Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Sollentuna A-J Express Service

A-J Express Service

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna — Visa karta

A-J Express-Service är en väletablerad flyttfirma som utför transporttjänster allt efter kundens behov och önskemål , Företaget startades 1999 utav 2 killar som arbetade med flytt och ville göra något eget och i dag 2017 så är vi cirka 25 anställda 14 bilar och vi utför cirka 4800st flyttningar per år allt ifrån företagsflyttar till att flytta ett studentrum. Vi har dessutom ett väldigt gott rykte bland både privatkunder och företag så för en trygg och säker flytt anlita oss på A-J Express-Service AB..

Vi utvecklar hela tiden nya transport och logistiklösningar som gör att du som kund kan känna dig trygg när du flyttar med oss. Vi arbetar med bohagsflytt, kontorsflytt, interna omflyttningar, kort och gott allt inom flytt.

Vi är kända för att ge våra kunder 100% service och vår policy är att varje uppdrag ska efterlämna sig en nöjd kund. Vi startade 1999 genom att två killar med långt förflutet i flytt branschen ville göra ett flyttbolag med det lilla extra och vi känner att vi verkligen lyckats med det. Vi är flyttföretag som utför bohagsflytt , Företagsflytt ja kort och gott allt inom flytt välkommen till oss ert lokala flyttföretag. En nyhet 2018 är vår Handyman tjänst läs mera om den på vår hemsida.
Mån-Tor: 07:00-16:00
Fre: 07:00-15:00
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 164 kunder tycker om A-J Express Service

• 2019-08-22

Philip R skrev om A-J Express Service
    Snabba, trevliga om mycket professionella. Läs mer

Ulla Å skrev om A-J Express Service
    Vi flyttade från villa till lägenhet och detta har fungerat utmärkt från första början. Bokningsinformationen var tydlig och bra, offerten likaså. Snabba, vänliga och tydliga svar på mailfrågor under planeringstiden.
    Vänligt bemötande av de personer vi träffade i samband med flytten, såväl vid leverans av flyttkartonger som vid packning av köksporslin dagen före flytt och under själva flyttdagen. Kontinuerligt samtal om de olika stegen under flyttdagen, och tålamod från er sida när vi ibland var osäkra på hur sakerna skulle placeras. Tack vare goda råd under packningsdagen blev allt klart i tid och vi kände att vi var väl förberedda dagen F. Vi rekommenderar gärna detta företag och vill skicka ett tack!

Ulla och Jan Åberg Läs mer

Siv Elisabeth H skrev om A-J Express Service
    köpte flytt från villa till lägenhet och all kontakt med företaget var ok och hela flytten gick utan problem och gjordes av trevlig personal Läs mer

Guido H skrev om A-J Express Service
    Mitt första intryck var ett gäng lite småsura gubbar som tyckte det mesta var jobbigt.
    Efter lite snack, genomgång och att de upptäckte att det inte var så farligt så blev stämningen och inställningen positiv.
    Det visade sig vara ett skönt gäng som jobbade på bra.

Tack! Läs mer

Gabriella R skrev om A-J Express Service
    Jag har fått hjälp med flyttpackning och flytt till annan ort och det fungerade klockrent med fint bemötande och personal som var otroligt service-minded! Läs mer

Ove K skrev om A-J Express Service
    Från första kontakt till flytten var utfört ett MYCKET proffsigt bemötande.
    Uppgjort datum och tid klockrent. Klockan 08.00 var bestämt.
    07.58 rullade två bilar in. Alla 4 killar kom fram och tog i hand och presenterade sig. Glada , snabba och inget var omöjligt.
    Vi var mycket imponerade av hela flytten.
    Jag kan med gott hjärta rekommendera A-J express.
    Hoppas killarna som utförde uppdraget får se dessa kommentarer.
    Ove Karlsson
    Flytt från Skebobruk till Vallentuna Läs mer

Filip T skrev om A-J Express Service
    Allt var super och gick fort och effektivt. Läs mer
  • 2019-08-15

Matilda H skrev om A-J Express Service
    Flyttade från Uppsala till Stockholm. Flytten gick hur smidigt som helst och alla var jättetrevliga.

Tack för bra service! Läs mer
    2019-08-15 Joakim H svarar Matilda H
    Tack för ditt svar om hur det är att flytta med oss. Vi har satsat på kvalité och svensk personal vilket våra kunder uppskattar sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående och därför svarar vi nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss.
  • Dag J

2019-08-14

Dag J skrev om A-J Express Service
    A-J Express Service hjälpte mig på ett utmärkt sätt med flytten.
    Allt fungerade toppenbra och flyttkillarna var jättetrevliga, snabba och noggranna! Läs mer
    2019-08-20 Joakim H svarar Dag J

MVH
    Joakim Håkansson
    Företagsledare
  • 2019-08-14

Lena J skrev om A-J Express Service
    Flytt jag blev bemött på bästa sätt och kommer varmt rekommendera er till mina vänner. Kommer nu inte att flytta på länge. Blir det någon mer gång så ringer jag er igen.😊 Läs mer
    2019-08-14 Joakim H svarar Lena J
  • 2019-08-14

Leif B skrev om A-J Express Service
    Flytt från större till mindre lägenhet. Smidigt och trevligt. Tryggt och bekvämt. Bra att få ett paketpris inkl städning. Läs mer
    2019-08-19 Joakim H svarar Leif B
    Tack för ert betyg om oss. Vi blir så glada över dessa betyg och vi vet att vår personal är duktiga och trevliga och dessutom så lyssnar vi på kunderna så vi vet deras behov vid flytten. Än en gång tack för ert betyg som gör att vi snart kallar oss Sveriges bästa flyttfirma. :-) Och att vår paketlösning är populär ser vi genom att fler och fler bokar in helhetskoncept från början till slutet. Vi hälsar er välkommen åter och era vänner och bekanta välkommen till oss och be dom uppge ert ordernr som ni finner i högra hörnet så bjuder vi på en kartongleverans.

MVH
    Joakim Håkansson
    Företagsledare
  • Ulla B

2019-08-14

Ulla B skrev om A-J Express Service
    Det var femte gången jag flyttade med A-J Express Service och denna senaste gång den andra inom ett år. Alla gånger har jag varit nöjd och tacksam över deras professionalitet och värmande omtanke. Jag har även rekommenderat dem till goda vänner som tackat mig för min rekommendation då de varit lika nöjda. Allt i dessa krävande och för mig uppstressande flyttar har gått enligt planering, och då problem uppstått har dessa lösts omgående och utan besvär för mig. Som äldre och handikappad har denna firma gjort det möjligt att våga flytta så ofta då mina boendeval inte varit optimala. Nu hoppas jag slippa flytta mer , men om jag måste ringer jag världens bästa flyttfirma! Läs mer
    2019-08-14 Joakim H svarar Ulla B
    Hej Ulla. Vi gråter av lycka när vi läser ditt omdöme om oss och känner att vår satsning på service och kvalité verkligen har fungerat i detta fall. Vi önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till oss . MVH /A-J Express-Service AB

Karolina G skrev om A-J Express Service
    Beställde flytt av AJ.

Så smidiga flyttgubbar, supersnabba, och supereffektiva!!!

Jättesmidig bokning, väldigt tydlig info där man får riktigt snabba svar. Erbjuder i princip alla tjänster inom flytt. Läs mer
    2019-08-13 Joakim H svarar Karolina G

Inga-Lill H skrev om A-J Express Service
    Vi flyttade från UpplandsVäsby till Uppsala
    Bra service från första kontakt till genomförande flytt.

Två saker som kan förbättras.
    1. Ge Pris före Rutavdrag
    2. Ett mail/sms dagen innan flytt Läs mer
    2019-08-13 Joakim H svarar Inga-Lill H

Urban E skrev om A-J Express Service
    Flytt och städ vilket flöt väldigt bra med artiga medarbetare Läs mer
    2019-08-13 Joakim H svarar Urban E

Bonita C skrev om A-J Express Service
    AJ Express är det bästa flyttbolaget! Flyttmännen är trevliga, lyhörda och effektiva. De var försiktiga med bohaget och måna om att undvika skador, och jobbade strukturerat och snabbt. Man fick även alltid snabb respons från kundservice vid frågor. Jag rekommenderar dem varmt! Läs mer
    2019-08-13 Joakim H svarar Bonita C
  • Anna-maria E

2019-08-13

Anna-maria E skrev om A-J Express Service
    A-J Express Service har varit en förträfflig flyttfirma som varit med från början till slut och underlättat allt för oss som kunder. Jag vill ge dem mina bästa rekomendationer.

Det är allt från att få paktips, kunna låna flyttkartonger, svar på frågor innan flytten, Duktig och serviceinriktad personal under flyttdagen som gick oerhört snabbt och smidigt. Det är tilläggstjänsten med flyttstädning, som också hade mycket bra personal..
    Skönt att kunna vända sig till en leverantör för båda delarna.
    Tack för ett bra jobb. Läs mer
    2019-08-13 Joakim H svarar Anna-maria E

Kenneth S skrev om A-J Express Service
    Allt flöt på kanon. Bra personal som var proffsiga i sin uppgift. Läs mer
    2019-08-13 Joakim H svarar Kenneth S

Helene B skrev om A-J Express Service
    Bra och trevlig personal........ Läs mer
    2019-08-13 Joakim H svarar Helene B

Hans A skrev om A-J Express Service
    Mycket trevlig och kompetent flyttfirma! Läs mer
    2019-08-13 Joakim H svarar Hans A
  • 2019-07-31

Anita M skrev om A-J Express Service
    Kan varmt rekommendera A-J Express Service! Väldigt trevliga och bra flyttkillar på alla vis. De var snabba och varsamma om mina saker. Fick också ett väldigt trevligt och tillmötesgående bemötande från killarna på kontoret. Allt som allt gjorde det min flytt, som är både praktiskt och känslomässigt stressigt till en riktigt bra upplevelse. Kände mig helt lugn och trygg från början till slut. Tack alla inblandade! Läs mer
    2019-08-01 Joakim H svarar Anita M
    Hej och tack Anita 💕💕för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

Ändra
  • 2019-07-29

Thomas Ö skrev om A-J Express Service
    Flyttservice och flyttstädning.

Har blivit utmärkt bemött av alla inblandade och de överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2019-07-29 Joakim H svarar Thomas Ö

• Malin L

2019-07-20

Malin L skrev om A-J Express Service
    Jag köpte flytt och flyttstädning. Allt gick smidigt och bra från beställning till utförandet var klart. Läs mer
    2019-07-29 Joakim H svarar Malin L

• Martin L

2019-07-19

Martin L skrev om A-J Express Service
    De var professionella och effektiva. Dessutom blev priset precis vad de förutspått. Läs mer
    2019-07-20 Joakim H svarar Martin L
    Hej Martin och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

• 2019-07-18

Ida C skrev om A-J Express Service
    Anlitade A-J Express Service för flytthjälp. Lånade flyttkartonger i förväg som jag hämtade själv vilket funkade väldigt smidigt. Flyttkillarna var punktliga, snabba, noggranna och trevliga! Fick även bra info av företaget på mail innan flytten så jag kände att jag hade koll på allt. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2019-07-20 Joakim H svarar Ida C
    Hej Ida och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

• 2019-07-18

Roland G skrev om A-J Express Service
    Vi köpte: packning, flytt och städ. Allt har fungerat perfekt från början till slut. Det är 4:e gången vi flyttar med AJ Express. Läs mer
    2019-07-20 Joakim H svarar Roland G
    Hej Roland och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

• Janina H

2019-07-18

Janina H skrev om A-J Express Service
    Otroligt proffsigt och trevligt företag. Flytten gick smidigt, enkelt och snabbt och flyttkillarna var så trevliga. Rekommenderar denna firma till alla som ska flytta. Läs mer
    2019-07-18 Joakim H svarar Janina H
    Tack för dina ord om oss på A-J mycket glädjande. Önskar dig en fortsatt trevlig sommar.
    Med vänliga hälsningar
    Vi på A-J Express-Service AB
  • 2019-07-17

Josefina A skrev om A-J Express Service
    Flytt och flyttstädning med 3 personer Läs mer
    2019-07-17 Joakim H svarar Josefina A
    Hej Josefina vi tackar för betyget men efterlyser resten av texten: - ) MVH Joakim
  • 2019-07-17

Marita E skrev om A-J Express Service
    Jag köpte packning av min lägenhet, flytt och flyttstädning. Jag anlitade AJ Express också för 5 år sedan när jag då flyttade.
    Jag har blivit professionellt bemöt hela tiden, det jag beställde har levererats. Det har varit trevlig personal som har gjort ett bra jobb.
    Det har varit enkelt att komma i kontakt med företaget under hela tiden, snabba svar på mail och snabb telefonkontakt.
    Jag hade höga förväntningar inför denna flytt och företaget har levererat mycket bra även denna gång. Läs mer
    2019-07-17 Joakim H svarar Marita E
    Hej Staffan och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

Malin M skrev om A-J Express Service
    Köpte både flytthjälp och flyttstädning.
    Allt kring flytten gick superbra. Mycket trevliga flyttkillar som bidrog till att vår flytt gick mycket smidigare än jag trott var möjligt.
    Flyttstädningen var dock en sämre upplevelse då städfirman kom flera timmar försent och vi fick påpeka en hel del brister i städningen. Läs mer
    2019-07-17 Joakim H svarar Malin M
    Hej Malin och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.
    Vi är glada över att så många kunder uppskattar vår flytt & städservice . Berätta gärna för er vänner och bekanta som står inför en flytt om oss och ge dom ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så lämnar vi dom 10% rabatt på flytten men dom måste uppge det (ordernumret) vid bokning. Beträffande strul med städningen så har vår underleverantör haft extrapersonal pga semestrar och sjukskrivna och då upplevde vi lite problem tyvärr detta är numera åtgärdat och allt flyter på perfekt igen, dock så fungerade även nöjd kunds garantin hos er då dom mindre åtgärderna ordnades omgående.

Staffan H skrev om A-J Express Service
    God service. Bra bemötande och snabb o smidig flytt. Läs mer
    2019-07-16 Joakim H svarar Staffan H

Lars J skrev om A-J Express Service
    Bohagsflytt och städning av bostad
    Mycket bra bemött
    Jag hade väl inga stora förväntningar på mina beställda tjänster men de utfördes mycket punktligt och noggrant.
    Jag blev väldigt nöjd med leveransen, såväl flytt som städ och kan verkligen rekommendera A-J Läs mer
    2019-07-16 Joakim H svarar Lars J

Inger B skrev om A-J Express Service
    Flyttjänst
    Bra bemött
    Ett minus var att man försökte få betalt för kartonger som jag redan hade lämnat tillbaka i samband med flytten. Läs mer
    2019-07-16 Joakim H svarar Inger B
    Hej Inger och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB. Beträffande flyttkartongerna och faktura så står det klart och tydligt att det skall dokumenteras på våran ordensmedlem vid återlämnande av lådor vid flyttdagen något som inte alltid sker och då blir det fel ibland och det är beklagligt för alla inblandade men vi försöker absolut inte lura någon.

Patrik B skrev om A-J Express Service
    Trevligt bemötande vid offert samt av flyttkillarna
    Hög kvalitet på packning och flyttning. Inget skadat
    Mindre brist i flyttstädningen åtgärdades snabbt
    Väldigt nöjd med hela flyttpaketet inkl städning

/Patrik Läs mer
    2019-07-16 Joakim H svarar Patrik B

Maria K skrev om A-J Express Service
    Privatflytt, från villa till lägenhet.
    Bra arbetsledning, olika driv och engagemang bland övrig personal, men inget som påverkade oss som kund.
    Missförstånd vid kartongleverans och fel på faktura åtgärdades och rättades med bästa kundfokus. Läs mer
    2019-07-16 Joakim H svarar Maria K
    Hej Maria och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

Malin W skrev om A-J Express Service
    Flytt och flyttstädning.

Allt fungerade bra. Trevligt bemötande både innan och under flytten. Snabbt svar på frågor. Snabb återbetalning av felfakturering. Bra städning. Skulle rekommendera Aj för både flytt och flyttstäd. Läs mer
    2019-07-15 Joakim H svarar Malin W
    Hej Malin och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

Ola H skrev om A-J Express Service
    Vi flyttade från Kungsholmen till Norrtälje 27 maj 2019.

Trevligt bemötande hela vägen från första samtalet när vi bokade flytten, leverans av flyttlådor, och hela flyttdagen.
    Flytten blev precis som vi tänkt oss, allt gick väldigt smidigt, med trevliga och hjälpsamma killar.

Vi är väldigt nöjda med A-J Express, och rekommenderar dom gärna. Läs mer
    2019-07-15 Joakim H svarar Ola H
    Hej Ola och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

Ebba N skrev om A-J Express Service
    Allt fungerade helt utan anmärkning, från bokning till flytten. Läs mer
    2019-07-15 Joakim H svarar Ebba N
    Hej Ebba och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

Susanne M skrev om A-J Express Service
    Proffsiga, trevliga och snabba. Allt styrdes upp utan problem och gick supersmidigt. Kanske inte billigast men bland dom bästa. Läs mer
    2019-07-15 Joakim H svarar Susanne M
    Hej Susanne och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.
    Vi är glada över att så många kunder uppskattar vår flytt & städservice och vi är inte kända för att vara billigast men däremot dom bästa och vi vet att vi är duktiga har satsat på rätt personal som kan flytt samt så använder vi i största möjliga mån endast egen personal . Berätta gärna för er vänner och bekanta som står inför en flytt om oss och ge dom ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så lämnar vi dom 10% rabatt på flytten men dom måste uppge det (ordernumret) vid bokning.

• 2019-06-27

Kim G skrev om A-J Express Service
    Fantastiskt bemötande i telefen och snabb hjälp med bra service och trevliga yrkesmän. Läs mer
    2019-07-15 Joakim H svarar Kim G
    Hej Kim och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

• Diana R

2019-06-09

Diana R skrev om A-J Express Service
    Trevlig personal, såväl som vid bokning som packmästare och flyttpersonal. Smidigt att boka, inget krångel eller dolda/extra avgifter. Rekommenderas! Läs mer
    2019-06-11 Joakim H svarar Diana R

• 2019-06-04

Magnus A skrev om A-J Express Service
    Flytt från villa till lägenhet. Bra bemötande o förslag på lösning. Bra leverans och smidig hantering vid hämtning/lämning av kartonger. Lätt att komma i kontakt med. Bra personal, vi är jättenöjda med allt. Läs mer
    2019-06-11 Joakim H svarar Magnus A

• Louise V

2019-06-03

Louise V skrev om A-J Express Service
    Proffsigt, flexibelt och tydligt bemötande från start till slut. Jag fick snabbt svar på alla mina frågor och funderingar.Så skönt att känna att man inte behöver ens tänka på att allt ska bli rätt och hanteras korrekt! Läs mer
    2019-06-03 Joakim H svarar Louise V

• 2019-06-03

Reimar A skrev om A-J Express Service
    Inte intresserad av att utveckla detta ytterligare Läs mer
    2019-06-03 Joakim H svarar Reimar A

• Conny T

2019-06-03

Conny T skrev om A-J Express Service
    Bästa flyttfirman i Stockholm, enkelt och bra super trevlig personal Läs mer
    2019-06-03 Joakim H svarar Conny T

• 2019-05-12

Fredrik B skrev om A-J Express Service
    Beställde flytthjälp av A-J Express Service. Seriöst och bra bemötande och genomfört uppdrag. Trevliga och effektiva flyttkillar. Priset blev något under den uppskattning de lämnat och vi kan varmt rekommendera A-J Express Service. Läs mer
    2019-05-12 Joakim H svarar Fredrik B

• 2019-05-11

Ingrid L skrev om A-J Express Service
    Flyttjänst.. Blev väl bemött både per telefon och på plats. De var punktliga, snabba, effektiva och vänliga.Skulle anlita dem igen. Läs mer
    2019-05-12 Joakim H svarar Ingrid L

• 2019-05-11

Åke L skrev om A-J Express Service
    Flytt av möbler mm från lägenhet till lägenhet. Snabb och bra service. Trevliga flyttkarlar. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-05-11 Joakim H svarar Åke L

• Viveca Anna-Lena B

2019-05-10

Viveca Anna-Lena B skrev om A-J Express Service
    Vi beställde flytthjälp och lånelådor av A-J Express Service.
    Mycket snabba att svara på mail, lätt -tillgängliga samt proffsigt bemötande.
    När flytten genomfördes kom de på utsatt tid och jobbade på otroligt snabbt.
    Vi kan lämna våra varmaste rekommendationer att anlita deras tjänster. Smidigt och enkelt. Läs mer
    2019-05-11 Joakim H svarar Viveca Anna-Lena B

• 2019-05-10

Ann-Christin H skrev om A-J Express Service
    Hej!

Jag hade flyttjänst från en lägenhet till en annan. Är så nöjd med A-J Express Service. Hade dom även för två år sedan då vi sålde villan och flyttade till lägenhet. Var även nöjd då varför jag valde dom igen den här gången. Proffsiga killar som bar ut allting mm, snabbt och utan komplikationer.

Företaget lever upp till 100% för mig är mkt nöjd och kan rekommenderar dem till andra kunder vilket jag redan gjort.

AC Hultqvist Läs mer
    2019-05-10 Joakim H svarar Ann-Christin H
    Tack Ann-Christine för ert betyg om oss på företaget. Vi har satsat på att var flytt skall skall efterlämna sig en nöjd kund och det är något vi känner att vi är på väg att lyckas med efter 20 år i branschen. Vårt motto är att vi skall lyssna på vad kunderna vill och vara behjälpliga och serviceinriktade ifrån förfrågan till utförd flyttning. Vi förekommer på en hel del olika flyttsidor/omdömen men alla med samma resultat bara + poäng och det är glädjande för oss alla som arbetar på A-J Express-Service AB. Vi vill därför uppmana våra kunder och medarbetare att följa vårt dagliga arbete på instagram där ni finner oss under namnet flyttfirmor eller på facebook samt så kan ni läsa mera om våra nöjda kunder på www.flyttkonsumenter.se eller eniro.se så för en trygg och säker flyttning anlita proffs som vet vad ordet flytt innebär och vi är en riktig flyttfirma. Välkommen till oss med både vänner och bekanta och framförallt välkommen åter. MVH /Vi på A-J Express-Service AB

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna