Åhléns

Åhléns

Ring 08-743 74 00 www.ahlens.se
2.4

Välkommen till Åhléns för inspiration, tips och idéer inom heminredning, mode och skönhet. Hitta även information om det senaste inom musik, spel, böcker, film och leksaker.

5 omdömen om Åhléns

MARIA L
Skrev om Åhléns

Återbetalar inte returer. Kundtjänsten bryr sig inte. Köper du ngt online på åhlens räkna med huvudbry i en månads tid och att ta bild på alla underlag för en retur via ngt fraktsätt. Mitt omdöme är baserat på 3 köp via åhlens onlineköp inom de senaste 3 månaderna. VARNING!!!

Mofanza

Elin J
Skrev om Åhléns

Ett stor burik med flera våning! Här kan du hitta flera av de populäraste märkerna på både kläder, skor, hudvård, smink, associarer och mycket mer! Personalen är mycket trevlig och hjälpsam.

Johanna B
Skrev om Åhléns

Stort varuhus med allt man behöver. Deras klädavdelning är stor och har många märken, kan bli en aning för mycket ibland, med musik och massa andra intryck. Men på det hela bra!

Emma K
Skrev om Åhléns

behövde akut en varm tröja i vårsol och ISKYLA. Smiter in på ren impuls och blir mycket väl omhändertagen av deras personal. Inget märkvärdigt egentligent, men får lite tips om storlekar och modeller för att hon helt enketl varit uppmärksam på vad jag är ute efter, och tar sig tiden att hjälpa mig på eget initiativ tills jag är nöjd. Behagligt, enkelt och jag hittade ett perfekt plagg på nolltid.