Alvena Allservice AB

4.2 i betyg av av 5 omdömen

Läs vad 5 kunder tycker om Alvena Allservice AB

• 2020-06-21

OLIVIA J skrev om Alvena Allservice AB
    Vi anlitade Alvena Allservice (Vadim med kollega) att renovera delar av vår sekelskifteslägenhet. Arbetet omfattade spackling och målning av tak i vardagsrum, spackling och tapetsering av väggar i vardagsrum och sovrum, snickerier (fönster, golvsocklar, element mm) i vardagsrum, sovrum och kök samt en del andra ad-hoc förbättringsarbeten. Vi är verkligen jättenöjda och tacksamma för den service och det slutresultat som levererades. Vi kommer definitivt anlita Vadim med kollega för framtida renoveringsprojekt. Vi summerar vårt omdöme i punktform nedan:

-lätt att samarbeta med
    -levererar hög kvalitet, mycket noggrann
    -flexibel och lyhörd, svarar alltid i telefon eller på sms
    -håller snyggt och rent på arbetsplatsen
    -ser till att avsluta uppdraget innan påbörjande av nästa Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • Sophie Alexandra E

2020-05-31

Sophie Alexandra E skrev om Alvena Allservice AB
    VI hade turen att stöta på vadim på Alvena allservice AB, vi fick hjälp med plattsättning på vår innegård. Har aldrig varit med om att offerten stämmer på kronan + att killarna gjorde ett sjukt bra jobb, så proffsiga. Ett stort plus var också den ordningen dom höll runt om. Kan starkt rekommendera detta företag👊 Läs mer
  • Carl Magnus S

2020-05-31

Carl Magnus S skrev om Alvena Allservice AB
    Vi anlitade Alvena Allservice AB för markarbete/stenläggning av våran 45km2 stora innergård, ute på Ekerö. Vi är otroligt nöjda med den hjälp som vi fått från Vadim & co, från första kontakt till färdigt resultat. Vadim är en fullständig klippa, när det kommer till att konkretisera en idé till resultat.
    Dem höll inte bara tidsplan, utan även offerten som vi initialt fick, stämde på kronan efter utfört arbete. Extra plus var att killarna som var och jobbade hos oss, var punktliga, trevliga, tydliga samt noga med att städa efter sig efter utförd arbetsdag. Det sistnämnda är speciellt viktigt när det kommer till att bibehålla grannsämja vid renovering.

Med andra ord, vi kan starkt rekommendera Alvena Allservice AB!

Mvh,
    Magnus Läs mer
    Tollberg Bygg & Inredning
    4.8 / 5 i betyg — 32 omdömen
    Badge2020
    "Vi har använt Tollbergs Byggs tjänster både inomhus och utomhus och är otroligt nöjda. De är väldigt kundfokuserade och är mån om att vi som"
  • 2019-07-02

Birgitta S skrev om Alvena Allservice AB
    Vi har anlitat Alvena Allservice vid tre tillfällen och är jättenöjda! Vadim har hjälpt oss med att renovera ett 50-talskök; byta ut och höja en bänkskiva, montera fläkt, måla mm. Han har också rivit en vägg, kaklat en vägg i köket, tagit ut ett gammalt parkettgolv och lagt 50 kvm nytt parkettgolv och kompletterat med nya golvsocklar, trösklar. Vadim är bra att diskutera upplägget av arbetet med och kommer med kreativa förslag. Han har hållit tiderna och utfört arbetet väl. Jag kan rekommendera honom! Läs mer
  • 2009-05-12

Chazz R skrev om Alvena Allservice AB
    Huset de "byggt" läcker in och saknar luftventilation. Taket måste bytas och väggpanelen är satt upp och ner! Totalt skadevärde över en halv miljon kronor! De vägrar åtgärda eller ersätta. Vd:n Vadim Beliaiev säger att vi får stämma honom. En helt sann historia.
    VARNING! Läs mer
    SmartaVal AB
    4.3 / 5 i betyg — 35 omdömen
    Badge2019
    "SmartaVal helped me for many years with cleaning of my home, small repair work and moving - including flyttstadning. Their service and pric"

Bästa snickarna i Stockholm:

NINA L NINA L tycker:
“Mycket nöjd med både slutresul...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte