan att lämna något som helst märke eller spår. Rekommenderar AJ Express varmt! Läs mer
    2020-01-17 Joakim H svarar Hedvig v

Johan K skrev om A-J Express Service
    Har varit väldigt nöjd. Stort plus till de trevliga flyttgubbarna som gav en riktigt bra service, packade ner det vi inte hunnit med och inget krångel alls med flytten. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-01-17 Joakim H svarar Johan K
  • 2019-11-24

Marie N skrev om A-J Express Service
    Jag bokade en lägenhetsflytt från Solna till Stockholm. Från en femrummare till en trea. Allt fungerade utmärkt. Alla var trevliga från första kontakt till sista. Att plocka ihop bohaget, 100 kartonger, möbler och piano tog två timmar, vilket var väldigt snabbt. Likaså inflyttningen gick väldigt fort och smidigt. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med den snabba och trevliga servicen. Läs mer
    2020-01-17 Joakim H svarar Marie N
  • 2019-11-24

Arne F skrev om A-J Express Service
    Perfekt service. De kommer i tid och arbetar snabbt och nogrannt. Samt hjälper till med att fixa till möbler som redan var trasiga! Läs mer
    2020-01-17 Joakim H svarar Arne F
  • 2019-11-23

Lotta S skrev om A-J Express Service
    Jag köpte packning och flytt av mitt bohag.
    Jag blev bra bemött av personalen, både i telefon och på plats.
    De kom i tid och jobbade bra.
    Fick dock höra att jag hade en hel del saker. Det är jag naturligtvis medveten om, men inte kul när de suckar över det.
    Tycker i det stora att det var bra! Läs mer
    2020-01-17 Joakim H svarar Lotta S
  • 2019-11-23

Lena S skrev om A-J Express Service
    Trevliga och duktiga flyttgubbar. Läs mer
  • 2019-11-21

Emil G skrev om A-J Express Service
    Beställde en flytt från en 96 kvm lägenhet till ett hus. Allt funkade perfekt. Killarna kom i tid och var väldigt proffsiga och försiktiga med våra saker. Väldigt lyhörda och jobbade stenhårt hela dagen. Tack för ett grymt jobb! Läs mer
    2020-01-17 Joakim H svarar Emil G
  • 2019-11-21

Susanne B skrev om A-J Express Service
    Trevliga, mycket rädda om möblerna, effektiva, tydliga. Rekommenderar verkligen A-J Express. Läs mer
    2020-01-17 Joakim H svarar Susanne B

Torbjörn W skrev om A-J Express Service
    Punktlig, vänlig och effektiv flytt och städ trots krånglande hiss. Läs mer
    2019-11-19 Joakim H svarar Torbjörn W
    Tack för ditt svar om hur det är att flytta med oss Och en bråkig hiss är inget allvarligt problem finns betydligt värre tycker vi nog alla : ) . Vi har satsat på kvalité och svensk personal vilket våra kunder uppskattar sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående och därför svarar vi nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss.

Christer L skrev om A-J Express Service
    Jag använde mig nyligen av AJ Express för en privat flyttning. Bemötandet från flyttpersonalen var bra men med ett tråkigt undantag vilket tyvärr förmörkade dagen och helhetsintrycket av firman.

En person i gruppen tog varje tillfälle att beklaga sig över det sätt på vilket jag packat mina lådor och de många trappor utan hiss som behövde bestigas. Han uttryckte gång på gång tvivel på att möblemanget överhuvudtaget skulle rymmas på den nya adressen och detta i en raljerande och sarkastisk ton som jag under stigande irritation noterade som mycket oprofessionell.

Som sagt; bemötandet från resten av gruppen var bra, all heder åt dem. Men då ett uppriktigt omdöme efterfrågas vore det falskt av mig att inte nämna avvikelsen som dessvärre kastar en bestående skugga över flyttdagen. Läs mer
    2019-11-19 Joakim H svarar Christer L
    Hej Christer. Trist att du känner så här speciellt med tanke på att du ringde efteråt och sa att du var nöjd men detta säger tvärtom. Vi vet att en av killarna hade en dålig dag synd att det gick ut en av v¨åra kunder och vi kommer givetvis gå igenom detta med honom men även vi kan ha en dålig dag ibland.. Vi vill ifrån företagets sida be om ursäkt om du upplevde detta som ett irriterande moment men vi är glada att du över lag är nöjda med oss på A-J Express-Service. MVH /Vi på flyttfirman

Per O skrev om A-J Express Service
    Flytthjälp och lån av kartonger

Underbart bra kontakt från början, snabba svar på mina frågor och alltid trevliga. Fick låna flyttkartonger i god tid före flytten. behövde låna några kartonger till dagen före flytten och det var inga problem.

Kom på avtalad tid, trevliga, omtänksamma och försiktiga. De packade in en möbel lite extra för at skydda den i flytten.

Jag kommer att anlita dem igen. Läs mer
    2019-11-19 Joakim H svarar Per O

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna