Alla kategorier Varuhus Stockholms län Stockholm Norrmalm Åhlens Nyckel- & klackservice

Åhlens Nyckel- & klackservice

Klarabergsgatan 50, 111 21 Stockholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Åhlens Nyckel- & klackservice

• Adelie Ö
    Adelie Ö skrev om Åhlens Nyckel- & klackservice
    Första och sista gången jag lämnar in skor för omklackning hos den här mannen. Ägaren glömde först bort att klacka om mina skor och när jag kom för att hämta dem första gången satt han och pratade i telefon med någon kompis. Han bad om ursäkt för att han glömt och sa att han skulle ge mig rabatt. Sånt som händer ibland så ingen big deal! När jag däremot kommer nästa gång ser jag att mina dyra chanel skor är under ett par svarta ganska smutsiga skor. Dem ljusa tygdetaljerna var alldeles svarta av smuts. När jag konfronterar mannen så säger han att det minsann inte stod några skor på mina???? Han säger att jag har fel och gnuggar de smutsiga svarta skorna på sin t-shirt för att visa att de inte färgar av sig. En stor smutsfläck blir till på skjortan. Istället för att be om ursäkt eftersom det var så tydligt att han gjort bort sig så anklagar han mig för att inte vara tillräckligt trevlig och kallar mig "tjejen". Han tänker inte längre ge mig någon rabatt utan han ska minsann se till att jag betalar fullt pris! Jag blev så illa till mods efter att ha mött denna man (som är ägaren) att jag kände mig tvungen att varna andra för honom och hans oprofessionalism. Detta är min första referens någonsin, synd att den skulle bli så trist. Med vänlig hälsning, Adelie Läs mer