Åhléns City

Åhléns City

Ring 031-333 40 00 www.ahlens.se
4.0

Välkommen till Åhléns för inspiration, tips och idéer inom heminredning, mode och skönhet. Hitta även information om det senaste inom musik, spel, böcker, film och leksaker.

14 omdömen om Åhléns City

Johannes S
Skrev om Åhléns City

har i princip aldrig handlat på Åhléns tidigare men köpte precis ett par skor på Åhléns och överraskades av deras trevliga service. Inom ett par minuter var en vänlig försäljare framme och var väldig behjälplig, trots att det var mycket att göra. En rakt igenom trevlig upplevelse vilket gör att jag gärna går dit igen.

Sara W
Skrev om Åhléns City

Åhléns City är en bra butik som har mycket att erbjuda. Jag skulle vilja ge ett extra plus i kanten till cosmetic avdelningen som har ett bra utbud och trevlig personal.

Arvin
Skrev om Åhléns City

Bra, fast jag tillbringar mest tid i underhållningsavdelningen, och priserna är på tok för höga. Det bästa är att de är en av få skivhandlar som fortfarande har många singlar till salu!

Daniel B
Skrev om Åhléns City

Grymt, här finns allt! Café, kläder, böcker, smycken, hudvård..... Gigantiskt urval och alla möjliga märken vilket jag ofta saknar i andra Åhléns, främst i mindre städer. Priserna varierar med märkerna så det finns stor valfrihet.

Kristofer F
Skrev om Åhléns City

bra klädutbud för killar. snygga skjortor från marc o polo. har alltid det senaste från acne och filippa k.

linn e
Skrev om Åhléns City

här finns allt du behöver

Anna T
Skrev om Åhléns City

blä. stort och ljudligt. mitt i allt en restaurang. att folk orkar gå runt här!

Camilla L
Skrev om Åhléns City

Här finns allt! Perfekt med det centrala läget

Rawa N
Skrev om Åhléns City

Perfekt läge med väldigt stort utbud. Här kan du hitta allt.

Jens A
Skrev om Åhléns City

Åhlens city är ett av sveriges bästa allroundvaruhus: hä kan man nästan få tag i allt, vad man än är efter såsom kläder, böcker med mera. De har även en trevlig rrestaurang där man kan äta lunch. Varughuset känns fräscht, modernt och har en god framåtanda. Personalen är alltid hjälpsam.

Sara W
Skrev om Åhléns City

Åhléns City är samma sak som Ikea men med hårprodukter, smink, kläder och allt annat som har men det området att göra. där kan man hitta allt och det är bra, så att man slipper springa runt hela stan för att få tag på just den prdukten du ska ha! Mycket personal om man skulle vilja ha hjälp med något. Mycke cred till åhléns City för ett bra koncept, med många butiker med billiga produkter och märkesprodukter.

Stina H
Skrev om Åhléns City

En jättestor affär där dom har allt. Och då menar jag allt! Fyra våningar med kläder, smink, inredning, väskor, smycken, böcker CDskivor, hemtextil osv. Ja det är inte mkt som inte finns här. Dyrare märken, såväl som lite billigare, modernt och klassiskt. Bra läge mitt inne i nordstan i Göteborg.

Christine K
Skrev om Åhléns City

Stora fräscha ytor. Här kan du hitta det mesta som du söker och hittar du det inte själv kan du ta hjälp av personal som för det mesta har ett jättetrevligt bemötande! Kläder, väskor, smink, parfymer m.m. Perfekt när man kan hitta allt i samma butik ;D

Therese R
Skrev om Åhléns City

Åhléns i Nordstan har ett helt fantastiskt utbud av allt du kan tänka dig. Framförallt den stora sminkavdelningen på bottenplan lockar mig. De har alla märken i varsin disk och trevlig och hjälpsam personal som står till ditt förfogande. Även avdelningen med hushållsgeråd är kul att gå och kika på. Billiga eller dyra märkesprodukter, bestämmer du själv. De har det mesta! Jag kan även strosa omkring i filmavdelningen och försöka göra fynd. Ordinarepriser på film är vansinniga dock på Åhléns, men håller man ögonen öppna kan man hitta någon godbit för en billig penning.