Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Sollentuna A-J Express Service

A-J Express Service

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna — Visa karta

A-J Express-Service är en väletablerad flyttfirma som utför transporttjänster allt efter kundens behov och önskemål , Företaget startades 1999 utav 2 killar som arbetade med flytt och ville göra något eget och i dag 2017 så är vi cirka 25 anställda 14 bilar och vi utför cirka 4800st flyttningar per år allt ifrån företagsflyttar till att flytta ett studentrum. Vi har dessutom ett väldigt gott rykte bland både privatkunder och företag så för en trygg och säker flytt anlita oss på A-J Express-Service AB..

Vi utvecklar hela tiden nya transport och logistiklösningar som gör att du som kund kan känna dig trygg när du flyttar med oss. Vi arbetar med bohagsflytt, kontorsflytt, interna omflyttningar, kort och gott allt inom flytt.

Vi är kända för att ge våra kunder 100% service och vår policy är att varje uppdrag ska efterlämna sig en nöjd kund. Vi startade 1999 genom att två killar med långt förflutet i flytt branschen ville göra ett flyttbolag med det lilla extra och vi känner att vi verkligen lyckats med det. Vi är flyttföretag som utför bohagsflytt , Företagsflytt ja kort och gott allt inom flytt välkommen till oss ert lokala flyttföretag. En nyhet 2018 är vår Handyman tjänst läs mera om den på vår hemsida.
Mån-Tor: 07:00-16:00
Fre: 07:00-15:00
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 124 kunder tycker om A-J Express Service

• Diana R

2019-06-09

Diana R skrev om A-J Express Service
    Trevlig personal, såväl som vid bokning som packmästare och flyttpersonal. Smidigt att boka, inget krångel eller dolda/extra avgifter. Rekommenderas! Läs mer
    2019-06-11 Joakim H svarar Diana R
    Hej och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.
    Vi är glada över att så många kunder uppskattar vår flytt & städservice . Berätta gärna för er vänner och bekanta som står inför en flytt om oss och ge dom ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så lämnar vi dom 10% rabatt på flytten men dom måste uppge det (ordernumret) vid bokning.

• 2019-06-04

Magnus A skrev om A-J Express Service
    Flytt från villa till lägenhet. Bra bemötande o förslag på lösning. Bra leverans och smidig hantering vid hämtning/lämning av kartonger. Lätt att komma i kontakt med. Bra personal, vi är jättenöjda med allt. Läs mer
    2019-06-11 Joakim H svarar Magnus A

• Louise V

2019-06-03

Louise V skrev om A-J Express Service
    Proffsigt, flexibelt och tydligt bemötande från start till slut. Jag fick snabbt svar på alla mina frågor och funderingar.Så skönt att känna att man inte behöver ens tänka på att allt ska bli rätt och hanteras korrekt! Läs mer
    2019-06-03 Joakim H svarar Louise V

• 2019-06-03

Reimar A skrev om A-J Express Service
    Inte intresserad av att utveckla detta ytterligare Läs mer
    2019-06-03 Joakim H svarar Reimar A

• Conny T

2019-06-03

Conny T skrev om A-J Express Service
    Bästa flyttfirman i Stockholm, enkelt och bra super trevlig personal Läs mer
    2019-06-03 Joakim H svarar Conny T

• 2019-05-12

Fredrik B skrev om A-J Express Service
    Beställde flytthjälp av A-J Express Service. Seriöst och bra bemötande och genomfört uppdrag. Trevliga och effektiva flyttkillar. Priset blev något under den uppskattning de lämnat och vi kan varmt rekommendera A-J Express Service. Läs mer
    2019-05-12 Joakim H svarar Fredrik B

• 2019-05-11

Ingrid L skrev om A-J Express Service
    Flyttjänst.. Blev väl bemött både per telefon och på plats. De var punktliga, snabba, effektiva och vänliga.Skulle anlita dem igen. Läs mer
    2019-05-12 Joakim H svarar Ingrid L

• 2019-05-11

Åke L skrev om A-J Express Service
    Flytt av möbler mm från lägenhet till lägenhet. Snabb och bra service. Trevliga flyttkarlar. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-05-11 Joakim H svarar Åke L

• Viveca Anna-Lena B

2019-05-10

Viveca Anna-Lena B skrev om A-J Express Service
    Vi beställde flytthjälp och lånelådor av A-J Express Service.
    Mycket snabba att svara på mail, lätt -tillgängliga samt proffsigt bemötande.
    När flytten genomfördes kom de på utsatt tid och jobbade på otroligt snabbt.
    Vi kan lämna våra varmaste rekommendationer att anlita deras tjänster. Smidigt och enkelt. Läs mer
    2019-05-11 Joakim H svarar Viveca Anna-Lena B

• 2019-05-10

Ann-Christin H skrev om A-J Express Service
    Hej!

Jag hade flyttjänst från en lägenhet till en annan. Är så nöjd med A-J Express Service. Hade dom även för två år sedan då vi sålde villan och flyttade till lägenhet. Var även nöjd då varför jag valde dom igen den här gången. Proffsiga killar som bar ut allting mm, snabbt och utan komplikationer.

Företaget lever upp till 100% för mig är mkt nöjd och kan rekommenderar dem till andra kunder vilket jag redan gjort.

AC Hultqvist Läs mer
    2019-05-10 Joakim H svarar Ann-Christin H
    Tack Ann-Christine för ert betyg om oss på företaget. Vi har satsat på att var flytt skall skall efterlämna sig en nöjd kund och det är något vi känner att vi är på väg att lyckas med efter 20 år i branschen. Vårt motto är att vi skall lyssna på vad kunderna vill och vara behjälpliga och serviceinriktade ifrån förfrågan till utförd flyttning. Vi förekommer på en hel del olika flyttsidor/omdömen men alla med samma resultat bara + poäng och det är glädjande för oss alla som arbetar på A-J Express-Service AB. Vi vill därför uppmana våra kunder och medarbetare att följa vårt dagliga arbete på instagram där ni finner oss under namnet flyttfirmor eller på facebook samt så kan ni läsa mera om våra nöjda kunder på www.flyttkonsumenter.se eller eniro.se så för en trygg och säker flyttning anlita proffs som vet vad ordet flytt innebär och vi är en riktig flyttfirma. Välkommen till oss med både vänner och bekanta och framförallt välkommen åter. MVH /Vi på A-J Express-Service AB
  • 2019-05-09

Gert W skrev om A-J Express Service
    Flytt från stockholm till Borås. Fungerade utmärkt i alla avseenden. Läs mer
    2019-05-09 Joakim H svarar Gert W

Joakim H, Joakim H gillar detta
  • 2019-05-09

Robert J skrev om A-J Express Service
    Använt dem vid flera flyttar. Det är enkelt att komma i kontakt och boka, prisvärt, duktiga medarbetare och bra kvalitet på utförda tjänster. Läs mer
    2019-05-09 Joakim H svarar Robert J

Joakim H, Joakim H gillar detta
  • 2019-05-01

Cina B skrev om A-J Express Service
    Bohagsflytten utfördes på ett professionellt sätt. Vi har anlitat dom förut och har alltid varit nöjda.
    Söker ni en bra flyttfirma är det den här ni ska välja 👍 Läs mer
    2019-05-08 Joakim H svarar Cina B

• 2019-04-29

Avital S skrev om A-J Express Service
    Very efficient and professional team. Friendly too. Läs mer
    2019-04-29 Joakim H svarar Avital S

• 2019-04-27

Agneta L skrev om A-J Express Service
    Det gick lugnt och smidigt, allt fungerade enligt plan. Läs mer
    2019-04-27 Joakim H svarar Agneta L

• Britt-Marie L

2019-04-25

Britt-Marie L skrev om A-J Express Service
    Jag bokade packning, flyttning och städning.
    Alla var väldigt proffsiga, tydliga och vänliga.
    Jag har flyttat förut och hade inte jättebra erfarenhet av det flyttbolaget. Jag blev så glatt överraskad av hela proceduren nu.
    Allt var så enormt noggrant packat, ingenting har gått sönder.
    Alla killarna som kom med mina saker var så trevliga, hjälpsamma och snabba.
    Sammanfattningsvis: tack för att ni gjorde den här flytten så lugn och stressfri för mig 💐
    Mvh Britt-Louise Lindh, som flyttade till Skutskär Läs mer
    2019-04-27 Joakim H svarar Britt-Marie L

• 2019-04-24

Peter P skrev om A-J Express Service
    Bra och kreativa flyttkillar som var trevliga och seriösa Läs mer
    2019-04-27 Joakim H svarar Peter P

• 2019-04-24

Aileen L skrev om A-J Express Service
    Flyttkartonger, flytt och flyttstädning.
    Har blivit bra bemött av alla som jag varit i kontakt med.
    Positiv och kan rekommendera er. Läs mer
    2019-04-27 Joakim H svarar Aileen L

• 2019-04-14

Yan Z skrev om A-J Express Service
    We have booked moving service from AJ Express Service one time before and we had a very good experience, so we decided to book the moving service from them again this time, and it turned out that they did a really good job!

Just I didn't give grade 5 because I asked for and they also agreed to use small-size vehicle for moving since the main gate to my apartment is height-limited, but finally they came with one big car, which slowed down the whole moving process a little bit.

But I would recommend AJ Express Service to my friends and will also use service from them again! Läs mer
    2019-04-15 Joakim H svarar Yan Z

• Hans L

2019-04-11

Hans L skrev om A-J Express Service
    Beställde flytt från radhus till lägenhet samt flyttstädning. Flytten fungerad helt utmärkt med trevlig och öppen personal. Inget att anmärka på.
    Städningen mycket bra utan något att anmärka på.
    Rekommenderar A-J Express Service. Läs mer
    2019-04-12 Joakim H svarar Hans L
    Hej Hans och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

• 2019-04-11

Kristin V skrev om A-J Express Service
    Anlitade A-J Express för flytt.
    Snabb återkoppling på mail.
    Grabbarna kom före utsatt tid, ordning och reda och struktur är ledord för denna flyttfirma som jag kan starkt rekommendera. Läs mer
    2019-04-12 Joakim H svarar Kristin V

• Astrid T

2019-04-02

Astrid T skrev om A-J Express Service
    Bästa flyttfirman! Trevliga och roliga att ha att göra med, är överraskande snabba och effektiva, men hela tiden ordentliga och noggranna och gör ett strålande jobb till ett mycket bra pris. Läs mer
    2019-04-03 Joakim H svarar Astrid T

• Henrik K

2019-04-02

Henrik K skrev om A-J Express Service
    Vi hade ett par flyttar som skulle ske nästan samtidigt och vi var sent ute med vår beställning. Alltid snabb och trevlig återkoppling! Läs mer
    2019-04-03 Joakim H svarar Henrik K

• 2019-03-29

Viktoria L skrev om A-J Express Service
    Vi anlitade Aj Express för flytt och flyttstädning. De var punktliga och utförde arbetet med noggrannhet. Läs mer
    2019-04-02 Joakim H svarar Viktoria L

• 2019-03-27

Yvonne L skrev om A-J Express Service
    Flyttning som fungerade bra

Städning som var halvbra har gjort en del själv

Bemötandet har varit bra från första kontakten

Allt bra kan tänka mig att rekommendera A-J Express Service Läs mer
    2019-04-03 Joakim H svarar Yvonne L

• 2019-03-27

Linda H skrev om A-J Express Service
    Bokade bohagsflytt till ett förmånligt pris. Det är andra gången jag anlitar firman och blev lika nöjd den här gången. Trevlig personal som fixade flytten snabbt och lätt. Rekommenderat flyttfirman till kollegor och hört att de varit lika nöjda. Läs mer
    2019-04-02 Joakim H svarar Linda H

• 2019-03-21

Cecilia W skrev om A-J Express Service
    Smidigt och proffsigt på alla sätt. Kunde inte tänka mig att vår flytt skulle kunna gå så enkelt! Läs mer
    2019-03-21 Joakim H svarar Cecilia W

• Mari K

2019-03-21

Mari K skrev om A-J Express Service
    Bästa flyttfirman ever. Tusen tack och flyttstädningen var toppklass. Hälsningar Familjen Karlsson Lidingö Läs mer
    2019-03-21 Joakim H svarar Mari K

• Ulf N

2019-03-19

Ulf N skrev om A-J Express Service
    Beställde flytt från A-J Express Service
    Professionellt mottagande med kunnig personal. Läs mer
    2019-03-19 Joakim H svarar Ulf N

• 2019-03-19

Gunhild A skrev om A-J Express Service
    Mycket bra allt gick snabbt trevliga killar🗝 Läs mer
    2019-03-19 Joakim H svarar Gunhild A

• 2019-03-09

Zacharias T skrev om A-J Express Service
    Trevliga, hjälpsamma och effektiva. 5/5 Läs mer
    2019-03-13 Joakim H svarar Zacharias T

• 2019-03-09

Sofia H skrev om A-J Express Service
    Köpte flytthjälp och flyttstädning. Fungerade utmärkt. Bra kontakt med dem innan där jag fick hjälp och svar på allt jag funderade över även när jag inte läst informationen ordentligt;)
    Bra pris och trevliga, glada flyttgubbar som fixade flytten, tackar så jättemycket för det!
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-03-13 Joakim H svarar Sofia H
    Hej Sofia och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

• 2019-03-08

Björn A skrev om A-J Express Service
    Kommer enligt bokat. Snabba och effektiva. Vettigt pris. Trevliga.
    Lån av kartonger gratis. Läs mer
    2019-03-08 Joakim H svarar Björn A
    Hej Björn och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

• 2019-03-07

Senyit A skrev om A-J Express Service
    They helped us moving to our new apartment and they very efficient, friendly and helpful Läs mer
    2019-03-07 Joakim H svarar Senyit A
    Thanks for that and welcome back. Hälsningar Joakim
  • Petra H

2019-03-02

Petra H skrev om A-J Express Service
    Bokade flytt och städning via A-J Express Service. De var snabba, effektiva och trevliga. De var även väldigt tålmodiga med min 1-åring som sprang och störde dem hela tiden :) Flyttstädningen var också riktigt bra, det var noggrann personal som var riktigt grundliga. Det här var andra gången jag bokade detta företag och om jag någonsin flyttar igen är det ingen tvekan om att jag skulle boka dem en tredje gång, de levde upp till alla förväntningar man kan ha på en flyttfirma. Jag är mycket nöjd :) Läs mer
    2019-03-02 Joakim H svarar Petra H
    Hej Petra och tack för era ord om oss på flyttfirman nr 1 A-J Express-Service som löser er flytt snabbt smidigt och problemfritt. Vi välkomnar er åter samt vänner och bekanta som behöver en flyttfirma. Hänvisa till ert ordernummer och vi lämnar 10% rabatt, Än en gång ett tack för er referens på både flytttningen och städningen.

MVH
    Joakim
  • Mia T

2019-03-02

Mia T skrev om A-J Express Service
    Köpte flytt från Stockholm till Uppsala. Köpte också städning. Proffsigaste firman! Det gick snabbt och med världens trevligaste personal!!
    Priserna var inte lägst och inte högst. Jag fick valuta för varenda krona!
    Jag rekommenderar AJ å det varmaste! Läs mer
    2019-03-13 Joakim H svarar Mia T
    Hej Mia och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

• 2019-02-28

Benita J skrev om A-J Express Service
    Beställde flytt samt flyttstäd. Jag har haft kontinuerlig kontakt med företaget och blivit mycket väl bemött.

Jag hade förhoppningar om en smidig och trygg flytt och det blev den. Flyttkillarna var mycket hjälpsamma och lyhörda.

Det blev tyvärr lite strul med tidspassningen gällande flyttstäden. Detta kommer att kompenseras på ett tillfredställade sätt.

Jag rekommenderar detta företag om du vill ha en trygg flytt. Läs mer
    2019-03-01 Joakim H svarar Benita J
    Hej Benita och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

• 2019-02-25

Mattias G skrev om A-J Express Service
    Bra bemötande och effektivt arbete. Läs mer
    2019-02-25 Joakim H svarar Mattias G
    Hej Mattias och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.
    Vi är glada över att så många kunder uppskattar vår flyttservice . Berätta gärna för er vänner och bekanta som står inför en flytt om oss och ge dom ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så lämnar vi dom 10% rabatt men dom måste uppge det (ordernumret) vid bokning.

• 2019-02-22

Tage T skrev om A-J Express Service
    Fytt av möbler.
    Kunde hjälpa oss med kort varsel. Trevligt bemötande.
    Smidig hantering. Min dotter rekomenderade er då hon alltid varit nöjd. Ett stort tack! Läs mer
    2019-02-25 Joakim H svarar Tage T
    Hej Tage och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

• 2019-02-21

Lena W skrev om A-J Express Service
    Begärde flytt från min avlidna mors hus. Bohaget magasinerades och flyttades till Dalarna efter 3 mån.
    När det gäller bemötandet, har vi absolut inget att klaga på. Företaget har ställt upp överträffande våra förväntningar.
    Kan sammanfattas med ett enda ord:
    SUVERÄNT. Läs mer
    2019-02-21 Joakim H svarar Lena W
    Hej Lena och tack för ert för ert fina betyg om oss på A-J Express-Service AB.

• 2019-02-15

Björn F skrev om A-J Express Service
    Snabba och proffsiga! Mycket trevliga grabbar och inget krångel Läs mer
    2019-02-15 Joakim H svarar Björn F
    Hej Björn och tack för ert betyg.
    Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och önskar er välkommen åter. Berätta gärna för er vänner och bekanta som står inför en flytt om oss och ge dom ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så lämnar vi dom 10% rabatt men dom måste uppge det (ordernumret) vid bokning.

• 2019-02-14

Ingegerd M skrev om A-J Express Service
    bostadsflytt

bra

snabba svar på mina frågor Läs mer
    2019-02-14 Joakim H svarar Ingegerd M
    Hej Ingegerd och tack för ert betyg.
    Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och önskar er välkommen åter. Berätta gärna för er vänner och bekanta som står inför en flytt om oss och ge dom ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så lämnar vi dom 10% rabatt men dom måste uppge det vid bokning.

Ni finner fler av våra nöjda kunder på Eniro och Flyttkonsumenter.se
  • 2019-02-13

Leif A skrev om A-J Express Service
    Flyttjänst.

Kunde inte bli bättre på något vis.
    Rekomenderar A-J Express Service varmt.
    MVH Läs mer
    2019-02-13 Joakim H svarar Leif A
    Hej Leif och tack för ert betyg.

Ni finner fler av våra nöjda kunder på Eniro och Flyttkonsumenter.se
  • 2019-02-08

Anna H skrev om A-J Express Service
    Flyttning. Super smidigt. Två trevliga och professionella män. Läs mer
    2019-02-12 Joakim H svarar Anna H
    Hej Anna och tack för ert betyg.
  • 2019-02-07

Monica Ö skrev om A-J Express Service
    Hej,
    Jag trodde att jag redan svarat, men Ert frågeformulär är lite konstigt, så jag lyckades kanske inte få iväg det. Jag vill definitivt inte blanda in Facebook i det här - sådant har inget med saken att göra. Jag vill lämna ett seriöst omdöme, som når leverantören, i detta fall A J Express.
    Jag är mycket nöjd med deras arbete. Deras representanter gjorde ett fantastiskt jobb, och de var dessutom mycket trevliga. Jag kan rekommendera A J Express till alla.
    Hälsningar
    Monica Örling
    flytt 28/1 Läs mer
    2019-02-12 Joakim H svarar Monica Ö
    Hej Monica och tack för ert betyg.
  • 2019-02-06

Bengt E skrev om A-J Express Service
    Jag fick hjälp med utflyttning till magasin. Kom i tid, trevliga bröder, snabba och professionella. Antar att inflyyningen om ca 2 mån kommer gå lika bra.
    /Bengt Läs mer
    2019-02-06 Joakim H svarar Bengt E
    Hej Bengt och tack för ert betyg.
  • 2019-02-05

Anita A skrev om A-J Express Service
    Flyttning och städning av lägenhet.

Vänligt och trevligt bemötande vid såväl telefon-, mailkontakt och vid själva flytten. Kom exakt när de sagt att de skulle komma! Snabba och varsamma med mina möbler. Jag hade höga förväntningar och tycker att de uppfylldes. Läs mer
    2019-02-06 Joakim H svarar Anita A
    Hej Anita och tack för ert betyg.
    Vi på A-J Express-Service satsar på att vara den bästa flyttfirman i Stockholmsområdet. Och vi är på god väg tycker våra kunder vi ser att alla omdöme sidor som finns säger det samma. Vi förekommer på Flyttkonsumenter , Reco , Eniro mfl. Vi önskar er lycka till i ert nya boende och välkommen åter.
    MVH
    Vi på A-J Express-Service AB
  • Susann V

2019-02-05

Susann V skrev om A-J Express Service
    Vi blev väl bemötta av företaget och medarbetarna var arbetsamma och jätte trevliga! Rekommenderar företaget starkt! Läs mer
    2019-02-06 Joakim H svarar Susann V
    Hej Susanne och tack för ert betyg.
    08-25 55 00 / 018-25 55 00 /0176-22 55 00
    Läs mera om våra nöjda kunder på flyttkonsumenter.se samt Eniro.
  • Jonas L

2019-02-05

Jonas L skrev om A-J Express Service
    Har använt mig av AJ Express vid flertalet tillfällen och alltid varit nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-02-05 Joakim H svarar Jonas L
    Hej Jonas och tack för ert betyg om oss på flyttfirman A-J Express-Service. Vi är mycket glada över att ännu en nöjd kund för vi har som motto att vara bäst och i dagsläget är cirka 97% toppennöjda med våra flyttjänster och det tycker vi är väldigt bra men vi stoppar inte först vi har 100%. Om ni har vänner och bekanta som behöver flytthjälp så hänvisa till ert ordernummer som ni finner i högra hörnet längst upp så ger vi en liten rabatt till våra nya kunder. Än en gång ett stort tack till er för era ord. Och hoppas i kommer trivas i ert nya boende och välkommen åter vid behov. MVH /Joakim Håkansson för A-J Express-Service AB
    Joakim H, Jonas L, Joakim H gillar detta
  • 2019-02-02

Charlotte H skrev om A-J Express Service
    Jag köpte flytthjälp pga problem med ryggen, och de tre killarna som kom till mig rökte och tog små raster mycket ofta.

Jag köpte in tjänsten då en vän rekommenderade dem och jag och två kompisar flyttade in på två timmar, ni drog fyra timmar.
    Killarna packade så dåligt så de fick köra en llten flyttbil två gånger..... jag ringde och frågade om det var helt seriöst att det skulle kosta 4900 kronor för ett jobb som jag och mina polare fixade på två timmar. Då flyttkillarna tog en extrasväng, vilket inte skulle behövas då jag hade sagt att jag ville ha en stor bil, tog det 30 minuter extra.

De hade sönder min pinnsoffa och ett bord de inte var så försiktiga med mina saker.
    jag hade märkt alla kartonger i vilka rum de skulle vara men de staplade allt i vardagsrummet och låder som det stod ömtåligt på var underst.
    Jag orkade inte tjafsa, men jag jobbar med flera hundra kunder i uppsala och jag vill att ni ska veta att jag inte är nöjd. Läs mer
    2019-02-03 Joakim H svarar Charlotte H
    Hej ! Vi beklagar verkligen om detta stämmer beträffande att en stor bil så hade du uppgivit att du endast hade lite saker och därför blev det 3 man och en mindre bil. Hade det varit rätt från start så hade vi fått veta att det var mera saker 'n du uppgivit 2 bilar är cirka 42 kubik och då krävs det mera personal och större fordon men innebär även högre kostnad . Beträffande rökningen så låter detta konstigt och detta skall vi undersöka för detta är oacceptabelt av företaget. Synd att ni inte hör av er först vi skickat räkningen eftersom vi flyttade er den 18 januari och beträffande era skador så kommer vi att göra en utredning och vi kommer även kontakta er. Knäpp gärna kort på dom påstådda skadorna och sänd detta till oss omgående. Med vänliga hälsningar Joakim Håkansson A-J Express-Service AB

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna