Alla kategorier Varuhus Värmland Karlstad Åhléns

Åhléns

Järnvägsgatan 3, 652 25 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Åhléns för inspiration, tips och idéer inom heminredning, mode och skönhet. Hitta även information om det senaste inom musik, spel, böcker, film och leksaker.

Läs vad 2 kunder tycker om Åhléns

• Josefine S
    Josefine S skrev om Åhléns
    Som en av Karlstads enda affär med cd-skivor är det bara att tacka och ta emot allt vad som erbjudes! Här finns lite av allt. Deras kosmetikavdelning kan man verkligen inte klaga på. Och är man ute efter en väska, kan jag garantera att man kommer hitta något här som faller de flesta i smaken! Sprang en gång hela stan runt för att hitta en lampskärm. ända tills någon tipsade mig om Åhléns, och givetvis hade det! I samma köp blev det en badrummsmatta en skiva och en handcreme, så de har verkligen allt under ett och samma tak!!
  • Therese R
    Therese R skrev om Åhléns
    Åhlens i Karlstad är ett trevligt varuhus med ett stort sortiment. Kan dock inte jämföras med storasystern Åhlens City i storstäderna, men för en mellanbutik absolut acceptabelt. Det finns ett bra utbud med musik och film. Du hittar även mycket kläder som har utökas de senaste åren med lite mer märkeskläder. Viss personal kan vara lite snorkig i bland och inte bry sig alls om de gör ett gott intryck. Men överlag är de flesta trevliga och hjälpsamma.

Järnvägsgatan 3, 652 25 Karlstad