AB Maid 2 Clean

AB Maid 2 Clean

Välkommen till AB Maid 2 Clean!

Vi levererar kompletta städtjänster för dig som företagare såväl som privatperson. Det finns många fördelar med att anlita städhjälp och det skiljer sig egentligen inte så mycket åt när det kommer till privatperson eller företag. För att trivas hemma vill du ha det städat och fint, likaså gäller för din arbetsplats. Slipp städa och få tid över till annat!

Våra tjänster: Hemstädning, storstädning, fönsterputs, trappstädning, byggstädning, flyttstädning, golvvård, kontorsstädning och industristädning.

Vi har alltid miljö i åtanke och arbetar alltid med miljögodkända kemikalier och preparat. Du är välkommen att fråga om du vill veta mer om hur vi arbetar för miljön.

Läs vad 106 kunder tycker om AB Maid 2 Clean 2

2021-07-23
    Trevliga att ha att göra med och bra städat!
    2021-07-19
    Duktiga, effectiva städare fixade storstädningen på 3 timmar.
    /Sanna Wilkinson
    2021-07-13
    Maid 2 clean är ett väldigt proffsigt företag.

Personalen var väldigt noggranna, bra bemötande vid ankomst och vid avfärd.

Har använt mig av många städfirmor och blivit väldigt besviken. Maid 2 clean håller en helt annan nivå !

Rekommenderar starkt !!
    Tack så oerhört mycket för din fantastiska recension Rami! Alltid trevligt att åka på arbeten utanför vårt normala område och för en härlig kund som dig :) AB Maid 2 Clean
    2021-07-09
    Försenad 1h, blev försenad 1h till jobbet. Kalk kvar på duschväggarna annars OK

Flyttstäd
    Hej Oliver! Tråkigt att det blev försenad, viktigt för oss att alltid vara i tid. Tyvärr var det ett jobb som tog längre tid än förväntat innan dess, och givetvis vill vi aldrig lämna något ofärdigt precis som för alla kunder. Viktigt att du får information om en försening i god tid och att inte du som kund blir drabbad. Tack för ditt omdöme! AB Maid 2 Clean
    2021-07-07
    Blev supernöjd med flyttstädningen och personerna som städade var supergulliga mot mig när jag kom och kollade när de var färdiga. Har redan rekommenderat er till flera personer!
    Gud vad glada vi blir av att se detta. Tack så jättemycket Emelie! :) AB Maid 2 Clean
    2021-07-07
    Fick ett väldigt bra bemötande vid beställning och telefonsamtal även mötet vid bostaden Blev dock missnöjd med att de inte kom på avtalad tid Blev uppringd dagen innan för att ändra tiden till en timma tidigare som jag godkände
    Själva arbetet är jag nöjd med och det luktade väldigt gott i bostaden
    Hejsan Karin! Fick ett underbart bemötande ifrån dig också. Vad gäller försening så kan vi bara beklaga, vi försökte ringa dig innan vi var framme gällande att det kunde bli någon minut försenat då det var mycket trafik, men fick inget svar. Härligt att höra att du var nöjd med städningen och bemötandet, det är de vi jobbar för! AB Maid 2 Clean
    2021-06-27
    Super nöjd! Bra kommunikation och bra utfört arbete.
    Tack så hjärtligt Amanda. Tack för att du valde oss som leverantör :) AB Maid 2 Clean
    2021-06-26
    Fick det bemötande jag väntade mig, ett bra bemötande.
    Skönt att höra Anders! Och vi fick ett strålande bemötande ifrån dig också. AB Maid 2 Clean
  • KEVIN E
    2021-06-16
    Evigt tacksam för eran hjälp. Trevlig personal som gör jobbet perfekt. Varje månad 1gång och det funkar pärla. Vi ses snart igen
    Så glada vi blev. Tack så hemskt mycket Kevin. AB Maid 2 Clean
  • Fatima A
    2021-06-16
    Rekommenderas hjälpte mig med storstädning gjort utomordentligt bra jobb med god resultat.
    Har hemstäd varannan vecka, vår städerska är fantastiskt trevlig och lyhörd och så gullig mot våra barn om vi är hemma.
    Vid ett tillfälle fick vi vikarie, det blev minst lika bra och jättebra bemötande av kundtjänst.
    Toppen och vi är otroligt nöjda!
    Tack Fatima. Du förgyllde var dag verkligen AB Maid 2 Clean
    2021-06-16
    Vi uppskattar mycket vänliga och glada personalen.
    Tack så hemskt mycket. Vi försöker alltid göra vårt bästa. AB Maid 2 Clean
    2021-06-16
    Jag vill tacka den bästa städfirma 👌🏼 Trevlig personal, väldigt profesionella och punktliga. Min nästa flytt, så klart, blir Made2clean 👍
    Tack så hemskt mycket. Detta gör oss verkligen glada och stolta. AB Maid 2 Clean
    2021-06-15
    Vi hade höga förväntningar eftersom företaget verkade ha mycket erfarenhet av hygienstädning. Men tyvärr fick vi personal som aldrig hade städat på kliniker och därför blev vi inte nöjda med städningen då det missades mycket. Saknade arbetsbeskrivningar och klara direktiv från början.
    Hej. Förlåt fördröjningen med svaret. Tyvärr, var maj månad en mycket svår period för oss. Vi har varit skonade men i maj drabbades båda av våra instruktörer av Corona samtidigt. Detta hände knappt en vecka efter att vi har börjat städa hos Er. De var borta i 4 veckor. Vi förstod då att vår organisation är sårbar och att vi behöver anställa en ledare till. Detta har vi gjort nu. Vi kan verkligen Hygienstäd och har ganska många kunder inom det området. Tyvärr lyckades vi inte visa det hos Er och det är vi verkligen ledsna för. Vi hade garanterat löst kvaliteten om vi fick det för Er. Tyvärr tog ni beslut att avbryta vårt uppdrag efter 1.månad. Det har hänt oss tidigare att någon kund var ej nöjd med Hygienstäd, ingen i början av uppdraget men vi bytte ut personal eller följde upp rutinerna varje dag tills de satt sig. Tyvärr blev det som det blev Vi kommer verkligen att göra allting för att få Ert förtroende igen. Vi beklagar verkligen det som hände och önskar Er bara det bästa i framtiden. Ett stort tack för att vi hade fått chansen. AB Maid 2 Clean
    2021-06-12
    Behövde en flyttstädning och var ute med ganska kort varsel.
    Bästa städfirman Maid 2 Clean löste mitt problem bokningen var snabb och enkel att göra över telefon. Proffsigt mottagande.

Personalen som utförde städningen träffade jag och resultatet blev beundransvärt mer än väl godkänt.
    Fick gott intryck av dem när dom var färdiga snabbt och effektivt .

Väl genomfört och är mycket nöjd.
    Rekommenderas.
    Tack Henrik för dina fina recensionen. Det värmer verkligen och vi blir så stolta och glada för den. AB Maid 2 Clean
  • 2021-06-11
    Fungerade bra. Nöjd efter att vissa problem lösts.
    Stort tack för din recension Peter! AB Maid 2 Clean
    2021-06-09
    Beställde flyttstäd till vårt hus. Trevlig och serviceminded kontakt på admin. Flyttstäd katastrof. Smuts kvar på golv, köksbänken och skåpluckor fortfarande smutsiga. Alla dörrlister var ej tagna. Fläckar på alla vitvaror var kvar. Väldigt besviken med städningen då bemötandet från admin var otroligt bra förväntade jag mig även ett nogrannt utfört arbete av personalen. De fick komma en andra gång och rättade då till det mesta.
    Tack för din recension Jessie. Det är viktigt och glädjande för oss att du upplevde bemötandet på ett bra sätt. Mindre glädjande att du inte upplevde flyttstädningen som bra utförd. Givetvis vill vi att alla arbeten vi utför ska vara perfekt och om det blir fel så är det viktigt att vi åtgärdar det snabbt. Vi kom dit inom två timmar efter att du ringde och fixade åtgärderna, ringde upp den nya ägaren och fick information om att allt var till belåtenhet. AB Maid 2 Clean
    2021-06-03
    Although some small problems appeared in the middle, they were solved perfectly in the end.
    Thank you so much for your wonderful review Wang :) AB Maid 2 Clean
    2021-05-22
    Bra utförande, trevlig personal
    Tack så jättemycket för ditt omdöme Victor, det gör oss oerhört glada! :) AB Maid 2 Clean
    2021-05-18
    Anlitade Maid2Clean för flyttstäd. Mycket väl utfört arbete samt trevligt bemötande från början till slut. Kan varmt rekommendera Maid2Clean!
    Tack så oerhört mycket för ditt fina omdöme Edmir :) AB Maid 2 Clean
    2021-05-13
    Väldigt enkelt kommunikation och trevlig personal. Jag har fått flyttstädningen som se utmärkt.
    Jag kan rekommendera gärna!
    Tack så mycket för din fina recension Mile, uppskattas enormt! AB Maid 2 Clean
    2021-05-13
    Jag köpte flyttstäd av mitt hus som jag sålt. Blev rent och fint överallt till överkomligt pris. Jag blev bra bemött av ansvarig vid beställningen. De två städarna som kom kunde inte så mycket svenska, så lite svårt kommunicera med dem, men städningen gick ju bra ändå.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd med köpet av flyttstädning.
    Tack för din recension Susanne, det gör oss oerhört glada att städningen blev utförd på ett bra sätt och att du blev bra bemött. Alla har inte perfekt svenska, men det blir bättre för varje jobb dom utför :) AB Maid 2 Clean
  • Johanna F
    Vi är så nöjda med vårt flyttstäd. Skulle varmt rekommendera made2clean 👍😁
    Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme Johanna :) AB Maid 2 Clean
    2021-05-09
    Fungerar perfekt proffsig och tillmötesgående personal!
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme Thomas! AB Maid 2 Clean
    2021-05-06
    vi köpte flyttstädning av 2 rums lägenhet och den nya ägaren har inte sagt något så antar att det var till belåtenhet(dock missat en stor fläck på altandörren vid fönsterputsningen))
    Den stora och tråkiga missen var tiden vi bestämt att träffas. Personalen kom ca 30 min senare och det upplevde jag nonchalant. Jag fick ringa och påskynda då fick jag svar att de inte hittade parkering, själv hade jag parkerat utanför och där fanns gott om lediga parkeringar....20 min efter samtalet att de var där men inte hittade parkering kom de gående.
    Hej Rebecca. Tack för ditt omdöme. Är man försenad så är det lika bra att säga som det är direkt när man vet om det. Vi vill aldrig lämna ett jobb ofärdigt och det finns tillfällen där det kan ta längre tid än planerat, däremot så är det viktigt att alltid meddela nästa kund om så är fallet i god tid. Givetvis vill vi alltid vara i tid och det är viktigt för oss att du får rätt information, därför kommer vi ta detta med berörda. Härligt att nya ägaren var belåten. AB Maid 2 Clean
    2021-05-05
    Fönsterputsning och hemstädning
    Fantastisk service, resultat och bemötande
    Proffsigt hela vägen
    Tack så mycket för din fina recension Anders! AB Maid 2 Clean
    2021-04-30
    Helt fantastiskt duktiga arbetare och mycket vänliga. Trop språket ville mannen ändå ha en dialog med mig
    Tack så mycket för din fina recension Eeva! AB Maid 2 Clean
  • Lars G
    2021-04-29
    Flyttstädningen utfördes på ett utmärkt sätt. Kontakten med företaget har fungerat väl. Lite problem att förstå de personer som utförde städningen.
    Skönt att flyttstädningen blev bra! Det gör oss glada. Tack för din recension AB Maid 2 Clean
    Flyttstäd
    Min tanke innan är ju att allt ska vara kliniskt städat när man bokar flyttstäd. Jag upplever att städning inte gjordes ordentlig från början. Jag som kund fick kontrollera vissa basis saker så som synliga ytor bla hyllor, spis och fläcka kvar på golvet.

Kan förbättras med en tydlig rutin om hur dem städar så alla ytor är städade när kunden kommer och kollar. Att det är garanti är bra men jobbigt då det är slarvig gjort från början. Mer jobb för både mig som kund och företaget.
    Hej Sandra! Målet är att kunderna så sällan som möjligt ska behöva utnyttja garantin och tyvärr blev det så i detta fallet. Rutiner och checklista finns och vi avsätter alltid tid för personalen för att kunna besiktiga sin städning, men uppenbarligen har något missats. Tack för ditt omdöme! AB Maid 2 Clean
    2021-04-23
    Efter att ha provat flertalet olika städbolag, så hittade vi äntligen rätt. Bra och noggrann städning, bra priser och trevlig personal.
    Tack så jättemycket Anki! Det betyder supermycket för oss :) AB Maid 2 Clean
    2021-04-23
    Vi har anlitat Maid 2 Clean för veckovis städning av kontorslokal och har nu haft dem i några månader och vi är mycket nöjda.
    Tack det glädjer oss oerhört. Vi är superglada över att ha er som kunder och kommer alltid att göra vårt yttersta för att ge er högkvalitativ städning. AB Maid 2 Clean
    2021-04-23
    SUPER - otroligt bra service och super fint städat! Vi återkommer!

Har rekommenderat er vidare!
    Stort tack Jennifer! Det uppskattar vi enormt mycket :) AB Maid 2 Clean
    2021-04-02
    Hej. Jättenöjd. Väldigt duktig personal som verkligen kunde städa. De stannade tills allt var städat i mitt stora hus och visade verkligen att de var bra på sitt yrke. Rekommenderar detta företag varmt.!
    Härligt att höra Linda, tack så jättemycket :) AB Maid 2 Clean
    2021-03-30
    Jag köpte städhjälp av kök, badrum och tvättrum i samband med flytt. Det var ingen stor lägenhet men för mig var det oerhört skönt att slippa städa dessa rum som annars tar mycket tid att fixa.
    Blev trevligt bemött och de höll mina förväntningar av resultatet!
    Rekommenderas!
    Tack så jättemycket Pernilla! Det glädjer oss oerhört :) AB Maid 2 Clean
    2021-03-30
    Beställde flyttstädning.
    Fungerade helt perfekt. Super proffsiga.
    Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme! :) AB Maid 2 Clean
  • MOHAMAD K
    2021-03-28
    Maid 2 Clean skiljer sig i mängden av olika städföretag genom att de är världens trevligaste och för deras professionalism. De höll vad de har lovat. De skötte även kontakten med vår hyresvärd. Ingen anmärkning efter besiktningen. TACK för allt Rekommenderas.
    Tack så jättemycket Mohammad. Det värmer! :) AB Maid 2 Clean
  • SARAH K
    2021-03-28
    Jag älskar att jag kan spendera mer tid med min man, mina barn och min familj och mindre tid på att städa byta sängkläder vika och stryka.Mitt hem är skinande RENT varje vecka Tack till Bästa Städföre ni gör mitt hus rent och snyggt. Är mycket nöjd med Maid 2 Clean Städtjänster Rekommenderas starkt.
    Tack så jättemycket Sarah. Det är alltid ett nöje att ha med er att göra också :) AB Maid 2 Clean
    2021-03-24
    Jag var jättenöjd med städningen det var noggrannt utfört.
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme Kerstin! AB Maid 2 Clean
    2021-03-13
    Vi köpte flyttstädning och förutom strul med lämning av nyckel är vi mycket nöjda. Vi fick snabbt offert och blev mycket väl bemötta av företaget.
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme Helen :) AB Maid 2 Clean
    2021-03-08
    Det var enkelt att beställa och städningen utfördes som utlovat.
    Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme :) AB Maid 2 Clean
  • Halow B
    2021-03-05
    Det var flyttstäd.De som komm att städa ,var jätte trevliga,och gjorde sitt bästa. Jag är jätte nöjd
    Tack så jättemycket bästa Halow! AB Maid 2 Clean
    2021-03-05
    Förväntningarna var att jag inte behövde lyfta ett finger på flyttatödningen, vilket jag inte behövde göra. Det var ett toppenjobb
    Vad skönt att höra, ditt omdöme var pricken över i:et vad gäller det vi strävar efter. Tack så mycket :) AB Maid 2 Clean
    2021-03-05
    Flyttstäd. Mycket imöteskommande. De var precisa, trevliga och gjorde et nogrant jobb. De putsade och sopade även uterummet utan extra kostnad.
    Vad kul att höra! Tack så jättemycket för ditt fina omdöme Ida :) AB Maid 2 Clean
    2021-03-05
    Putsning kan bli bättre samt städning av dörr lister och fönsterbrädan, annars var det bra .
    Tack så mycket för ditt omdöme :) AB Maid 2 Clean
    2021-03-03
    Flyttstädning.
    Supertrevlig personal med personligt engagemang. Håller vad de lovar och gör det de ska.
    Skulle definitivt anlita dem igen.
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme Evangeline! Ni var supertrevliga och vi skulle inte tveka på att hjälpa er igen :) AB Maid 2 Clean
    2021-03-02
    Beställde flyttstäd på en tvåa om 43 kvm. Började med att städpersonalen kom på fel dag och misstrodde mig när jag berättade vilken dag jag hade bokat. Efter att städningen var klar dagen jag bokat var det under all kritik, smutsigt på golv, i vask, damm på väggar osv. Fick det åtgärdat och var då nöjd men självklart vill man kunna lita på att jobbet blir bra gjort direkt. Det var ny personal och det var anledningen till varför det inte blivit ordentligt städat. konstigt att man inte som arbetsledare ser över arbetet innan man lämnar till kund.
    Tack för ditt omdöme! Kollade samtalsloggarna till växeln från det första samtalet fram till städningen men kunde ej finna att du ringt in för att boka om städningen så därför meddelades personalen att det var under måndagen som städningen skulle göras. Så ingenting handlar om att personalen skulle misstro dig på något sätt, och om så vore fallet så är det absolut något vi diskuterar med berörd personal. Så fort vi fick samtalet ifrån dig angående att du meddelat tidigare att städningen skulle bokas om så valde jag självklart att lita på dig som kund och det meddelade jag dig i telefon att det absolut inte var några problem att boka om. Självklart ska jobbet vara utförd precis enligt dom kraven vi och du ställer, särskilt när det handlar om en mindre yta. Så det var självklart inte en önskvärt utförd städning men hoppas du blev nöjd över att vi löste det med den nya hyresgästen. All vår personal är utbildade kring att kunna utföra flyttstädningar med efterkontroll och uppenbarligen är det något som missades där vilket självklart inte var okej. Med 30-50 kunder i veckan är det är det svårt att ha arbetsledare på varje plats och just därför utbildar vi personalen kring allt med kemikalier, redskap, bemötande och kontroll av checklista vid utförd städning för att säkerställa att jobben blir utförda enligt krav från kund. I detta fallet så har något missats och då tar vi gladeligen emot din kritik för att gå vidare och minimera detta. Önskar dig en fortsatt fin vecka! AB Maid 2 Clean
    2021-02-26
    Köpte flyttstäd, jätte trevlig service och jobbet blev godkänt av hyresvärden direkt!
    Rekommenderas! 👍😊
    Tack så väldigt mycket för rekommendationen Veronica! Skönt att allt utfördes enligt önskemål och det var trevligt att ha med er att göra :) AB Maid 2 Clean
    2021-02-18
    Flyttstäd och de funkade perfekt vi och hyresvärden var jättenöjda.
    Tack så mycket för din rekommendation Linus! Skönt att ni blev nöjda och att städningen utfördes enligt önskemål :) AB Maid 2 Clean
    2021-02-16
    Veckostädning på prov. 2 timmar
    2021-02-13
    Flyttstäd. Tyvärr fick Made2clean göra om då det inte gick igenom vid besiktningen. Personalen vid bokningen i tfn var mycket trevlig och löste det på bästa sätt.

Städtjejen var inte den gladaste människan!

Anlitar en annan firma nästa gång.
    Skönt att höra att jag löste problemet enligt dina önskemål och jag uppskattade verkligen hur du framförde kritiken i telefon! Det underlättade för mig och gjorde att vi kunde åtgärda besiktningen utan större problem. Det ska vara en självklarhet att komma till kunderna med ett leende och släppa "stoltheten" över att ha utförd ett arbete sämre än kraven som vi och du som kund ställer. Det tar vi med oss. Alla människor kan göra fel någon gång med då är det såklart viktigt för oss att alla inom företaget tacklar detta med ett leende på läpparna. Tråkigt att höra men skönt att det löste sig :) AB Maid 2 Clean
    2021-02-06
    Flyttstädning av villa. Lätt att komma i kontakt med. Bra återkoppling. Trevlig personal. Bra utfört arbete.
    Tack så jättemycket Göran! Det var med ett stort nöje vi fick göra jobbet hos er och skönt att ni blev nöjda. AB Maid 2 Clean