Läs vad 86 kunder tycker om Allmänna Begravningsbyrån 2

• 2021-01-08
    Bra bemötande. Allt utföll till belåtenhet.
  • 2020-12-17
    Begravning av min make.
    Väldigt fint bemött av Sandra Nygård
    Att det skulle vara en ljus och fin stund med familjen
    och det hade Sandra ordnat väldigt fint.
  • 2020-12-12
    Begravning. Bemötandet var mycket bra. Mina förväntningar uppfylldes.
  • 2020-12-12
    Grundpaket och försäkringsletarhjälp.

Blev vänligt bemött av personal.

Allt varit bra
  • 2020-12-03
    Företaget står för den tjänste dem lovar utmärkt
  • 2020-11-30
    Komplett begravningshjälp exkl bouppteckning
    Personligt och trevligt bemötande, Sandra är fantastisk.
    Förväntade mig stöd och råd, vilket jag fick till 100%
    Kan varmt rekommendera dem.
  • 2020-11-29
    Grundpaket plus några extratjänster.
    Mycket bra bemötande.
    En värdig och fin begravningsakt.
    Var mycket nöjd med hela arrangemanget.
  • 2020-11-19
    Begravningstjänst. Mycket trevlig och kunnig personal.
  • 2020-11-14
    Mycket bra bemötande från eran representant som har tagit hand om det som vi behövde ha hjälp med.....
  • 2020-10-30
    Begravning, dödsannons, borgerlig officiant, blommor, minnesalbum med bilder.
    Lugnt och värdigt bemötande, stor tillgänglighet.
    Jag förväntade mig information om begravning och alternativ till de olika tjänsterna.
    Jag möttes med förståelse för min sorg och reaktion, på ett vänligt och professionellt sätt.
  • 2020-10-30
    - Begravning av min mamma.

- Bemötandet kan inte vara bättre, blev väldigt väl bemött och omhändertagen av Sandra Nygårds.

- Allt fungerade så bra. Fint bemötande i kyrkan. Fina blomsterarrangemang, en eloge till floristen. Kommer att anlita Allmänna Begravningsbyrån igen om behov uppstår.
    Tack för er proffsighet.
  • 2020-10-28
    Vi har köpt två tjänster
    ( begravningar) inom loppet av en dryg månad och det har fungerat alldeles utmärkt.
    Tack Maria !
  • 2020-10-26
    Begravning, blev bra bemött, visste inte vad jag kunde förvänta mig.
  • 2020-10-19
    Upplevelsen som vi fick på Allmänna Begravningsbyrån av i första hand av Maria Bäckström var toppen!!
    Vi fick den hjälp som vi behövde för att på ett värdigt och fint sätt begrava vår make/pappa, bonuspappa. Vi fick möjligheten att göra mycket på egen hand vad beträffar smyckning av kista och andra blomarrangemang, program till begravningsakten i Längbro kyrka som blev ljus och fin. Vi hade två dragspelare som framförde två musikstycken allt efter den avlidnes önskan.
    Vi, barnen och jag är så tacksamma för den hjälp vi behövde. Jag gör allt för att rekommendera Allmänna Begravningsbyrån! 👍🍂🌺
  • 2020-10-15
    Hjälp med begravning.
    Trevlig, bra och ordentlig personal.
    Ville få hjälp och jag fick hjälp med allt.
    Från början till slut skötte de sitt uppdrag prickfritt.

Mvh Håkan P
  • 2020-10-14
    Bra hjälp och allt gick smidigt. Andra gången vi använt företaget och är mkt nöjda !
  • 2020-09-25
    Mycket bra bemötande och service. Begravning med därtill hörande kista, urna, blomsterdekorationer, solosång och minnesstund. Personalen hade full koll och det kändes tryggt. Hon tog också hand om mitt barnbarn, som var på begravning för första gången, och förberedde henna inför cermonin på ett mycket fint sätt. Annons o program mkt vackert. Över förväntan. Trevlig personal.
  • 2020-07-24
    Mycket bra bemötande. Lugna och pedagogiska.
    Fredrik A
  • 2020-07-10
    Kan bara ge högsta betyg. Allt var så bra planerat och utfört. Bemötandet och kontakten superbra.
  • 2020-06-25
    Fint bemötande, så otroligt fina människor som jobbar där. Begravningen var mycket fin och fina blommor. Dom är så tillmötesgående på allmänna begravningsbyrån .
  • 2020-06-15
    Begravning. Jag tycker allt var bra , inga särskilda förväntningar har inget att jämföra med.

Jag upplevde besöket som sakligt och lugnt man fick tid på sig . Stort tack till Maria Bäckström.
  • 2020-06-05
    Mycket bra bemötande av Sandra. Hon verkligen lyssnade på våra önskemål och gjorde vår sorgliga dag väldigt vacker
  • 2020-04-16
    Trevligt bemötande av all personal som jag möte. Vackra blommor till pappas begravning. Jag/vi är jätte nöjda.
  • 2020-04-07
    Allmänna Begravningsbyrån var lyhörda för mina önskemål och begravningen blev precis som jag hade tänkt. Vi hade god kontakt från första mötet fram till dess att begravningen var över. Jag kan och kommer varmt att rekommendera Allmänna Begravningsbyrån i framtiden.
  • 2020-03-14
    Hej ett mycket proffsigt bemötande i en svårt situation .Eftersom det var kremation o minneslund ,så blev en enkel men fin begravning, fint minneskort o bra representant på plats i kyrkan,Maria på byrån var oxå trevlig o ordnade till det bästa , kan varmt rekommendera er //Marita Edstam
  • 2020-03-12
    De va utmärkt bemötande från att vi klev in på byrån till allt bemötande hela vägen till och efter begravningen av min får. Sandra Nygård var fantastisk
    Begravningstjänst ×2
    Fint bemötande!
    A.B. bemötte mina förväntningar på bästa sätt. Sandra Nygårds.
    Vi är nöjda med tjänsten min fam och jag.
    Enkel borgerlig ceremoni.

Allt fungerade som uppgjort.
  • 2020-01-28
    Fick ett vänligt och informativt möte angående vår begravning. De hade alltid tid med mina frågor.
    Trodde kanske att någon representant skulle vara med på minnesstunden.
  • 2020-01-20
    Klockan 08:50 den 23 december 2019 fick jag veta, av en sjuksköterska, att min mamma avlidit.

Jag ringde och beställde hämtning av mammas kropp och ni besvarade, mycket vänligt, att ni gör det.

Samma kväll åkte jag in till Vårdhemmet och då var ni redan där. Jag fick vara med och se när ni hämtade henne.

Efter julhelgen kom jag och min hustru till ert kontor och planerade begravning och jordfästning. Alla var vänliga och tillmötesgående.

Allt har fungerat mycket bra.

Jag har stort förtroende för er.

Med vänlig hälsning Jens Mattsson
  • 2020-01-20
    Bra bemötande. Kunnig personal.
  • 2020-01-17
    Begravning för min pappa. Bra bemötande. Däremot kunde kopplingen Allmänna-Götmars vara mer tydliggjort från början. Spelade ingen roll för upplevelsen av Allmänna, men tydlig transparens skadar aldrig.
  • 2019-12-18
    Fick ett jätte bra bemötande
  • 2019-12-17
    I ville bara säga, Tack!

Det var fantastiskt jobb ni har gjort.
  • 2019-12-13
    Superbra allting! Tryggt, lugnt och stabilt!
  • 2019-11-27
    ett mycket bra omhändertagande av Sandra.
  • 2019-11-12
    Vi blev proffigt och ödmjukt bemötte på alla sätt.
    Det var en borglig begravning som var fin på alla sätt och officianten var proffsig, Det blev precis som vi önskade.
    Marie med syskon
  • 2019-11-11
    Begravning- Bra bemötande, saknade dock att representanten inte hänvisade till minnesstunden efter begravningsakten.
    Minnesstund- bra lunchtallrik, tråkig servering av kakan till kaffet.
    Fint arrangerat i kyrkan och väldigt bra att kunna nyttja församlingshemmet till minnesstunden.
    skrev om Allmänna Begravningsbyrån
    Tack för att du tog dig tid att dela med dig av konstruktiva tips på vad som kunde varit bättre Gunilla! Vi tar till oss av dina åsikter och tar med det i vårt arbete för att kunna ge våra kunder bästa möjliga service.
    Allmänna Begravningsbyrån

Allmänna Begravningsbyrån

Visa svar
  • 2019-10-21
    Begravningen med minnesstund

Vi har blivit mycket fint bemötta av personalen.
    Våra förväntningar har införlivats helt.
    Vi är mycket nöjda med deras tjänster.

Däremot tycker jag att denna sida inte är till belåtenhet. Sidan rör sig när jag försöker skriva.
  • 2019-10-09
    Bra bemötande ................................................................................................................................
  • 2019-09-16
    Begravning
    Utmärkt , proffesionellt och trevligt bemötande
    Förväntningar levdes upp till med råge

Enbart positiv upplevelse
  • 2019-09-05
    Allmäna Begravningsbyrån har haft hand om både pappas och mammas begravningar och de har fullgjort sitt åtagande på ett förträffligt sätt. Otroligt kompetent och trevlig personal.
    Denna byrå överträffade mina förväntningar med råge. All heder åt dem.
  • 2019-08-30
    Borglig urnbegravning. Proffsigt och ödmjukt bemötande. Akten var över förväntan. Mycket fina blommor och vackert arrangerat både vid akten och efteråt.
  • 2019-08-29
    Jag tycker att vi fick ett trevligt bemötande. Begravningen blev precis som jag ville. Det har skötts utomordentligt.
  • 2019-08-27
    En enkel avskalad borgerlig begravning. Jag beställde på nätet. Det fungerade utmärkt. Jag blev väl bemött vid telefonsamtal.Officianten kom hem till mig och sammanfattade allt jag berättade på ett värdigt och utmärkt sätt vid begravningen
  • 2019-08-21
    Bra personal som ställer upp och hjälper i en svår stund i livet! Enkelt att göra beställningen på nätet! Fler alternativ till begravning som passar alla önskemål! Slutordet blir positivt!
  • 2019-08-16
    Vänliga och tillmötes gående. Gav bra råd. Lika bra nu som då. För 25 år sedan då mina föräldrar gick bort.
  • 2019-08-08
    Fick hjälp med en enkel och fin begravning till min mor. Underbart bemötande och är jättenöjd med allt!
  • 2019-08-08
    Begravning
    Trevligt och vänligt bemötande
    Företaget levde upp till mina förväntningar, till fullo
    Har använt deras tjänster två ggr och är väldigt nöjd.
  • 2019-08-07
    Hjälp med begravning, blommor och annons
    Vi blev bemötta med lugn och vänlighet.
    Jag hade inga större förväntningar då jag aldrig varit på en begravningsbyrå tidigare, men fick en väldigt positiv upplevelse som gör att jag kommer att anlita dem igen om jag behöver.
    skrev om Allmänna Begravningsbyrån

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte