Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Sollentuna A-J Express Service

A-J Express Service

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna — Visa karta

A-J Express-Service är en väletablerad flyttfirma som utför transporttjänster allt efter kundens behov och önskemål , Företaget startades 1999 utav 2 killar som arbetade med flytt och ville göra något eget och i dag 2017 så är vi cirka 25 anställda 14 bilar och vi utför cirka 4800st flyttningar per år allt ifrån företagsflyttar till att flytta ett studentrum. Vi har dessutom ett väldigt gott rykte bland både privatkunder och företag så för en trygg och säker flytt anlita oss på A-J Express-Service AB..

Vi utvecklar hela tiden nya transport och logistiklösningar som gör att du som kund kan känna dig trygg när du flyttar med oss. Vi arbetar med bohagsflytt, kontorsflytt, interna omflyttningar, kort och gott allt inom flytt.

Vi är kända för att ge våra kunder 100% service och vår policy är att varje uppdrag ska efterlämna sig en nöjd kund. Vi startade 1999 genom att två killar med långt förflutet i flytt branschen ville göra ett flyttbolag med det lilla extra och vi känner att vi verkligen lyckats med det. Vi är flyttföretag som utför bohagsflytt , Företagsflytt ja kort och gott allt inom flytt välkommen till oss ert lokala flyttföretag.
Mån-Tor: 07:00-16:00
Fre: 07:00-15:00
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 31 kunder tycker om A-J Express Service

• Anna H
    Anna H skrev om A-J Express Service
    Jag använde AJ Express Service då jag flyttade. Första dagen packning, som sköttes mycket noggrant och snabbt. Själva flyttdagen kom 3 man som snabbt tog hand om i och ur- lastning. All personal var mycket trevlig! Jag är mycket nöjd med all kontakt med företaget.
    2017-09-17 Joakim H svarar Anna H
    Tack för dina ord dom värmer verkligen, Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och önskar er välkommen åter.
    MVH /Joakim
  • Katharina B
    Katharina B skrev om A-J Express Service
    Kan ju bara återigen säga innerligt ; TACK!
    Tack för ett superproffs jobb återigen, tack för Ert fina engagemang och den fina hanteringen av våra kära ägodelar.
    Vi har återigen flyttat med A-J Express och känt det lugn som en riktigt bra flyttfirma ger till en kund.
    En bra resa där vår flytt blev till ett fint minne istället för den stress som annars lätt kan uppstå.
    Vi är glada och nöjda kunder som gärna anlitar Er igen.

Stort TACK från Familjen Barkár
    2017-09-15 Joakim H svarar Katharina B
    Tack för era ord om oss på A-J Express-Service AB. Tipsa era vänner och bekanta pm oss och be dom hänvisa till ert ordernummer så bjuder vi på en kartongleverans värde 500:- vi önskar er välkommen åter och en trevlig helg.

MVH /Vi på flyttfirman A-J Express-Service AB www.aj-expresservice,nu
  • Karin S
    Karin S skrev om A-J Express Service
    Vi anlitade A-J Express för vår flytt från lägenhet till hus och är SUPERnöjda. Jag läste på ordentligt om flyttfirmor och valde den som fått bäst betyg av nöjda kunder. Detta är en pålitlig firma som har alla papper, försäkringar och tillstånd i skick, och till skillnad från många andra flyttföretag har de lagt ut dessa på sin hemsida för den som vill dubbelkolla. Mycket trevliga killar, flytten gick supersnabbt och de tog så väl hand om möbler och lådor. De lastade in i bilarna med största omsorg om att inget skulle välta eller skrapas (hade extra filtar runt stolar och annat "löst") och såg till att vitrinskåp och annat känsligt flyttades på ett säkert sätt. Skulle definitivt anlita A-J Express igen och kan varmt rekommendera dem.
    2017-08-03 Joakim H svarar Karin S
    Hej Karin och tack för dina ord dom värmer. Vi har funnits i snart 20 år och har som motto att varje flytt skall efterlämna en nöjd kund och det är något som vi känner att vi lyckats med speciellt efter förra årets mätning då hela 98% av våra kunder var jättenöjda. När ni rekommenderar era vänner och bekanta om oss be dom uppge ert order nr så bjuder vi på en kartongleverans vid flytt värde 500:-. Än en gång tack för era ord.
  • Christina E
    Christina E skrev om A-J Express Service
    Ett proffsigt och trevligt bemötande. Helt nöjda med allt från första samtalet till betalningen.
    2017-05-14 Joakim H svarar Christina E
    Tack för ert betyg Christina och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. Med vänlig hälsning, Joakim Företagsledare
  • Maria B
    Maria B skrev om A-J Express Service
    Jag rekommenderar verkligen AJ Express! Hela processen gick jättesmidigt, killarna var trevliga, effektiva och varsamma om mitt bohag. Mycket bra på det hela taget!
    2017-04-08 Joakim H svarar Maria B
    Tack så mycket Maria. Med vänlig hälsning, Jocke och Magnus Nyberg platschef
  • Michael M
    Michael M skrev om A-J Express Service
    Ni hjälpte min mamma med flytt. Tack för en väl genomförd och effektiv flytt! Bra bemötande såväl hemma hos mamma och ute på nya adressen där flera flyttfirmor fanns. Vi är väldigt nöjda:-)
    2017-04-06 Joakim H svarar Michael M
    Tack för ert betyg Michael .och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare
  • Lilian Else-marie W
    Lilian Else-marie W skrev om A-J Express Service
    Mkt imponerad av killarnas effektivitet. En som sprang o bar o en som mestadels stuvade och gjorde det jättebra. Jag var orolig att bilen var för liten, men med effektiv packning gick allt in. Riktiga proffs. Snabba och trevliga var dom också killarna.
    2017-04-06 Joakim H svarar Lilian Else-marie W
    Tack för ert betyg Lilian .och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare
  • Ylva N
    Ylva N skrev om A-J Express Service
    Snabba, proffsiga och det kändes säkert med AJ express. Har använt dem förut, lika bra nu som då. Toppen helt enkelt
    2017-03-24 Joakim H svarar Ylva N
    Tack för ert betyg Ylva.och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare
  • Julia B
    Julia B skrev om A-J Express Service
    Snabbt, smidigt, tryggt men lite dyrt.
    2017-03-23 Joakim H svarar Julia B
    Tack för ert betyg Julia.och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare
    Ps: Vi är inte billigast men som man brukar säga kvalité kostar : )
  • Jens H
    Jens H skrev om A-J Express Service
    Mycket bra och proffsiga och även väldigt trevliga
    2017-03-23 Joakim H svarar Jens H
    Tack för ert betyg Jens och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare
  • Agneta C
    Agneta C skrev om A-J Express Service
    Trevliga killar mycket hjälpsamma. Jag är jättenöjd. Hälsningar Agneta
    2017-03-19 Joakim H svarar Agneta C
    Tack för ert betyg och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare
  • Elsie-Maj J
    Elsie-Maj J skrev om A-J Express Service
    Pålitliga trevliga killar som flyttade mina möblet med största varsamhet, snabbt och effektivt. Jag är mycket nöjd.
    2017-03-17 Joakim H svarar Elsie-Maj J
  • Riikka L
    Riikka L skrev om A-J Express Service
    Den bästa tänkbara flyttfirman! Proffsiga, snabba, trevliga varje gång (har anlitat A-J 3 ggr, haft olika personal alla gånger och varit lika nöjd varje gång). De hanterar dessutom ens grejer på föredömligt försiktigt och bra vis jämfört med vad jag tidigare upplevt när jag anlitat annan flyttfirma. Rekommenderas varmt!
    2017-03-14 Joakim H svarar Riikka L
    Tack för ert betyg Rikka och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om A-J Express Service
    Bra bemötande, snabba och proffsiga!
    Helheten bättre än alls andra alternativ!
    2017-03-10 Joakim H svarar Jimmy W
    Tack för ert betyg Jimmy och vi önskar dig välkommen åter. Glöm inte att om du tipsar dina vänner och bekanta om oss så bjuder vi på en fri kartongleverans om dom uppger ditt ordernr, så när du ger dina vänner tips om en bra flyttfirma :) så ge dom även ditt ordernr. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH /Joakim Håkansson Företagsledare
  • Per L
    Per L skrev om A-J Express Service
    Andreas med flyttgänget kan inte bli bättre. Proffesionellt och tryggt. Rekommenderas verkligen!!!
    Minus i kanten för missad bokning av flyttstädning.
    Per Landberg
    2017-03-05 Joakim H svarar Per L
    Hej Per. Tack för ditt betyg beklagar att det blev en miss med flyttstädningen.
    Med vänlig hälsning,

Joakim Håkansson
    A-J Express-Service AB
    2017-03-09 Per L svarar Joakim H
    Tryckte fel på betygs cirklarna, skulle vara fem istället för ett, för utmärkt utfört jobb. Dessutom blev flyttstädningen helt perfekt, när den sedan blev gjord. ( Trist av Reco att det inte går att ändra, när man missuppfattat hur man sätter betyg).
    Per Landberg
    2017-03-10 Joakim H svarar Per L
    Misstänkte det :) Vi tyckte texten inte motsvarade betyget
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Joakim H, Joakim H gillar detta
  • Håkan S
    Håkan S skrev om A-J Express Service
    Vi är nöjda. Professionellt och effektivt jobb. Förväntningarna stämde.
    2017-02-27 Joakim H svarar Håkan S
    Tack för dom orden. Dom värmer. Vi önskar er välkommen åter. Med vänlig hälsning, Joakim
  • Mattias W
    Mattias W skrev om A-J Express Service
    Enkelt bemötande. Det tycker jag om inget puttinuttande. Raka klara besked både om tider och kostnader. Gubbarna varav en var i tid den andre typ 15 minuter sen. MEN med tanke tanke på vädret i dag så var det precis betydelselöst. Dessutom kompenserade de med att jobba som f-n så jobbet blev klart tidigare i alla fall. Jobbet bestod i att släpa in 2,5 ton plåt in i ett kylrum där vi sedan svetsade ihop plåtarna till ett golv.
    2017-02-22 Joakim H svarar Mattias W
    Tack för dom orden Mattias. Beträffande att en man var 15 min sen ber vi givetvis om ursäkt för och vi kompenserar detta nästa arbete självklart. Raka rör är något vi alla gillar :). Än en gång tack för ditt betyg och välkommen åter.

MVH /Joakim på A-J Express-Service AB
  • Jonas L
    Jonas L skrev om A-J Express Service
    Bra proffsig flytt av vårt kontor!
    2017-02-22 Joakim H svarar Jonas L
    Tack Jonas för ert betyg om oss på företaget. Vi vill påminna om att när ni tipsar vänner och bekanta om oss som flyttföretag så be dom hänvisa från er som kund så får dom en kartongleverans kostnadsfritt när dom lånar flyttlådor av oss. Än en gång tack för ert betyg.

MVH /Killarna på flyttfirman A-J Express-Service AB www.aj-expresservice.nu
  • Tobias P
    Tobias P skrev om A-J Express Service
    Allt från offert till bokning och utförande av flytten gick väldigt smidigt och enkelt. Tack för ett kanonjobb AJ Express!
    2017-02-22 Joakim H svarar Tobias P
    Tack för ert betyg Tobias vi blir mycket glad över det. Vi vet att vi flyttat några av dina vänner för dom upplyste oss om att dom blivit tipsad av dig det fick därför en fri kartongleverans som vi gör till alla som blivit tipsad och uppger det. Än en gång tack för ditt betyg och välkommen åter om du behöver flytthjälp. MVH /Flyttfirman A-J Express-Service AB www.aj-expresservice.nu er lokala flyttfirma
  • Emma B
    Emma B skrev om A-J Express Service
    Otroligt effektiva, försiktiga med sakerna och definitivt prisvärda! Har flyttat många gånger men aldrig varit så nöjd med en flyttfirma 👍
    2017-02-21 Joakim H svarar Emma B
    Tack Emma för dina ord om oss på A-J Express-Service. Det är en glädje att ge den service som gör att våra kunder blir så nöjda att vi får dessa betyg. Vi önskar er en fortsatt trevlig kväll och hoppas ni börjat komma till rätta i ert nya boende. Än en gång tack för ert betyg. MVH /Joakim Håkansson
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om A-J Express Service
    Mycket proffsigt bemötande,och trevlig personal
    Rekomedera dom starkt
    2017-02-22 Joakim H svarar Jörgen N
    Tack för ert betyg Jörgen. Välkommen åter Med vänlig hälsning, Joakim Håkansson www.aj-expresservice.nu er lokala flyttfirma
  • Lennart R
    Lennart R skrev om A-J Express Service
    Mycket bra. Kom i tid, var rädd om sakerna och var trevliga.
    2017-02-22 Joakim H svarar Lennart R
    Tack Lennart för ert svar om oss på flyttfirman. Önskar er lycka till i ert nya boende. MVH /A-J Express-Service AB www.aj-expresservice.nu er lokala flyttfirma
  • Therese N
    Therese N skrev om A-J Express Service
    Grymma killar. Kom i tid och allt flöt på.
    2017-02-18 Joakim H svarar Therese N
    Tack för dom orden Therese. Med vänlig hälsning, /Vi på À-J Express-Service AB
  • Susann
    Susann skrev om A-J Express Service
    Bra och trevlig personal. Rekommenderas.
    2017-02-18 Joakim H svarar Susann
    Tack för dom orden. /A-J Express-Service AB
  • Helena
    Helena skrev om A-J Express Service
    Föredömligt snabb hantering, väl inslaget gods, proffsigt och trevligt bemötande. Anlitar dem gärna igen!
    2017-02-17 Joakim H svarar Helena
    Tack Helena för dina fina ord om oss. Med vänlig hälsning, Joakim
    Joakim H, Joakim H gillar detta
  • Marie M
    Marie M skrev om A-J Express Service
    Hej!
    Detta är ett toppen företag som verkligen ställer upp. Tömning av ett stort radhus med vind på 2 dgr samt grov städning på så kort tid. Jag kommer verkligen att rekommendera detta företag till andra. Tack för allt Marie Malmström
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om A-J Express Service
    Supertrevlig personal med glimten i ögat. Jag kommer anlita dem igen!
  • Harri L
    Harri L skrev om A-J Express Service
    Vi har flyttat från lägenhet i innerstan till villa i förorten, packat själva men använt AJ Express packmateriall och flytt och städtjänst. Flyttgubbarna kommer i tid, reder ut alla frågetecken kring parkringen (St Eriksgatan), går igenom hela bohaget inklusive källaren och rekomenderar åtgärder ang packningen, tavlor etc.
    Vi lämnar lägenheten och beger oss till villan.

Vi möter upp på uppfarten och i det stora hela talar om på vilket plan och rum i huset möblerna skall ställas. Samtidigt pågår städningen av lägenheten.

Vi är väldigt nöjda med servicen, bemötandet och tjänstvilligheten i vår flytt med AJ - Express!
    Harri & Peter
  • Charlotte K
    Charlotte K skrev om A-J Express Service
    Jag flyttade med A-J Express i förra veckan. Det blev fler kartonger än jag hade räknat med och killarna gjorde ett toppenjobb! De fick med kort varsel ta in en extra kille och jag är jättenöjd. Rekommenderar gärna!

Mvh/Lotta
  • Anna S
    Anna S skrev om A-J Express Service
    Proffsig och personlig service med positiv inställning. Det gick fort och smidigt att flytta med A-J Express-Service trots att vi inte förberett så bra men flyttpersonalen var trevliga och glada hela tiden, De gav helt enkelt inte upp! Vi kan säga att när våra grannar och vänner skall flytta så kommer valet vara enkelt för dom . Rekommenderas varmt.
  • Anna  P
    Anna P skrev om A-J Express Service
    Flyttfirman A-J Express-Service AB. Dom vet hur man hanterar sina kunder, trevligt bemötande från start korrekt offert samt duktig personal. Jag kommer att anlita dom igen om jag ska flytta. Tack för er hjälp!

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna