AB Maid 2 Clean

Läs vad 15 kunder tycker om AB Maid 2 Clean

• 2020-09-26

Anett K skrev om AB Maid 2 Clean
    Duktiga o effektiva
    Svarar snabbt på sms o fixar larm o nycklar bra. Läs mer
    2020-09-27 AB Maid 2 Clean svarar Anett K
    Tack så mycket för din fina rekommendation Anett! / Isak
  • 2020-09-23

Carl B skrev om AB Maid 2 Clean
    Kanon...
    Snabba och effektiva.
    Ingen lång start sträcka.
    Blir klara i bra tid.

Man kan få tag på chefs personalen. Läs mer
    2020-09-24 AB Maid 2 Clean svarar Carl B
    Tack så mycket för din fina rekommendation Carl! / Isak
  • 2020-09-23

Anders N skrev om AB Maid 2 Clean
    Pålitligt och professionellt städbolag Läs mer
    2020-09-23 AB Maid 2 Clean svarar Anders N

2020-09-17 AB Maid 2 Clean svarar Jens K
    Tack så mycket för din fina rekommendation Jens! / Isak
  • 2020-09-15

Ida Antoinetta Margaretha S skrev om AB Maid 2 Clean
    Ett seriöst företag med anställda som verkligen ser ut att trivas på sitt jobb. Har hem städ åt min mamma som har gjort sitt med städning. Dem är mycket noggranna med städningen, rengör i detalj ÖVERALLT, stryker hennes kläder, hänger upp gardiner med mera. Hon är så glad när dem kommer varannan vecka. Bra priser tycker jag med tanke på deras professionella och trevliga personal. Det är värt vartenda krona. Läs mer
    2020-09-17 AB Maid 2 Clean svarar Ida Antoinetta Margaretha S
    Hejsan Ida! Tack så hjärtligt för dina varma ord och din rekommendation :) / Isak
  • 2020-09-14

Hans H skrev om AB Maid 2 Clean
    Hemstädning och fönsterputs.
    Mycket bra bemött
    Levde helt upp till mina förväntningar
    Mycket bra jobbat och bemötande Läs mer
    2020-09-14 AB Maid 2 Clean svarar Hans H
    Vi tackar stort för rekommendationen och det glädjer oss oerhört att du är tillfreds med vårat arbete, detta vi jobbar för! / Isak
  • 2020-09-08

Torben E skrev om AB Maid 2 Clean
    Bra kundbemötande, besvarar alla frågor. Effektiva och noggranna. Bara positiva omdömen. Läs mer
    2020-09-09 AB Maid 2 Clean svarar Torben E
    Tack så jättemycket för din rekommendation Torben! / Isak
  • 2020-09-03

Isak N skrev om AB Maid 2 Clean
    Här blir det RENT när er personal jobbat.
    Tack för ett proffsigt utförande :) Läs mer
    2020-09-04 AB Maid 2 Clean svarar Isak N
    Hej Isak! Tack så hemskt mycket för rekommendationen :) / Isak
  • 2020-09-03

Medina S skrev om AB Maid 2 Clean
    Fick hjälp med flyttstäd på väldigt kort varsel. Otroligt trevliga städerskor, professionell personal vid bokning, lägenheten blev fläckfri! Skulle definitivt rekommendera Maid2Clean vidare och kommer absolut använda mig av dem igen! Läs mer
    2020-09-04 AB Maid 2 Clean svarar Medina S

2020-09-01 AB Maid 2 Clean svarar Per S
    Tack för din rekommendation Per! / Isak
  • 2020-08-28

Jenny M skrev om AB Maid 2 Clean
    Städ och strykning. Jag blev fantastiskt bemött av företaget och dess anställda. Jag är mer än nöjd med företaget och hur de utförde beställda tjänster. Var alltid lika trevligt att komma hem till en städat och rent boende. Jag skulle inte tveka att rekommendera företaget till andra och har för avsikt att nyttja företaget igen i framtiden, när ekonomin är stabil igen. Läs mer
    2020-09-01 AB Maid 2 Clean svarar Jenny M
    Tack så mycket för rekommendationen Jenny! / Isak

Magnus H skrev om AB Maid 2 Clean
    Städning av kontor. Sköts proffisionellt och vi är nöjda med servicen. Läs mer
    2020-09-01 AB Maid 2 Clean svarar Magnus H
    Tack så hjärtligt för rekommendationen Magnus! / Isak

Gerd L skrev om AB Maid 2 Clean
    Köpte flyttstädningstjänst.
    Trevlig administrativ personal som var hjälpsamma och lätt att få kontakt med.
    Dock var städningen under all kritik, missat uppenbara fel såsom att städa ur damm i torktumlaren och doseringsfack i tvättmaskinen. Samt glömt att städa hela balkongen trots att det var avtalat. Blev omständning men borde inte kunnat bli fel från början. Läs mer
    2020-08-27 AB Maid 2 Clean svarar Gerd L
    Hej Gerd! Tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att du fick ett trevligt bemötande och du är alltid välkommen att höra av dig. Naturligtvis ska professionell städhjälp vara perfektion från början, tråkigt att det inte blev enligt förväntan. Naturligtvis så kan det inte alltid bli rätt även om det är det vi strävar efter och då korrigerar vi alltid det med hjälp av garantin du erbjuds som kund. Med hjälp av ditt omdöme och våra uppföljningsplaner så kommer vi att gå igenom vad vi gjort för fel och förbättra oss för framtida arbeten med strävan efter en så jämn nivå som möjligt.

Vänliga hälsningar, Isak

Lennart N skrev om AB Maid 2 Clean
    Jag har köpt visningsstädning och fortsättning och bägge uppgifterna har utförts bra Läs mer
    2020-08-27 AB Maid 2 Clean svarar Lennart N
    Hej Lennart! Stort tack för din rekommendation/omdöme.

Vänliga hälsningar / Isak
  • 2020-08-26

Nadja R skrev om AB Maid 2 Clean
    Vi köpte flyttstäd när vi hade sålt vår bostadsrätt. När jag beställde flyttstädningen blev jag väldigt väl bemött av den jag pratade med. Min sambo öppnade för de tre personer som städade lägenheten och upplevde samma sak, men också en viss osäkerhet hos dem. Vi förväntade oss en fräsch doft och rena ytor, golv och den fasta inredningen. I stora drag så var det rent, och framförallt hade de lyckats med ugn och badrum. Men vi upplevde en sämre, unknare, doft i lägenheten efter städningen än innan och det som verkligen drog ner det hela var att golvet var fortfarande smutsigt. Läs mer
    2020-08-27 AB Maid 2 Clean svarar Nadja R
    Hej Nadja! Tack för ditt omdöme. Skönt att ugnen och badrummet var som det skulle, då det är oftast där man inte alltid hinner med sitt vardagsstäd som privatperson. Naturligtvis oerhört tråkigt att det fanns brister och eventuell osäkerhet. Vi arbetar med tydliga arbetsinstruktioner till personalen och kan därför gå igenom vad som kan ha blivit fel. Vi på administrationen är glada över att du upplevde ett trevligt bemötande. Återigen tack och ditt omdöme hjälper oss framåt. / Isak

Slottsmöllan 8 C, 302 31 Halmstad