AOB Travel AB

Brädgårdsvägen 28, 236 32 Höllviken — Visa karta

AOB Travel
Vi har drömresorna att längta till!
Vårt mål är att ge er en fantastisk & minnesvärd reseupplevelse!
Vi skräddarsyr prisvärda paketlösningar efter era önskemål.
Vi hjälper er med allt från kryssningar genom världens sju hav till rundresor i USA och mycket mycket mer.
Med en personal som själva upplevt världens alla hörn, är ni i trygga händer vid bokning av er nästa semesterresa!

Vår expertis är er trygghet!

5 skäl att välja AOB Travel:

Läs vad 314 kunder tycker om AOB Travel AB

• Göran S

2020-02-20

Göran S skrev om AOB Travel AB
    Vi är nöjda med vår bokning, men det var ganska så stora problem med vår hotell bokning i Singapore,då hotellet hade fått en avbokning av våra rum,det var tydligen en agent som ni anlitar som hade gjort det,som tur är ordnade det till sig. Läs mer
    2020-02-20 Åsa svarar Göran S
    Hej Göran och tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni hade en härlig kryssningsresa.
    Tråkigt med hotellet, men så bra att ni kontaktade oss direkt på plats så vi kunde lösa det så snabbt till er :)
    Ha en fin dag och varmt välkomna åter!
  • Carola A

2020-02-18

Carola A skrev om AOB Travel AB
    Köpte resa till LAS Vega där vi gifte oss sen vidare till Hawaii i några dagar sen på kryssningsfartyg 7 dagar . En magis resa upplevelse mm. Finner inga ord . Ställerna va värld för sig .
    hjälp från AOB Travel va 10/10 man kan få på en byrå. Man sa vad önska sig och det leveransen va i topp . De visste va hjärta av magisk ställena var.
    Vi er så glad vi tog dom. Läs mer
    2020-02-19 Åsa svarar Carola A
    Hej Carola och tack för ditt fina omdöme!
    Vad härligt att höra att du är så nöjd med vår service och bemötande och att ni hade en sån lyckad bröllopsresa!
    Ha en fin dag // AOB Travel

Lars B skrev om AOB Travel AB
    Kryssning isydostasien med Celebrity Cruises
    Trevligt bemötande från AoB
    Resan var helt ok. Läs mer
    2020-02-19 Åsa svarar Lars B
    Hej Lars!
    Tack för ditt omdöme. Trevligt höra att du är nöjd med vårt bemötande och service.
    Varmt välkomna åter.

Ann G skrev om AOB Travel AB
    Fartyget var fantastiskt på alla sätt och resan fungerade perfekt.
    Är supernöjd med kryssningen.
    Tycker dock att informationen om själva kryssningen, rutiner och inte minst utflykterna och kunskapen om resmålen hos säljaren var bristfälliga. Att sälja en resa innebär inte bara att skriva ut biljetter. Det finns mkt mer att berätta om säger vi nu när vi gjort kryssning nr 2 och själv återigen fick klura ut det mesta själva om resan. Läs mer
    2020-02-19 Åsa svarar Ann G
    Hej Ann och tack för ditt fina omdöme!
    Härligt att höra att ni hade en lyckad och trevlig kryssningsresa!
    Beklagar om ni inte fått den information som ni önskade. Alla som jobbar här har många års erfarenhet och varit på många kryssningar och besitter stor kunskap om rutiner och om hur allt fungerar ombord. Beklagar om denna information inte nått ut.
    Hoppas vi får möjligheten att informera er bättre nästa gång ni ska ut och resa :)
    Ha en fin dag och välkomna åter!

Agneta L skrev om AOB Travel AB
    Ni har varit toppen. Bokade kryssning i karibien och fick jättebra förslag och stöd i bokningen. Resan blev över förväntan och jag har rekommenderat er till alla mina vänner Läs mer
    2020-02-19 Åsa svarar Agneta L
    Hej Agneta och tack för ditt fina omdöme!
    Så trevligt att höra att du är nöjd med vår service och bemötande och att ni hade en härlig kryssningsresa.

Anders L skrev om AOB Travel AB
    Golf i Hua Hin
    AOB Travel fungerar väldigt bra Läs mer
    2020-02-19 Åsa svarar Anders L
    Hej Anders och tack för ditt fina omdöme!
    Hoppas ni hade en trevlig resa med mycket härlig golf och fint väder!

Mats C skrev om AOB Travel AB
    Köpt flygresor båda gångerna ganska sent men det har löst sig både snabbt och med bra priser. Vänligt bemötande och proffsiga svar på frågor Nr 1 när jag i framtiden köper resor. Läs mer
    2020-02-19 Åsa svarar Mats C
    Hej Mats och tack för ditt fina omdöme!
    Härligt att höra att du är nöjd med vår service och våra priser. Varmt välkommen åter när det är dags att ut och resa igen!

Bo A skrev om AOB Travel AB
    Kryssning Singapore.
    Mycket nöjda med kontakten och förberedelserna inför resan.
    Fungerade bra ända fram till Hotellet i Singapore, som hade annullerat beställningen. Tur det fanns rum kvar. Läs mer
    2020-02-19 Åsa svarar Bo A
    Hej Bo och tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni hade en härlig kryssningsresa.
    Ha en fin dag och varmt välkomna åter!
  • 2020-02-05

Maria L skrev om AOB Travel AB
    Köpte flygresa med stop-over till Nya Zeeland & Australien. Även ett paket med resa, boende & utflykter i Australien. Bra & lyhörd kommunikation med Sarah på AOB. Det enda vi var missnöjda med var krångel i samband med betalningen av våra resor. Fixa gärna en smidigare lösning! Läs mer
    2020-02-06 Åsa svarar Maria L
    Hej Maria och tack för ditt fina ömdöme!
    Så roligt att höra att ni är nöjda med vår service och bemötande, hoppas ni hade en trevlig resa!

Ni får gärna återkomma till Sarah med vad ni upplevde krångligt med betalningen av resan, så får vi se om vi kan åtgärda något.
    Vi är anslutna till säker betalning via bankerna (3D Secure) VISA Mastercard.
  • 2020-02-04

Lena T skrev om AOB Travel AB
    Vi var på longstay i Marbella och är mycket nöjda med allt!! Kommer att boka fler resor hos AoB Travel! Läs mer
    2020-02-04 Åsa svarar Lena T
    Hej Lena och tack för ditt fina omdöme!
    Härligt att höra att ni haft en trevlig Longstay resa! Hoppas ni hade bra väder och en skön semester.
    Varmt välkomna åter //AOB Travel
  • 2020-02-04

Kent L skrev om AOB Travel AB
    Flyg+kryssning i Asien. Blev mycket bäl bemött. Vi är nöjda med hela resan. Dock felaktig info om visumkrav i Vietnam och Kambodja. Av AOB och i resehandlingarna framgick att vi skulle ta med 2 foto för visum, så vi betalade ca 600 kr för att ordna dessa innan avresa. På båten visade det sig att foto inte behövs då det räcker med foton i passen. Det är också så att svenskar inte behöver ha visum till Vietnam (Olof Palme fixade det 😉).
    Kent Läs mer
    2020-02-04 Åsa svarar Kent L
    Hej Kent!
    Härligt att höra att ni haft en bra resa och att ni är nöjda med vårt bemötande.

Gällande 2 foto är detta något som rederierna skriver i sina resehandlingar och därmed något vi följer, men vi ska absolut prata med rederierna för att få ett förtydligande vad som gäller.

Välkommen åter.

• 2020-02-02

Maria F skrev om AOB Travel AB
    Kryssning + nätter i Miami
    Bra respons och trevligt bemötande Läs mer
    2020-02-03 Åsa svarar Maria F
    Hej Maria och tack för ditt fina omdöme!
    Härligt att höra att ni är nöjda med vår service och bemötande. Hoppas ni hade en fin och minnesvärd resa.
  • Gisela J

2020-02-02

Gisela J skrev om AOB Travel AB
    Två nätter Singapore, kryssning Nya Zeeland , en natt i Sidney.
    Bra personlig service vid bokning, bra hotel, mycket trevlig kryssning. Resan levde upp till mina förväntningar. Resebyrån ordnade också med glutenfria måltider på planet när jag fick problem att boks det själv. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-02-03 Åsa svarar Gisela J
    Hej Gisela och tack för ditt fina omdöme!
    Härligt att höra att ni haft en sån lyckad resa och att ni är nöjda med vår service och bemötande.
    Varmt välkomna åter när det blir dags at ut och resa igen!
  • 2020-02-01

Monica R skrev om AOB Travel AB
    Trevligt bemötande. Bra förslag på alternativa flygtider.
    Lätt att boka. Läs mer
    2020-02-03 Åsa svarar Monica R
    Hej Monica och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni är nöjda med vår service och bemötande.
    Välkomna åter //AOB Travel

Jörgen S skrev om AOB Travel AB
    Vi lämnade in en rutt som vi ville åka, Köpenhamn - New York - Miami - Jamaica - Caymanöarna - Mexico - Bahamas - Miami, och ett par dagar senare hörde Jannica av sig med ett pris som inte gick att säga nej till. Allting flöt som planerat utan några konstigheter. Vi kom hem i söndags med ett leende på läpparna och planerar redan nästa resa. Givetvis med AOB Travel! Läs mer
    2020-02-03 Åsa svarar Jörgen S
    Hej Jörgen och tack för ditt fina omdöme, det uppskattar vi verkligen!
    Härligt att höra att ni haft en sån lyckad resa och att ni är nöjda med vår service och prisbild :)
    Varmt välkomna åter //AOB Travel

Ingbritt S skrev om AOB Travel AB
    Resa, vi blev bra bemöta och allt från flyg, taxi och hotell har varit bra, vi är jätte nöjda!
    Alltid bra med service!!

Det enda vi kan kommentera var att vi hade halv pension inkluderat med god mat men ingen dricka ingick, lite konstigt!! Läs mer
    2020-02-03 Åsa svarar Ingbritt S
    Hej Ingbritt och tack för ditt fina omdöme!
    Härligt att höra att ni är så nöjda med er resa och med vår service och bemötande.

Ingrid E skrev om AOB Travel AB
    Jag bokade en kryssning och några dagar i Miami. Fick hjälp med hotell, hyrbil, båt och hytter. Alla frågor jag hade fick jag svar på. Det blev en jättebra resa!
    Jag blev jättebra bemött, jag har bokat med AOB förr och jag kommer säkerligen att göra det igen! Läs mer
    2020-02-03 Åsa svarar Ingrid E
    Hej Ingrid och tack för ditt fina omdöme!

Lennart K skrev om AOB Travel AB
    Blåst,blåst ingen landgång Jamacia Läs mer
    2020-02-03 Åsa svarar Lennart K
    Hej Lennart,
    tråkigt att höra att ni haft det blåsigt på er resa.
    Vi hoppas dock att AOB Travels service och bemötande varit till belåtenhet.
    Välkomna åter.

Lena A skrev om AOB Travel AB
    Kryssning med Royal Caribbean med två nätter i Miami.
    Bra
    Jag skulle inte i min vildaste fantasi tro att ett resebolag skulle beställa flyg biljetter från så dåliga flyg bolags som på utresan!
    Det var Eurowings Kphmn-Dusseldorf och United Air Line Dusseldorf- Miami. Man önska att man aldrig skulle behöva uppleva detta. Hem med Swiss med en mellanlandning var helt perfekt. trevlig personal och mat & dricka till alla och alla var glada nöjda.och varför skulle vi vänta några timmar extra på flyg platsen i Miami, det avgick Swissplan till Zurich några timmar tidigare som vi kunde flyget hem med. Så här ska vi aldrig mer beställa en resa.
    Kyssningen var helt perfekt, det var ju Royal Caribbeans förtjänst. Läs mer

Leif B skrev om AOB Travel AB
    Asienkryssning
    Mycket hjälpsamma o Martina var underbar
    Fick tips om resmålen hon hade varit på

Resan var spännande o intressant och
    AOB var de som triggade oss att välja denna Läs mer

Redito Ab V skrev om AOB Travel AB
    Utmärkt service, snabba enkla och prisvärda. Läs mer

Anna Maria Antoinetta H skrev om AOB Travel AB
    Bra priser, lätthanterlig hemsida. Snabba svar från kundtjänst. Mycket trevlig och serviceinriktad personal. Läs mer
    2020-02-03 Åsa svarar Anna Maria Antoinetta H
    Hej och tack för ditt omdöme!
    Trevligt att höra att du uppskattar vårt bemötande och service :)
    Varmt välkommen åter //AOB Travel
    Anna Maria Antoinetta H gillar detta
  • 2020-01-20

Elsa K skrev om AOB Travel AB
    Kryssning i Karibien över jul, nyår i Keywest och Miami . En paketresa som jag själv beskrev vad den skulle innehålla och fick sedan hjälp med alla bokningar av Ao B. Allt var till belåtenhet med bokningarna och fick alltid ett trevligt bemötande vid frågor inför resan. Mvh Elsa Karlsson Läs mer
    2020-01-21 Åsa svarar Elsa K
    Hej Elsa och tack för ditt omdöme! Trevligt att höra att du uppskattar vårt bemötande och service :)
    Hoppas resa blev som ni tänkt er. Varmt välkomna åter. //AOB Travel
  • 2020-01-20

Viktoria G skrev om AOB Travel AB
    Dom hjälpte oss boka flyg och bil tur och retur till Florida för 10 personer. Ett otroligt engagemang. Kunde inte bli bättre. Läs mer
    2020-01-20 Åsa svarar Viktoria G
    Hej Viktoria och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att du är så nöjd med vår service och bemötande!
    Hoppas ni hade en trevlig resa. Varmt välkomna åter!
  • 2020-01-19

Susanne B skrev om AOB Travel AB
    Bokade kryssning.
    Bra service
    Kunnig och trevlig personal Läs mer
    2020-01-20 Åsa svarar Susanne B
    Hej Susanne!
    Tack för ditt fina omdöme. Hoppas ni hade en fantastisk resa! Varmt välkommen åter // AOB Travel
  • 2020-01-19

Carina V skrev om AOB Travel AB
    Ett mycket väl sammansatt utflyktsprogram med en mycket vänlig och kompetent guide. Vi var mycket nöjda med hotell reservationerna. Allt var toppen! Läs mer
    2020-01-20 Åsa svarar Carina V
    Hej Carina och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att resan till Vietnam blev lyckad! Varmt välkomna åter. //AOB Travel
  • 2020-01-18

Bodil D skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte flygbiljetter samt första hotellnätterna av AoB travel. Vi har varit i kontakt med Jennifer som varit mycket lyhörd och tillmötesgående. Proffsigt förhållningssätt. Vi kan mycket väl återkomma som kunder till AoB travel vid en längre resa igen. Läs mer
    2020-01-20 Åsa svarar Bodil D
    Hej Bodil och tack för ditt fina omdöme!
    Härligt att höra att du är nöjd med vår service och bemötande. Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen :)
  • 2020-01-18

Lennart B skrev om AOB Travel AB
    Enkelt att förlänga en vistelse efter en kryssning. Bra jobbat. Allt fungerade klockrent, dock inte den hyrda gps som behövde uppdateras. Den rekommenderade en väg igenom flygplatsens bränsledepå. Telefonens gps var räddningen. Vakten gillade inte att man frågade efter hotellet och hotade med polisen istället och drog sitt vapen. Rekommenderar inte att frågar vakter i känsliga miljöer. Ett stort tack för en perfekt semester med lite spänning samtidigt. Läs mer
    2020-01-20 Åsa svarar Lennart B
    Hej Lennart och tack för ditt fina omdöme!
    Härligt att höra att ni haft en trevlig resa trots lite äventyr...:)
    Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen!
  • 2020-01-17

Stefan T skrev om AOB Travel AB
    Snabb återkoppling vid frågor likaså bemötande. Läs mer
    2020-01-20 Åsa svarar Stefan T
    Hej Stefan och tack för ditt fina omdöme! Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen :) Mvh AOB Travel
  • 2020-01-17

Katarina S skrev om AOB Travel AB
    Trevligt, snabbt och professionellt bemötande. Läs mer
    2020-01-17 Åsa svarar Katarina S
    Hej Katarina och tack för ditt fina omdöme! Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen :) Mvh AOB Travel

Rutger S skrev om AOB Travel AB
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande vid upprepade tillfällen. 14 dagars resa till Miami med kryssning i Caribien. Fick alltid svar på alla frågor. Läs mer
    2020-01-17 Åsa svarar Rutger S
    Hej Rutger och tack för ert fina omdöme, det uppskattas.
    Trevligt att höra att ni är nöjd med vår service och vårt bemötande.
    Hoppas ni hade en härlig kryssning i Karibien!

Katharina C skrev om AOB Travel AB
    Bra bemötande och fick ett bra samlat resepaket.
    Förväntningarna höga infriades dock inte helt. Läs mer
    2020-01-17 Åsa svarar Katharina C
    Hej Katharina och tack för ditt omdöme.
    Du får väldigt gärna höra av dig till din resesäljare och berätta vad det var under resan som inte riktigt nådde upp till era förväntningar.
    Alltid bra med feedback :)

Malin L skrev om AOB Travel AB
    Hjälp med planering och bokning av flygresa, ETA och biluthyrning i Australien.

Sarah gjorde ett utmärkt jobb! Väldigt snabb och tillmötesgående i all kommunikation. Läs mer
    2020-01-17 Åsa svarar Malin L
    Hej Malin och tack för ditt fina omdöme!
    Hoppas ni hade en trevlig resa.

Jenny E skrev om AOB Travel AB
    Tillgängliga, proffsiga, kommer att boka här igen. Läs mer
    2020-01-16 Åsa svarar Jenny E
    Hej Jenny och tack för ditt fina omdöme! Kul att höra att du är nöjd med vår service och bemötande :)
    Hoppas resan var bra.
    Välkommen åter.
  • Ann-Louise K

2020-01-16

Ann-Louise K skrev om AOB Travel AB
    Jag skulle fylla 50 år och ville ha hjälp med en resa. Josefin hjälpte mig hela vägen på ett föredömligt sätt att genomföra detta med goda råd och tips.
    Till slut när jag väl valde USA och kryssning så stöttade hon mig till 100 % på alla frågor jag hade eftersom jag inte är en van resenär. Hon uppdaterade mig kontinuerligt vad som hände. Gav mig tips. Även vid hemkomst har hon följt upp och kontrollerat om allt var till belåtenhet. En sån här service kan man egentligen bara drömma om men den är sann!
    Rekommenderar med det hjärtligaste detta resebolag! Läs mer
  • 2020-01-15

Monika W skrev om AOB Travel AB
    kryssning i karibien, super bra bemötande och snabb hjälp vid behov. Allt funkade väldigt bra. Läs mer
    2020-01-16 Åsa svarar Monika W
    Hej Monika!
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att ni är nöjda med vårt bemötande och att ni haft en trevlig resa!
    Varmt välkomna åter. //AOB Travel
  • 2020-01-07

Nathalie H skrev om AOB Travel AB
    De hjälpte på ett utmärkt sätt till att ta fram ett kryssningspaket i Karibien. Allt fungerade perfekt och resan blev mycket lyckad! Läs mer
    2020-01-07 Åsa svarar Nathalie H
    Hej Nathalie och tack för ditt fina omdöme, det uppskattar vi verkligen! Härligt att höra att ni haft en trevlig och lyckad resa!
    Varmt välkomna åter. //AOB Travel
  • Barbro R

2020-01-07

Barbro R skrev om AOB Travel AB
    Två veckor till Puerto Banus, Marbella. Mycket vänligt och tydliga beskrivningar på resmålet och hotellet. Rekommenderar gärna företaget. Läs mer
    2020-01-09 Åsa svarar Barbro R
    Hej Barbro! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattar vi! Varmt välkomna åter. Mvh AOB Travel
  • 2020-01-06

Eva G skrev om AOB Travel AB
    Vi upplevde fantastisk service och mat ombord.Beundrande logistik,och fina upplevelser på land,och till sjöss.
    Vi kan bara rekommendera detta kryssningsfartyg.För vår
    del kommer vi att boka kommande resor med AOB resor,och
    Celebriteter cruises.

Eva Gehm och Olof Lövgren Läs mer
    2020-01-07 Åsa svarar Eva G
    Hej Eva!
    Tack för ert fina omdöme. Härligt att höra att ni hade en sån lyckad resa!
    Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen // AOB Travel
  • 2020-01-05

Britt H skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en skräddarsydd paketresa till Sydafrika och Mauritius utav AOB. Det mesta funkade bra men det fanns några saker som kan förbättras.

1. Chauffören som hämtade oss på flygplatsen hade inte koll på vad vi köpt och att det var tänkt att vi skulle se första delen av panoramaturen på vägen till Graskop.

2. På lodgen ingick varken conservation levies eller bed levies och dessa var dyra. Jag hade frågar om avgifter för reservatet tidigare men inte fått något belopp utan istället blivit informerad om att dessa inte alltid debiteras och att de inte är så höga. Det hade varit bättre att veta vad det faktiskt kostar.

3. Ett av fem flyg, dvs flyget mellan Mauritius och Frankfurt, inkluderade inte mat och dryck som de övriga. Detta var ett charterflyg där bara ett mål mat samt en smörgås som ingick på 11 h flygning. Det gick att köpa till mat men denna tog slut 3 h innan ankomst. Hade vi vetat detta, så hade vi köpt med oss mat och dryck. Mina tonårsbarn var jättehungriga. Läs mer
    2020-01-14 Åsa svarar Britt H
    Hej Britt och tack för ert fina omdöme.
    Första dagen hade ni en transfer till Graskop som ligger längs Panorama Route, har chauffören missat detta va det bra ni stod på er då detta var det som var bokat.
    På lodgen tillkommer alltid conservation levies precis som du skriver. Detta är något som dessvärre inte går att förbetala hemifrån och detta har vi informerat er om innan avresa. Dock är bed leavies något nytt för oss och som vår säljare lovat att undersöka och återkomma till er om.
    Flygsträckan mellan Mauritius och Frankfurt flög ni med Lufthansas underbolag Eurowings. Mat ska alltid erbjudas och det ser jag du nämner att ni fick, även om ni kanske hade önskar mer. Tyvärr skiljer det sig från bolag till bolag exakt vad som ingår.

Trots små anmärkningar hoppas vi att ni hade en trevlig resa till Sydafrika och Mauritius!
    Varmt välkomna åter.
  • 2020-01-05

Bo W skrev om AOB Travel AB
    Mycket bra bemötande!
    Bra översikt från websidan Läs mer
    2020-01-07 Åsa svarar Bo W
    Hej Bo!
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att ni uppskattar vår service och bemötande.
    Hoppas ni hade en härlig resa!
    Välkommen åter // AOB Travel
  • Larne W

2020-01-03

Larne W skrev om AOB Travel AB
    Kryssning i östra karibien.
    Jättebra bemött.
    Jag hade normala förväntningar på företaget och de levde som vanligt upp till dem. Med råge.
    AOB Travel är ett varmt och mjukt företag som vet hur man ska ta hand om sina kunder. Läs mer
    2020-01-07 Åsa svarar Larne W
    Hej Larne!
    Hoppas ni hade en härlig resa!

Tuve S skrev om AOB Travel AB
    Resa till New Orleans +Kryssning till Mexico
    Personalen PÅ AOB(Katarina?) Kunnig och trevlig, proffsig
    Uppfyllde alla förväntningar
    Vi återkommer Läs mer
    2020-01-07 Åsa svarar Tuve S
    Hej Tuve och tack för ditt fina omdöme, det uppskattar vi verkligen.
    Hoppas ni hade en härlig kryssningsresa!

Kajsa J skrev om AOB Travel AB
    Jag har anlitat AOB Travel vid ett flertal tillfällen, både gällande korta och riktigt långa resor. Jag har alltid blivit väldigt väl bemött och fått all service jag önskat mig. AOB Travel känns som ett personligt och engagerat företag som sätter kunden i centrum och som lätt anpassar sig efter önskemål. Läs mer
    2020-01-07 Åsa svarar Kajsa J
    Hej Kajsa och tack för ditt fina omdöme, trevligt att höra att ni uppskattar vårt bemötande och service.

Conny R skrev om AOB Travel AB
    Fotbolls resa som från kontakt med Aob flöt på utan problem. Enkelt och vänligt bemött. Och alla mina förväntningar uppfyllda. Kan varmt rekommendera företaget Läs mer
    2020-01-07 Åsa svarar Conny R
    Hej Conny och tack för ditt fina omdöme!
    Trevligt att höra att ni uppskattar vår service och bemötande.

Siv O skrev om AOB Travel AB
    Tills vi bokat vår resa var det bra kontakt. När vi sedan vile ha hjälp med transfers och sittplats-bokningar på flyget var det stopp.-
    Lite påtryckning från vår sida då blev vi erbjudna transfer både i Hongkong och Singapore. Men det var ett hutlöst pris .
    Jag fick besked att de inte kunde kontakta hotellen för transfers , att vi fick ta kontakt själva med dem.

Det var första och troligen enda gången vi anlitar AOB TRAVELS
    Vi är vana att få en mycket bättre service av andra resebyråer, service utöver det väntade.
    Till saken hör att vi var tvungna att avbryta vår .resa efter bara 3 dygn på grund av ohälsa.
    När vi kom hem ringde jag upp AOB travel och meddelade att så skett.
    Det första jag hörde var "Ni får inget tillbaka av det Ni betalt in" det var inte därför jag ringde. Jag visste att AOB hade friskrivit sig för allt som kunde tänkas hända i sina resevillkor.

VAd jag var intresserad av var: om transfer och hotell i Singapore ,som vi inte kunnat nyttja, och betalt i förväg, och som som låg utom grundpriset för resan ev. kunde återbetalas till oss.
    em har tagit hand om de pengarna?? AOB?
    Jag vet att hotel Concord i Singapore inte tar betalt av gästen förrän denne är på plats.Jag har bott där tidigare flera ggr.

Transfer som avbokas borde också betalas tillbaka.

Ju mer jag tänker på vad som skett och inte skett är jag övertygad om att inte anlita AOB fler ggr. Läs mer
    2020-01-07 Åsa svarar Siv O
    Hej Siv,
    otroligt tråkigt att höra.
    Gällande sittplatsbokning på flyget kan vi inte påverka flygbolagen regler. Självfallet hade vi hjälpt till om möjligheten hade funnits.
    Privat transfer är förhållandevis dyrt och det är billigast att ta taxi på plats, varpå transfer inte ingår i våra paketresor. Ni ville ändå veta priset och detta förmedlades till er.
    Väldigt tråkigt att höra att ni var tvungna att avbryta resan p.g.a. ohälsa. Hade ni kontaktat oss under resan hade vi kunnat hjälpa och assistera er på plats.
    Då inget avbeställningsskydd tecknats via oss sker dessvärre ingen återbetalning via oss. Dock brukar man får återbetalning via sitt försäkringsbolag om man tvingats avbryta sin resa p.g.a. sjukdom.
    Återigen beklagar det inträffade och väldigt tråkigt att ni tyckte vår service inte nådde upp till era förväntningar. Vår service är annars något vi är väldigt kända för och värderar högt.
    Vi kommer kontakta dig via mail för att reda ut vad som hänt.

Stefan B skrev om AOB Travel AB
    Mycket nöjd med AOB och kryssningen Läs mer
    2020-01-07 Åsa svarar Stefan B
    Hej Stefan och tack för ditt fina omdöme. Varmt välkommen åter! AOB Travel
  • Ove M

2019-12-28

Ove M skrev om AOB Travel AB
    Tack vare Jannica beställd vi vår resa
    Förväntningarna var stora, resan var över våra förväntningar vi är väldigt nöjda.
    Vi kan rekommendera resan
    som blev ett äventyr för oss.Både New Orleans och kryssningen
    Kanske vi tar en ny kryssning i Medelhavet Läs mer
    2019-12-30 Åsa svarar Ove M
    Hej Ove och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni har haft en sån trevlig kryssningsresa!
    Gott Nytt År och varmt välkommen åter.
  • 2019-12-27

Urban K skrev om AOB Travel AB
    Mycket bra. Resan var fantastisk och allt fungerade. Läs mer
    2019-12-30 Åsa svarar Urban K
    Hej Urban och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni har haft en fantastisk resa!
    Gott Nytt År och välkommen åter.
  • 2019-12-27

Eva C skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en Australien-resa inkl. kryssning runt Nya Zeeland.
    Zara hjälpte oss att sätta ihop resan med boende och utflykt. Hon var mycket hjälpsam med allt, så vi kände oss trygga när vi gav oss iväg på vår långresa.
    Allt klaffade perfekt från börja till slut.
    En toppen-resa! Läs mer
    2019-12-30 Åsa svarar Eva C
    Hej Eva och tack för ert fina omdöme! Härligt att höra att ni har haft en trevlig kryssningsresa!
    Gott Nytt År och välkommen åter.

Brädgårdsvägen 28, 236 32 Höllviken