Åhléns

Ringvägen 100A, 118 60 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Åhléns för inspiration, tips och idéer inom heminredning, mode och skönhet. Hitta även information om det senaste inom musik, spel, böcker, film och leksaker.

Läs vad 4 kunder tycker om Åhléns

• Mofanza
    Mofanza skrev om Åhléns
  • Elin J
    Elin J skrev om Åhléns
    Ett stor burik med flera våning! Här kan du hitta flera av de populäraste märkerna på både kläder, skor, hudvård, smink, associarer och mycket mer! Personalen är mycket trevlig och hjälpsam.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Åhléns
    Stort varuhus med allt man behöver. Deras klädavdelning är stor och har många märken, kan bli en aning för mycket ibland, med musik och massa andra intryck. Men på det hela bra!
  • Emma K
    Emma K skrev om Åhléns
    behövde akut en varm tröja i vårsol och ISKYLA. Smiter in på ren impuls och blir mycket väl omhändertagen av deras personal. Inget märkvärdigt egentligent, men får lite tips om storlekar och modeller för att hon helt enketl varit uppmärksam på vad jag är ute efter, och tar sig tiden att hjälpa mig på eget initiativ tills jag är nöjd. Behagligt, enkelt och jag hittade ett perfekt plagg på nolltid.

Ringvägen 100A, 118 60 Stockholm