A-J Express Service

Sidensvansvägen 8, 192 55 Sollentuna — Visa karta

A-J Express-Service är en väletablerad flyttfirma som utför transporttjänster allt efter kundens behov och önskemål , Företaget startades 1999 utav 2 killar som arbetade med flytt och ville göra något eget och i dag 2017 så är vi cirka 25 anställda 14 bilar och vi utför cirka 4800st flyttningar per år allt ifrån företagsflyttar till att flytta ett studentrum. Vi har dessutom ett väldigt gott rykte bland både privatkunder och företag så för en trygg och säker flytt anlita oss på A-J Express-Service AB..

Vi utvecklar hela tiden nya transport och logistiklösningar som gör att du som kund kan känna dig trygg när du flyttar med oss. Vi arbetar med bohagsflytt, kontorsflytt, interna omflyttningar, kort och gott allt inom flytt.

Vi är kända för att ge våra kunder 100% service och vår policy är att varje uppdrag ska efterlämna sig en nöjd kund. Vi startade 1999 genom att två killar med långt förflutet i flytt branschen ville göra ett flyttbolag med det lilla extra och vi känner att vi verkligen lyckats med det. Vi är flyttföretag som utför bohagsflytt , Företagsflytt ja kort och gott allt inom flytt välkommen till oss ert lokala flyttföretag. En nyhet 2018 är vår Handyman tjänst läs mera om den på vår hemsida.
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:00-16:00
Fre: 07:00-15:00
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 216 kunder tycker om A-J Express Service

Hieu D skrev om A-J Express Service
    Vi körde både flytt och städhjälp och är nöjda med både tjänsterna. Bra kund-support både för och efter. Effektiva och trevliga killar! Läs mer

Hedvig v skrev om A-J Express Service
    Vi beställde flytthjälp och flyttstädning. Smidigt med leverans av kartonger och att kunna beställa sådant som golvskydd. Trevligt bemötande både vid beställning och på flyttdagen. Fantastiska killar som gjorde ett imponerande och väldigt professionellt jobb då. Flyttade till en väldigt vit nyproduktion med endast grus och novemberväder utanför men kunde ändå slappna av i att allting bars och gjordes med försiktighet utan att lämna något som helst märke eller spår. Rekommenderar AJ Express varmt! Läs mer

Johan K skrev om A-J Express Service
    Har varit väldigt nöjd. Stort plus till de trevliga flyttgubbarna som gav en riktigt bra service, packade ner det vi inte hunnit med och inget krångel alls med flytten. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-11-24

Marie N skrev om A-J Express Service
    Jag bokade en lägenhetsflytt från Solna till Stockholm. Från en femrummare till en trea. Allt fungerade utmärkt. Alla var trevliga från första kontakt till sista. Att plocka ihop bohaget, 100 kartonger, möbler och piano tog två timmar, vilket var väldigt snabbt. Likaså inflyttningen gick väldigt fort och smidigt. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med den snabba och trevliga servicen. Läs mer
  • 2019-11-24

Arne F skrev om A-J Express Service
    Perfekt service. De kommer i tid och arbetar snabbt och nogrannt. Samt hjälper till med att fixa till möbler som redan var trasiga! Läs mer
  • 2019-11-23

Lotta S skrev om A-J Express Service
    Jag köpte packning och flytt av mitt bohag.
    Jag blev bra bemött av personalen, både i telefon och på plats.
    De kom i tid och jobbade bra.
    Fick dock höra att jag hade en hel del saker. Det är jag naturligtvis medveten om, men inte kul när de suckar över det.
    Tycker i det stora att det var bra! Läs mer
  • 2019-11-23

Lena S skrev om A-J Express Service
    Trevliga och duktiga flyttgubbar. Läs mer
  • 2019-11-21

Emil G skrev om A-J Express Service
    Beställde en flytt från en 96 kvm lägenhet till ett hus. Allt funkade perfekt. Killarna kom i tid och var väldigt proffsiga och försiktiga med våra saker. Väldigt lyhörda och jobbade stenhårt hela dagen. Tack för ett grymt jobb! Läs mer
  • 2019-11-21

Susanne B skrev om A-J Express Service
    Trevliga, mycket rädda om möblerna, effektiva, tydliga. Rekommenderar verkligen A-J Express. Läs mer

Torbjörn W skrev om A-J Express Service
    Punktlig, vänlig och effektiv flytt och städ trots krånglande hiss. Läs mer
    2019-11-19 Joakim H svarar Torbjörn W
    Tack för ditt svar om hur det är att flytta med oss Och en bråkig hiss är inget allvarligt problem finns betydligt värre tycker vi nog alla : ) . Vi har satsat på kvalité och svensk personal vilket våra kunder uppskattar sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående och därför svarar vi nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss.

Christer L skrev om A-J Express Service
    Jag använde mig nyligen av AJ Express för en privat flyttning. Bemötandet från flyttpersonalen var bra men med ett tråkigt undantag vilket tyvärr förmörkade dagen och helhetsintrycket av firman.

En person i gruppen tog varje tillfälle att beklaga sig över det sätt på vilket jag packat mina lådor och de många trappor utan hiss som behövde bestigas. Han uttryckte gång på gång tvivel på att möblemanget överhuvudtaget skulle rymmas på den nya adressen och detta i en raljerande och sarkastisk ton som jag under stigande irritation noterade som mycket oprofessionell.

Som sagt; bemötandet från resten av gruppen var bra, all heder åt dem. Men då ett uppriktigt omdöme efterfrågas vore det falskt av mig att inte nämna avvikelsen som dessvärre kastar en bestående skugga över flyttdagen. Läs mer
    2019-11-19 Joakim H svarar Christer L
    Hej Christer. Trist att du känner så här speciellt med tanke på att du ringde efteråt och sa att du var nöjd men detta säger tvärtom. Vi vet att en av killarna hade en dålig dag synd att det gick ut en av v¨åra kunder och vi kommer givetvis gå igenom detta med honom men även vi kan ha en dålig dag ibland.. Vi vill ifrån företagets sida be om ursäkt om du upplevde detta som ett irriterande moment men vi är glada att du över lag är nöjda med oss på A-J Express-Service. MVH /Vi på flyttfirman

Per O skrev om A-J Express Service
    Flytthjälp och lån av kartonger

Underbart bra kontakt från början, snabba svar på mina frågor och alltid trevliga. Fick låna flyttkartonger i god tid före flytten. behövde låna några kartonger till dagen före flytten och det var inga problem.

Kom på avtalad tid, trevliga, omtänksamma och försiktiga. De packade in en möbel lite extra för at skydda den i flytten.

Jag kommer att anlita dem igen. Läs mer
    2019-11-19 Joakim H svarar Per O
    Tack för ditt svar om hur det är att flytta med oss. Vi har satsat på kvalité och svensk personal vilket våra kunder uppskattar sedan är vår policy att man skall få svar från oss omgående och därför svarar vi nästan dygnet runt till våra kunder via e-post. För oss är inga uppdrag omöjliga oavsett var i landet man vill ha hjälp då vi har samarbetspartners i var stad och i varje bransch.Vi tackar er än en gång och önskar både er och era vänner och bekanta välkommen till att flytta med oss.

Margareta N skrev om A-J Express Service
    Vi hade en flytt till flera adresser. Flyttfirman var på plats i förtid och tog emot instruktioner lyhört samt följde dem till punkt och pricka. De gick till och med med på att bära in några oaviserade saker från vårt lokala återvinningshus till en lägenhet trots att flytten i övrigt var avslutad enligt avtalet. Jag rekommenderar dem av hjärtat! Läs mer
    2019-11-12 Joakim H svarar Margareta N
    Tack för ert betyg om oss Margareta. Vi hoppas ni trivs bra i ert nya boende och vi är glada och tacksamma dör att ni gärna tipsar om oss följ oss gärna på facebook och ta del av nyheter , rabatter mm. Önskar er ett gott slut och ett trevlig jul.

Dag A skrev om A-J Express Service
    Jag anlitade A-J Express Service för flytt inkl packning. Jag är väldigt nöjd med tjänsten. Killarna var supersnabba och hade därtill ett trevligt bemötande. Jag rekommenderar dem varmt!

(Flyttstädningen höll inte riktigt samma höga klass, det var partiklar på alla golv dvs såg ej dammsugit ut. Vid ny flytt skulle jag definitivt anlita samma firma men troligen städa själv) Läs mer
    2019-11-12 Joakim H svarar Dag A
    Tack för ert betyg om oss Dag. Vi hoppas ni trivs bra i ert nya boende och vi är glada och tacksamma dör att ni gärna tipsar om oss följ oss gärna på facebook och ta del av nyheter , rabatter mm. Önskar er ett gott slut och ett trevlig jul.

Margaretha A skrev om A-J Express Service
    Jag hade beställt flytt av bohag och tycker att killarna som flyttade var väldigt proffsiga, tog hand om allt utan att skada något och var dessutom snabba och mycket trevliga. Jag kan varmt rekommendera dom/ Margaretha Läs mer
    2019-11-12 Joakim H svarar Margaretha A
  • 2019-11-11

Max M skrev om A-J Express Service
    Vi flyttade från hus till lägenhet utan någon möbelhiss. Killarna var supertrevliga och slet verkligen med samma goda humör hela tiden. Våra allra bästa rekommendationer till A-J Express service och varmt tack för hjälpen och er serviceanda!!! Läs mer
    2019-11-12 Joakim H svarar Max M
    Tack för ert betyg om oss Max. Vi hoppas ni trivs bra i ert nya boende och vi är glada och tacksamma dör att ni gärna tipsar om oss följ oss gärna på facebook och ta del av nyheter , rabatter mm. Önskar er ett gott slut och ett trevlig jul.
  • 2019-11-07

Olle L skrev om A-J Express Service
    Snabba och professionella. Glatt och trevligt gäng. Läs mer
    2019-11-12 Joakim H svarar Olle L
    Tack för ert betyg om oss Olle. Vi hoppas ni trivs bra i ert nya boende och vi är glada och tacksamma dör att ni gärna tipsar om oss följ oss gärna på facebook och ta del av nyheter , rabatter mm. Önskar er ett gott slut och ett trevlig jul.
  • Staffan S

2019-11-05

Staffan S skrev om A-J Express Service
    Snabbt svar efter mail förfrågan först via telefon vilket jag uppskattat mycket.
    Sedan snabb offert.
    Lätt att få tag på via telefon för frågor.
    Mycket trevlig personal både vid packning av ömtåligt och sedan vid packning av bill samt avlastning.
    Vi är mycket nöjda att vi valde AJ Läs mer
    2019-11-05 Joakim H svarar Staffan S

Nanette S skrev om A-J Express Service
    Ett mycket bra bemötande och attityd, mycket trevliga personer både vid bokning, leverans av flyttkartonger och vid själva flytten. Läs mer
    2019-11-05 Joakim H svarar Nanette S

Fredrik G skrev om A-J Express Service
    Vilken service. Väldigt trevliga killar.
    Väldigt snabba dessutom. Läs mer
    2019-11-05 Joakim H svarar Fredrik G

Sanna W skrev om A-J Express Service
    Behövde hjälp med flytt. Allt gick smidigt och bra, proffsig bemötning. Läs mer
    2019-11-05 Joakim H svarar Sanna W

Björn B skrev om A-J Express Service
    Flytt av 100kvm bostad ca 40 mil. Flyttkillarna var i tid, snabba och trevliga.
    Jag skulle önskat en mer överskådlig offert med avdragen bättre specificerade, men annars nöjd. Vet ej hur dom ligger i pris då jag ej hann ta in fler offerter. Läs mer
    2019-11-05 Joakim H svarar Björn B
    Hej Björn och tack för era värmande ord om oss. Än en gång har team A-J Express-Service utfört en flytt med lyckat resultat och vi är så stolta och glada över att så många rekommenderar oss i både Stockholm , Uppsala och Norrtälje där vi utför arbeten dagligen i dessa tre regioner. Vi hälsar både dig och dina vänner och bekanta välkommen att ringa eller höra av er när det gäller flytt. Vi löser det snabbt och smidigt. Hoppas ni trivs i ert nya boende annars vet ni numret :-) Vi är inte billigaste flyttfirman men våra kunder väljer att betala för kvalité. Tidigt att säga men vi önskar er en god jul och ett gott nytt.

• 2019-11-01

Kurt L skrev om A-J Express Service
    Vi köpte flytthjälp.
    Väldigt trevligt bemötande av alla killarna,
    mycket effektiva, försiktiga med alla möbler och kartonger.
    Kunde inte ha varit bättre vi är jättenöjda.
    Kommer absolut att rekommendera A-J Express till
    andra. Läs mer
    2019-11-05 Joakim H svarar Kurt L
    Tack för detta Kurt. Vi är glada över att så många väljer att anlita oss trots att vi står lite högre i pris än många andra men hos oss så får man kvalité och kunskap och vår personal är handplockade av oss. Vi hälsar dig och dina vänner välkommen åter till oss./Magnus & Co
  • 2019-10-30

Lisa K skrev om A-J Express Service
    Toppenkillar som hjälpte till med vår flytt. Allt flöt på fantastiskt bra från bokning till betalning. Ett självklart val även i framtiden. Rekommenderas. Läs mer
    2019-11-05 Joakim H svarar Lisa K
    Hej Lisa och tack för era värmande ord om oss. Än en gång har team A-J Express-Service utfört en flytt med lyckat resultat och vi är så stolta och glada över att så många rekommenderar oss i både Stockholm , Uppsala och Norrtälje där vi utför arbeten dagligen i dessa tre regioner. Vi hälsar både dig och dina vänner och bekanta välkommen att ringa eller höra av er när det gäller flytt. Vi löser det snabbt och smidigt. Hoppas ni trivs i ert nya boende annars vet ni numret :-) Vi är inte billigaste flyttfirman men våra kunder väljer att betala för kvalité. Tidigt att säga men vi önskar er en god jul och ett gott nytt.

• 2019-10-30

Petra J skrev om A-J Express Service
    Bra och seriöst företag. Både flytten och flyttstädningen utfördes som förväntat. Inte en repa på våra möbler. Läs mer
    2019-10-30 Joakim H svarar Petra J
    Tack för er ord om oss Petra och vi hoppas att ni skall trivas i ert nya boende. Om ni hänvisar era vänner och bekanta till oss glöm inte att ge dom ert ordernummer de lönar sig för .-)
    Vi på A-J Express-Service AB

Maj-britt S skrev om A-J Express Service
    Flyttning.
    Proffsigt bemötande, ingenting var besvärligt för dem.
    Företaget levde upp till en friktionsfri och bra flytt.
    Trevliga, snabba, aktsamma flyttkillar!
    Mycket nöjd, kommer att anlita dem igen. Läs mer
    2019-10-29 Joakim H svarar Maj-britt S
    Tack för era ord om oss. Vi är mycket glada över att så många väljer att anlita oss och ser fördelarna med det dessutom för vi är absolut inget lågprisföretag ,men vi levererar kvalitet och håller alltid det vi lovar och dessa saker gör att fler och fler väljer oss. Vi hoppas att även era vänner och bekanta väljer oss om dom står inför en flytt och be dom uppge ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så utgår det en liten rabatt. Önskar er en fortsatt trevlig höst och hoppas ni trivs i ert nya boende och på återseende.
    Med vänliga hälsningar
    Magnus Nyberg & Vi andra på A-J Express-Service AB

Bo G skrev om A-J Express Service
    Trevligt bemötande

Löste uppgiften utmärkt Läs mer
    2019-10-29 Joakim H svarar Bo G
    Tack för det Bo:- ) Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende annars är det bara att slå en signal så löser vi det : -)

Zakka S skrev om A-J Express Service
    Anlitade A-J Express vid vår stora flytt av huvudkontoret hitta.se som gick supersmidigt. Jocke var alltid nåbar och lyhörd. Pålitliga och punktliga killar som mötte våra förväntningar och mer därtill!

Skulle definitivt rekommendera A-J vid större men även mindre flyttar. Läs mer
    2019-10-29 Joakim H svarar Zakka S
    Vi blir mycket glada för dessa ord om oss på A-J och med denna flytt avklarad så vet vi att även inom kontorsflyttar är vi något att räkna med. Vi har en speciell sajt för kontorsflyttar som heter just kontorsflyttar.se besök gärna den om ni skall flytta kontoret så återkopplar vi. Än en gång tack för era ord om oss och vi hoppas ni skall trivas bra i era nya lokaler.
    MVH/Vi på A-J Express-Service AB
  • 2019-10-28

Bo S skrev om A-J Express Service
    Vi flyttade den 22 oktober till Alvik från Barkarby.Fungerade bra. Både packningen och själva flytten skedde snabbt men även försikigt. Vi har inte packat upp allt ännu men hittills inget skadat .
    Det enda vi kan klaga på är att själva betalningen skedde under stress . Gubbarna ville väl hem. Detta medförde att man glömde att dra av utlovad rabatt 800 kr för att vi läst annonsen i lokaltidningen.

Det hoppas vi kan regleras i efterhand !
    Bo Sandelin Läs mer
    2019-10-28 Joakim H svarar Bo S
    Hej Bo och tack för ert omdöme om oss. Vi är glada att åter igen har vi efterlämnat oss en nöjd kund och beträffande rabatten så var det ni som glömde att uppge den vid bokning som ni tidigare uppgav till oss, men detta har vi reglerat med er i dag så allt är ordnat. Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och vi hälsar er välkommen åter. MVH /Vi på flyttfirman A-J Express-Service AB
  • 2019-10-25

Kent E skrev om A-J Express Service
    Trevligt bemötande och tider innehölls både vid packningen och inflyttningen Läs mer
    2019-10-25 Joakim H svarar Kent E
    Tack Kent för dina ord om oss. Vi är alltid glada och trevliga och det är roligare att ta livet med ett skratt istället för att vara ledsen :- )
    Klass & stil och ordning är viktigt och kunderna skall alltid få svar på det dom undrar över.
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag och välkommen åter till oss på Team A-J ert lokala flyttbolag.

Vi på flyttfirman A-J Express-Service AB
  • 2019-10-24

Tore C skrev om A-J Express Service
    Vi köpte en bohagsflytt. Vi lånade kartonger och packade själva. Fick snabbt en tydlig offert.
    Jag fick snabba svar på email när jag ville hämta kartonger.
    Själva flytten gick så smidigt som det kan gå. Mycket bra personal. Vi är mycket nöjda och jag skulle välja AJ igen men tänker inte flytta på länge nu. Läs mer
    2019-10-24 Joakim H svarar Tore C
    Hej Tore och tack för era värmande ord om oss. Än en gång har team A-J Express-Service utfört en flytt med lyckat resultat och vi är så stolta och glada över att så många rekommenderar oss i både Stockholm , Uppsala och Norrtälje där vi utför arbeten dagligen i dessa tre regioner. Vi hälsar både dig och dina vänner och bekanta välkommen att ringa eller höra av er när det gäller flytt. Vi löser det snabbt och smidigt. Hoppas ni trivs i ert nya boende annars vet ni numret :-) . Tidigt att säga men vi önskar er en god jul och ett gott nytt.

• 2019-10-02

Åsa L skrev om A-J Express Service
    Bokade en flytt.
    Allt gick fantastiskt bra och smidigt. Killarna var väldigt trevliga och snabba och proffsiga. Läs mer
    2019-10-05 Joakim H svarar Åsa L
    Hej Åsa och tack för era ord om oss. Vår starkaste marknadsföring är nöjda kunder och bra personal och båda sakerna har vi lyckats med känner vi. A-J Express-Service AB firar i början av året 2020 hela 20 år och detta skall vi fira hela året med tävlingar , rabatter , och en massa annat smått och gott för alla våra nya och gamla kunder så håll ögonen öppna via vår Facebooksida både i Stockholm och i Uppsala så kommer ni att finna en massa godis där. Och glöm inte att tipsa vänner och bekanta om oss och ge dom ert ordernummer som ni finner i högra hörnet av er ordersedel så lämnar vi dom en rabatt på hela 600:- på slutpriset (går ej att kombinera med andra erbjudanden) . Än en gång tack för era ord om oss på A-J Express-Service AB. MVH /Alla vi på A-J det personliga flyttföretaget.
  • 2019-09-30

Anne-Marie N skrev om A-J Express Service
    A -J Express har varit väldigt tillmötesgående betr lån/hämtning av kartonger o mtrl. Själva flytten gick smidigt o utan skador, personalen var trevlig. Proffsigt jobb, vi har inget att anmärka på.
    Ett företag vi gärna rekommenderar till andra. Läs mer
    2019-10-05 Joakim H svarar Anne-Marie N
    Hej Ann - Marie och tack för era ord om oss. Vår starkaste marknadsföring är nöjda kunder och bra personal och båda sakerna har vi lyckats med känner vi. A-J Express-Service AB firar i början av året 2020 hela 20 år och detta skall vi fira hela året med tävlingar , rabatter , och en massa annat smått och gott för alla våra nya och gamla kunder så håll ögonen öppna via vår Facebooksida både i Stockholm och i Uppsala så kommer ni att finna en massa godis där. Och glöm inte att tipsa vänner och bekanta om oss och ge dom ert ordernummer som ni finner i högra hörnet av er ordersedel så lämnar vi dom en rabatt på hela 600:- på slutpriset (går ej att kombinera med andra erbjudanden) . Än en gång tack för era ord om oss på A-J Express-Service AB. MVH /Alla vi på A-J det personliga flyttföretaget.
  • 2019-09-30

Eva B skrev om A-J Express Service
    Flytt från Shurgard Self Storage vid tennishallen till Lidingövägen. Ända "incidenten" var att ytterligare en flyttfirma var på plats vid Shurgard så att det blev trångt och tog ganska lång tid att fylla lastbilen, vilket så klart påverkade antal timmar vi fick betala för. Annars gick flytten smidigt och "gubbarna" var jättetrevliga

Eva Bergström Läs mer
    2019-09-30 Joakim H svarar Eva B
    Hej Eva och tack för ert betyg. Det är trist när det krockar med en annan flyttfirma och speciellt eftersom det tog tid för dom innan det blev klart , men tyvärr blir det så ibland vi är glada över att ni var nöjda över vår insats och hälsar er välkommen åter.

• 2019-09-29

Ingrid L skrev om A-J Express Service
    Flytt.
    Trevlig personal som arbetade snabbt och effektivt. Läs mer
    2019-09-29 Joakim H svarar Ingrid L
    Tack Ingrid & Pär för era ord om oss på A-J Express-Service . Vi är så glada över att så många uppskattar vår kompetens och kunskap. Skall ni flytta anlita proffs och undvik problem. Begär ett pris på er flytt via vår hemsida snabbt och enkelt www.aj-expresservice.nu
    Välkomna in till oss.
    MVH /Er lokala flyttfirma
  • 2019-09-27

Maria V skrev om A-J Express Service
    Tycker att jag blev bra bemött vid både bokningskonversation via mail och av killarna som utförde flytten.

Däremot var killarna väldigt högljudda vid vår nya adress vid avlastning. Man vill inte stöta sig med grannanarna det först man gör så det var klart störande med killarna som stojjade och skämtade högljutt på gård och loftgång, med ett mycket ovårdat språk dessutom.

Jobbet blev gjort men... Läs mer
    2019-09-27 Joakim H svarar Maria V
    Tack för ert betyg om oss och vi beklagar om du tyckte att vår personal var högljudda men vår personal är kända för att vara glada och skratta . Ber om ursäkt att du yog illa upp men glad över att du tyckte att vi var duktiga på att utföra vårt arbete.

MVH /Joakim Håkansson företagsledare
  • 2019-09-27

Rolf H skrev om A-J Express Service
    Flytt av bohag från villa till lägenhet
    Allt har fungerat mycket bra.
    Trevlig personal, hjälpsamma, smidiga och effektiva.
    Överträffade förväntningarna vi hade. Läs mer
    2019-09-27 Joakim H svarar Rolf H

Kerstin L skrev om A-J Express Service
    Allt var smidigt från beställning till genomförande
    när jag flyttade från en lägenhet till en annan.
    Trevligt och bra bemötande vid beställningen och
    vid själva flytten som gick snabbt och utan problem.
    Skulle gärna vända mig till AJ Express i fortsättningen
    också och rekommendera till vänner osv Läs mer
    2019-09-27 Joakim H svarar Kerstin L
    Tack för era ord Kerstin. Vi är så glada över våra kunders betyg och stolta över vår duktiga personal som gör dessa underbara arbeten. Vi firar 20 år i början av 2020 och vi har ständigt strävat efter att vara det självklara valet när man skall anlita en flyttfirma som kan flytt. Än en gång tack för era ord och välkommen åter och hänvisa vänner och bekanta till oss som behöver flytthjälp och be dom uppge ert order nr så utgår det 500:- i rabatt på flytten.
    Vi på A-J Express-Service AB

Magnus J skrev om A-J Express Service
    Flytt av bohag inom Upplands Väsby .
    Väldigt bra bemötande.
    Otroligt proffsig flyttbesättning . Kan sannolikt inte bli bättre än såhär .
    Högsta möjliga betyg! Läs mer
    2019-09-26 Joakim H svarar Magnus J
    Tack för ditt betyg om oss på A-J Express-Service AB. Vår policy är att vart arbete skall efterlämna sig en nöjd kund och tipsa om oss på flyttfirman. Vi konkurrerar aldrig med priset utan med kvalitén och vår personal är handplockade och erkänt duktiga bland våra kunder samtliga i vår personal pratar dessutom Svenska vilket är mycket uppskattat av våra kunder då många använder utländsk personal och som kan vara svåra att kommunicera med .. Tipsa era vänner och bekanta om oss och be dom uppge ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så lämnar vi 500:- i rabatt på deras flytt (Går ej att få i samband med andra rabatter) . Än en gång tack för ert betyg.
    MVH /Joakim Håkansson

Katarina L skrev om A-J Express Service
    Flytt av bohag. Fungerade väldigt smidigt med första kontakten via mail från deras hemsida bokades en förfrågan. Brev och bekräftelse via mail och som bara behövde läsas igenom och bekräftas av mig sedan var det bara att köra. Killarna som sedan flyttade allt var suveräna rekommenderas vidare. Trevliga, kunniga och snabba. Läs mer
    2019-09-27 Joakim H svarar Katarina L
    Tack för era ord om oss på A-J Express-Service AB. Vi är glada över att så många uppskattar vår service och kunskap. Vi önskar er och alla era vänner och bekanta välkommen att flytta med oss. Och om era vänner och bekanta väljer att andvända oss hänvisa till ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så lämnar vi er 500:- i rabatt. Än en gång ett tack till er.

MVH /Vi på A-J Express-Service AB

Anna Lise-lott A skrev om A-J Express Service
    Allt gick jättebra förutom lite strul med leveransen av flyttkartongerna. Läs mer
    2019-09-26 Joakim H svarar Anna Lise-lott A
    Tack för ditt betyg om oss på A-J Express-Service AB som blev bra trots det lilla misstaget med lånet av flyttlådorna . Vår policy är att vart arbete skall efterlämna sig en nöjd kund och tipsa om oss på flyttfirman. Vi konkurrerar aldrig med priset utan med kvalitén och vår personal är handplockade och erkänt duktiga bland våra kunder samtliga i vår personal pratar dessutom Svenska vilket är mycket uppskattat av våra kunder då många använder utländsk personal och som kan vara svåra att kommunicera med .. Tipsa era vänner och bekanta om oss och be dom uppge ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så lämnar vi 500:- i rabatt på deras flytt (Går ej att få i samband med andra rabatter) . Än en gång tack för ert betyg.
    MVH /Joakim Håkansson

Ann-Lis L skrev om A-J Express Service
    Packning av porslin och andra grejer och flytt av kartonger och möbler.
    Blev bra bemött.
    Hade inga förväntningar har aldrig använt flyttföretag tidigare men det fungerade bra.
    Var nöjd Läs mer
    2019-09-26 Joakim H svarar Ann-Lis L

Carolina P skrev om A-J Express Service
    Jag köpte tjänsterna bohagsflytt samt flyttstädning och jag var mycket nöjd med bägge. Speciellt bohagsflytten var över alla förväntningar. Mycket trevlig personal, de gjorde ett mycket bra jobb och var punktliga och effektiva! Läs mer
    2019-09-26 Joakim H svarar Carolina P

Giggi Ö skrev om A-J Express Service
    Smidig flytt. Allt fungerade utmärkt. Utomordentligt trevlig personal. Läs mer
    2019-09-26 Joakim H svarar Giggi Ö

Lars B skrev om A-J Express Service
    Jag anlitade AJ för att flytta för tredje gången. Allt har fungerat
    enligt mina förväntningar alla flyttningar. Bröderna från Riala
    är outstanding.
    Även om min bokning blev flyttad från fredag till söndag
    är jag helt nöjd som kund. Läs mer
    2019-09-26 Joakim H svarar Lars B

Johanna S skrev om A-J Express Service
    Mycket professionella och effektiva. Läs mer
    2019-09-26 Joakim H svarar Johanna S
    Tack för ditt betyg om oss på A-J Express-Service AB. Vår policy är att vart arbete skall efterlämna sig en nöjd kund och tipsa om oss på flyttfirman. Vi konkurrerar aldrig med priset utan med kvalitén och vår personal är handplockade och erkänt duktiga bland våra kunder samtliga i vår personal pratar Svenska vilket är mycket uppskattat av våra kunder.. Tipsa era vänner och bekanta om oss och be dom uppge ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så lämnar vi 500:- i rabatt på deras flytt (Går ej att få i samband med andra rabatter) . Än en gång tack för ert betyg.
  • 2019-09-18

Karl H skrev om A-J Express Service
    Jag tycker att det fungerade bra med Aj-Express. Vd var engagerad och trevlig personal. Flytten fungerade smidigt och fint. Vi är nöjda. Läs mer
    2019-09-18 Joakim H svarar Karl H
    Tack för ditt betyg om oss på A-J Express-Service AB. Vår policy är att vart arbete skall efterlämna sig en nöjd kund och tipsa om oss på flyttfirman. Vi konkurrerar aldrig med priset utan med kvalitén och vår personal är handplockade och erkänt duktiga bland våra kunder.. Tipsa era vänner och bekanta om oss och be dom uppge ert ordernummer som ni finner i högra hörnet så lämnar vi 500:- i rabatt på deras flytt. Än en gång tack för ert betyg.
  • 2019-09-16

Christin S skrev om A-J Express Service
    Snabba svar mina frågor och synnerligen bra service med flytten från Stockholm till Malmö! Läs mer
    2019-09-18 Joakim H svarar Christin S
  • 2019-09-05

Anders E skrev om A-J Express Service
    Jag fick utmärkt och trevlig service, med väldigt snabb återkoppling på alla frågor. Läs mer
    2019-09-11 Joakim H svarar Anders E
  • 2019-08-31

Lillemor A skrev om A-J Express Service
    Bostadsflytt.
    Utmärkt genomfört och trevligt bemötande på alla sätt från första kontakt på mail till avslutad flytt.
    Jag rekommenderar absolut A-J express service Läs mer
    2019-09-11 Joakim H svarar Lillemor A