Alla kategorier Resebyrå Skåne Vellinge AOB Travel AB

AOB Travel AB

Brädgårdsvägen 28, 236 32 Höllviken — Visa karta

AOB Travel
Vi har drömresorna att längta till!
Vårt mål är att ge er en fantastisk & minnesvärd reseupplevelse!
Vi skräddarsyr prisvärda paketlösningar efter era önskemål.
Vi hjälper er med allt från kryssningar genom världens sju hav till rundresor i USA och mycket mycket mer.
Med en personal som själva upplevt världens alla hörn, är ni i trygga händer vid bokning av er nästa semesterresa!

Vår expertis är er trygghet!

5 skäl att välja AOB Travel:
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 82 kunder tycker om AOB Travel AB

• Agneta S
    Agneta S skrev om AOB Travel AB
    Vi har haft kontakt med AoB flera gånger och alltid blivit vänligt bemötta trots ibland krångliga önskemål.
    Företrädesvis har det gällt kryssningar med extra dagar iland på olika ställen.
    Skulle jag boka en resa igen ringer jag Aob Läs mer
    2018-11-12 Åsa svarar Agneta S
    Hej Agneta! Så trevligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande och service! Ingen resa eller önskemål är krångligt för oss :) Varmt välkommen åter. Mvh AOB Travel
  • Eva B
    Eva B skrev om AOB Travel AB
    Alltid väl bemött och största effort att tillfredställa mina reseönskemål. Läs mer
    2018-11-05 Åsa svarar Eva B
    Hej Eva! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! Varmt välkommen åter // AOB Travel
  • Willy L skrev om AOB Travel AB
    Vi var 4 som köpte ett kryssninspaket. Martina på AOB skötte allt med den äran. Vi var helnöjda med hennes insats. Fullt understöd med allt.
    Själva resan var perfekt. Hotellet jättefint och kryssningsupplevelsen något utöver det förväntade
    Willy Landin och de andra 3 Läs mer
    2018-11-05 Åsa svarar Willy L
    Hej Willy och tack för ditt fina omdöme! Det uppskattas. Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen. Martina hjälper er med nöje! Med vänlig hälsning AOB Travel
  • Mari A
    Mari A skrev om AOB Travel AB
    Bokade flygresa och fick kvitto samt betalade, några dagar senare hade de satt tillbaka pengarna på kontot och inte hört av sig om varför. När vi fick tag på AOB förklarade dom att det inte gick att resa då ett av flygbolagen hade tekniska problem i bokningssystemet, de hade helt enkelt avbokat utan att meddela oss och ville inte heller hitta en annan lösning eller kompensation åt oss. Rekommenderar verkligen inte. Läs mer
    2018-10-31 Åsa svarar Mari A
    Hej Mari,
    detta gäller en onlinebokning.
    När flygbolaget har tekniska problem med uppdatering av platstillgång på vår hemsida står det dessvärre helt utanför vår kontroll. Vi meddelar alltid våra kunder vid återbetalning om flygbolagen inte kan leverera, beklagar verkligen att denna kontakt har uteblivit denna gång. Sebastian på vår onlineavdelning erbjöd er ett alternativ över telefon, men självfallet hjälper vi er med fler alternativ om ni önskar :)
    Mvh AOB Travel
  • Maria L
    Maria L skrev om AOB Travel AB
    Helt grymt bra! Bokade fel och var tvungen att omboka. Kundtjänst på telefon (wow, vart får man det i dag?!) av en supertrevlig tjej som gjorde allt hon kunde för att hitta en resa hem för mig. När jag till sist var tvungen att avboka, fixades det lätt och smidigt utan knorr med ett vänligt "välkommen åter"!! Läs mer
    2018-10-19 Åsa svarar Maria L
    Hej Maria! Så roligt att höra att du är så nöjd med vår online support. Ja det är få resebyråer idag som erbjuder svensk support på onlinebokningar, något som är viktigt för oss att behålla :) Ha en fin dag och varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
    Maria L gillar detta
  • Gunnar V skrev om AOB Travel AB
    Mycket vänlig och kompetent kontaktperson (Josefin) . Utmärkt information och stöd - gav under hela kontakten beträffande krysssning, anslutningsresor och övrig service ett lugnt och trevligt bemötande.
    Resan blev i alla avseenden en positiv upplevelse ( Gäller 80+are!) Läs mer
    2018-10-31 Åsa svarar Gunnar V
    Tack Gunnar för ditt fina omdöme, Josefin hälsar så gott! Varmt välkommen åter // AOB Travel
  • Per E skrev om AOB Travel AB

Bra bemötande

Inga förväntningar

Bra service. Läs mer
    2018-10-17 Åsa svarar Torbjörn C
    Hej Torbjörn och tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! Hoppas ni hade en fin resa. Varmt välkomna åter! Mvh AOB Travel
  • Lars I skrev om AOB Travel AB
    Båtresa och flygresa , Mycket bra sätt , företaget skötte kontakterna med mig på ett utmärkt sätt . Helt nöjd , Josefin som jag hade kontakt med ska ha betyget stort A . Lars Isaksson Läs mer
    2018-10-17 Åsa svarar Lars I
    Hej Lars! Vad härligt att höra, hoppas ni hade en fin resa. Josefin hälsar så gott och tackar för betyget :) Välkommen åter! //AOB Travel
  • Bo A
    Bo A skrev om AOB Travel AB
    Vår första kontakt med AOB Travel var 2014 när vi köpte flygresa till USA och eftersom kontakten med resebyrån enbart var positivt så tog vi kontakt igen hösten 2017.Denna gång var det Dubai med flygresa och hotellbokning samt en hotellbokning i Rom.
    Vi har enbart haft kontakt med Josefin och en mer hjälpsam,serviceminded och trevlig agent för man leta efter.
    She’s really a credit to AOB Travel,Höllviken. Läs mer
    2018-10-17 Åsa svarar Bo A
    Hej Bo och tusen tack för ditt fina omdöme! Josefin hälsar så gott och som alltid varmt välkomna åter. Mvh AOB travel
  • Inger R skrev om AOB Travel AB
    Köpte en skräddarsydd resa till Portugal som dessvärre inte blev av p.g.a sjukdom dagen före avresedagen. Läs mer
    2018-10-16 Åsa svarar Inger R
    Hej Inger och tack för ditt fina omdöme. Väldigt tråkigt att resan inte blev av, ni får återkomma när ni tillfrisknat så kikar vi på en ny härlig resa till er :) Mvh AOB Travel
  • Maj K skrev om AOB Travel AB
    Hej. Köpte resa av aob travel. De är lätta att nå på datorn och telefon. Vänliga och hjälpsamma. Läs mer
    2018-10-16 Åsa svarar Maj K
    Hej Maj och tack för ditt fina omdöme, det uppskattar vi! Varmt välkommen åter. Mvh AOB Travel
  • Hulda I skrev om AOB Travel AB
    Köpte en Medelhavskryssning. Fick hjälp att få ihop en resa som passade vår budget. Eftersom detta var vår första kryssning hade vi mycket funderingar och fick alltid bra svar och hjälp vid behov. Resan blev mycket bra och var över våra förväntningar. Läs mer
    2018-10-05 Åsa svarar Hulda I
    Hej Hulda, vad trevligt att höra att er resa blev så lyckad! Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen :) Trevlig helg! Mvh AOB Travel
  • Claes B skrev om AOB Travel AB
    Jag blir alltid utmärkt bemött! Vi fick all tänkbar hjälp med en fantastisk resa till Mauritius. AOB Travel ordnade flyg, hotell och transfer till och från flygplatsen. Allting fungerade smärtfritt! Hotellet var en fullträff och vi trivdes fantastiskt bra. Vi vet att vi alltid får fullservice av AOB så våra förväntningar infriades som alltid. Högsta betyg för upplevelsen med högsta servicenivån! MVH Annika & Claes Bohlin Läs mer
    2018-10-04 Åsa svarar Claes B
    Hej Claes och tack för ditt fina omdöme! Vi är glada över att er resa var så lyckad och att ni hade en fin semester. Som alltid varmt välkommen åter. Hls AOB Travel
  • Marie A skrev om AOB Travel AB
    Snabb och proffsig hjälp! Flexibla och hjälpsamma! Läs mer
    2018-10-02 Åsa svarar Marie A
    Hej Marie och tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! Ha en härlig höst och varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen :) Varma hälsningar AOB Travel
  • Per-olof E skrev om AOB Travel AB
    Jag har köpt Karibienkryssning, Australien och Nya Zeeland-resa och nu senast resa till Singapore och Malaysia genom AOB. Det har varit lika trevligt varje gång att planera och genomföra dessa resor, som Helene och Josefin har lagt upp. Förväntningarna har
    har infriats och bemötandet hos AOB har varit helt suveränt. Jag kommer även i fortsättningen att först kolla hos AOB vad de har att erbjuda. De är bäst!
    Hälsningar
    P-O Läs mer
    2018-10-02 Åsa svarar Per-olof E
    Hej P-O! Tack för de fina orden och ditt fina omdöme. Josefin som bokade dig nu sist, hälsar så gott! Varmt välkommen åter! Hls AOB Travel
  • Gärd A skrev om AOB Travel AB
    Mycket bra kontakt o info när
    jag ville uppdatera vår kryssning Läs mer
    2018-10-02 Åsa svarar Gärd A
    Hej Gärd! Så trevlig att höra att ni är nöjda med vår service! Hoppas ni hade en riktigt härlig resa! Varmt välkomna åter! AOB Travel
  • Pia B skrev om AOB Travel AB
    Vi ville boka en kryssning i Medelhavet. Fick omedelbart svar via mail och fick en offert som passade oss perfekt både i utformning och prismässigt.
    Vad det något vi undrade över fick vi svar direkt.
    Resebyrån hjälpte oss med bokning av utflykter, seatede oss på planet och bokade in oss på sittning under kryssning vilket underlättade för oss.
    Att sedan kryssningen inte blev riktigt som jag tänkt hade absolut inte med resebyrån att göra för den service vi fått vid bokningen och framåt fram till resan översteg vida mina förväntningar.
    Jag rekommenderar AOB-travel till alla mina vänner och bekanta för en mer serviceminded personal får man leta efter. Läs mer
    2018-09-19 Åsa svarar Pia B
    Hej Pia! Så kul att höra att ni är så nöjda med vårt bemötande och service. Det är alltid vårt mål att ge bra och snabb service! Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen. Vi önskar dig en fin dag! AOB Travel
  • Carl Gunnar E
    Carl Gunnar E skrev om AOB Travel AB
    Bra bemötande, men en urusel produkt. Inte alls i den nivå jag har gjort kryssningar förut. Kommer i fortsättningen att ordna mina resor själv.
    Hälsningar
    Carl Gunnar Ekström
    0707-584 504 Läs mer
    2018-09-19 Åsa svarar Carl Gunnar E
    Hej Gunnar och tack för din feedback. Vi glädjer oss att du är nöjd med vår service. Tråkigt att höra att kryssningsprodukten inte motsvarade era förväntningar. Vi har många nöjda resenärer med detta i branschen väl ansedda rederi. Återkom gärna till Josefin, som bokade er, så hjälper hon er gärna att skicka in en reklamation till rederiet. Ha en fin dag! Mvh AOB Travel
  • Lilian V skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en kryssning + hotell/flyg och fick allt stöd vi behövde inför våra önskningar, både över mail och per telefon. Tydliga och klara svar och försäkringar om vi var nöjda. Läs mer
    2018-09-19 Åsa svarar Lilian V
    Hej Lilian och tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd med vår service. Hoppas ni hade en härlig resa! Varmt välkommen åter // AOB Travel
  • Jan A skrev om AOB Travel AB
    Vi bokade en kryssning och visste inget om kryssningar, men Åsa på AoB travel ficade allt. Våra förväntningar blev besvarade med råge. AoB travel är riktigt proffsiga.och allt de.lovar infinner sig.också. Läs mer
    2018-09-19 Åsa svarar Jan A
    Hej Jan och tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! Härligt att höra att ni haft en sån fin och lyckad resa! Varmt välkomna åter. Mvh AOB Travel
  • Jenny M skrev om AOB Travel AB
    Professionell, personlig, kunnig och engagerad hjälp med förslag på och därefter hjälp att boka utflykter i och kring Mexico City. Utflykter som dessutom blev mycket lyckade och prisvärda i jämförelse om vi hade bokat själva på plats! Läs mer
    2018-09-06 Åsa svarar Jenny M
    Hej Jenny! Tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni haft en fin resa och att utflykterna var lyckade. Varmt välkomna åter! AOB Travel
  • Karl-gustav G skrev om AOB Travel AB
    Senast köpte och ändrade jag en flygresa till Irland. Tidigare har jag köpt hotellvistelser och resebiljetter. Allt med SupremeCard poäng. Bemötandet är artigt men förslagen inte särskilt kreativa. Jag har uppfattat itt man inte kan köpa tågbiljetter utomlands med poängen. Läs mer
    2018-09-04 Åsa svarar Karl-gustav G
    Hej Karl-gustav och tack för ditt omdöme. Vi bistår med bokning av hotell och flyg för Supremecards kunder. Tåg utomlands är dessvärre ingen produkt vi har, men man ska aldrig säga aldrig...:) Det kanske kommer i framtiden. Varmt välkommen åter när det blir dags att resa igen. Hoppas vi kan höja ditt omdöme om oss nästa gång! Mvh AOB Travel
  • Ragnar K
    Ragnar K skrev om AOB Travel AB
    Kryssningar. Mycket kunniga och tillmötesgående. En trygg upphandling och rådgivning. Trevligt kontor att komma till. Alltid hjälpsamma och obesvärade. Vi avlägger personligt besök och redogör för våra upplevelser.

Hälsar Kerstin och Ragnar. Läs mer
    2018-09-03 Åsa svarar Ragnar K
    Hej Ragnar och Kerstin och tack för ert fina omdöme! Hoppas ni hade en trevlig resa med många fina minnen med er hem i bagaget. Varmt välkomna åter! Mvh AOB Travel
  • Elna S skrev om AOB Travel AB
    Bra bemött och sytt ihop en bra resa på kort tid. Läs mer
    2018-08-31 Åsa svarar Elna S
    Tack Elna för ditt fina omdöme! Välkommen åter // AOB Travel
  • Jennie H
    Jennie H skrev om AOB Travel AB
    Bokade min andra resa med AOB travel, den här gången till London och gå på musikal. Lika bra bemötande som föregående gång och resan blev en succé. Jag kommer definitivt att kontakta AOB igen för framtida resor :) Läs mer
    2018-08-16 Åsa svarar Jennie H
    Hej Jennie! Vad trevligt att höra att ni haft en trevlig resa även till London! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! Josefin som bokade er hälsar så gott! Mvh AOB Travel
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om AOB Travel AB
    Köpte en kryssning i Medelhavet. Fick toppenhjälp då det var första gången vi skulle göra detta. Snabba svar på frågor om än det ena och det andra och suverän mailkontakt.

Kan varmt rekommendera detta resebolag. Allt fungerade utan problem både med flyg, hotellövernattning och allt med kryssningen . Tack för det. Läs mer
    2018-08-16 Åsa svarar Ulrika H
    Hej Pia! Vad trevligt att höra att ni är nöjda med resan och uppskattar vår service på AOB Travel! Vi jobbar alltid för att ge er kunder en fantastisk och minnesvärd reseupplevelse- från början till slut. Varmt välkommen åter och ha en fortsatt skön sommar önskar vi på AOB Travel
  • Per W skrev om AOB Travel AB
    Bokat en kryssning i sommar. AOB rekommenderade oss vilken de trodde skulle passa.
    Kryssningen var helt perfekt. Läs mer
    2018-08-16 Åsa svarar Per W
    Hej Per! Tack för ditt fina omdöme och härligt att höra att kryssningen var lyckad. Ha en fortsatt glad sommar och varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Ola J skrev om AOB Travel AB
    Jag köpte flyg, hotell, matchbiljetter för PL match i London.
    Bra med alternativ för mig att välja mellan, hotell och flyg.
    Det alt jag sedan valde (hotell) levde upp till den gradering AOB uppgav.
    Matchbiljetten var kanon !!!
    Snabbt hanterat. Läs mer
    2018-08-16 Åsa svarar Ola J
    Hej Ola! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Glad Sommar och varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Johan K skrev om AOB Travel AB
    Hade kontakt med Josefin på AOB Travel, superduktig!

Väljer tyvärr ändå att bara ge en fyra då vi hamnade i problem med Norweigan och vi inte kunde få kontakt med AOB pga helg, står även på hemsidan att akuta ärenden kan nås via mail mellan 9-22 på helger.

MEN som sagt, Josefin får en 5:a för sitt bemötande och service. Läs mer
    2018-08-16 Åsa svarar Johan K
    Hej Johan! Tack för ditt fina omdöme, vi tar det till oss. Ha en fortsatt skön sommar och varmt välkommen åter! Josefin hälsar så gott. Mvh AOB Travel
  • Johan H skrev om AOB Travel AB
    Resa till Kroatien med familjen. VI fick ett bra bemötande och snabb service. Möjligen blev det lite dyrt men det var till stor del vårt eget fel för vi var sent ute. Läs mer
    2018-08-14 Åsa svarar Johan H
    Hej Johan och tack för att du lämnade ett omdöme om oss. Vi hoppas att vi får möjligheten att höja ditt intryck av oss nästa gång du skall ut och resa igen. Ha en fortsatt fin sommar och välkommen åter! AOB Travel
  • Sven J skrev om AOB Travel AB
    Flyg och kryssning i Medelhavet
    Trevligt bemötande med mycket hög servicegrad.
    Mycket goda upplevelser i kontakten med vår resebokare! Läs mer
    2018-08-14 Åsa svarar Sven J
    Hej Sven och tack för ditt fina omdöme! Vi tar det till oss och önskar dig varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen. Ha en fortsatt fin sommar! Mvh AOB Travel
  • Ela G
    Ela G skrev om AOB Travel AB
    Jag köpte en flygbiljett. Jag blev väl bemött! Läs mer
    2018-08-01 Åsa svarar Ela G
    Hej Ela och tack för ditt fina omdöme! Hoppas resan var bra :) Varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Christina P skrev om AOB Travel AB
    Proffsiga, kompetenta, serviceminded, kundorienterade, problemlösare, pålitliga - en fantastisk resebyrå med andra ord! Läs mer
    2018-07-20 Åsa svarar Christina P
    Hej Christina och tack snälla för ditt fina omdöme, det uppskattas! Ha en fortsatt skön sommar och varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Mia D skrev om AOB Travel AB
    VI REKOMMENDERAR A&B TRAVEL TILL VÅRA DELTAGARE PÅ VÅRA KURSER UTOMLANDS.

ÅSA SOM ÄR VÅR KONTAKT ÄR ALLTID SNABB PÅ ATT ÅTERKOPPLA
    INTE ALLTID BILLIGAST Läs mer
    2018-07-18 Åsa svarar Mia D
    Hej Mia och tack för ditt omdöme! Ja vi jobbar alltid för att ge snabb och bra service och hitta de bästa resealternativen åt våra kunder. Varmt välkomna åter och vi önskar dig en fortsatt Glad Sommar! Mvh AOB Travel (Åsa)
  • Emma S skrev om AOB Travel AB
    Vi bokade resa (flyg och hotell) till Ryssland för fotbolls VM. Allt var smidigt och mycket god och skräddarsydd service. Resan fungerade utmärkt och våra förväntningar på hotell och flyg stämde fint. Detta är andra gången vi reser med AOB och det kommer säkert bli fler! Läs mer
    2018-07-18 Åsa svarar Emma S
    Hej Emma! Så härligt att höra att ni haft en fin fotbollsresa! Varmt välkomna åter// AOB Travel
  • Diba R skrev om AOB Travel AB
    Ansvarsfull och hjälpsams ,trevlig, svara snabbt Läs mer
    2018-07-18 Åsa svarar Diba R
    Hej Diba och tack för ditt fina omdöme! Josefin som bokade dig, hälsar så gott :) Glad Sommar och varmt välkommen åter // AOB Travel
  • Jörgen L skrev om AOB Travel AB
    Allt kanon,både när jag ringde första gången tills jag bokade tills allt var klart. Läs mer
    2018-07-18 Åsa svarar Jörgen L
    Hej Jörgen! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Glad Sommar och varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Pia B skrev om AOB Travel AB
    Jag och min familj hade prata om att åka till New York under flera år. Jag fick tips av mina kollegor att AOB travel var duktiga på att boka bra och prisvärda resor så jag kontaktade dem (Åsa). Vi blev väldigt nöjda med vår resa och den motsvarade alla de förväntningar vi hade. Jag fick den bästa hjälp och service man kan få och nu har vi bokat ännu en resa med hjälp av Åsa. Läs mer
    2018-07-18 Åsa svarar Pia B
    Hej Pia! Vad trevligt att höra att ni uppskattar vår service på AOB Travel! Vi jobbar alltid för att ge er kunder en fantastisk och minnesvärd reseupplevelse- från början till slut. Varmt välkommen åter och Glad Sommar önskar vi på AOB Travel
  • Sven S
    Sven S skrev om AOB Travel AB
    Flygresa.
    Bra service per mail. Läs mer
    2018-07-17 Åsa svarar Sven S
    Hej Sven och tack för ditt omdöme. Hoppas ni hade en bra resa. Varmt välkommen åter och vi önskar dig en fortsatt glad sommar! Mvh AOB Travel
  • Mikael L
    Mikael L skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte paket med flyg ToR Venedig med 2 övernattningar där och sen kryssning 9dagar.
    Allt fungerade klockrent och allt var över vår förväntan!
    Service och bemötande av företaget var mycket bra!
    Upplevensen värt 5 stjärnor⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2018-07-17 Åsa svarar Mikael L
    Hej Mikael och tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Härligt att höra att ni haft en sån fin och bra resa! Varmt välkomna åter! Glad Sommar önskar vi på AOB Travel
  • Jenny A skrev om AOB Travel AB
    Bokade en kryssning till Karibien med man och 2 tonåringar. Super fin service med erfaren personal som gärna tog sig tid att förutom hjälpa till med själva resan ge många fina tips på allt såsom utflykter restauranger och annat som kan vara bra att veta! Kan varmt rekommendera denna resebyrån. Läs mer
    2018-07-16 Åsa svarar Jenny A
    Hej Jenny och tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! Varmt välkommen åter när det blir dags att resa igen. Ha en fortsatt fin sommar. Sarah som hjälpte er med resan, hälsar så gott! Mvh AOB Travel
  • Jörgen R
    Jörgen R skrev om AOB Travel AB
    Jag kontakta AOB Travel för att få hjälp med familjens USA-resa. Från början till slut har jag fått suverän hjälp och snabb återkoppling oavsett vad mitt ärende/fråga har gällt. Jag kan varmt rekommendera AOB Travel och kommer definitivt att anlita dem igen. Läs mer
    2018-07-16 Åsa svarar Jörgen R
    Hej Jörgen! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Glad Sommar och varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen! Mvh AOB Travel
  • Linda E skrev om AOB Travel AB
    Köpte en flygbiljett till min minderårige son som skulle till Kanada. Jag hade många frågor och kände mig lite osäker, men fick jättebra support och de hjälpte mig att ta reda på vad som gällde. Snabb service och mycket trevligt bemötande. När det var dags för en ny biljett blev det därför att jag vände mig till dem igen. Läs mer
    2018-07-16 Åsa svarar Linda E
    Hej Linda och tack för ditt fina omdöme! Vi finns alltid här för att ni ska känna er trygga med bokning av era resor. Hoppas din son hade en trevlig resa! Glad Sommar önskar AOB travel
  • Ulf P skrev om AOB Travel AB
    Upplevelseresa till Kalifornien.
    Superbra service och väldigt tillgängliga när jag behövde deras hjälp! Läs mer
    2018-07-16 Åsa svarar Ulf P
    Hej Ulf och välkomna hem! Hoppas ni hade en härlig resa i Kalifornien. Tack för de fina orden och varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Maria P skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en paketresa. Från start fick vi all hjälp vi behövde. Det var vår första paketresa med tre olika delmål inkl. Kryssning. Vi höll kontakt via mail och fick snabba svar på våra frågor. Kommer helt klart boka fler resor via AOB travel. Läs mer
    2018-07-16 Åsa svarar Maria P
    Hej Maria! Hoppas ni hade en härlig resa! Ja vi jobbar alltid för att ge våra kunder snabb och fin service. Varmt välkommen åter när det blir dags att resa igen :) Mvh AOB Travel
  • Birgitta J skrev om AOB Travel AB
    bra service. kunnig gå säljare samt snabba. Läs mer
    2018-07-16 Åsa svarar Birgitta J
    Hej Birgitta! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Glad Sommar och varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Paul W skrev om AOB Travel AB
    Rundresa i Asien (Singapore, Kuala Lumpur, Bali, Gili)
    Bra resa till bra pris, valde hotell med 4 stjärnor. Hotellen var bra förutom hotellet i Singapore som var under all kritik.
    Vi är nöjda som kund. Läs mer
  • Stefan S skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en resa till London med teater. Allt var mycket bra upplagt, hotell centralt och servicen fungerade utmärkt. Läs mer
    2018-06-18 Åsa svarar Stefan S
    Hej Stefan! Vad trevligt att höra att ni haft en fin resa till London! Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen. Ha en fin sommar // AOB Travel
  • Claes-göran E skrev om AOB Travel AB
    Kryssning inkl flyg och hotell
    Bra service bra återkoppling, bra leverans Läs mer
    2018-06-18 Åsa svarar Claes-göran E
    Hej Claes-göran och tack för ert fina omdöme! Varmt välkommen åter när det blir dags att resa igen! Glad Sommar // AOB Travel

Brädgårdsvägen 28, 236 32 Höllviken