Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Sollentuna A-J Express Service

A-J Express Service

Sidensvansvägen 10, 192 55 Sollentuna — Visa karta

A-J Express-Service är en väletablerad flyttfirma som utför transporttjänster allt efter kundens behov och önskemål , Företaget startades 1999 utav 2 killar som arbetade med flytt och ville göra något eget och i dag 2017 så är vi cirka 25 anställda 14 bilar och vi utför cirka 4800st flyttningar per år allt ifrån företagsflyttar till att flytta ett studentrum. Vi har dessutom ett väldigt gott rykte bland både privatkunder och företag så för en trygg och säker flytt anlita oss på A-J Express-Service AB..

Vi utvecklar hela tiden nya transport och logistiklösningar som gör att du som kund kan känna dig trygg när du flyttar med oss. Vi arbetar med bohagsflytt, kontorsflytt, interna omflyttningar, kort och gott allt inom flytt.

Vi är kända för att ge våra kunder 100% service och vår policy är att varje uppdrag ska efterlämna sig en nöjd kund. Vi agerar med hög etik och moral. Vi följer givetvis både Bohag 2010 och Kontor 2003.Vi är godkända transportörer och medlemmar i Svenska Flyttföretagareförbundet, S3F vilket borgar för din trygghet. Ansvarsförsäkring finns tecknad hos Trygg Hansa. För mera info besök oss på flytt.se eller ring kundtjänst.
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:00-16:00
Fre: 07:00-15:00
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 16 kunder tycker om A-J Express Service

• Håkan S
    Håkan S skrev om A-J Express Service
    Vi är nöjda. Professionellt och effektivt jobb. Förväntningarna stämde.
    2017-02-27 Joakim H svarar Håkan S
    Tack för dom orden. Dom värmer. Vi önskar er välkommen åter. Med vänlig hälsning, Joakim
  • Mattias W
    Mattias W skrev om A-J Express Service
    Enkelt bemötande. Det tycker jag om inget puttinuttande. Raka klara besked både om tider och kostnader. Gubbarna varav en var i tid den andre typ 15 minuter sen. MEN med tanke tanke på vädret i dag så var det precis betydelselöst. Dessutom kompenserade de med att jobba som f-n så jobbet blev klart tidigare i alla fall. Jobbet bestod i att släpa in 2,5 ton plåt in i ett kylrum där vi sedan svetsade ihop plåtarna till ett golv.
    2017-02-22 Joakim H svarar Mattias W
    Tack för dom orden Mattias. Beträffande att en man var 15 min sen ber vi givetvis om ursäkt för och vi kompenserar detta nästa arbete självklart. Raka rör är något vi alla gillar :). Än en gång tack för ditt betyg och välkommen åter.

MVH /Joakim på A-J Express-Service AB
  • Jonas L
    Jonas L skrev om A-J Express Service
    Bra proffsig flytt av vårt kontor!
    2017-02-22 Joakim H svarar Jonas L
    Tack Jonas för ert betyg om oss på företaget. Vi vill påminna om att när ni tipsar vänner och bekanta om oss som flyttföretag så be dom hänvisa från er som kund så får dom en kartongleverans kostnadsfritt när dom lånar flyttlådor av oss. Än en gång tack för ert betyg.

MVH /Killarna på flyttfirman A-J Express-Service AB www.aj-expresservice.nu
  • Tobias P
    Tobias P skrev om A-J Express Service
    Allt från offert till bokning och utförande av flytten gick väldigt smidigt och enkelt. Tack för ett kanonjobb AJ Express!
    2017-02-22 Joakim H svarar Tobias P
    Tack för ert betyg Tobias vi blir mycket glad över det. Vi vet att vi flyttat några av dina vänner för dom upplyste oss om att dom blivit tipsad av dig det fick därför en fri kartongleverans som vi gör till alla som blivit tipsad och uppger det. Än en gång tack för ditt betyg och välkommen åter om du behöver flytthjälp. MVH /Flyttfirman A-J Express-Service AB www.aj-expresservice.nu er lokala flyttfirma
  • Emma B
    Emma B skrev om A-J Express Service
    Otroligt effektiva, försiktiga med sakerna och definitivt prisvärda! Har flyttat många gånger men aldrig varit så nöjd med en flyttfirma 👍
    2017-02-21 Joakim H svarar Emma B
    Tack Emma för dina ord om oss på A-J Express-Service. Det är en glädje att ge den service som gör att våra kunder blir så nöjda att vi får dessa betyg. Vi önskar er en fortsatt trevlig kväll och hoppas ni börjat komma till rätta i ert nya boende. Än en gång tack för ert betyg. MVH /Joakim Håkansson
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om A-J Express Service
    Mycket proffsigt bemötande,och trevlig personal
    Rekomedera dom starkt
    2017-02-22 Joakim H svarar Jörgen N
    Tack för ert betyg Jörgen. Välkommen åter Med vänlig hälsning, Joakim Håkansson www.aj-expresservice.nu er lokala flyttfirma
  • Lennart R
    Lennart R skrev om A-J Express Service
    Mycket bra. Kom i tid, var rädd om sakerna och var trevliga.
    2017-02-22 Joakim H svarar Lennart R
    Tack Lennart för ert svar om oss på flyttfirman. Önskar er lycka till i ert nya boende. MVH /A-J Express-Service AB www.aj-expresservice.nu er lokala flyttfirma
  • Therese N
    Therese N skrev om A-J Express Service
    Grymma killar. Kom i tid och allt flöt på.
    2017-02-18 Joakim H svarar Therese N
    Tack för dom orden Therese. Med vänlig hälsning, /Vi på À-J Express-Service AB
  • Susann
    Susann skrev om A-J Express Service
    Bra och trevlig personal. Rekommenderas.
    2017-02-18 Joakim H svarar Susann
    Tack för dom orden. /A-J Express-Service AB
  • Helena
    Helena skrev om A-J Express Service
    Föredömligt snabb hantering, väl inslaget gods, proffsigt och trevligt bemötande. Anlitar dem gärna igen!
    2017-02-17 Joakim H svarar Helena
    Tack Helena för dina fina ord om oss. Med vänlig hälsning, Joakim
    Joakim H, Joakim H gillar detta
  • Marie M
    Marie M skrev om A-J Express Service
    Hej!
    Detta är ett toppen företag som verkligen ställer upp. Tömning av ett stort radhus med vind på 2 dgr samt grov städning på så kort tid. Jag kommer verkligen att rekommendera detta företag till andra. Tack för allt Marie Malmström
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om A-J Express Service
    Supertrevlig personal med glimten i ögat. Jag kommer anlita dem igen!
  • Harri L
    Harri L skrev om A-J Express Service
    Vi har flyttat från lägenhet i innerstan till villa i förorten, packat själva men använt AJ Express packmateriall och flytt och städtjänst. Flyttgubbarna kommer i tid, reder ut alla frågetecken kring parkringen (St Eriksgatan), går igenom hela bohaget inklusive källaren och rekomenderar åtgärder ang packningen, tavlor etc.
    Vi lämnar lägenheten och beger oss till villan.

Vi möter upp på uppfarten och i det stora hela talar om på vilket plan och rum i huset möblerna skall ställas. Samtidigt pågår städningen av lägenheten.

Vi är väldigt nöjda med servicen, bemötandet och tjänstvilligheten i vår flytt med AJ - Express!
    Harri & Peter
  • Charlotte K
    Charlotte K skrev om A-J Express Service
    Jag flyttade med A-J Express i förra veckan. Det blev fler kartonger än jag hade räknat med och killarna gjorde ett toppenjobb! De fick med kort varsel ta in en extra kille och jag är jättenöjd. Rekommenderar gärna!

Mvh/Lotta
  • Anna S
    Anna S skrev om A-J Express Service
    Proffsig och personlig service med positiv inställning. Det gick fort och smidigt att flytta med A-J Express-Service trots att vi inte förberett så bra men flyttpersonalen var trevliga och glada hela tiden, De gav helt enkelt inte upp! Vi kan säga att när våra grannar och vänner skall flytta så kommer valet vara enkelt för dom . Rekommenderas varmt.
  • Anna  P
    Anna P skrev om A-J Express Service
    Flyttfirman A-J Express-Service AB. Dom vet hur man hanterar sina kunder, trevligt bemötande från start korrekt offert samt duktig personal. Jag kommer att anlita dom igen om jag ska flytta. Tack för er hjälp!

Sidensvansvägen 10, 192 55 Sollentuna