Alla kategorier Resebyrå Skåne Vellinge AOB Travel AB

AOB Travel AB

Brädgårdsvägen 28, 236 32 Höllviken — Visa karta

AOB Travel
Vi har drömresorna att längta till!
Vårt mål är att ge er en fantastisk & minnesvärd reseupplevelse!
Vi skräddarsyr prisvärda paketlösningar efter era önskemål.
Vi hjälper er med allt från kryssningar genom världens sju hav till rundresor i USA och mycket mycket mer.
Med en personal som själva upplevt världens alla hörn, är ni i trygga händer vid bokning av er nästa semesterresa!

Vår expertis är er trygghet!

5 skäl att välja AOB Travel:
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 129 kunder tycker om AOB Travel AB

• 2019-01-18

Sten H skrev om AOB Travel AB
    Flyg, hotell och kryssning. Väldigt bra bemött och fina reseförslag. Som helhet, jättebra vi kommer att anlita dom igen. Läs mer
  • 2019-01-17

Ulrika L skrev om AOB Travel AB
    Resa till Australien och Asien. Läs mer
  • 2019-01-17

Ellen T skrev om AOB Travel AB
    Fick väldigt god kontakt med säljaren (Helene) som verkligen ansträngde sig för att för att hitta så bra lösningar som möjligt på våra önskemål. Läs mer
    2019-01-17 Åsa svarar Ellen T
    Hej Ellen och tack för ditt fina omdöme! Det uppskattar vi verkligen. Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen!
    Mvh AOB Travel
  • 2019-01-15

Peter A skrev om AOB Travel AB
    Resa till USA över Jul och Nyår!
    Miami Beach över Julen och New York på Nyår.
    Allt fungerade bra.
    På Hotellet i Miami hade vi lite problem vid utcheckning dom gav oss 2 rum vid incheckning och ville sedan ha betalt för 1 rum vid utcheckning. Parkering skulle ingå enl. voucher detta hade hotellet ingen aning om. Vi bokade en resa för 4 vuxna och i New York fick vi ett vanligt rum med 2 st. sängar och detta blev väl trångt.
    Tur att dom gav oss 2 rum i Miami.
    Så dialogen mellan hotell leverantören och hotellen är tydligen minimal. Läs mer
    2019-01-16 Åsa svarar Peter A
    Hej Peter och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni haft en härliga resa! Varmt välkomna åter. AOB Travel
  • 2019-01-15

Joakim L skrev om AOB Travel AB
    Hjälper alltid till med det som efterfrågas, har anlitat dem i flera år. framförallt Helene har hjälpt oss.
    Kommer att fortsätta anlita dem vid behov. Läs mer
    2019-01-16 Åsa svarar Joakim L
    Hej Joakim och tack för att du tog dig tid att lämna in ett omdöme om oss! Helene som brukar boka dig hälsar så gott. Ha en fin dag och välkommen åter! AOB Travel
  • Nik H

2019-01-15

Nik H skrev om AOB Travel AB
    Allt var underbart och utmärkt !!!!!!!!! Läs mer
    2019-01-16 Åsa svarar Nik H
    Hej Nik och tack för ert fina omdöme! Vad härligt att höra att ni haft en bra reseupplevelse!
    Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen. MVH AOB Travel
  • Susanne L

2019-01-15

Susanne L skrev om AOB Travel AB
    Köpte en kombiresa Miami /Kryssning. Blev fantastiskt bra bemött av er säljare Josefin. Hon hjälpte oss med alla frågor vi hade och satte ihop en bra resa. Läs mer
    2019-01-16 Åsa svarar Susanne L
    Hej Susanne!
    Vad härligt att höra att ni haft en fin resa och att ni är nöjda med bemötandet från oss på AOB Travel.
    Josefin som bokade er hälsar så gott!
    Välkommen åter //AOB Travel
  • 2019-01-14

Jessica P skrev om AOB Travel AB
    köpt en resa till Karibien/usa
    väldigt bra bemött och fick mycket hjälp
    förväntningarna var väldigt bra

vi ska boka igen Läs mer
    2019-01-14 Åsa svarar Jessica P
    Hej Jessica! Tack för ditt fina omdöme, det tackar vi för. Hoppas ni hade en riktigt härlig resa! Varmt välkommen åter //AOB Travel
  • 2019-01-13

Daniel P skrev om AOB Travel AB
    Mycket enkelt och smidigt att boka resa till familjen. Läs mer
    2019-01-14 Åsa svarar Daniel P
    Hej Daniel och tack för ditt fina omdöme! Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen! Mvh AOB Travel
  • Adam K

2019-01-09

Adam K skrev om AOB Travel AB
    Oförglömlig upplevelse??- Panama kryssning!!!!! med Island Pricess Läs mer
    2019-01-09 Åsa svarar Adam K
    Hej Adam! Vad härligt att höra! Ja det är verkligen en fantastisk resa.
    Varmt välkomna åter. Mvh AOB Travel
  • 2019-01-06

Maths J skrev om AOB Travel AB
    Kryssning Asien.Bra bemötande.Fick den hjälp jag behövde.Var mycket vänliga och sakliga.Kunde fråga dom när som helst och dom svarade omedelbart.Rekommenderar dom gärna till bekanta. Läs mer
    2019-01-07 Åsa svarar Maths J
    Hej Maths och tack för ert fina omdöme och tack för att ni rekommenderar oss vidare! Det uppskattas. Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen :) Ha en fin dag! AOB travel
  • 2019-01-05

Anm H skrev om AOB Travel AB
    Köpte en kryssningsresa till Asien med Celebrity cruiseline, en resa som gick över förväntan. Tack vare AOB:S nyhetsbrev fick vi information om detta erbjudande, som var väldigt prisvärt!
    Martina var mycket behjälplig med all information inför vår första kryssning. Vi ser fram emot fler prisvärda erbjudanden från AOB. Läs mer
    2019-01-07 Åsa svarar Anm H
    Hej! Tack för ert fina omdöme.
    Härligt att höra att ni hade en sådan fin resa! Martina som bokade er hälsar så gott. Varmt välkomna åter. AOB travel
    Anm H gillar detta
  • 2019-01-05

Antonio C skrev om AOB Travel AB
    köpte en kryssningsresa i Asia. Fick alltid svar på mina frågor och är mycket nöjd med servisen. Läs mer
    2019-01-07 Åsa svarar Antonio C
    Hej Antonio och tack för ert fina omdöme! Så trevligt att höra att ni är nöjda med servicen ni fick av oss. Hoppas ni hade en fin kryssningsresa och många fina reseminnen med er hem :) Varmt välkomna åter. //AOB Travel
  • 2019-01-04

Lennart J skrev om AOB Travel AB
    Tur o Retur Göteborg Denver under jultid.. Perfekt bemötande och tillgodosett våra krav på ej byte i USA. Fick flera alternativ att välja på. Tog inte det billigaste. Har anlitat resebyrån tidigare och även rekommenderat till flera vänner. Suverän service! Läs mer
    2019-01-04 Åsa svarar Lennart J
    Hej Lennart och tack för ert fina omdöme! Trevligt att höra att ni uppskattar vår service! Hoppas ni hade en trevlig resa.
    Ha en fin dag och välkommen åter! AOB Travel
  • 2019-01-04

Bengt S skrev om AOB Travel AB
    Bokade en 14 dagars kryssning i Karibien, och fick all hjälp vi behövde på ett mycket professionellt sätt. Reseupplevelsen var helt fantastisk och vi är mycket nöjda,
    Vi kommer att fortsätta boka via AOB då vi tycker det är mycket prisvärda resor. Läs mer
    2019-01-04 Åsa svarar Bengt S
    Hej Bengt och God Fortsättning på det nya Året! Tusen tack för ert fina omdöme, det uppskattas.
    Hoppas ni hade en riktigt trevlig och minnesvärd resa. Varmt välkomna åter.
    //AOB Travel
  • Gunni L

2019-01-03

Gunni L skrev om AOB Travel AB
    Köpte flyg Gbg - Miami plus hotell i Miami plus kryssning.

Hotellet passade inte oss - äldre par. Resort hade vi inte behov av alls. Hotellets läge långt ifrån centrum. Hemresan mycket lång väntan i Miami ( ankomst båt 7.00 och flyg avgång 20.45)
    Flyg hem med mellanlandning i Helsingfors gav inte möjlighet att handla med utomeuropeisk rabatt. Läs mer
    2019-01-04 Åsa svarar Gunni L
    Hej Gunni!
    Beklagar att ni inte var nöjda med hotellet och att ni inte kunde handla med utomeuropeisk rabatt på flyget hem. Vi hoppas att ni i alla fall hade en fin och härlig kryssningsupplevelse.
    Ha en fin dag! Mvh AOB Travel

Amal M skrev om AOB Travel AB
    Paketresa/flyg&kryssninhtill USA/karribien
    Snabba svar!! Hjälp med alla frågor och funderingar! Superbra bemötande! Läs mer
    2019-01-03 Åsa svarar Amal M
    Hej Amal och tack för ditt fina omdöme! Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen. Ha en fin dag! AOB Travel

Nathalinn M skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en Karibienkryssning av aob-travel, bemötandet var jätte bra och dom hjälpte oss så vi fick den resa vi ville ha. Men Resan i sig levde tyvärr inte upp till våra förväntningar.. Läs mer
    2019-01-03 Åsa svarar Nathalinn M
    Hej Nathalinn och tack för ert omdöme! Så trevligt att höra att ni är så nöjda med vårt bemötande och hjälp med att boka er kryssningsresa. Varmt välkomna åter! Mvh AOB travel

Cecilia L skrev om AOB Travel AB
    Otroligt bra, snabb och kompetent personal!
    Josefin satte samman ett alldeles utmärkt reseprogram.
    Bra hotell, flyg, transfers, utflykter!!
    Allt flöt perfekt!! Läs mer
    2019-01-03 Åsa svarar Cecilia L
    Hej Cecilia!
    Så trevligt att höra att er resa var så lyckad. Josefin hälsar så gott! Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen :) Mvh AOB Travel
  • 2018-12-21

Kerstin K skrev om AOB Travel AB
    Jag köpte en kryssningsresa och är fullt nöjd Läs mer

Jonas V skrev om AOB Travel AB
    En resa till Sydney med 5 hotellnätter vidare kryssning till Nya Zeeland. Därefter 4 nätter i Hongkong innan hemfärd till Stockholm. Sydney var en trevlig stad, kryssningen intressant men stannade till i två ganska ointressanta hamnar. Avslutar i Hongkong dom är ett stort kontrast till allt annat och bra final på resan. Sarah ordnade biljetter och följde upp resan påminde om visum och annat praktiskt. Läs mer
    2018-12-20 Åsa svarar Jonas V
    Hej Jonas och tack för ditt fina omdöme!
    Så trevligt att höra att ni är så nöjda med er kryssningsresa i Australien/Nya Zeeland tillika nöjd med vår service! Sarah som bokade er hälsar så gott! Varmt välkomna åter och God Jul! AOB Travel

Ann-christine P skrev om AOB Travel AB
    Resa med 3 hotellnätter i Miami och 1v kryssning i Karibien för 4 vuxna personer. I det stora hela helt OK, men inget extra. Fick tyvärr lite känsla av att när resan väl var bokad så var vi inte så intressanta längre. De svarade snabbt på våra frågor och mail men gav inte förväntad service. Jag noterade själv att vi hade fått balkonghytter med "obstructed view" och fick bytt hytter "utan att det kostar er något extra". Jag frågade efter hjälp att välja ett "bra" ställe för att simma med delfiner, bra för både oss och delfinerna. Jag fick till svar att hon inte hade varit på någon sådan aktivitet själv så hon visste inget. Vi ville ha hjälp med att hyra bil men priset hon gav oss var högre än det vi själv hittade och när vi påpekade det fick vi till svar att det var det bästa priset hon kunde erbjuda. Läs mer
    2018-12-20 Åsa svarar Ann-christine P
    Hej Ann-christine och tack för ditt omdöme. Skönt att höra att ni hade en trevlig resa!
    Du som kund är alltid viktigast för oss och det känns därför väldigt tråkigt att du fått känslan av att ni inte fått tillräcklig service, vilket vi annars är väldigt kända för. Vi har kontrollerat mailhistoriken ni haft med vår resekonsulent vilket visar att ni har fått svar på alla era frågor ni haft, hon har även skickat länkar på var man kan simma med delfiner.
    Gällande hyrbilar är det en väldigt komplex produkt att jämföra, det är viktigt att veta att alla våra priser vi ger är kompletta inkl alla försäkringar och med bra och välkända hyrbilsbolag.
    Återigen vi beklagar att du inte är helt nöjd med vårt bemötande, vi hoppas att vi får möjligheten att visa er att vi verkligen bryr oss om våra kunder och ger professionell och personlig service! Ni som kund är alltid viktigast för oss!
    God Jul och Gott Nytt År önskar vi på AOB Travel!
  • Eugen G

2018-12-19

Eugen G skrev om AOB Travel AB
    Karibien crysning från Miami. Vi Valeria& Eugen tackar till Helen från Malmö för att övertalade oss till en fantastisk crysning! Hoppas ni framför henne. Allt gick smidigt och överträffade förväntningarna. Nu ser jag att är andra utvärdering som ni skickar, sorry Vi missade föra bytte bara bagage och Vi är i Thailand. Gud jul och Gott nytt år !!! önskar vi er och särskild till Helen. ValerIa & Eugen Läs mer
    2018-12-19 Åsa svarar Eugen G
    Hej Eugen! Tusen tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Hoppas ni hade en riktigt trevlig och minnesvärd resa. Som alltid, varmt välkomna åter. Helene hälsar så gott. God Jul & Gott Nytt År! AOB Travel

Per J skrev om AOB Travel AB
    Köpte kryssning i Karibien med 3 dagar i Miami. Mycket nöjd med Åsa på AOB, som fixade allt till belåtenhet. Arrangemanget var bra, flighterna OK - istort sett helt nöjd och de förväntningar jag hade infriades. Rekommenderat dem och kommer att göra om det. Läs mer
    2018-12-19 Åsa svarar Per J
    Hej Per! Tusen tack för ert fina omdöme, det uppskattas. Hoppas ni hade en riktigt trevlig och minnesvärd resa. Varmt välkomna åter. God Jul & Gott Nytt År! AOB Travel
  • Andrzej T

2018-12-19

Andrzej T skrev om AOB Travel AB
    Jag har anlitat AOB i många år för att ordna våra resor. Jag litar på företaget - jag får valuta för pengarna, Man blir alltid vel bemöt! Läs mer
    2018-12-19 Åsa svarar Andrzej T
    Hej Andrzej och tack för ditt fina omdöme! Vi är väldigt tacksamma för din lojalitet och Helene som brukar hjälpa dig hälsar så gott!
    God Jul och Gott Nytt Res-år! Mvh AOB travel

Ulf N skrev om AOB Travel AB
    Har blivit mycket bra betmött av AoB genom Åsa när jag köpt en resa och hur hom fixade till mitt besvär med hotellet. Läs mer
    2018-12-19 Åsa svarar Ulf N
    Hej Ulf! Tusen tack för ert fina omdöme, det uppskattas. Hoppas ni hade en riktigt trevlig och minnesvärd resa. Varmt välkomna åter. God Jul önskar vi på AOB Travel!

Yvonne S skrev om AOB Travel AB
    Köpte resepaket, flyg, hotell 1 vecka, kryssning 1 vecka.
    Fantastisk hjälp med allting, ringde ett par gånger, alltid lika hjälpsamma ovh trevliga. Allting med resan var perfekt.
    Rekommenderar verkligen alla att anlita detta företagMed vänlig hälsning Yvonne och Kjell från Malmö Läs mer
    2018-12-19 Åsa svarar Yvonne S
    Hej Yvonne och tack för ditt fina omdöme! Så härligt att höra att ni var så nöjda med er kryssningsresa samt att vår service var till belåtenhet! Varmt välkomna åter och God Jul på er :) Mvh AOB Travel

Ingvar K skrev om AOB Travel AB
    Köp av Karibienkryssning. Jag fick ett mycket bra bemötande och god hjälp. Jag har bara positiva erfarenheter av företagets hjälp. Läs mer
    2018-12-18 Åsa svarar Ingvar K
    Hej Ingvar och tack för ditt fina omdöme! Så härligt att höra att ni var så nöjda med er Karibienkryssning samt att vår service var till belåtenhet! Varmt välkomna åter och God Jul på er :) Mvh AOB Travel

Birgitta S skrev om AOB Travel AB
    kanonfin resa. Logostiken fungerade utmärkt.bra service och utmärkt mat och hytt Läs mer
    2018-12-18 Åsa svarar Birgitta S
    Hej Birgitta och tack för ditt fina omdöme! Så härligt att höra att ni var så nöjda med resan och servicen!
    Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen :) Mvh AOB Travel

Stig J skrev om AOB Travel AB
    Härlig drömresa. Hotellen låg bra, nära till centrum. Fick den hjälp jag behövde vid beställning. Upplevde att företaget levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-12-18 Åsa svarar Stig J
    Hej Stig och tack för ditt fina omdöme! Så härligt att höra att ni var så nöjda med resan och vår service!
    Varmt välkomna åter och God Jul på er :) Mvh AOB Travel

Ann Louise P skrev om AOB Travel AB
    Köpte en kombinationsresa hotell i Miami och kryssning.
    Var ett äkla hattande med utresan vad gäller British Airway, bytte till Finnair inte ett ljud allt funkade klockrent, tyvärr hade vi British Airways på hemresan o blev ett dyngn försenade.

Fick mycket hjälp av Josefin på AOB Travel en stor stor eloge till henne. Läs mer
    2018-12-17 Åsa svarar Ann Louise P
    Hej Ann Louise och tack för ert fina omdöme! Trevligt att höra att ni är nöjda med oss på AOB Travel och speciellt med Josefin.
    Tråkigt att höra att British Airways inte levde upp till förväntningarna och att ni blev försenade.
    God Jul och Gott Nytt År! AOB Travel

Alf L skrev om AOB Travel AB
    Köpt en Karibienresa och en Maltavistelse.
    Alltid trevligt bemött av AOB och då speciellt av Åsa Melander.

Allt har till dags datum varit mycket väl uppskattat. Läs mer
    2018-12-17 Åsa svarar Alf L
    Hej Alf! Tack för ert fina omdöme. Hoppas ni hade en härlig och minnesvärd resa! God Jul och Gott Nytt ResÅr! Mvh Åsa AOB Travel
  • Britt A

2018-12-17

Britt A skrev om AOB Travel AB
    Jag åkte på en kryssning till ABC öarna och det blev en fantastisk upplevelse. Allt fungerade perfekt all information var bra.
    Det enda jag tyckte var dåligt var att ingen transfer ingick till o från hotell, båt o flygplats. Läs mer
    2018-12-17 Åsa svarar Britt A
    Hej Britt! Tack för ert fina omdöme. Så härligt att er resa var så lyckad och att allt fungerade så bra :)
    Transfer kan man absolut köpa till hemifrån, dock är det alltid billigast att ta taxi på plats.
    Ha nu en riktigt skön Jul och Nyår och varmt välkomna åter! AOB Travel

Irene I skrev om AOB Travel AB
    kryssningsresa runt Nya Zeeland

Vi blev proffsigt , kunnigt , hjälpsamt och vänligt bemött.

företaget levde upp till mina förväntningar.
    Vi var 2 dagar i Singapore, 2 dagar i Ackland och 3 dagar i Sidney.
    Hotellen som var bokade av resebyrån var utmärkta och låg centralt och bra. De taxitransfer som var förhandsbokade var också bra. Läs mer
    2018-12-17 Åsa svarar Irene I
    Hej Irene och tack för ert fina omdöme, det uppskattas! Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen.
    God Jul och Gott Nytt År! AOB Travel

Caroline E skrev om AOB Travel AB
    Hade en handläggare som heter Josefin som hjälpte mig och min man att hitta en resa som passade oss.
    Många förslag och väldigt bra bemöttande!
    Samma handläggare hade vi sedan under hela tiden vilken var bra!

Resan var helt fantastisk! Kombinationen med New york, Miami och kryssning i Karibien var över förväntan.
    Liknande resa och bokning med aob travel kommer vi definitivt göra igen!

Tack! Läs mer
    2018-12-17 Åsa svarar Caroline E
    Hej Caroline! Det glädjer oss att ni var så nöjda med resan och vår service. När man bokar resa hos oss har man alltid samma kontaktperson genom hela bokningsprocessen så det känns tryggt och personligt :)
    Josefin hälsar så gott och varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen! God Jul och Gott Nytt År //AOB Travel

Leif G skrev om AOB Travel AB
    Jag köpte en kryssning i Karibien inklusive flyg t.o.r. samt extra hotell nätter i Fort Lauderdale.
    Jag fick ett utmärkt bemötande och hjälp med diverse önskemål bl.a. ändrat flyg m.m.
    Min kontakt person hos AOB var Martina som jag kan ge dom varmaste rekommendationer för ett fantastiskt bemötande och service vilja. Jag kommer absolut att kontakta Martina nästa gång det är dags för en resa. Läs mer
    2018-12-17 Åsa svarar Leif G
    Hej Leif och tack för ditt fina omdöme! Så härligt att höra att ni var så nöjda med vår service, Martina hälsar så gott!
    Varmt välkomna åter och God Jul på er :) Mvh AOB Travel
  • 2018-12-09

Charlott K skrev om AOB Travel AB
    Alltid trevligt, personligt och proffsigt bemötande.
    Alltid bra tips på flygrutter och olika hotell.
    Det bästa är att man själv kan lämna en lite ”flummig” beskrivning på vad man tänkt sig och sen får man massor med bra tips och förslag! Läs mer
    2018-12-10 Åsa svarar Charlott K
    Hej Charlott! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattar vi! Varmt välkommen åter. God Jul och Gott Nytt År på dig! Hls AOB Travel
  • Stig J

2018-12-07

Stig J skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte 1 månad på Gran Canaria. Trevligt bemötande och bra service. Ganska bra info om boendet. Hotellet är väldigt nergånget, stort behov av renovering. Personalen inkl städning är bra. Bahia Feliz ligger lite vid sidan om, märks bl a på matpriserna som är betydligt högre här än ex i San Agustin enl van ressare hit. Bra bussförbindelser. Det lilla centrummet med butiker och restauranger ( även om dom är dyra), är trevligt, rent och snyggt. Betr. AOB Travel så är vi nöjda och återkommer gärna igen med ny förfrågan, till någon annan plats.
    Stig o Birgith Jonsson Läs mer
    2018-12-07 Åsa svarar Stig J
    Hej Stig och tack för ert fina omdöme. Varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • 2018-12-06

Klas H skrev om AOB Travel AB
    Kom över ett presentkort hos AOB men priserna på de flesta reguljärflyg är så mycket högre än andra internetresebyråer att det inte lönade sig nämnvärt. Service helt ok men priset är viktigast så kommer inte köpa av er igen. Läs mer
    2018-12-06 Åsa svarar Klas H
    Hej Klas och tack för ditt omdöme, tråkigt att priset inte motsvarade dina förväntningar.
    Priset i kombination med snabb och professionell service är vi annars väldigt kända och uppskattade för.
    God Jul och Gott Nytt År hälsar AOB Travel
  • 2018-12-06

Reine V skrev om AOB Travel AB
    Flyg och resa till dubai tidigare.
    Ok.
    Reine. Läs mer
    2018-12-06 Åsa svarar Reine V
    Hej Reine och tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! God Jul och Gott Nytt År och välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • 2018-11-17

Anna J skrev om AOB Travel AB
  • 2018-11-16

Thommy W skrev om AOB Travel AB
    Köpte en resa till New York + kryssning i Karibiska havet totalt två veckor för familjen.
    Fick bra hjälp och fint bemötande av Sarah..
    Vi var alla 16 mycket nöjda med resan.
    Har tidigare rest med AOB Travel till Florida och var även då nöjda. Läs mer
    2018-11-19 Åsa svarar Thommy W
    Hej Thommy och tack för ert fina omdöme! Det är alltid lika trevligt att hjälpa er med era fina resor. Varmt välkomna åter! Mvh AOB Travel
  • 2018-11-16

Anne H skrev om AOB Travel AB
    Flyg till Hawaii och Denver Colorado samt Kryssning i Karibien.
    Bra service.
    Enkelt att få kontakt.
    Bokar gärna igen, Läs mer
    2018-11-16 Åsa svarar Anne H
    Hej Anne och tack för ditt fina omdöme, det uppskattas verkligen! Hoppas ni hade en härlig och minnesvärd resa. Varmt välkomna åter! Mvh AOB travel

Fredrik C skrev om AOB Travel AB
    2 resor via AOB - en kryssning till Karibien och en resa till New York och Washington.
    Oerhört trevligt bemötande och snabb återkoppling på frågeställningar.
    Hade fått tips av bekanta att köpa resan via AOB och efter att vi hade gjort det första gången så var valet enkelt nästa gång det var dags att resa.
    Rekommenderar gärna AOB till vänner och bekanta och det är ett av de bästa betyg man kan ge. Läs mer
    2018-11-16 Åsa svarar Fredrik C
    Hej Fredrik! Tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni hade en trevlig resa nu sist till NY & Washington. Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen! Mvh Åsa AOB Travel

Fredrik S skrev om AOB Travel AB
    Köpte resa till Kalifornien. Allt funkade toppen, från vänligt bemötande vid förfrågan/offert, bra diskussioner om reseupplägg till enkla och smidiga betalningslösningar Läs mer
    2018-11-16 Åsa svarar Fredrik S
    Hej Fredrik och tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! Hoppas ni fick en riktigt fin och minnesvärd resa :) Välkomna åter. Mvh Åsa AOB Travel
  • ?

2018-11-15

? skrev om AOB Travel AB
    Mycket bra bemötande på nätet och fick bra guidning hela vägen till resan. Läs mer
    2018-11-15 Åsa svarar ?
    Härligt att höra! Varmt välkomna åter när det är dags att ut och resan igen :) Mvh AOB travel

Kristina A skrev om AOB Travel AB
    Jag köpte en skräddarsyddresa till Afrika, där jag angav önskemål om vad vi ville göra, och AOB gjorde en fantastisk resplan till oss.
    Bra hotell, allt har funkat med chaufförer som hämtat och skjutsat i rätt tid och till rätt ställen. Förväntningarna var höga, men verkligheten överträffade dem med råge.
    Stort tack till AOB Travel, som hjälpt oss till vårt livs bästa resa hittills. Läs mer
    2018-11-15 Åsa svarar Kristina A
    Hej Kristina och tack för ert fina omdöme! Det glädjer oss mycket att ni är så nöjda med resan och att den överträffade era förväntningar- då är vi nöjda :)! Helene som bokade er hälsar så gott. Varmt välkomna åter. AOB Travel
  • Agneta S

2018-11-09

Agneta S skrev om AOB Travel AB
    Vi har haft kontakt med AoB flera gånger och alltid blivit vänligt bemötta trots ibland krångliga önskemål.
    Företrädesvis har det gällt kryssningar med extra dagar iland på olika ställen.
    Skulle jag boka en resa igen ringer jag Aob Läs mer
    2018-11-12 Åsa svarar Agneta S
    Hej Agneta! Så trevligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande och service! Ingen resa eller önskemål är krångligt för oss :) Varmt välkommen åter. Mvh AOB Travel
  • Eva B

2018-11-04

Eva B skrev om AOB Travel AB
    Alltid väl bemött och största effort att tillfredställa mina reseönskemål. Läs mer
    2018-11-05 Åsa svarar Eva B
    Hej Eva! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! Varmt välkommen åter // AOB Travel
  • 2018-11-02

Willy L skrev om AOB Travel AB
    Vi var 4 som köpte ett kryssninspaket. Martina på AOB skötte allt med den äran. Vi var helnöjda med hennes insats. Fullt understöd med allt.
    Själva resan var perfekt. Hotellet jättefint och kryssningsupplevelsen något utöver det förväntade
    Willy Landin och de andra 3 Läs mer
    2018-11-05 Åsa svarar Willy L
    Hej Willy och tack för ditt fina omdöme! Det uppskattas. Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen. Martina hjälper er med nöje! Med vänlig hälsning AOB Travel

Brädgårdsvägen 28, 236 32 Höllviken