A-J Express Service

A-J Express-Service är en väletablerad flyttfirma som utför transporttjänster allt efter kundens behov och önskemål , Företaget startades 1999 utav 2 killar som arbetade med flytt och ville göra något eget och i dag. Vi har dessutom ett väldigt gott rykte bland både privatkunder och företag så för en trygg och säker flytt anlita oss på A-J Express-Service AB..

Vi utvecklar hela tiden nya transport och logistiklösningar som gör att du som kund kan känna dig trygg när du flyttar med oss. Vi arbetar med bohagsflytt, kontorsflytt, interna omflyttningar, kort och gott allt inom flytt.

Vi är kända för att ge våra kunder 100% service och vår policy är att varje uppdrag ska efterlämna sig en nöjd kund. Vi startade 1999 genom att två killar med långt förflutet i flytt branschen ville göra ett flyttbolag med det lilla extra och vi känner att vi verkligen lyckats med det. Vi är flyttföretag som utför bohagsflytt , Företagsflytt ja kort och gott allt inom flytt välkommen till oss ert lokala flyttföretag. En nyhet från 2018 är vår Handyman tjänst läs mera om den på vår hemsida.

Läs vad 458 kunder tycker om A-J Express Service 2

2022-11-20 Insamlad av företaget
    A-J flyttade åt oss ett antal större möbler samt en mängd flyttkartonger från ett hus i Storstockholm till ett förråd, inför en flytt. I det stora hela fungerade allt mycket bra.
    Det jag dock hade önskat är att någon ur gruppen (de var fyra stycken) kunde ha haft en genomgång med mig på 5-10 min först, innan arbetet startade. Jag frågade om någon av dem var "chef" för arbetet, och fick då svaret att de arbetade individuellt. Jag hade lagt ut skyddspapp på vissa ställen, men inte överallt (t ex inte i innertrappan), med tanken att möbler och kartonger på övervåningen kunde ha tagits ut via altandörren i köket och att bärandet via innertrappan då kunde ha minimerats. För tydlighets skull skall sägas att jag hade läst vad som står om skyddspapp i bekräftelsen av flytten.] Nu gick allt bra ändå eftersom vädret var torrt och fint.
    Så sammanfattningsvis: resultatet blev utmärkt, men gärna en genomgång innan arbetet startar!
    2022-11-16 Insamlad av företaget
    Mycket seriöst och bra bolag.
    Arbetar metodiskt och lyhört.
    Rekomenderas varmt!
    2022-11-14 Insamlad av företaget
    Duktiga killar som verkligen levererade!
    Allt enligt plan och allt varsamt hanterat.
    Rekommenderar dem till 100%!
    Priset var humant och det fanns inga överraskningar efteråt!
    Tack för all hjälp!
    Tack Marianne. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service A-J Express Service
    2022-11-14 Insamlad av företaget
    Trevlig, proffsig och snabb flytthjälp. Lösningsorienterade med god service. Om jag flyttar igen så kommer jag anlita dem då också.
    Tack Sofia för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss.Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal är duktiga på det arbete som dom utför, samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service A-J Express Service
    2022-11-14 Insamlad av företaget
    Trevliga och tillmötesgående både på kontoret och dom som bar och körde.
    Allt gick som smort och det var dessutom en bra prislapp.
    Tack Erik för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss.Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal är duktiga på det arbete som dom utför, samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service A-J Express Service
    2022-10-16 Insamlad av företaget
    Bada gangerna som vi anlitat A-J Express har vi varit valdigt nojda. Personalen ar radda om bohaget och skyddar det valdigt val. De haller overenskomna tider och fakturerar enligt overenskommelse. Mycket trevlig och tillmotesgaende personal och arbetet ar mycket professionellt utfort.
    Tack Maria för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss.Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal är duktiga på det arbete som dom utför, samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service A-J Express Service
    2022-10-15 Insamlad av företaget
    Bra bemött
    Effektiv och bra flytt och bortforsling till tipp
    Tack så mycket Kaj för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss.Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal är duktiga på det arbete som dom utför, samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service A-J Express Service
    2022-10-12 Insamlad av företaget
    Vi använde AJ för att flytta vår villa i Sollentuna. Två bilar med trevliga flyttkillar dök upp och jävlar vad de lyfte. Snabbt och effektivt. Skulle varmt rekommendera dom.
    Tack Lena för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss.Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal är duktiga på det arbete som dom utför, samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service A-J Express Service
    2022-10-12 Insamlad av företaget
    Flytthjälp plus slutstädning
    Jag är extremt nöjd med AJ:s insats. Pålitliga, vänliga, hittar lösningar. på problem under flytten o h skänkte lugn åt den nervösa människan som skulle flytta. Flyttstädningen var perfekt!
    Lena Rydin
    2022-09-08 Insamlad av företaget
    Anlitade AJ för flytt och flyttstädningen, allt genomfördes på ett professionellt, noggrant och effektivt sätt.
    Tack Lise-Lott för era ord om oss. Vi är glada över att du valde att flytta med oss.Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal är duktiga på det arbete som dom utför, samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service A-J Express Service
    2022-09-06 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, allt genomfördes väldigt snabbt och proffesionellt. Supernöjda!
    Hej Agnes. Vi på A-J Express-Service tackar för era ord om oss. Vi har länge satsat på att vara snabba och effektiva och att vara det självklara valet när det gäller att anlita en flyttfirma, och det känner vi att vi är på väg att lyckas med. Vi välkomnar er åter och hoppas ni tipsar era vänner och bekanta om oss om dom står inför en flytt. Vi hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad.
    Vi på A-J Express-Service AB
  • Bo S
    skrev om A-J Express Service
    2022-09-05 Insamlad av företaget
    Kom i tid gjorde sitt arbete utan missöden.
    Hej Bo . Vi på A-J Express-Service tackar för era ord om oss. Vi har länge satsat på att vara snabba och effektiva och att vara det självklara valet när det gäller att anlita en flyttfirma, och det känner vi att vi är på väg att lyckas med. Vi välkomnar er åter och hoppas ni tipsar era vänner och bekanta om oss om dom står inför en flytt. Vi hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad.
    Vi på A-J Express-Service AB
    2022-09-04 Insamlad av företaget
    Jätte bra o duktiga killar som hjälpte mig o flytta
    Hej Anette och tack för era ord om oss. Vi hälsar er välkommen åter och hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR/ Vi på A-J - A-J Express Service
    2022-09-03 Spontant omdöme
    Proffsig flytt av 2 bröder.
    Mycket trevligt bemötande och säker hantering av alla möbler. Punktliga och snabba.
    Kan varmt rekommenderas.
    Hej Tina. Bröderna är mycket duktiga inom sitt yrke och väldigt många kunder frågar efter dessa gossar :-)
    Tack för era ord och bröderna bugar och bockar för berömmet.
    2022-09-02 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, punktliga och bra på alla vis vid min flytt.
    Minus för att det blev skavmärken på min bokhylla vid flytten.
    Hej Åsa. Tack för era ord om oss och trist om det blev skavmärken vi beklagar detta, och ni vet väl att ni kunde kontakta oss angående det inom 5 dagar efter utförd flytt.
    Vi på A-J
    2022-09-02 Insamlad av företaget
    Jag är så supernöjd och glad att jag anlitade A-J Express för min flytt från Kungsholmen till söderort!
    3 trappor över gården utan hiss är ingen lätt match. Proffsigt och snabbt bemötande rakt igenom från första kontakten till upphämtning av flyttkartongerna. Det var värt varenda krona. Jag packade själv och A-J Express skötte allt annat. Själva flytten gick oerhört snabbt och smidigt. Högsta betyg och guldstjärnor till de 3 flyttkillarna såklart, de var grymma! :)
    Hej Marie. Proffsig och glada är några av våra ledord och vi tackar för guldstjärnorna :-)
    Vi på A-J
    2022-07-08 Insamlad av företaget
    Supernöjd! Anlitade A-J Express för flytthjälp och flyttstäd. Var ute efter en pålitlig flyttfirma som kommer i tid och är varsam med inredning och prylar vilket de också uppfyllde! Hade målare på plats i nya lägenheten men detta löste de galant. Dessutom ett mycket trevligt gäng killar att ha att göra med. Rekommenderar!
    Hej Lisa. Tider är till för att passa och kvalité är till för att följas och var flytt skall efterlämna sig en nöjd kund. Vi tar jobbet med ett leende och har alltid nära till skratt och nöjda kunder är vår styrka. Vi välkomnar vänner och bekanta om dom behöver flytthjälp. Önskar er en fortsatt bra dag. A-J Express Service
    2022-06-23 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och bra service från början till slut.
    Tack Hasse . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service A-J Express Service
    2022-06-23 Insamlad av företaget
    Detta var andra gånger vi anlitade A-J Express och likt första gången så är vi väldigt nöjda med hur dom skötte vår flytt. Dom kom i tid, inget blev skadat och allt placerades ditt vi önskade i vårt nya boende. Ett par super killar helt enkelt :-)
    Tack Sarita. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service A-J Express Service
    2022-06-21 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera AJ Express som flyttfirma. Vi flyttade från Dalarna till Stockholm, bokade enbart flytt (ej packning). AJ var betydligt billigare än lokala (Dalarna) flyttfirmor. Dessutom mkt bra bemötande innan bokning - jag fick snabba svar på alla mina frågor och prisbilden var transparent. Lastbilen kom på avtalad tid och flyttkillarna var RUSKIGT snabba men samtidigt varsamma om grejerna, kommunikativa, flexibla. Upplevde också ett bra säkerhetstänk med hur de körde, packade, lastade, lossade. Kostnaden landade nästan exakt på offerten (+/- 30min). Vi upplevde det som väldigt smidigt och väl investerade pengar (=billigare, säkrare, snabbare än om vi gjort det själva)!
    Tack Ebba . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service A-J Express Service
    2022-05-21 Insamlad av företaget
    Booking was a bit hectic, just making sure we were all good especially since we booked a bit too soon near the end of the month, but it worked out in the end. Super fast moving, very skilled and nice. We don’t plan to move again but if we did, we’d def use AJ! Thanks 🙏
    2022-05-08 Insamlad av företaget
    Trevligt och proffsigt bemött. Allt arbete utfördes lugnt och metodiskt. Kom vid den avtalade tiden. Inget blev skadat. Vi hade köpt packhjälp, flyttning samt städning.
    Tack Ulf för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service till er flytt , och om ni vill rekommendera oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Vi satsar på kvalité istället för kvantitet och detta uppskattar våra kunder. MVH /Vi på A-J Express-Service AB en flyttfirma att lita på A-J Express Service
    2022-05-08 Insamlad av företaget
    Beställde flytt. Mycket trevligt bemötande. Snabbt och säkert.Kan varmt rekommendera.
    Tack Ingerför att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service till er flytt , och om ni vill rekommendera oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Vi satsar på kvalité istället för kvantitet och detta uppskattar våra kunder. MVH /Vi på A-J Express-Service AB en flyttfirma att lita på A-J Express Service
    2022-05-06 Insamlad av företaget
    Jag är verkligen nöjd med A-J Express Service!
    En proffsig och smidig flytt utförd av ett trevligt team.
    Tack för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service till er flytt , och om ni vill rekommendera oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Vi satsar på kvalité istället för kvantitet och detta uppskattar våra kunder. MVH /Vi på A-J Express-Service AB en flyttfirma att lita på A-J Express Service
    2022-05-06 Insamlad av företaget
    Mycket proffsiga - blixtsnabba!
    2022-05-06 Insamlad av företaget
    Vi har anlitat A-J Express vid två flyttar och är 100% nöjda. Proffsiga, effektiva, trevliga och lyhörda.
    God morgon Emma och tack för dina ord om oss på A-J Express-Service. Vi är mycket glada och nöjda över att människor som anlitar oss är dom flesta nöjda cirka 98% och resterande 2% är missnöjda med vissa saker men oftast är det mindre saker och detta tar vi oss till och genomgår förändringar på. Än en gång tackar vi dig för detta betyg och vi vill samtidigt tipsa dig om att följa oss på Instagram under namnet flyttfirmor eller på Facebook. Tipsa gärna era vänner och bekanta om oss och be dom uppge ert ordernummer som ni finner i högra hörnet på er ordersedel så lämnar vi en liten rabatt på deras arbete. Önskar er en trevlig dag, MVH /Joakim Håkansson A-J Express Service
    2022-04-09 Insamlad av företaget
    A-J Express Service utförde flytten på ett utmärkt sätt, välplanerat, omsorgsfullt, effektivt och dessutom ett trevligt gäng!
    Tack till Jesper, John, Kristoffer och Magnus!
    Återkommer vid nästa flytt,
    Hälsningar Anne
    God morgon Anne och tack för dina ord om oss på A-J Express-Service. Vi är mycket glada och nöjda över att människor som anlitar oss är dom flesta nöjda cirka 98% och resterande 2% är missnöjda med vissa saker men oftast är det mindre saker och detta tar vi oss till och genomgår förändringar på. Än en gång tackar vi dig för detta betyg och vi vill samtidigt tipsa dig om att följa oss på Instagram under namnet flyttfirmor eller på Facebook. Tipsa gärna era vänner och bekanta om oss och be dom uppge ert ordernummer som ni finner i högra hörnet på er ordersedel så lämnar vi en liten rabatt på deras arbete. Önskar er en trevlig dag, MVH /Joakim Håkansson A-J Express Service
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Proffsiga tjänster och trevlig personal !
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    Vänliga och hjälpsamma vid flytt och viss packning. Allt fungerade smidigt och bra!
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    Väl bemött, effektiv flytt av möbler, piano och garderober.

Något otydligt att det fanns ett minimumpris
    2022-04-05 Insamlad av företaget
    Bra bemött. Snabba och effektiva
    2022-04-02 Spontant omdöme
    Trevliga, superproffsiga. Rekommenderar varmt!
    2022-04-01 Insamlad av företaget
    Bra och proffsigt bemötande och leverans
    2022-02-14 Insamlad av företaget
    Då vi har ett helt nytt hus, ville vi inte att någon skulle gå med skor inne. Jag ringde kontoret för att försäkra mig om detta, på ert kontor svarade ni att 2 gubbar skulle var inne och 2 gubbar ute. Sedan när de 4 gubbarna kom vägrade de att göra så, och drog fram vad facket mm sa om att de skulle ha skor på hela tiden! Jag blev ledsen inombords!
    Jag frågade hur löser vi detta då? Jag har plast som ni kan köpa på rulle och lägga ut. Jag trodde då givetvis att de skulle lägga ut plasten, men det skulle jag göra. De hade ingen vass kniv eller sax att låna. De tyckte det var konstigt att vi inte hade, men de kom ju med alla våra flyttlådor och där låg ju bland annat kniv och sax. De flyttade ju hela vårt bohag. Jag hade två väninnor som hjälpte mig att rulla ut plasten, lånade en sax av en granne.

De blev en tråkig start på dagen, men då jag hade gjort mackor och kaffe till dem som de fick ta när de ville lättade stämningen. Jag sa också att vi ska ju jobba ihop hela dagen, och det är den viktigaste dagen i mitt liv. Gubbarna blev trevliga och vi hade en bra dag tillsammans.

Tipps till er som företag;
    - när man bokar flytt meddela då att de kommer att gå med skor inne, och att ni säljer plast som skydd. då hade jag givetvis åkt till er och köpt detta och lagt in i förväg. Då hade starten på dagen inte blivit så tråkig och jobbig.
    - Den plast tejp ni använder för att tejpa ihop tex gardinstänger mm som är löst. Den tejpen bör ni kassera. Den släpper färg och klister på de teipade saker. Fruktansvärt svårt att få bort. Ni måste testa er reklam teip, så förstår ni varför ni måste sluta att använda den.

Vi flyttade från ett Shuregard där vi hade allt i 7 månader, därför hade vi packat själva. Så det kanske var annorlunda än om ni packat.

på det stora hela blev det en bra dag. Gubbarna var glada förutom första 20 minuterna.

vi betalade på kort, men jag kan inte minnas att vi fick någon faktura. Skulle vara bra att få fakturan i efterhand på mail, så jag kan sortera in den bland kostnader hos mig.

mvh
    Sara Flodmark
    sara.flodmark@gmail.com
    076-0461140
    Hej Sara. Tack för ditt omdöme om oss på A-J och det stämmer att vi inte får ta av oss skorna då det kan uppstå olyckor, däremot så står det i våra offerter om golvet att vi har golvpapp till försäljning som kunden bör använda till sina golv. Det blev nog en liten missuppfattning när du pratade med oss på kontoret ang detta. Vi tackar för era synpunkter gällande vår tejp och kommer genast att kontrollera detta då det inte går att ha sådan tejp som fäster för hårt. på stänger mm, vi tackar för detta och följesedeln är ett underlag på er betalning men givetvis sänder vi er en kopia av fakturan omgående. Än en gång tack för era ord om oss.
    Jokaim Håkansson
    Företagsledare.
    2022-02-13 Insamlad av företaget
    Flytthjälp och flytt städning.
    Väldigt nöjd med allt som A-J gjorde. 3 killar som gjorde flytten effektivt och kanon bra.
    God morgon Eva och tack för dina ord om oss på A-J Express-Service. Vi är mycket glada och nöjda över att människor som anlitar oss är dom flesta nöjda cirka 98% och resterande 2% är missnöjda med vissa saker men oftast är det mindre saker och detta tar vi oss till och genomgår förändringar på. Än en gång tackar vi dig för detta betyg och vi vill samtidigt tipsa dig om att följa oss på Instagram under namnet flyttfirmor eller på Facebook. Tipsa gärna era vänner och bekanta om oss och be dom uppge ert ordernummer som ni finner i högra hörnet på er ordersedel så lämnar vi en liten rabatt på deras arbete. Önskar er en trevlig dag, MVH /Joakim Håkansson A-J Express Service
    2022-02-11 Insamlad av företaget
    Trevlig bemötande och effektiivt arbete. Städningen var npgrant gjord. Jag är mycket nöjd och kan rekomendera till andra.
    2022-02-11 Insamlad av företaget
    Flytten gick väldigt bra! Alla var trevliga, proffsiga och snabba - Jag kan verkligen rekommendera A-J Express. Städpatrullen var tyvärr inte lika synkade, men till slut blev det rent och fint.
    God morgon och tack för dina ord om oss på A-J Express-Service. Vi är mycket glada och nöjda över att människor som anlitar oss är dom flesta nöjda cirka 98% och resterande 2% är missnöjda med vissa saker men oftast är det mindre saker och detta tar vi oss till och genomgår förändringar på. Än en gång tackar vi dig för detta betyg och vi vill samtidigt tipsa dig om att följa oss på Instagram under namnet flyttfirmor eller på Facebook. Tipsa gärna era vänner och bekanta om oss och be dom uppge ert ordernummer som ni finner i högra hörnet på er ordersedel så lämnar vi en liten rabatt på deras arbete. Önskar er en trevlig dag, MVH /Joakim Håkansson A-J Express Service
    2022-02-11 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande från första kontakt!

Använde mig av tjänsterna packning, flytt och städning och allting funkade felfritt.

Alla som jag var i kontakt med (telefon/mail för bokning, personen som packade och de 3 som flyttade) var professionella och trevliga.

Inget att klaga på gällande resultatet heller.

Om jag flyttar igen blir det med a-j.
    God morgon Vicktor och tack för dina ord om oss på A-J Express-Service. Vi är mycket glada och nöjda över att människor som anlitar oss är dom flesta nöjda cirka 98% och resterande 2% är missnöjda med vissa saker men oftast är det mindre saker och detta tar vi oss till och genomgår förändringar på. Än en gång tackar vi dig för detta betyg och vi vill samtidigt tipsa dig om att följa oss på Instagram under namnet flyttfirmor eller på Facebook. Tipsa gärna era vänner och bekanta om oss och be dom uppge ert ordernummer som ni finner i högra hörnet på er ordersedel så lämnar vi en liten rabatt på deras arbete. Önskar er en trevlig dag, MVH /Joakim Håkansson A-J Express Service
    2022-02-01 Spontant omdöme
    Vi flyttade i oktober förra året. Vi hade vissa önskemål med flyttkartonger och en stor soffa. Grabbarna som kom utförde ett perfekt och klanderfritt jobb. Kan bara rekommendera dem och skulle definitivt anlita dem igen. Tack för all hjälp
    God dag Mikael, och tack för dina ord om oss på A-J Express-Service. Vi är mycket glada och nöjda över att människor som anlitar oss är dom flesta nöjda cirka 98% och resterande 2% är missnöjda med vissa saker men oftast är det mindre saker och detta tar vi oss till och genomgår förändringar på. Än en gång tackar vi dig för detta betyg och vi vill samtidigt tipsa dig om att följa oss på Instagram under namnet flyttfirmor eller på Facebook. Tipsa gärna era vänner och bekanta om oss och be dom uppge ert ordernummer som ni finner i högra hörnet på er ordersedel så lämnar vi en liten rabatt på deras arbete. Önskar er en trevlig dag, MVH /Joakim Håkansson A-J Express Service
    2022-01-21 Spontant omdöme
    Jäkligt effektiva och lyhörda. Rekommenderar alla dagar i veckan. Kommer anlita igen
    God morgon Björn och tack för dina ord om oss på A-J Express-Service. Vi är mycket glada och nöjda över att människor som anlitar oss är dom flesta nöjda cirka 98% och resterande 2% är missnöjda med vissa saker men oftast är det mindre saker och detta tar vi oss till och genomgår förändringar på. Än en gång tackar vi dig för detta betyg och vi vill samtidigt tipsa dig om att följa oss på Instagram under namnet flyttfirmor eller på Facebook. Tipsa gärna era vänner och bekanta om oss och be dom uppge ert ordernummer som ni finner i högra hörnet på er ordersedel så lämnar vi en liten rabatt på deras arbete. Önskar er en trevlig dag,
    MVH /Joakim Håkansson
    2022-01-16 Spontant omdöme
    Supertrevliga, snabba och proffsiga.
    Alla möbler och kartonger hanterades varsamt och med fantastisk teknik. Stort tack!
    "Tack Karin . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service" Joakim H A-J Express Service
    2022-01-13 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Snabba svar av Magnus.
    Trevliga grannar som skötte flytten av bohag.
    Trevligt med julkort från företaget!
    Visst slarv av flyttstädningen. Dem kom inte på avsatt tid heller.
    "Tack Linda . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service" Joakim H A-J Express Service
    2022-01-11 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bra bemötande o suverän personal så effektivt. Flyttat många gånger men denna firma är otroligt mycket bättre än andra flyttfirmor jag anlitat
    "Tack Marie . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service"
  • Helena S
    skrev om A-J Express Service
    2022-01-11 Insamlad av företaget
    Bra och snabb återkoppling. Bra information slickades ut innan. När vi inte packat riktigt rätt löste de detta snabbt. Punktliga och allt var helt och fint när de var klara. Allt som allt en utmärkt flytttjänst.
    "Tack Helena . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service"
    2022-01-11 Insamlad av företaget
    Vi är jättenöjda med servicen och bemötandet från personalen :)
    "Tack Siva . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service"
    2022-01-11 Insamlad av företaget
    Lätt att beställa tid för flytning, och flytten gick mycket smidigt.
    "Tack Eva . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service"
    2022-01-11 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande från början till slut! Effektiva och positiva killar. Vi har anlitat AJ flera gånger och är mycket nöjda med såväl flytt som städ. Rekommenderas varmt.
    "Tack Eva och välkommen åter :-) . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service"
    2022-01-11 Insamlad av företaget
    Blev rekommenderad Aj och bokade en flytt av mitt bohag från Sollentuna till Upplands-Väsby. Har aldrig tidigare stött på en sådan proffsig firma där man verkligen sätter kunden i första rummet. Snabba, positiva, starka, noggranna, försiktiga och roliga killar som skötte flytten exemplariskt. De får högsta betyg av mig. Om jag flyttar igen så kommer jag anlita AJ flytt igen.
    "Tack Carolina . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. (Inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst) Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service"
    2022-01-08 Spontant omdöme
    DÅLIG KUNDUPPLEVELSE OCH EGNA "FÖRSÄKRINGSRUTINER"

Vi bokade både packning, magasinering och flytt. Så egentligen allt man kan boka hos dem. Tyvärr levde de inte upp till förväntningar eller recensioner. Då flera saker gick sönder i flytten, vilket enbart kan belasta företaget som ansvarade för alla delar, ville vi såklart ha ersättning för dessa genom antingen nya produkter eller summan för att köpa nya igen. Dessa var designlampor och porslin. Allt finns att köpa nytt, så det finns ingen ursäkt till. AJ Express hade då en egen tariff som baserades mån värdeminskning av produkter som de gick på. Så vi skulle enligt dem få ut ungefär 1/3 av priset för att köpa nya produkter som de förstört. Flytten kostade totalt ca 16 000:- utöver de skadade godset. Vårt försäkringsbolag, tyckte det lät väldigt konstigt och betalade överskjutande belopp vilket vi var glada för såklart. AJ jämförde händelsen med att en bil ju tappar värde med åren. - Ja, men i det fallet så är det ett aktivt val att sälja bilen och då vet man om värdeminskningen. I detta fallet hade AJ förstört saker, men ville bara ersätta med 1/3 av värdet.

Så summa summarum är att jag abolut inte rekommenderar dessa att hantera värdefullt gods. Möjligen enklare saker som inte finns något större värde i. Personalen som flyttade var väldigt trevliga, så därför får det en stjärna till. Men administration, rutiner och garantier är väldigt eftersatta och opålitliga
    A-J Express-Service AB
    Tobias. Jag beklagar att du inte riktigt håller dig till sanningen i detta ärende, först och främst så har vi gjort upp detta ärende efter dom försäkringsbestämmelser som finns och du har fått ut en ersättning efter överenskommelse och det finns inga nyvärdesförsäkringar, utan exakt som vi förklarade så är det alltid en värdeminskning, och dessutom så kryddar du verkligen på i ditt utlåtande då det var 2st glas och summan var cirka 6500:- sammanlagt, men tyvärr så stöter vi ibland på såna människor som beter sig illa när dom inte får som dom vill (Jag har din skaderapport kvar och kan börja lägga ut den om någon av våra kunder önskar det) Skulle gärna vilja prata med ditt försäkringsbolag som verkar betala ut hur som helst och detta tror inte riktigt på det. Vi har gjort en överenskommelse och du har fått ersättning för över en månad sedan. Så att försöka svartmåla oss anser vi inte är schysst. MVH /Skadereglerare på A-J Express-Service
    2021-11-23 Insamlad av företaget
    Företaget /Personalen bemötte mig fantastiskt bra. Tio poäng till killarna som var här och slet. Bättre flyttkillar hadwe jag inte kunnat få.
    Tack Toja . Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. Vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och vi får dagligen beröm för vårt sätt att arbeta och vår personal där samtliga pratar svenska och har erfarenhet utav flytt och transport. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, där kan ni delta i tävlingar och se bilder på vårt dagliga arbete. Välkommen till oss på A-J Express-Service AB er lokala flyttfirma. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service En flyttfirma att lita på. A-J Express Service A-J Express Service