Alla kategorier Resebyrå Skåne Vellinge AOB Travel AB

AOB Travel AB

Brädgårdsvägen 28, 236 32 Höllviken — Visa karta

AOB Travel
Vi har drömresorna att längta till!
Vårt mål är att ge er en fantastisk & minnesvärd reseupplevelse!
Vi skräddarsyr prisvärda paketlösningar efter era önskemål.
Vi hjälper er med allt från kryssningar genom världens sju hav till rundresor i USA och mycket mycket mer.
Med en personal som själva upplevt världens alla hörn, är ni i trygga händer vid bokning av er nästa semesterresa!

Vår expertis är er trygghet!

5 skäl att välja AOB Travel:
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 65 kunder tycker om AOB Travel AB

• Pia B
    Pia B skrev om AOB Travel AB
    Vi ville boka en kryssning i Medelhavet. Fick omedelbart svar via mail och fick en offert som passade oss perfekt både i utformning och prismässigt.
    Vad det något vi undrade över fick vi svar direkt.
    Resebyrån hjälpte oss med bokning av utflykter, seatede oss på planet och bokade in oss på sittning under kryssning vilket underlättade för oss.
    Att sedan kryssningen inte blev riktigt som jag tänkt hade absolut inte med resebyrån att göra för den service vi fått vid bokningen och framåt fram till resan översteg vida mina förväntningar.
    Jag rekommenderar AOB-travel till alla mina vänner och bekanta för en mer serviceminded personal får man leta efter. Läs mer
    2018-09-19 Åsa svarar Pia B
    Hej Pia! Så kul att höra att ni är så nöjda med vårt bemötande och service. Det är alltid vårt mål att ge bra och snabb service! Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen. Vi önskar dig en fin dag! AOB Travel
  • Carl Gunnar E
    Carl Gunnar E skrev om AOB Travel AB
    Bra bemötande, men en urusel produkt. Inte alls i den nivå jag har gjort kryssningar förut. Kommer i fortsättningen att ordna mina resor själv.
    Hälsningar
    Carl Gunnar Ekström
    0707-584 504 Läs mer
    2018-09-19 Åsa svarar Carl Gunnar E
    Hej Gunnar och tack för din feedback. Vi glädjer oss att du är nöjd med vår service. Tråkigt att höra att kryssningsprodukten inte motsvarade era förväntningar. Vi har många nöjda resenärer med detta i branschen väl ansedda rederi. Återkom gärna till Josefin, som bokade er, så hjälper hon er gärna att skicka in en reklamation till rederiet. Ha en fin dag! Mvh AOB Travel
  • Lilian V
    Lilian V skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en kryssning + hotell/flyg och fick allt stöd vi behövde inför våra önskningar, både över mail och per telefon. Tydliga och klara svar och försäkringar om vi var nöjda. Läs mer
    2018-09-19 Åsa svarar Lilian V
    Hej Lilian och tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd med vår service. Hoppas ni hade en härlig resa! Varmt välkommen åter // AOB Travel
  • Jan A
    Jan A skrev om AOB Travel AB
    Vi bokade en kryssning och visste inget om kryssningar, men Åsa på AoB travel ficade allt. Våra förväntningar blev besvarade med råge. AoB travel är riktigt proffsiga.och allt de.lovar infinner sig.också. Läs mer
    2018-09-19 Åsa svarar Jan A
    Hej Jan och tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! Härligt att höra att ni haft en sån fin och lyckad resa! Varmt välkomna åter. Mvh AOB Travel
  • Jenny M
    Jenny M skrev om AOB Travel AB
    Professionell, personlig, kunnig och engagerad hjälp med förslag på och därefter hjälp att boka utflykter i och kring Mexico City. Utflykter som dessutom blev mycket lyckade och prisvärda i jämförelse om vi hade bokat själva på plats! Läs mer
    2018-09-06 Åsa svarar Jenny M
    Hej Jenny! Tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni haft en fin resa och att utflykterna var lyckade. Varmt välkomna åter! AOB Travel
  • Karl-gustav G
    Karl-gustav G skrev om AOB Travel AB
    Senast köpte och ändrade jag en flygresa till Irland. Tidigare har jag köpt hotellvistelser och resebiljetter. Allt med SupremeCard poäng. Bemötandet är artigt men förslagen inte särskilt kreativa. Jag har uppfattat itt man inte kan köpa tågbiljetter utomlands med poängen. Läs mer
    2018-09-04 Åsa svarar Karl-gustav G
    Hej Karl-gustav och tack för ditt omdöme. Vi bistår med bokning av hotell och flyg för Supremecards kunder. Tåg utomlands är dessvärre ingen produkt vi har, men man ska aldrig säga aldrig...:) Det kanske kommer i framtiden. Varmt välkommen åter när det blir dags att resa igen. Hoppas vi kan höja ditt omdöme om oss nästa gång! Mvh AOB Travel
  • Ragnar K
    Ragnar K skrev om AOB Travel AB
    Kryssningar. Mycket kunniga och tillmötesgående. En trygg upphandling och rådgivning. Trevligt kontor att komma till. Alltid hjälpsamma och obesvärade. Vi avlägger personligt besök och redogör för våra upplevelser.

Hälsar Kerstin och Ragnar. Läs mer
    2018-09-03 Åsa svarar Ragnar K
    Hej Ragnar och Kerstin och tack för ert fina omdöme! Hoppas ni hade en trevlig resa med många fina minnen med er hem i bagaget. Varmt välkomna åter! Mvh AOB Travel
  • Elna S
    Elna S skrev om AOB Travel AB
    Bra bemött och sytt ihop en bra resa på kort tid. Läs mer
    2018-08-31 Åsa svarar Elna S
    Tack Elna för ditt fina omdöme! Välkommen åter // AOB Travel
  • Jennie H
    Jennie H skrev om AOB Travel AB
    Bokade min andra resa med AOB travel, den här gången till London och gå på musikal. Lika bra bemötande som föregående gång och resan blev en succé. Jag kommer definitivt att kontakta AOB igen för framtida resor :) Läs mer
    2018-08-16 Åsa svarar Jennie H
    Hej Jennie! Vad trevligt att höra att ni haft en trevlig resa även till London! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! Josefin som bokade er hälsar så gott! Mvh AOB Travel
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om AOB Travel AB
    Köpte en kryssning i Medelhavet. Fick toppenhjälp då det var första gången vi skulle göra detta. Snabba svar på frågor om än det ena och det andra och suverän mailkontakt.

Kan varmt rekommendera detta resebolag. Allt fungerade utan problem både med flyg, hotellövernattning och allt med kryssningen . Tack för det. Läs mer
    2018-08-16 Åsa svarar Ulrika H
    Hej Pia! Vad trevligt att höra att ni är nöjda med resan och uppskattar vår service på AOB Travel! Vi jobbar alltid för att ge er kunder en fantastisk och minnesvärd reseupplevelse- från början till slut. Varmt välkommen åter och ha en fortsatt skön sommar önskar vi på AOB Travel
  • Per W
    Per W skrev om AOB Travel AB
    Bokat en kryssning i sommar. AOB rekommenderade oss vilken de trodde skulle passa.
    Kryssningen var helt perfekt. Läs mer
    2018-08-16 Åsa svarar Per W
    Hej Per! Tack för ditt fina omdöme och härligt att höra att kryssningen var lyckad. Ha en fortsatt glad sommar och varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Ola J
    Ola J skrev om AOB Travel AB
    Jag köpte flyg, hotell, matchbiljetter för PL match i London.
    Bra med alternativ för mig att välja mellan, hotell och flyg.
    Det alt jag sedan valde (hotell) levde upp till den gradering AOB uppgav.
    Matchbiljetten var kanon !!!
    Snabbt hanterat. Läs mer
    2018-08-16 Åsa svarar Ola J
    Hej Ola! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Glad Sommar och varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Johan K
    Johan K skrev om AOB Travel AB
    Hade kontakt med Josefin på AOB Travel, superduktig!

Väljer tyvärr ändå att bara ge en fyra då vi hamnade i problem med Norweigan och vi inte kunde få kontakt med AOB pga helg, står även på hemsidan att akuta ärenden kan nås via mail mellan 9-22 på helger.

MEN som sagt, Josefin får en 5:a för sitt bemötande och service. Läs mer
    2018-08-16 Åsa svarar Johan K
    Hej Johan! Tack för ditt fina omdöme, vi tar det till oss. Ha en fortsatt skön sommar och varmt välkommen åter! Josefin hälsar så gott. Mvh AOB Travel
  • Johan H
    Johan H skrev om AOB Travel AB
    Resa till Kroatien med familjen. VI fick ett bra bemötande och snabb service. Möjligen blev det lite dyrt men det var till stor del vårt eget fel för vi var sent ute. Läs mer
    2018-08-14 Åsa svarar Johan H
    Hej Johan och tack för att du lämnade ett omdöme om oss. Vi hoppas att vi får möjligheten att höja ditt intryck av oss nästa gång du skall ut och resa igen. Ha en fortsatt fin sommar och välkommen åter! AOB Travel
  • Sven J
    Sven J skrev om AOB Travel AB
    Flyg och kryssning i Medelhavet
    Trevligt bemötande med mycket hög servicegrad.
    Mycket goda upplevelser i kontakten med vår resebokare! Läs mer
    2018-08-14 Åsa svarar Sven J
    Hej Sven och tack för ditt fina omdöme! Vi tar det till oss och önskar dig varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen. Ha en fortsatt fin sommar! Mvh AOB Travel
  • Ela G
    Ela G skrev om AOB Travel AB
    Jag köpte en flygbiljett. Jag blev väl bemött! Läs mer
    2018-08-01 Åsa svarar Ela G
    Hej Ela och tack för ditt fina omdöme! Hoppas resan var bra :) Varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Christina P
    Christina P skrev om AOB Travel AB
    Proffsiga, kompetenta, serviceminded, kundorienterade, problemlösare, pålitliga - en fantastisk resebyrå med andra ord! Läs mer
    2018-07-20 Åsa svarar Christina P
    Hej Christina och tack snälla för ditt fina omdöme, det uppskattas! Ha en fortsatt skön sommar och varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Mia D
    Mia D skrev om AOB Travel AB
    VI REKOMMENDERAR A&B TRAVEL TILL VÅRA DELTAGARE PÅ VÅRA KURSER UTOMLANDS.

ÅSA SOM ÄR VÅR KONTAKT ÄR ALLTID SNABB PÅ ATT ÅTERKOPPLA
    INTE ALLTID BILLIGAST Läs mer
    2018-07-18 Åsa svarar Mia D
    Hej Mia och tack för ditt omdöme! Ja vi jobbar alltid för att ge snabb och bra service och hitta de bästa resealternativen åt våra kunder. Varmt välkomna åter och vi önskar dig en fortsatt Glad Sommar! Mvh AOB Travel (Åsa)
  • Emma S
    Emma S skrev om AOB Travel AB
    Vi bokade resa (flyg och hotell) till Ryssland för fotbolls VM. Allt var smidigt och mycket god och skräddarsydd service. Resan fungerade utmärkt och våra förväntningar på hotell och flyg stämde fint. Detta är andra gången vi reser med AOB och det kommer säkert bli fler! Läs mer
    2018-07-18 Åsa svarar Emma S
    Hej Emma! Så härligt att höra att ni haft en fin fotbollsresa! Varmt välkomna åter// AOB Travel
  • Diba R
    Diba R skrev om AOB Travel AB
    Ansvarsfull och hjälpsams ,trevlig, svara snabbt Läs mer
    2018-07-18 Åsa svarar Diba R
    Hej Diba och tack för ditt fina omdöme! Josefin som bokade dig, hälsar så gott :) Glad Sommar och varmt välkommen åter // AOB Travel
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om AOB Travel AB
    Allt kanon,både när jag ringde första gången tills jag bokade tills allt var klart. Läs mer
    2018-07-18 Åsa svarar Jörgen L
    Hej Jörgen! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Glad Sommar och varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Pia B
    Pia B skrev om AOB Travel AB
    Jag och min familj hade prata om att åka till New York under flera år. Jag fick tips av mina kollegor att AOB travel var duktiga på att boka bra och prisvärda resor så jag kontaktade dem (Åsa). Vi blev väldigt nöjda med vår resa och den motsvarade alla de förväntningar vi hade. Jag fick den bästa hjälp och service man kan få och nu har vi bokat ännu en resa med hjälp av Åsa. Läs mer
    2018-07-18 Åsa svarar Pia B
    Hej Pia! Vad trevligt att höra att ni uppskattar vår service på AOB Travel! Vi jobbar alltid för att ge er kunder en fantastisk och minnesvärd reseupplevelse- från början till slut. Varmt välkommen åter och Glad Sommar önskar vi på AOB Travel
  • Sven S
    Sven S skrev om AOB Travel AB
    Flygresa.
    Bra service per mail. Läs mer
    2018-07-17 Åsa svarar Sven S
    Hej Sven och tack för ditt omdöme. Hoppas ni hade en bra resa. Varmt välkommen åter och vi önskar dig en fortsatt glad sommar! Mvh AOB Travel
  • Mikael L
    Mikael L skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte paket med flyg ToR Venedig med 2 övernattningar där och sen kryssning 9dagar.
    Allt fungerade klockrent och allt var över vår förväntan!
    Service och bemötande av företaget var mycket bra!
    Upplevensen värt 5 stjärnor⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2018-07-17 Åsa svarar Mikael L
    Hej Mikael och tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Härligt att höra att ni haft en sån fin och bra resa! Varmt välkomna åter! Glad Sommar önskar vi på AOB Travel
  • Jenny A
    Jenny A skrev om AOB Travel AB
    Bokade en kryssning till Karibien med man och 2 tonåringar. Super fin service med erfaren personal som gärna tog sig tid att förutom hjälpa till med själva resan ge många fina tips på allt såsom utflykter restauranger och annat som kan vara bra att veta! Kan varmt rekommendera denna resebyrån. Läs mer
    2018-07-16 Åsa svarar Jenny A
    Hej Jenny och tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! Varmt välkommen åter när det blir dags att resa igen. Ha en fortsatt fin sommar. Sarah som hjälpte er med resan, hälsar så gott! Mvh AOB Travel
  • Jörgen R
    Jörgen R skrev om AOB Travel AB
    Jag kontakta AOB Travel för att få hjälp med familjens USA-resa. Från början till slut har jag fått suverän hjälp och snabb återkoppling oavsett vad mitt ärende/fråga har gällt. Jag kan varmt rekommendera AOB Travel och kommer definitivt att anlita dem igen. Läs mer
    2018-07-16 Åsa svarar Jörgen R
    Hej Jörgen! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Glad Sommar och varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen! Mvh AOB Travel
  • Linda E
    Linda E skrev om AOB Travel AB
    Köpte en flygbiljett till min minderårige son som skulle till Kanada. Jag hade många frågor och kände mig lite osäker, men fick jättebra support och de hjälpte mig att ta reda på vad som gällde. Snabb service och mycket trevligt bemötande. När det var dags för en ny biljett blev det därför att jag vände mig till dem igen. Läs mer
    2018-07-16 Åsa svarar Linda E
    Hej Linda och tack för ditt fina omdöme! Vi finns alltid här för att ni ska känna er trygga med bokning av era resor. Hoppas din son hade en trevlig resa! Glad Sommar önskar AOB travel
  • Ulf P
    Ulf P skrev om AOB Travel AB
    Upplevelseresa till Kalifornien.
    Superbra service och väldigt tillgängliga när jag behövde deras hjälp! Läs mer
    2018-07-16 Åsa svarar Ulf P
    Hej Ulf och välkomna hem! Hoppas ni hade en härlig resa i Kalifornien. Tack för de fina orden och varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Maria P
    Maria P skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en paketresa. Från start fick vi all hjälp vi behövde. Det var vår första paketresa med tre olika delmål inkl. Kryssning. Vi höll kontakt via mail och fick snabba svar på våra frågor. Kommer helt klart boka fler resor via AOB travel. Läs mer
    2018-07-16 Åsa svarar Maria P
    Hej Maria! Hoppas ni hade en härlig resa! Ja vi jobbar alltid för att ge våra kunder snabb och fin service. Varmt välkommen åter när det blir dags att resa igen :) Mvh AOB Travel
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om AOB Travel AB
    bra service. kunnig gå säljare samt snabba. Läs mer
    2018-07-16 Åsa svarar Birgitta J
    Hej Birgitta! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Glad Sommar och varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Paul W
    Paul W skrev om AOB Travel AB
    Rundresa i Asien (Singapore, Kuala Lumpur, Bali, Gili)
    Bra resa till bra pris, valde hotell med 4 stjärnor. Hotellen var bra förutom hotellet i Singapore som var under all kritik.
    Vi är nöjda som kund. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en resa till London med teater. Allt var mycket bra upplagt, hotell centralt och servicen fungerade utmärkt. Läs mer
    2018-06-18 Åsa svarar Stefan S
    Hej Stefan! Vad trevligt att höra att ni haft en fin resa till London! Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen. Ha en fin sommar // AOB Travel
  • Claes-göran E
    Claes-göran E skrev om AOB Travel AB
    Kryssning inkl flyg och hotell
    Bra service bra återkoppling, bra leverans Läs mer
    2018-06-18 Åsa svarar Claes-göran E
    Hej Claes-göran och tack för ert fina omdöme! Varmt välkommen åter när det blir dags att resa igen! Glad Sommar // AOB Travel
  • Johan S
    Johan S skrev om AOB Travel AB
    Har köpt två resor av AOB och fick mycket bra hjälp att hitta flyg och hotell. Trevligt och personligt bemötande av kunnig personal (Helene). Mina förväntningar var särskilt att hitta flyg på attraktiva tider (inte det billigaste), och dess infriades. Läs mer
    2018-06-18 Åsa svarar Johan S
    Hej Johan och tack för ditt fina omdöme! Helene hälsar så gott! Varmt välkommen åter // AOB Travel
  • Lars-håkan H
    Lars-håkan H skrev om AOB Travel AB
    Bokade en resa till Chelsea flower show med AOB. Vi är mycket tacksamma för att hotellet som ingick både låg nära Viktoria station (som man kom till när man åkte Gatwick express) samt showområdet. Det var även nära till tunnelbana.
    En nackdel var att rummet på hotellet var otroligt litet. Läs mer
    2018-06-18 Åsa svarar Lars-håkan H
    Hej Lars-håkan! Vad härligt att ni hade en sån trevlig resa till Chelsea Flower Show i London! Det är verkligen en fantastisk utställning och väl värt ett besök! Varmt välkomna åter. Glad Sommar// AOB Travel
  • Tarja J
    Tarja J skrev om AOB Travel AB
    Hotellet hade braläge för vårt ändamål . Rummet rymligt. Dockfuktkänsla p g LG nedre botten.
    Bra frukost. Färska grönsaker dvs gurka tomat saknades. Läs mer
    2018-06-04 Åsa svarar Tarja J
    Hej Tarja! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Glad Sommar och varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Anna L
    Anna L skrev om AOB Travel AB
    Fjärde gången (tror jag) som vi bokade flyg och hotell Sthlm-Newcastle via AOB Travel. Har alltid funkat kanonbra och kommer att boka via dem om vi åker igen. Läs mer
    2018-06-04 Åsa svarar Anna L
    Hej Anna och tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Bill D
    Bill D skrev om AOB Travel AB
    Fotbollsresa till Barcelona. Hade tidigare även beställt fotbollsresa av AOB till Liverpool. De gjorde som alltid bra jobb vi fick ett bra boende bra matchbiljetter i Barcelona. AOB uppfyllde min, min frus och vårt barnbarns förväntningar. Läs mer
    2018-06-04 Åsa svarar Bill D
    Hej Bill och tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni fick se många mål...:) Glad Sommar och välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Inger L
    Inger L skrev om AOB Travel AB
    Paketresa till Mallorca med flyg, hyrbil och hotell.
    Mycket bra bemötade och service.
    Vi fick en trevlig resa och upplevelse.
    Kommer att anlita AOB Travel igen. Läs mer
    2018-05-21 Åsa svarar Inger L
    Hej och tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att ni fick en härlig resa med många fina resminnen med er hem i bagaget. Varmt välkomna åter! Mvh AOB Travel
  • Viveca B
    Viveca B skrev om AOB Travel AB
    Kryssning i medelhavet. Blev väl bemött utom vad gäller wifi. Det stod att det var fri wifi, men det visade sig vara ca 900mb, när dessa var slut fick man köpa mer. Borde blivit upplyst om hur mycket wifi som ingick och inte kalla det fri wifi. I övrigt var allt utmärkt. Läs mer
    2018-05-17 Åsa svarar Viveca B
    Hej Viveca och välkomna hem! Härligt att höra att ni haft det bra på er kryssning. Tack för din feedback. Välkommen åter! Soliga hälsningar AOB Travel
  • Marie A
    Marie A skrev om AOB Travel AB
    Köpte en weekend resa till Lissabon, allt fungerade bra, flygresa och hotell. Blev trevligt bemött av personalen, hjälpte mig på alla sätt att få den resa jag ville ha. Har bokat flera resor med AOB och aldrig varit missnöjd. Läs mer
    2018-05-17 Åsa svarar Marie A
    Hej Marie och välkomna hem! Tack för ditt omdöme och varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Peter W
    Peter W skrev om AOB Travel AB
    Hade glömt svara på ett mail ang. ombokningar och hade därför ingen hemresa, men fick snabb och bra hjälp att hitta den igen. Vänlig service! Läs mer
    2018-05-15 Åsa svarar Peter W
    Hej Peter! Vad trevligt att höra. Trevlig resa och varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
    Peter W gillar detta
  • Carl-johan N
    Carl-johan N skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte resa till Madrid där fotbollsmatch var en del.

Vi blev väl bemötta av företaget och är helt nöjda med upplevelsen. Läs mer
  • Mona A
    Mona A skrev om AOB Travel AB
    Hej!Köpte flyg o kryssning i Västindien.
    Som alltid när vi bokat resor hos AoB möts man med stor empati omtanke vänlighet o värme.Så proffsiga kunniga o serviceinriktade.
    Alla är så trevliga o tillmötesgående.Ingen stress att bestämma sig,utan lugnt kan man fråga o prata genom sin resa
    Det är så trevligt att komma in i butiken,glädje o så trivsamt.
    Förväntningarna motsvaras alltid med råge o man känner sig alltid så välkommen.
    Bättre resebyrå o personal går absolut inte att hitta.
    Tack för att ni finns för oss kunder!! Läs mer
    2018-05-11 Åsa svarar Mona A
    Hej Mona! Tusen tack för de fina orden. Härligt att höra att er kryssning i Karibien var så lyckad och att ni haft det så bra. Ha nu en fantastisk sommar och varmt välkommen åter! Varma hälsningar från alla 15 glada medarbetare på AOB Travel :)
  • Siv F
    Siv F skrev om AOB Travel AB
    Min man och jag köpte en resa i USA. Där ingick flyg till Chicago, Route 66 med hyrbil till LA, övernattningar längs vägen, flyg till North Carolina och vidare till NY med övernattning samt flyget hem via Stockholm till Finland. Vår kontakt i AOB Travel, Josefin, var mycket tjänstvillig och tillgodosåg våra önskemål. Jag tycker att vi blev bemötta sakligt och vänligt i alla lägen. Vi kan mycket väl tänka oss att använda AOB Travels tjänster igen. Då man, som vi, är på resa i 1 månad underlättar det enormt att ha ett färdigt paket. Vi är egna företagare och har inte tid att planera så mycket på förhand själva. Då kan man lägga energin på att undersöka vad som finns att se och uppleva längs resan. Vi är mycket nöjda med arrangören AOB Travel! Läs mer
    2018-05-03 Åsa svarar Siv F
    Hej Siv! Det glädjer oss att höra att ni haft en sån lyckad resa- vilken resa det var!!! Det blev många mil genom USA :) Varmt välkomna åter när det blir dags att resa igen. Glad Sommar! AOB Travel
  • Steve R
    Steve R skrev om AOB Travel AB
    Flygbiljetter. Trevlig o vänligt kunnigt.Ja.Kommer att anlita även nästa gång. Läs mer
    2018-05-03 Åsa svarar Steve R
    Hej Steve och tack för din feedback! Varmt välkommen åter. Mvh AOB Travel
  • Kristina L
    Kristina L skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en resa till Sydafrika och Mauritius, inledde resa med safari i Krugerparken vilket var en fantastisk upplevelse. Flög därefter till Kapstaden där vi hade några hektiska dagar med utflykter till bla Cape of Good Hope, Tablemountain, vingårdar och den fantastiska pingvinstranden. Efter några dagar i Kapstaden flög vi vidare till Mauritius för en veckas sol och bad. Vi blev så väl bemötta när vi började planera vår resa och kontaktade AOB Travel. Josefin gjorde ett reseförslag utifrån våra önskemål vilket var helt perfekt och precis det vi önskade. Hon bokade allt, alla flyg, transfer, boenden, utflykter så vi behövde inte tänka på någonting utan bara njuta av vår resa. Vi kan varmt rekomendera AOB Travel och kommer att anlita dem vid vår nästa resa. Läs mer
    2018-05-03 Åsa svarar Kristina L
    Hej Kristina och tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att ni haft en sån härlig resa och hoppas att ni fått många fina resminnen med er hem i bagaget. Varmt välkomna åter! Mvh AOB Travel
  • Lena J
    Lena J skrev om AOB Travel AB
    kryssning genom panama kanalen

väldigt bra bemött, hade kontakt endast med en person. Hon visste direkt vem jag var när jag ringde och jag ringde flera ggr :) Läs mer
    2018-05-02 Åsa svarar Lena J
    Hej Lena! Så kul att höra att ni var så nöjda med er kryssningsresa genom Panamakanalen :) Ja man har alltid kontakt med en och samma person under sin bokning hos oss. Josefin som hjälpte er hälsar så gott! Varmt välkomna åter. Mvh AOB Travel
  • Carina J
    Carina J skrev om AOB Travel AB
    Köpte en resa till USA,
    Uppmärksamma, korrekta i sina svar, hjälpsamma
    Tyckte företaget levde upp till alla förväntningar

Kommer att anlita dem igen Läs mer
    2018-05-02 Åsa svarar Carina J
    Hej Carina och välkomna hem! Så härligt att höra att ni är nöjda med er resa till USA. Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen :) Mvh AOB Travel
  • Tommy N
    Tommy N skrev om AOB Travel AB
    Kryssning
    Mycket bra bemötande
    Kryssningen motsvarade våra förväntningar, fantastisk båt och toppenservice
    Bra flygresa och hotell
    Trevligt att Josefin på AOB hörde av sig när hon varit på resa med båten. Påminde om bokning av bra shower m.m. Läs mer
    2018-05-02 Åsa svarar Tommy N
    Hej Tommy! Tack för de vänliga orden och trevligt att höra att ni gillade fartyget och att er resa var lyckad! Josefin hälsar så gott till er! Varmt välkomna åter. Mvh AOB Travel

Brädgårdsvägen 28, 236 32 Höllviken