AB Maid 2 Clean

AB Maid 2 Clean

Välkommen till AB Maid 2 Clean!

Vi levererar kompletta städtjänster för dig som företagare såväl som privatperson. Det finns många fördelar med att anlita städhjälp och det skiljer sig egentligen inte så mycket åt när det kommer till privatperson eller företag. För att trivas hemma vill du ha det städat och fint, likaså gäller för din arbetsplats. Slipp städa och få tid över till annat!

Våra tjänster: Hemstädning, storstädning, fönsterputs, trappstädning, byggstädning, flyttstädning, golvvård, kontorsstädning och industristädning.

Vi har alltid miljö i åtanke och arbetar alltid med miljögodkända kemikalier och preparat. Du är välkommen att fråga om du vill veta mer om hur vi arbetar för miljön.

Läs vad 176 kunder tycker om AB Maid 2 Clean 2

2022-08-10 Spontant omdöme
    Professionella rakt igenom, man får valuta för pengarna.
    2022-08-09 Spontant omdöme
    Ställer alltid upp, även med kort varsel!👌🏻
    Professionella, alltså tillmötesgående, noggranna, effektiva & trevliga! Vi kommer att behöva dem igen.😊😎
    Rekommenderas varmt.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Städningen - Kalasbra, har verkligen inget att anmärka på.
    Lite stökig kommunikation inför. Men det löste sig smidigt.
    2022-08-05 Verifierad kund
    Jobbet utfördes till full belåtenhet
    2022-08-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av personalen. Lätt att komma i kontakt med dom. Tydlig information. Mycket bra och noggrann flyttstädning av villa. Rekommenderar gärna AB Maid 2 Clean.
    Mvh Janet/ Bitte
    2022-07-24 Verifierad kund
    Vi hade ett akut läge och Maid2Clean ordnade lokalvårdare till vår förskola med kort varsel. Jättetacksam!🙏🏼
    2022-07-23 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Fick flyttstäd bokat inom 3 dagar, supersnabba. Mycket bra städat erbjöd sig även frosta av frysen. Putsade även mellan fönstren. Väldigt prisvärd flyttstädning.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Är jättenöjd med allt! Från första kontakten till avslut. Otroligt trevliga och hjälpsamma varje gång vi hade kontakt och flyttstädningen var toppen!! :)
    2022-07-21 Verifierad kund
    Snabb hjälp & bra återkoppling när vi behövde hjälp med flyttstädning.
    Ett fantastiskt utfört jobb till ett väldigt bra pris!
    Rekommenderas starkt!
    Super professionella!
    Bra bemötande och trevliga
    2022-07-18 Verifierad kund
    Köpte flytttjänst. Otroligt hjälpsam personal som ordnade akut flytt. Evigt tacksam!
    2022-07-14 Spontant omdöme
    Jag har haft AB Maid 2 Clean på hemstäd i ett år nu. Glada, trevliga och så duktiga. Rekomenderas starkt.
    2022-07-13 Spontant omdöme
    Kundservice 5
    Arbetsglädje 5
    Inga anmärkningar 5
    Pålitlighet 5
    Här handlar det om väldigt professionella människor.
    2022-07-11 Verifierad kund
    Jag anlitade företaget för tak tvätt och takmålning och fasad tvätt och fasad målning på mitt hus..
    Pålitliga medarbetare dem håller vad dem lovar.
    Professionellt resultat!
    Kan rekommendera / Jätte nöjd kund ,
    2022-07-03 Verifierad kund
    Behövde flyttstäd av lägenhet, fungerade väl.
    Köparen nöjd med städningen
    Serviceminded
    2022-06-24 Verifierad kund
    The cleaning went well. I was satisfied by h the results.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.beställde storstäd med mattetvätt. Mattorna blev inte helt rena,dörrlisterna till balkongen blev glömda. Kändes som om städaren fick för lite tid,man kanske behöver vara två? Jag tycker inte om att det fortfarande städas när jag kommer hem efter nio timmar.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Proffesionell personal som gör sitt jobb snabbt och effektivt.
    Vi är mycket nöjda!
    2022-06-18 Verifierad kund
    Fantastisk service och städning - så nöjda!
    2022-06-13 Verifierad kund
    Bra i kontakt, och god service. Inga problem att åtgärda de lilla som missades heller! :)
    2022-06-12 Verifierad kund
    Arbetet utfördes helt utmärkt och vi upplevde en positiv hantering och positivt mottagande vid kontakt.

Vi köpte flyttstäd
    2022-06-10 Verifierad kund
    Vänligt och proffsigt bemött med bra och snabbt resultat.
    Kommer att återkomma när jag behöver städning nästa gång.
    Flyttstädning på en helgdag kunde inte blivit bättre.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Första gången jag anlitat en städfirma. Fick ett gott bemötande. Men personalen mötte inte upp på bestämd tid utan jag fick lämna upplåst. Fick ingen återkoppling när städningen var klar, så kunde inte möta upp och kolla städningen samt låsa. Fick ringa själv till kontoret för att få reda på att personalen lämnat… Besiktningen gick igenom, så är överlag nöjd med upplevelsen.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Riktigt bra bemötande och tillgänglighet. Flexibelt och god kvalitet. Tar sitt ansvar. Rekommenderar varmt!
    2022-05-23 Verifierad kund
    Professionella och utförliga i sitt arbete.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabbt utförd städning efter beställning.
    Bra leverans, rent och fint, tack!
    2022-05-18 Verifierad kund
    ¤ Bra
    ¤ Bra
    ¤ Tvättning och rengöring av marksten samt lite berg i dager.
    2022-05-16 Spontant omdöme
    Väldigt professionella i sitt bemötande och har alltid kunden i fokus. Ser till att anpassa städningen efter dina önskemål och behov, skräddarsytt!

Rekommenderar!!
    2022-05-13 Verifierad kund
    Beställde flyttstäd och fick snabbt svar, lätt att boka
    Trevligt bemötande och jättebra städning!
    2022-05-11 Verifierad kund
    Ett bra bemötande med suveränt mottagande. Extremt god service för flyttstädning. Hela tiden underrättad när det inte blev som vi hade tänkt. Ett jättebra ordnande från firman när det körde ihop sej. Firman löste problemet även när jag ställde till det😉 Sträck på er bästa servicen hittils.Bra jobbat.Fortsätt så. Toppen och stort tack.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och proffsigt jobb, alla förväntningar uppfylldes!
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra utfört arbete till ett superpris, upplevdes dock som lite tidsoptimiska då ingen av de avtalade tiderna hölls men de spelade ingen roll för oss
    2022-05-05 Verifierad kund
    Städningen fungerar bra, vi är nöjda med insatsen
    2022-04-28 Verifierad kund
    Sista veckan i april ringde jag Maid 2 Clean om behov av flyttstädning, alltså mycket kort varsel. Hade tänkt städa själv, men orken tröt.

Städfirman var egentligen fullbokad, men de tog sena lördagskvällen och fixade även min lägenhet.

De gjorde ett jättefint jobb. Jag är mycket tacksam för deras vänliga bemötande och attityd: "Vi fixar det".

Göran Lund
    Halmstad
    2022-04-27 Verifierad kund
    Bra bemött av alla jag haft kontakt med.

Förväntningar: Smidig flyttstädning.

Tjänst: Flyttstädning.

Kritik: Besiktningen gick inte igenom och det var faktiskt ganska slarvigt städat. Inga problem med städgarantin och det löstes snabbt och smidigt så det uppskattar jag. Efter första städningen hade nyckeln inte lagts i brevlådan och det var heller inte låst när jag kom dit. Efter städgarantistädningen glömde de åter igen att lämna nyckeln i brevlådan. Efter kontakt löste de överlämning av nyckel smidigt till fastighetsägaren, vilket uppskattas. Så jag är nöjd med att bokningen och städgarantin gick smidigt men hade gärna sluppit att fixa med städgarantin och med nycklarna.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Jag är nöjd för det allra mesta. Lite tråkigt att det kommer ny personal lite för ofta. Jag förstår att det är personalomsättning.
    2022-04-19 Spontant omdöme
    Tack så jättemycket för proffs arbete!!!
    Vi är nöjda och återkommer igen.
  • 2022-04-14 Spontant omdöme
    Jag anlitade maid2clean förra helgen, jag har sedan några år haft en annan lokal aktör men kommer endast anlita er på Maid2clean i framtiden. Tack för den där lilla extra servicen. Mvh Christoffer
    2022-04-06 Verifierad kund
    Lätt att komma i kontakt med.
    Rättade till köparnas klagomål snabbt.
    Serviceminded personal och gott bemötande!
    2022-03-27 Verifierad kund
    Ordentligt och snyggt städat, bra kommunikation.
    2022-03-18 Verifierad kund
    Ett väldigt prisvärt alternativ med gott resultat!
    2022-03-10 Verifierad kund
    Bra kommunikation och lättsamt.
    2022-02-14 Verifierad kund
    Jättebra flyttstädning. Vid besiktning av lägenheten fick vi beröm för den noggranna städningen.
    Tack så jättemycket för omdömet Alice, det gör oss superglada! :) AB Maid 2 Clean
    2022-01-22 Verifierad kund
    It was good experience with maid 2 clean ab
    Thank you so much for your review Sumedh! :) AB Maid 2 Clean
    2022-01-17 Verifierad kund
    Enda om man får kalla de negativa är att det sällan är samma personer som kommer. Även vist språk problem med vissa. Men städningen är toppen
    Stort tack för din recension Louise! :) AB Maid 2 Clean
    2022-01-04 Verifierad kund
    Jag har blivit bemött väl varje gång jag ringt. Fick alltid svar och alltid trevligt bemötande vid samtal.
    Härligt att höra Daniel, det är de minsta man kan begära. Tack för din recension :) AB Maid 2 Clean
    2021-12-04 Verifierad kund
    Tack så mycket för ditt omdöme Josefin :) AB Maid 2 Clean
  • Johannes E
    skrev om AB Maid 2 Clean
    2021-11-26 Spontant omdöme
    Exceptionellt nöjd! Fungerat mycket väl i allt ifrån anlitande till utförande av tjänst. Mycket bra kundbemötande, väl utförda tjänster, levererar det lilla extra. Kan varmt rekommenderas!
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation Johannes :) AB Maid 2 Clean
    2021-11-19 Verifierad kund
    Jag beställde flyttstäd hade lite otur med beställd mötestid annars funkade det helt okej va nöjd med städningen
    Tack så hjärtligt för din rekommendation! :) AB Maid 2 Clean
    2021-11-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Levde upp till förväntningen på en flyttstäd.
    Stort tack för din recension Magnus :) AB Maid 2 Clean