A-J Express Service

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna — Visa karta

A-J Express-Service är en väletablerad flyttfirma som utför transporttjänster allt efter kundens behov och önskemål , Företaget startades 1999 utav 2 killar som arbetade med flytt och ville göra något eget och i dag 2017 så är vi cirka 25 anställda 14 bilar och vi utför cirka 4800st flyttningar per år allt ifrån företagsflyttar till att flytta ett studentrum. Vi har dessutom ett väldigt gott rykte bland både privatkunder och företag så för en trygg och säker flytt anlita oss på A-J Express-Service AB..

Vi utvecklar hela tiden nya transport och logistiklösningar som gör att du som kund kan känna dig trygg när du flyttar med oss. Vi arbetar med bohagsflytt, kontorsflytt, interna omflyttningar, kort och gott allt inom flytt.

Vi är kända för att ge våra kunder 100% service och vår policy är att varje uppdrag ska efterlämna sig en nöjd kund. Vi startade 1999 genom att två killar med långt förflutet i flytt branschen ville göra ett flyttbolag med det lilla extra och vi känner att vi verkligen lyckats med det. Vi är flyttföretag som utför bohagsflytt , Företagsflytt ja kort och gott allt inom flytt välkommen till oss ert lokala flyttföretag. En nyhet från 2018 är vår Handyman tjänst läs mera om den på vår hemsida.
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:00-16:00
Fre: 07:00-15:00
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 290 kunder tycker om A-J Express Service

• 2020-10-11

Anders F skrev om A-J Express Service
    Flytt med flyttstädning: Bra bemött, utmärkt lastning, effektiv urlastning. Läs mer
    2020-10-12 Joakim H svarar Anders F
    Tack för era vackra ord om oss. Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er. Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten och samtliga i vår personal pratar svenska och detta vill vi berätta om då vi dagligen får denna fråga av våra kunder. Än en gång tack för era ord Peter och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.
  • 2020-10-09

Anna H skrev om A-J Express Service
    A-J Express valde jag inte pga priset, det fanns billigare flyttföretag, men som inte gav samma bra intryck.
    Jag upplevde från start att jag fick svar på de frågor jag hade, att de alltid svarade i telefon på kontorstid och hade ett mycket bra bemötande. Tydlighet kring de förändringar som skedde pga fler bilar och annat som behövdes.
    Bäst av allt var sedan dessa fina killar som flyttade. Trots stor flytt och lite bökig, så hade de hela tiden ett glatt och professionellt sätt gentemot mig som kund, men även mot varandra. Alla verkade trivas i jobbet och med varandra - det kändes bra helt enkelt :-) Läs mer
    2020-10-12 Joakim H svarar Anna H
    Tack Anna för era vackra ord om oss. Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er. Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten och samtliga i vår personal pratar svenska och detta vill vi berätta om då vi dagligen får denna fråga av våra kunder. Än en gång tack för era ord Peter och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.

Camilla P skrev om A-J Express Service
    Flytthjälp. Killarna vara trevliga och jobbade på snabbt och bra.
    Flytten blev väldigt smidig. Läs mer
    2020-10-12 Joakim H svarar Camilla P

Björn C skrev om A-J Express Service
    Rekommenderar starkt AJ-Express Service alla dagar i veckan!

Super trevligt bemötande från början till slut och snabbt gick det.

Startade kl 07.48 på morgonen och flyttade hela bohaget inom 3½ timme. Vi trodde det skulle ta längre tid men grabbarna kämpade på och skötte allting perfekt!
    Ett stort plus i kanten var flyttlådorna vi fick låna av företaget istället för att springa ut och köpa egna.

När vi ska flytta nästa gång kommer vi absolut anlita denna firma.

Stort tack för detta AJ-Express och på återseende! :) Läs mer
    2020-10-12 Joakim H svarar Björn C

Gunilla Å skrev om A-J Express Service
    Flytt och flyttstädning.
    Trevligt och personligt bemötande vid flytten.
    Flytten gick snabbt och utan problem Läs mer
    2020-10-12 Joakim H svarar Gunilla Å
  • 2020-10-07

Erland J skrev om A-J Express Service
    Flytt från Lindholmen till Väsby AJ utförde transporten.
    En mycket trevlig trio i olika ålder var toppen, glada, effektiva, kunde jobbet, vi kände att kunden var viktig. En service över förväntan! Av en tia får dom full pott såäven Aj ledningens roll i helheten till fakturan, kändes bra även då!🤠👍🌺🇸🇪 Läs mer
  • 2020-08-18

Brita N skrev om A-J Express Service
    Snabba o effektiva.
    Inte så pratsamma men det var helt ok.
    Mycket bra service. Läs mer
    2020-08-18 Joakim H svarar Brita N
    Tack så mycket för era ord om oss. Vi har under många år arbetat framåt och hjälpt både företag och privatpersoner med deras flyttningar och vi vill vara det självklara valet när det gäller att boka ett flyttbolag till sin flytt. . Dessa ord gör oss så glada och känner att vi fortsätter likadant framåt och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden om dom har frågor och funderingar om saker till sin flytt. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.
    Ändra
  • 2020-08-11

Ann-marie E skrev om A-J Express Service
    Snabba och duktiga killar som jobbade. Allt fungerade perfekt. Läs mer
    2020-08-18 Joakim H svarar Ann-marie E
  • 2020-08-09

Maria A skrev om A-J Express Service
    AJ Express tog på sig flytt av lådor och möbler till två olika adresser på kort varsel. Allt fungerade utan problem och grabbarna var noggranna och positiva. Kommer absolut att anlita företaget igen. Läs mer
    2020-08-18 Joakim H svarar Maria A
  • 2020-08-06

Bernt O skrev om A-J Express Service
    Vi beställde flyttservice från vår villa till en 3-rummare 3 tr. upp.
    A-J Express kom på utlovad tid och var klart inom 4 tim.
    Fakturan blev på avtalat belopp.
    Vi kan rekommendera A-J Express. Läs mer
    2020-08-18 Joakim H svarar Bernt O

Jarkko R skrev om A-J Express Service
    A-J Express Service hjälpe oss med att flytta möbler, 30 flyttkartonger och annat från 3 olika adresser till ett ställe. Allt gick utmärkt och snabbare än väntat. Det var tre trevliga killar som verkade trivas bra att jobba ihop och det gjorde att man själv kände sig mindre stressad över flytten.
    Jag rekommenderar varmt A-J Express Service för flyttjobb. Läs mer
    2020-08-05 Joakim H svarar Jarkko R
    Tack så mycket Jarkko för era ord om oss. Vi har under många år arbetat framåt och hjälpt både företag och privatpersoner med deras flyttningar och vi vill vara det självklara valet när det gäller att boka ett flyttbolag till sin flytt. . Dessa ord gör oss så glada och känner att vi fortsätter likadant framåt och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden om dom har frågor och funderingar om saker till sin flytt. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.

Germund S skrev om A-J Express Service
    Proffsigt. Fyra trevliga och starka flyttkarlar hjälpte oss med en flytt. Läs mer
    2020-08-05 Joakim H svarar Germund S
    Tack så mycket för era ord om oss. Vi har under många år arbetat framåt och hjälpt både företag och privatpersoner med deras flyttningar och vi vill vara det självklara valet när det gäller att boka ett flyttbolag. . Dessa ord gör oss så glada och känner att vi fortsätter likadant framåt och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden om dom har frågor och funderingar om saker till sin flytt. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.
  • OLLE D

2020-08-04

OLLE D skrev om A-J Express Service
    Världsklass!

Killarna kom före utsatt tid, var mycket trevliga både mot oss och varandra. Det märktes att de trivdes med sitt jobb! De var snabba och effektiva. Dessutom hade jag turen att få en extra möbelbil som gjorde att de kunde ta allt i en tur. Imponerande packning à la Tetris! Det gick fortare än beräknat!

AJ kan varmt rekommenderas. Kan bara instämma i alla andras positiva omdömen. Läs mer
    2020-08-05 Joakim H svarar OLLE D
    Tack så mycket för era ord om oss Olle. Vi har under många år arbetat framåt och hjälpt både företag och privatpersoner med deras flyttningar och vi vill vara det självklara valet när det gäller att boka en flyttfirma till sin flytt. . Dessa ord gör oss så glada och känner att vi fortsätter likadant framåt och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden om dom har frågor och funderingar om saker till sin flytt. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.

Krister N skrev om A-J Express Service
    Bra service! Perfekt packat, lätt att kommunicera!
    Mkt trevlig personal! Läs mer
    2020-08-05 Joakim H svarar Krister N

Nancy R skrev om A-J Express Service
    Anlita AJ- Express för flytt tjänst. Allt från första bemötande via telefon till slutförande har varit utmärkt.
    Flytten gick mycket bra, trevliga killar, mycket proffsiga.
    Kommer att anlita er igen nästa år, och samma killar ( bröderna). Jag kommer absolut att rekommendera AJ- Express till andra.
    Tack Läs mer
    2020-08-05 Joakim H svarar Nancy R
  • 2020-08-01

Torbjörn B skrev om A-J Express Service
    A-J Express hjälpte oss att flytta vårt bohag en av de varmaste dagarna i år. Dessutom till en lägenhet som låg 3 trappor upp utan hiss. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fick av de mycket trevliga killarna. Vi kan varmt rekommendera andra att anlita den här flyttfirman. Läs mer
    2020-08-05 Joakim H svarar Torbjörn B
    Tack så mycket för era ord om oss Torbjörn. Vi har under många år arbetat framåt och hjälpt både företag och privatpersoner med deras flyttningar och vi vill vara det självklara valet när det gäller att boka ett flyttbolag. . Dessa ord gör oss så glada och känner att vi fortsätter likadant framåt och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden om dom har frågor och funderingar om saker till sin flytt. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.
  • 2020-07-21

Bruce V skrev om A-J Express Service
    3 riktigt proffsiga killar som gjorde allt metodiskt, snabbt och varsamt med möbler. Vissa möbler behövde demonteras mer än beräknat, men det var inga problem och vid ankomst var det lite omständigt inbärning men inga problem alls ändå. Riktigt bra, rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-08-05 Joakim H svarar Bruce V
  • 2020-07-16

Andreas L skrev om A-J Express Service
    Duktiga, pålitliga och effektiva Läs mer
    2020-07-21 Joakim H svarar Andreas L

Anders S skrev om A-J Express Service
    Bra bemötande, bra att kunna låna flyttlådor. Läs mer
    2020-07-15 Joakim H svarar Anders S
    Tack Anders . Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er, ni har kunskap , service och dessutom bjuder ni hela tiden på glada skratt . Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.

Katrin P skrev om A-J Express Service
    Flytt
    Snabbt och tydligt svar vid bokning.
    Flyttarna var effektiva på ett smart sätt och utan stress. Dessutom trevliga.
    Jag är helnöjd. Läs mer
    2020-07-15 Joakim H svarar Katrin P
    Tack Katrin . Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er, ni har kunskap , service och dessutom bjuder ni hela tiden på glada skratt . Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.

Katarina K skrev om A-J Express Service
    Köpte flytt frångicks till lägenhet. Snabb och trevlig service från kontoret och jättetrevliga flytt ”gubbar”. Frågade nu igen om ytterligare flyttoch fick väldigt snabb och korrekt respons. Känns som ett seriöst företag. Läs mer
    2020-07-14 Joakim H svarar Katarina K
    Tack så mycket för era ord om oss. Seriöst företag har du fullkomligt rätt i, vi har under många år arbetat framåt och hjälpt både företag och privatpersoner med deras flyttningar och vi vill vara det självklara valet när det gäller att boka ett flyttbolag. . Dessa ord gör oss så glada och känner att vi fortsätter likadant framåt och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden om dom har frågor och funderingar om saker till sin flytt. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.
  • 2020-07-13

Annika O skrev om A-J Express Service
    Kanon killar men tog lång tid och dyrare än vad jag räknat med! Mvh Annika Olofsson Läs mer
    2020-07-14 Joakim H svarar Annika O
    Tack Annika för ditt betyg om oss och vi är så glada över att du är nöjd med vår service , däremot ställer vi oss lite frågande på det du nämner om tiden , packning , lastning och transport samt restider och du har betalat för 5,5 tim ?? Helt normal tid för en sådan flytt för vi är försiktiga med kundernas möbler för vi vill absolut inte orsaka skador . Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er för er kunskap , service och glada skratt . Dessa ord gör oss så glada och känner att vi fortsätter framåt och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden om dom har frågor och funderingar om saker till sin flytt. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.

Khosrov M skrev om A-J Express Service
    Det är andra gången jag anlitar A-J Express för flytt - och städning. Har vid både tillfällen bemöts av mycket service orienterade personal vid bokning och genomförandet av själva tjänsten. Jag har och kommer att rekommendera A-J Express för mina vänner och bekanta. Läs mer
    2020-07-10 Joakim H svarar Khosrov M
    Tack Khosrov för ditt betyg om oss och vi är så glada över att dom flesta tycker som dig . Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er för er kunskap , service och glada skratt . Dessa ord gör oss så glada och känner att vi fortsätter framåt och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden om dom har frågor och funderingar om saker till sin flytt. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.

Ulla A skrev om A-J Express Service
    Trevliga arbetsamma och rekorderliga killar.
    Allt gick säkert, snabbt, enkelt och på ett trevligt sätt. Läs mer
    2020-07-10 Joakim H svarar Ulla A
    Tack Ulla för ditt betyg om oss och vi är så glada över att dom flesta tycker som dig . Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er för er kunskap , service och glada skratt . Dessa ord gör oss så glada och känner att vi fortsätter framåt och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden om dom har frågor och funderingar om saker till sin flytt. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.

ANNA N skrev om A-J Express Service
    Själva flytten gick bra och sköttes på ett okej sätt.

När vi skulle betala var dock priset 9650 kr (nästan 40%) dyrare än det ungefärliga pris vi utgått från och stämt av med firman, som då hänvisade till att det var trappor och mycket packning. Ändå hade vi upplyst om både packning och trappor, och även själva burit över en del så att det fanns t.ex. nästan inga kläder och mycket lite elektronik att flytta. Tidsåtgången var den samma som tidigare diskuterats.

Flyttstädningen var dålig, många ytor inte städade alls som element, skåp, lådor och lister. Golven och köket var smutsiga och det låg bland annat mynt och skräp kvar i lägenheten. Efter att ha utnyttjat nöjd-kund-garantin så fick vi även gå och torka och sopa efter att städerskorna varit där. Vi fick även ett otrevligt bemötande av städerskorna, som själva tyckte de hade gjort ett bra arbete. Läs mer
    2020-07-10 Joakim H svarar ANNA N
    Hej och tack för ert betyg och det är trist att ni känner så här speciellt med tanke på att det inte riktigt stämmer. Först och främst så var beräkningen gjord av er inte av oss pga Covid 19 så utför vi ej flyttbesiktningar under denna tid och kan inte ge några fasta priser , Den man du hade kontakt med förklarade vad som var vanligt att man packade i en lägenhet med er storlek dock blev det mera än över snittet (cirka 50 kartonger mera eller i procent närmare 50% än genomsnittet) samt att en extraman togs in på flyttdagen vilket gjorde att timpriset ökade och detta gjorde vi i överenskommelse med er och för att ni hade väldigt mycket saker och i denna fruktansvärda värme som det var den aktuella flyttdagen 30 grader gjorde att personalen blev rätt trötta av att springa upp och ner i trappor vilket dom flesta av oss förstår men inte alla tyvärr. Tidsmässigt så hade er kontaktperson sagt cirka 7-8 tim men det blev 10tim ni godkände arbetet med beröm , sedan ville ni ha rabatt eller pengar tillbaka för städningen och när vi förklarade att vår nöjd kunds garanti är inte återbetalning utan att vi åtgärdar ev reklamationer på städningen vilket vi även gjorde så blev det så här istället. Vi beklagar att ni känner er missnöjda men myntet har två sidor med. Vi utför dagligen bohagsflyttar och har aldrig varit med om liknande situation under dom 20 år som företaget funnits. Vi önskar er en trevlig sommar och en trevlig semester.
    Med vänliga hälsningar

Flyttfirman A-J Express-Service AB
  • 2020-07-07

Helena V skrev om A-J Express Service
    A-J hjälpte oss att flytta vårt bohag mellan två adresser i Sollentuna. Det var fyra trevliga och vänliga killar som var lyhörda för våra önskemål och behov. Bohaget flyttades utan större problem. Professionellt och trevligt! Läs mer
    2020-07-10 Joakim H svarar Helena V
    Tack Helena för ditt betyg om oss och vi är så glada över att dom flesta tycker som dig (dock inte alla :-( ) . Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er för er kunskap , service och glada skratt . Dessa ord gör oss så glada och känner att vi fortsätter framåt och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden om dom har frågor och funderingar om saker till sin flytt. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.

Carolin B skrev om A-J Express Service
    Flytt. Super bra gäng som kom på utsatt tid och gav service och hade glimten i ögat. Snabba och effektiva, rekommenderar den starkt! Läs mer
    2020-07-03 Joakim H svarar Carolin B
    Tack Carolin . Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er för er kunskap , service och glada skratt . Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.

Lennart W skrev om A-J Express Service
    Fantastiskt duktiga. Inga problem överhuvudtaget! Läs mer
    2020-07-03 Joakim H svarar Lennart W
    Tack Lennart . Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er för er kunskap , service och glada skratt . Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.

Linda Sofia H skrev om A-J Express Service
    Vi beställde flytthjälp samt flyttstäd.
    Vi lånade även kartonger. Vi fick ypperlig service. Läs mer
    2020-07-03 Joakim H svarar Linda Sofia H
    Tack Linda . Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er för er kunskap , service och glada skratt . Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.
  • Fredrik Ö

2020-07-02

Fredrik Ö skrev om A-J Express Service
    Köpte flytt av bohag. De var oerhört lyhörda, noggranna, skickliga och supertrevliga. Vi känner oss trygga med vårt bohag i deras händer så vi ska anlita dem igen! Läs mer
    2020-07-03 Joakim H svarar Fredrik Ö
    Tack Fredrik . Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er för er kunskap , service och glada skratt . Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.
  • Jessica B

2020-07-02

Jessica B skrev om A-J Express Service
    Flyttransport, gick smidigt och snabbt !

Och det va ena goa gubbar, och inget gick sönder ! Läs mer
    2020-07-03 Joakim H svarar Jessica B
    Tack Jessica . Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er för er kunskap , service och glada skratt . Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.

Lena E skrev om A-J Express Service
    Vår flyttning gick fantastiskt bra. Proffsig flyttpersonal. Vi blev trevligt bemötta o alla var så hjälpsamma. Läs mer
    2020-07-03 Joakim H svarar Lena E
    Tack Lena . Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er för er kunskap , service och glada skratt . Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.
  • 2020-06-13

Per S skrev om A-J Express Service
    Vi beställde bohagsflytt.
    Är i stort sett nöjda med företaget och uppdraget, men, vi angav
    redan i offertförfrågan att vi hade 2 st tunga motorsängar och
    dit vi flyttade var det 1 tr upp utan hiss och förutsatte därmed att
    detta förhållande ska vara inräknat när vi får och accepterar
    offerten.
    Men till vår förvåning lägger man till " tungtransport " på
    fakturan trots våra ärliga uppgifter!?
    Detta drar ju ned betyget! Läs mer
    2020-06-13 Joakim H svarar Per S
    Hej Per , det står i offerten samt i bekräftelsen att tunga saker debiteras extra , det tillkommer alltid kanske dumt av vår kundtjänst att inte uppge det, har ni flyttkartonger som skall hämtas , så bjuder vi på inhämtningen vi beklagar denna miss, men är glada över att ni är nöjd med flytten i övrigt och hälsar er välkommen åter.

Elin B skrev om A-J Express Service
    Jag köpte flytt av bohag från villa till lägenhet, och hade packat själv i förväg i kartonger lånade från firman. Flyttgubbarna kom på utsatt tid och jobbade effektivt och bra, samt var trevliga att ha att göra med. Det kändes väl värt pengarna med den hjälp jag fick. Läs mer
    2020-06-12 Joakim H svarar Elin B
    Tack Elin . Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er. Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.

Mattias M skrev om A-J Express Service
    Snabbt och smidigt med ett trevligt bemötande Läs mer
    2020-06-12 Joakim H svarar Mattias M
    Tack Mattias . Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er. Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.

Åsa E skrev om A-J Express Service
    Jag anlitade A-J Express för flytt. Alltid snabba svar, bra service och grymma flyttkillar. Läs mer
    2020-06-12 Joakim H svarar Åsa E
    Tack Åsa.Vi är så glada att våra kunder anlitar oss för vår kunskap , service och försiktighet, och detta har varit vårt mål sedan starten för 20år sedan,att inte konkurrera med priset utan med kvalitén och det har vi lyckats med känner vi, genom att vi ofta får brev , mejl och samtal av kunderna när vi flyttat dom att ni var absolut inte billigast men är så glada över att vi valde er. Dessa ord gör oss så glada och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden vid frågor om flytten. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta.
  • 2020-05-29

Frida S skrev om A-J Express Service
    Trevligt bemötande, professionella och snabba. Fick hjälp med flytt, magasinering och inflytt av mitt och min numera sambos boende. Rekommenderar! Läs mer
    2020-10-12 Joakim H svarar Frida S
  • 2020-05-14

Susanne D skrev om A-J Express Service
    Utfört en smidig flytt på utsatt tid Läs mer
    2020-10-12 Joakim H svarar Susanne D
  • Marie F

2020-05-02

Marie F skrev om A-J Express Service
    Flytt med delvis packning.
    Mycket bra bemötande
    Tredje gången jag anlitade dem och har bra intryck Läs mer
    2020-05-07 Joakim H svarar Marie F
    Tack för ditt betyg om hur det är att flytta med oss. Vi har satsat på kvalité och samtliga av vår personal pratar svenska vilket våra kunder efterfrågar och uppskattat mycket. Sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående när man har funderingar eller frågor om en flyttning. Vi svarar nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss. Om ni hänvisar kunder till oss så be dom uppge ert ordernummer som ni finner på er arbetsorder i högra hörnet så lämnar vi en liten rabatt till dom.
    MVH /Vi på Flyttfirman A-J Express-Service AB
  • 2020-04-30

Elisabeth H skrev om A-J Express Service
    Jag köpte flytt till ny bostad, transport av bohag till self storage och hämtning av kartonger.
    Mycket bra och professionellt bemötande, punktlighet och ett effektivt och noggrant arbete.
    Verkliga proffs. Läs mer
    2020-05-07 Joakim H svarar Elisabeth H
    MVH /Vi på Flyttfirman A-J Express-Service AB
  • 2020-04-30

Linda L skrev om A-J Express Service
    I had an excellent experience with the A-J Express team and have used them for two moves. Magnus was always quick to respond to my questions and the team of movers were quick, careful, skilled and pleasant to work with during what is usually a stressful experience. Läs mer
    2020-10-12 Joakim H svarar Linda L

Ulla S skrev om A-J Express Service
    Är mycket nöjd med deras arbete. Ett fel uppstod i fakturan men rättades till snabbt. Jag rekommenderar AJ Express och kommer att använda dem vid en eventuell flytt i framtiden. MVH Ulla Sahlström Läs mer
    2020-10-12 Joakim H svarar Ulla S

Bo B skrev om A-J Express Service
    Flytt trerummare Uppsala-Karlstadstrakten.

Mycket väl bemött.

Bra.

Förslag reklam: AJ Express-Service vet var skåpet ska stå.
    (inplaceringen på det nya stället var mycket bra) Läs mer
    2020-10-12 Joakim H svarar Bo B

Lars-gunnar G skrev om A-J Express Service
    Flytt, magasinering och flyttstädning.
    Vänligt och serviceinriktat. Läs mer

Mattias H skrev om A-J Express Service
    Allt funkade klockrent! Snabba och trevliga. Läs mer

Georg G skrev om A-J Express Service
    Ordered packing, moving, cleaning. Everything was done quickly and thoroughly. This was super helpful - saved me a lot of time. Very good experience, thank you! Läs mer
    2020-10-12 Joakim H svarar Georg G

Cecilia K skrev om A-J Express Service
    Vi använde flyttservicen med packning och viss uppackning. Jättetrevlig flytt och pack-personal!
    Jättebra bokning, flexibel och lösningsinriktad.
    Jag har massa blommor, och de kanske jag borde packat själv, för de är rätt ömtåliga och fick sig några törnar.
    Men överlag är jag väldigt nöjd. Läs mer
    2020-10-12 Joakim H svarar Cecilia K

Pia E skrev om A-J Express Service
    Supertrevligt och proffsigt bemötande både vid bokning, efterföljande kontakter och genomförande av själva flytten.Tredje gången jag använder mig av denna flyttfirma och kommer självklart att använda dem igen när det blir aktuellt med flytt nästa gång. Läs mer
    2020-10-12 Joakim H svarar Pia E

Britt S skrev om A-J Express Service
    När allt kändes som mörkast kom två glada, positiva killar och packade alla mina tillhörigheter. Nästa dag kom flyttkillarna och bar de flesta möblerna 6 trappor utan att klaga. Flyttstädningen blev godkänd vid inspektion. Alla orosmoln skingrade sig. Jag kan varmt rekommendera A-J Express Service. Läs mer
    2020-10-12 Joakim H svarar Britt S

Helene E skrev om A-J Express Service
    Bra bemött, väldigt lugna och metodiska i sitt sätt att arbeta.
    Försiktiga med alla möbler mm kan rekommendera A J Läs mer
    2020-10-12 Joakim H svarar Helene E
    Er lokala flyttfirma www.aj-expresservice.nu

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte