A-J Express Service

A-J Express Service

A-J Express-Service är en väletablerad flyttfirma som utför transporttjänster allt efter kundens behov och önskemål , Företaget startades 1999 utav 2 killar som arbetade med flytt och ville göra något eget och i dag 2017 så är vi cirka 25 anställda 14 bilar och vi utför cirka 4800st flyttningar per år allt ifrån företagsflyttar till att flytta ett studentrum. Vi har dessutom ett väldigt gott rykte bland både privatkunder och företag så för en trygg och säker flytt anlita oss på A-J Express-Service AB..

Vi utvecklar hela tiden nya transport och logistiklösningar som gör att du som kund kan känna dig trygg när du flyttar med oss. Vi arbetar med bohagsflytt, kontorsflytt, interna omflyttningar, kort och gott allt inom flytt.

Vi är kända för att ge våra kunder 100% service och vår policy är att varje uppdrag ska efterlämna sig en nöjd kund. Vi startade 1999 genom att två killar med långt förflutet i flytt branschen ville göra ett flyttbolag med det lilla extra och vi känner att vi verkligen lyckats med det. Vi är flyttföretag som utför bohagsflytt , Företagsflytt ja kort och gott allt inom flytt välkommen till oss ert lokala flyttföretag. En nyhet från 2018 är vår Handyman tjänst läs mera om den på vår hemsida.

Läs vad 349 kunder tycker om A-J Express Service 2

2021-04-30
    Smidigt, trevliga personal, prisvärt.
    2021-04-26
    Använde AJ express för flytt till magasin för mellanlandning och sedan från magasin till nytt boende, lånade flyttkartonger och beställde flyttstäd. Smidig kontakt via telefon och mail för att styra upp tider och lån av flyttkartonger. Båda gångerna kom ett gäng på 4 starka, trevliga flyttmän som lugnt och metodisk tog väl hand om mina saker och flyttade dem från såväl lägenhet som ut från krånglig källarförvaring. Som ensam kvinna uppskattade jag även att de var väldigt lyhörda för var jag önskade kartongerna vid inflytt så jag slapp ändra om tunga kartonger efter inflytt. Mycket nöjd med servicen och utförandet som helhet och efter städningen var allt skinande rent! Dem gjorde en krånglig flytt lättare för mig! Om jag nån gång flyttar igen så ringer jag A-J!
    2021-04-26
    kom på klockslaget och kollade av vad som skulle tas med sen bar ut allt snabbt till lastbilen och levererade utan problem till min nya lägenhet.

kan varmt rekommendera detta flyttfirma och kommer att välja de om behovet dyker upp igen.
    Flytt från radhus.
    Blev bemött på bästa tänkbara sätt av all personal.
    Dom överträffade mina förväntningar . Hösta betyg till all inblandad personal.
    ****************************************
    TACK !
    2021-03-16
    Smidig flytt med hjälp av AJExpress den här gången också. Fantastiskt jobb, snabbt och korrekt!
  • Jenny W
    2021-03-11
    Fy sjutton va nöjda vi är! Det gick mycket snabbare än vad vi hade förväntat oss. Ni kom med snabba lösningar på småproblem och allt kändes tryggt och bra. Tack för hjälpen!
    Tack Jenny. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service AB en flyttfirma att lita på. A-J Express Service
    2021-03-11
    Vi flyttade från Stockholm till Uppsala med AJ flytt och kan varmt rekommendera dem. Grymt bra kundtjänst och flyttgubbarna var väldigt trevliga och hjälpsamma. Allt funkade hur smidigt som helst.
    Tack Christian. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service AB en flyttfirma att lita på. A-J Express Service
    2021-03-11
    Effektiva och proffsiga! Toppen att även kunna låna flyttlådor inför flytten.
    Tack Anne. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service AB en flyttfirma att lita på. A-J Express Service
  • Dick L
    2021-03-10
    A-J Express Service var synnerligen punktliga, effektiva och skickliga vid packningen, flytten och flyttstädningen. Personalen var i mötet med mig och mina barn mycket vänliga, trevliga och bemötande. Vi var alla mycket nöjda med A-J Express Service och har redan rekommenderat företaget till andra med flyttankar.
    Dick Lindberg
    Tack Dick. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service AB en flyttfirma att lita på. A-J Express Service
    Hjälp med flytt!
    Kunniga o proffesionellt bemötande
    Tack Karin Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp och uppge ert ordernr så får era vänner en liten rabatt på sitt flyttjobb.. PS! Gilla oss gärna på Instagram. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service AB en flyttfirma att lita på. A-J Express Service
    2021-03-10
    Bohagsflytt, bra bemötande, snabb flytt och trevlig personal.
    Tack Yvonne. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och där vet vi att vi håller är duktiga. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp. PS! Gilla oss gärna på Instagram. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service AB en flyttfirma att lita på. A-J Express Service
  • ?
    ?
    2021-03-10
    Jag fick snabb och bra hjälp trots att vi behövde justera i beställningen flera gånger. Alltid snabba svar med goda råd. Personalen som flyttade var mycket trevlig och hjälpsam och därtill trevliga och positiva mot varandra

Jag rekommenderar AJ express på det varmaste
    Tack för ert svar. (Klart vi löser ändringar ) Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och där vet vi att vi håller är duktiga. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp. PS! Gilla oss gärna på Instagram. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service AB en flyttfirma att lita på. A-J Express Service
    2021-03-08
    Två flyttar, både för mig från lgh till villa och för min mor från villa till lgh. Båda gick väldigt smidigt och bra, proffsiga, trevliga och snabba killar. Inget som var något problem alls och inte en repa på grejerna. Klart värt pengarna och rekommenderas!
    Tack för ert svar Magnus. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och där vet vi att vi håller är duktiga. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp. PS! Gilla oss gärna på Instagram. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Magnus Nyberg A-J Express-Service AB en flyttfirma att lita på. A-J Express Service
    2021-03-05
    Mycket bra och proffsigt bemötande.
    Perfekt genomför flytt.
    Tack för ert svar Stefan om hur er flytt fungerade. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och där vet vi att vi håller är duktiga. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp. PS! Gilla oss gärna på Instagram. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service AB en flyttfirma att lita på. A-J Express Service
    2021-03-05
    Mycket trevliga flyttkillar som hade full koll. De var försiktiga med mina saker, snabba, proffsiga och trevliga. Jag lämnar mina bästa rekommendationer.
    Tack för ert svar. Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och där vet vi att vi håller är duktiga. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp. PS! Gilla oss gärna på Instagram. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service AB en flyttfirma att lita på. A-J Express Service
    2021-03-04
    Bostadsflytt.
    Bra bemötande från första kontakten till den sista trots att jag krånglade med bl.a. datum.
    Frifräsiga och snabba flyttkillar.
    Mycket nöjd.
    Tack för ert svar Britta :-) Vi är glada över att du valde att flytta med oss, samt dina vackra ord om oss och vår duktiga personal. A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och där vet vi att vi håller är duktiga. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp. PS! Gilla oss gärna på Instagram. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service AB en flyttfirma att lita på. A-J Express Service
    2021-03-04
    Anlitade AJ-Express för flytt- och städhjälp och fick vänligt och professionellt bemötande samt utförande, allt motsvarande förväntningarna och lite till. Kan inte annat än rekommendera dom.
    2021-03-03
    Kom i tid, packade in allt i plast. Lastade av allt och ställde på rätt plats. Avembalerade alla möbler och skruvade ihop en garderob.
    Alla trevliga och skötte allt proffsigt.
    Vi är mycket nöjd och rekommenderar A-J Express till alla som ska flytta.
    2021-03-03
    Jag hyrde Flytta av mina saker. De som kom var proffsiga effektiva och trevliga. Allt bara flöt på.
    2021-03-03
    Trevliga, tillmötesgående - starka!
    2021-03-02
    A-J överträffade verkligen våra förväntningar. De var vänliga och väldigt effektiva.
    Flytten tog runt två timmar allt som allt, samtidigt som de var rädda om grejerna, alla möbler och kartonger kom fram helt och rent.
    Dom var suveräna...
    Kommer alltid använda dem och rekommenderar dem starkt 👍👍👍
    2021-03-02
    2 st flyttar, en från hus till lägenhet och en från hus till förråd. Mycket trevlig första kontakt, serviceminded och lyhörd. Snabba och tydliga svar via mail och/eller telefon.
    Flyttkillarna mycket bra, snabba, trevliga och oerhört samspelta, bra och snabb flytt.
    Smidiga flyttar totalt sett! Blev rekommenderad företaget och rekommenderar gärna vidare.
    En liten detalj - Bra om pris på o antal på märketiketterna stämmer överens på samtliga handlingar.
    2021-03-02
    Allt gick jätte Bra, från första kontakten tills allting var inne i Nya bostadsrätten + inget var skadat heller!
    2021-03-02
    Behövde hjälp med flytt (packade själv). Fick snabbt svar och offert. På dagen för flytt stod flyttgubbarna där precis i tid, de var oerhört snabba och proffsiga och glada :-) Dagen flöt på bra, de jobbade hårt (4trappor utan hiss), trots det var dom alltid jättetrevliga. Hade även med sig material för att skydda möbler (glasbord, vitrinskåp m.m.) Andra gången jag anlitat dom och skulle absolut anlita dom igen! Så rekommenderar dom till alla som behöver flytthjälp, prisvärt och proffsigt!
    2021-03-02
    Vi beställde flytt av redan packad lägenhet. Flyttarna var väldigt lösningsorienterade och jag hade som förstagångsanvändare av flyttfirma mina tveksamheter inför. Men dessa misstankar var helt felaktiga. Superproffsiga rakt igenom. Väldigt nöjd och precis som att vi blev rekommenderade av vänner så kommer vi att rekommendera vidare.
    2021-03-02
    Trevliga, effektiva, serviceorienterade - vår flytt gick smidigt och över all förväntan. Inte en låda felplacerad, inte ett glas trasigt. Kan varmt rekommenderas.
    2021-02-26
    Helt klart den bästa flyttfirman jag har anlitat! Glada och proffsiga bröder från Riala. Strukturerade och effektiva. Dessutom supertrevliga 😀 Så prisvärd flyttfirma kommer absolut att rekommendera A-J till den som söker flyttfirma.
    Tack Paulina för dina vackra ord om oss , speciellt glad blir vi över att du säger prisvärda då vi får höra många gånger att ni kostar så mycket mera än andra flyttbolag, och det stämmer nog men ända sedan våran start utav A-J Express-Service så har vi aldrig konkurrerat med priset men däremot med kvalité och där vet vi att vi är duktiga. Vi önskar både dig och alla dina vänner välkommen till oss om ni behöver flytthjälp. MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR Vi på A-J Express-Service AB en flyttfirma att lita på. A-J Express Service
  • Linda A
    2021-02-24
    Är så galet imponerad av flyttkillarna som flyttade min 4rok så effektivt, snabbt och exceptionelllt! Väldigt trevliga, punktliga och hjälpsamma, hade med sig material för att skydda möbler och saker som jag inte packat in, dessutom kreaktiva ideer för att få med min soffa ut och med till det nya hemmet :) tusen tusen tack!!

Ska ni flytta så kan ni sluta leta efter bra flyttfirma, jag kommer alltid använda mig av er i fortsättningen!
    Tack så mycket för era ord om oss. och för att ni tar er tid och berättar det för andra som eventuellt står inför en flytt. Vi har under många år arbetat framåt och hjälpt både företag och privatpersoner med deras flyttningar och vi vill vara det självklara valet när det gäller att boka ett flyttbolag till sin flytt. . Dessa ord gör oss så glada och känner att vi fortsätter likadant framåt och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden om dom har frågor och funderingar om saker till sin flytt. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta. MVH /Vi på flyttfirman A-J Express-Service AB Er lokala flyttfirma www.aj-expresservice.nu Följ oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor. A-J Express Service
    2021-01-13
    Beställde pack- & flyttningshjälp för andra gången.
    Högsta betyg i form av service och hjälpsamhet även denna gång!
    🌟🌟🌟🌟🌟

Stort TACK för hjälpen Magnus & Co!

Marie
    Tack så mycket för era ord om oss. och för att ni tar er tid och berättar det för andra som eventuellt står inför en flytt. Vi har under många år arbetat framåt och hjälpt både företag och privatpersoner med deras flyttningar och vi vill vara det självklara valet när det gäller att boka ett flyttbolag till sin flytt. . Dessa ord gör oss så glada och känner att vi fortsätter likadant framåt och framförallt så är vi stolta över vår personalstyrka som tar ett ansvar och berättar för kunden om dom har frågor och funderingar om saker till sin flytt. Än en gång tack för era ord och välkommen åter samt om era vänner och bekanta väljer att flytta med oss , så be dom uppge ert kundnummer eller ordernummer så lämnar vi en rabatt till dom för detta. MVH /Magnus Nyberg & Co www.aj-expresservice.nu Följ oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor. A-J Express Service
    2020-12-31
    Beställde flytthjälp av A-J Express-Service och var supernöjd med de. De var otroligt snabba, effektiva och jättetrevliga. Trotts att hissen la av mitt i flytten så höll de humöret uppe och fortsatte att bära upp flyttlådor uppför trapporna. De håller tiden, är snabba, väldigt prisvärda och trevliga! Rekommenderar de starkt!!!
    2020-12-29
    Punktliga, effektiva och vänliga!
    2020-12-23
    Redan vid första kontakt bra lyssnande från personal.
    Mycket flexibel och anpassande trots att
    vi måste ändra vår schema.
    Tack Magnus!
    Två flyttpersonaler är också mycket bra, hjälpsam och har bra tålamod.
    Vi hade kontrakt för lägenhet försäljning, köp och flytt på samma dag!
    Tack vare er klarade vi oss utmärkt.
    Vi kommer att anlita er vid nästa tillfälle

God jul och Gott nytt år!
    Tack Fujio för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service , och om ni rekommenderar oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Vi vill passa på att önska er ett gott nytt år. Lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Magnus Nyberg på A-J Express-Service AB A-J Express Service
    2020-12-22
    Jag köpte en bohagsflytt och hyrde kartonger. Kartongerna lämnades som utlovat. Jag packade själv.
    Jag köpte också flyttstädning. Allt dokumenterades i mail.
    Jag hade en del frågor som snabbt besvarades också.
    Jag blev mycket väl bemött, snabbt och korrekt.
    AJ Express har flyttat åt mig tidigare och jag har alltid varit mycket nöjd så mina förväntningar var att det skulle gå snabbt och smidigt denna gång också, vilket det gjorde.

AJ Express är toppenbra, de kommer på utsatt tid, Admin fungerar, man får svar direkt på frågor m.m. Flyttpersonalen är trevliga, hjälpsamma och snabba. Flyttstädningen var också bra utförd och kartongerna hämtades direkt när jag ringde och beställde hämtning efter att jag packat upp.

Jag säger till alla som ska flytta att de ska använda AJ Express.
    Tack Marianne ,för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service , och om ni rekommenderar oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Det är så underbart att se hur glada och nöjda våra kunder är som flyttar med oss. Vi vill även passa på att önska er ett gott nytt år. Lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Joakim Håkansson & Personal på A-J Express-Service AB A-J Express Service
    2020-12-22
    Hej, vi flyttade ett bohag med ca 150 krt + möbler. Suverän packningshjälp dagen innan och perfekt leverans på flyttdagen.
    Vi hade även flyttstäd som gjordes utan anmärkning.Tack för ett bra bemötande och en skadefri och snabb hantering.
    Henrik
    Tack Henrik ,för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service , och om ni rekommenderar oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Det är så underbart att se hur glada och nöjda våra kunder är som flyttar med oss. Vi vill även passa på att önska er ett gott nytt år. Lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Joakim Håkansson & Personal på A-J Express-Service AB A-J Express Service
    2020-12-22
    Flytt av möbler, böcker och prydnas saker från Upplands Väsby till Sandviken i Gästrikland.
    Vi fick bra bemötande på telefon och vid själva flytten.
    Bra pris, bra och försiktiga flyttgubbar. Allt gick enligt överenskommelsen. Jätte trävliga killar.
    Vi har rekomenderat er till resten av familjen och de kommer att rekommendera er till vänner och bekanta.
    Tack för gott arbete.
    Tack Ann-Marie ,för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service , och om ni rekommenderar oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Det är så underbart att se hur glada och nöjda våra kunder är som flyttar med oss. Vi vill även passa på att önska er ett gott nytt år. Lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Joakim Håkansson & Personal på A-J Express-Service AB A-J Express Service
    2020-12-13
    Flytthjälp och flyttstäd! Mycket bra bemötande både över telefon och av flyttkillarna! Snabba, starka, glad och trevliga! Mycket bra städning av lägenheten!
    Hej Rosalie och tack för ert betyg om oss på A-J Express-Service. Vi har satsat på att vara det självklara valet när man skall välja flyttfirma och vi kommer närmare och närmare vårt mål kring detta. Vi hoppas ni kommer att trivas i ert nya hem annars är det bara ringa så flyttar vi er igen:-) God jul önskar vi er och välkommen åter. Med vänliga hälsningar Joakim & Personal På er lokala flyttfirma. A-J Express Service
    2020-12-13
    Flytt med bil, ej packning. Allt fungerade bra. Snabbt och tydligt svar på frågor. Trevligt bemötande. Vi kan starkt rekommendera er tjänst.
    Mvh Marita Arnestrand
    Tack Marita för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service , och om ni rekommenderar oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Vi vill passa på att önska er god jul. Lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Joakim Håkansson & Personal på A-J Express-Service AB A-J Express Service
  • Åsa R
    2020-12-13
    Lätt och smidig flytt. Valde plastade möbler vilket var bra.
    Tack Åsa för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service , och om ni vill rekommendera oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Vi vill passa på att önska er god jul. Lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Joakim Håkansson & Personal på A-J Express-Service AB A-J Express Service
    Två flyttlass - ett till Tällberg och ett till Odengatan
    Allt fungerade utmärkt!
    De håller vad de lovar!
    Tack Marie för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service , och om ni vill rekommendera oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Vi vill passa på att önska er god jul. Lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Joakim Håkansson & Personal på A-J Express-Service AB A-J Express Service
    Flytthjälp
    Bra bemötande och förlag om tidigare flytt när det var fullt samma dag jag önskade. Perfekt.
    Hade förväntningen att inget skulle gå sönder och inget gjorde det vad jag vet iaf.
    Så sköna gubbar som snällt ställde dit grejerna var jag ville inget tjafs.
    Tack Linda för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service , och om ni vill rekommendera oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Vi vill passa på att önska er god jul. Lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Joakim Håkansson & Personal på A-J Express-Service AB A-J Express Service
    2020-12-12
    Snabb flytt av trevlig och duktigt personal
    Tack Elin för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service , och om ni vill rekommendera oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Vi vill passa på att önska er god jul. Lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Joakim Håkansson & Personal på A-J Express-Service AB A-J Express Service
    2020-12-12
    Helnöjd med både flytt och städning 😊

Flytt - snabba, noggranna, lyhörda och serviceminded
    Städning - noggrann städning
    Tack Anna för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service , och om ni vill rekommendera oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Vi vill passa på att önska er god jul. Lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Joakim Håkansson & Personal på A-J Express-Service AB A-J Express Service
    2020-12-11
    Jag köpte flytthjälp och flyttstäd Allting fungerade väldigt smidigt och jag är jättenöjd med företaget.
    Tack Ulrika för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service , och om ni vill rekommendera oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Vi vill passa på att önska er god jul. Lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Joakim Håkansson & Personal på A-J Express-Service AB A-J Express Service
    - Flytthjälp
    - Bra bemötande
    - Ja känner mig nöjd den hjälp jag fick
    Tack Ann-Charlotte för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service följ oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, och om ni vill rekommendera oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Vi vill passa på att önska er god jul. Lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Joakim Håkansson & Personal på A-J Express-Service AB A-J Express Service
    2020-12-11
    Anlitade dem för en flytthjälp. Har anlitat dom tidigare och var nöjd den gånge och förväntade mig detta även denna gång.
    -Svar på om offert gick snabbt.
    -Kontakten emellan oss och företaget har varit goda.
    -Packningen gick bra och mycket vänligt och serviceinriktad.
    -Flytten gich smidig, tjänstvilligt, noggrant och serviceinriktad.
    -Vänligt och god tillmötesgående i återlämning av flyttkartonger.
    Tack Mikael för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service följ oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, och om ni vill rekommendera oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Vi vill passa på att önska er god jul. Lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Joakim Håkansson & Personal på A-J Express-Service AB A-J Express Service
  • Gunnar M
    2020-12-11
    Enkelt och bra info om tjänster inför flytt
    Kändes bra och flytten gick jättebra trevliga och hjälpsamma flyttkillar mycket rutinerade
    Lungt utan stress
    Tack Gunnar för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service följ oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, och om ni vill rekommendera oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Vi vill passa på att önska er god jul. Lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Joakim Håkansson & Personal på A-J Express-Service AB A-J Express Service
    Flytthjälp
    Trevliga flyttpersonal
    Inga förväntningar
    Smidiga, snabba och trevliga flyttgubbar
    Tack Harry för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service följ oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, och om ni vill rekommendera oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Vi vill passa på att önska er god jul. Lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Joakim Håkansson & Personal på A-J Express-Service AB A-J Express Service
    2020-12-11
    Proffsig, trevlig och effektiv personal.
    Tack Mattias för att ni valde att anlita oss på A-J Express-Service följ oss gärna på Instagram under namnet flyttfirmor, och om ni vill rekommendera oss till era bekanta och vänner så be dom uppge ert ordernummer så lämnar vi 5% rabatt till dom. Vi vill passa på att önska er god jul. Lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Joakim Håkansson & Personal på A-J Express-Service AB A-J Express Service
    2020-12-10
    Proffsigt, effektivt, serviceinriktad personal.
    Tack Charlotta för att ni valde att anlita oss, och för att ni vill rekommendera oss till era bekanta och vänner. . Vi vill passa på att önska er god jul , samt lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Killarna på A-J Express-Service AB A-J Express Service
    2020-12-10
    Jag köpte flytthjälp samt flyttstädning av det hus jag sålde. Flytthjälpen var helt perfekt. Killarna kom på exakt utsatt tid och var hur effektiva som helst. Plus att dom var supertrevliga under hela tiden. Skulle gärna rekommendera er som flytthjälp till vem som än behöver. Flyttstädningen var jag också helnöjd med. Dom gjorde också ett superjobb. Så jag är helt igenom jättenöjd med det som jag beställde från er.
    Tack för att ni valde att anlita oss, och för att ni vill rekommendera oss till era bekanta och vänner. . Vi vill passa på att önska er god jul , samt lycka till i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Killarna på A-J Express-Service AB - Stockholms Stolthet inom flytt branschen A-J Express Service