Alla kategorier Resebyrå Skåne Vellinge AOB Travel AB

AOB Travel AB

Brädgårdsvägen 28, 236 32 Höllviken — Visa karta

AOB Travel
Vi har drömresorna att längta till!
Vårt mål är att ge er en fantastisk & minnesvärd reseupplevelse!
Vi skräddarsyr prisvärda paketlösningar efter era önskemål.
Vi hjälper er med allt från kryssningar genom världens sju hav till rundresor i USA och mycket mycket mer.
Med en personal som själva upplevt världens alla hörn, är ni i trygga händer vid bokning av er nästa semesterresa!

Vår expertis är er trygghet!

5 skäl att välja AOB Travel:
13:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 217 kunder tycker om AOB Travel AB

Susanne J skrev om AOB Travel AB
    Hinner inte skriva, men har varit nöjd alla gånger de bokat längre resor till mig. De får en 5:a Läs mer
    2019-08-01 Åsa svarar Susanne J
    Hej Susanne och tack för ditt fina omdöme :) Ha en fin dag och varmt välkommen åter!
    Ha en fortsatt fin sommar! AOB Travel

Sonny K skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte ett paket med flyg,hotellrum och kryssning.
    Bra bemötande.
    Flygresan hem var 4,5 timmar försenad. Vi fick ingen info. Troligtvis hade AOB travel inte lämnat vårt tel.nr
    I stort sett fungerade det mesta bra. Läs mer
    2019-08-01 Åsa svarar Sonny K
    Hej Sonny och tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Vi glädjer oss att du är nöjd med vårt bemötande och hoppas ni hade en fin resa trots flygförsening på hemresan. Varmt välkommen åter och Glad Sommar! //AOB Travel

Gunilla P skrev om AOB Travel AB
    Köpte flygbiljett till Miami. Fick snabb respons men hade väntat mig större flexibilitet när det gällde att leta biljetter. Efter att jag gett förslag gick det dock snabbt och jag blev mycket nöjd. Läs mer
    2019-08-01 Åsa svarar Gunilla P
    Hej Gunilla! Tack för ditt omdöme, det uppskattas. Varmt välkommen åter och fortsatt Glad Sommar! //AOB Travel

Susanna H skrev om AOB Travel AB
    Jag fick hjälp med kryssning och kringtjänster på ett mycket proffsigt och kompetent sätt. Bra förslag och snabba svar och åtgärder. Jag är mycket nöjd och kommer använda dem igen. Läs mer
    2019-08-01 Åsa svarar Susanna H
    Hej Susanna! Tack för ditt fina omdöme. Det glädjer oss att du är nöjd med vårt bemötande och service!
    Varmt välkommen åter! //AOB Travel

Carl-henrik H skrev om AOB Travel AB
    Vi fick hjälp av Åsa från AOB Travel AB att boka en resa med bil och hotellvistelser genom de östra delarna av USA samt en avslutande kryssning i Karibien. Vi fick bra tips och råd från företaget, snabba återkopplingar och svar vid frågor och inom kort en riktigt bra planering och bokning. Resan blev om möjligt bättre än förväntat! Alla bokningar stämde längs vägen, fina hotell, bra bilar och en fin avslutande kryssning. Vi kan varmt rekommendera AOB Travel AB och kommer i framtiden att boka fler resor med företaget! Stort tack för all hjälp med vår resa! Läs mer
    2019-08-01 Åsa svarar Carl-henrik H
    Hej Carl-henrik! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Vi glädjer oss att du är nöjd med vårt bemötande och att ni haft en sån härlig resa! Varmt välkommen åter och fortsatt Glad Sommar! //AOB Travel
  • LEIF N

2019-07-29

LEIF N skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en Medelhavskryssning med MSC Bellissima.
    Vi har fått ett mycket bra bemötande, bra information via mejl och telefon, svar på alla frågor vi hade, om inte direkt så återkom de (Sarah) alltid med svar.
    Det var första kryssning och våra förväntningar uppfylldes med råge. Allting klaffade med flygbiljetter, transfer, hotellbokning och kryssning.
    Sammanfattningsvis var detta förmodligen en av de bästa semesterresor vi gjort. Sedan inverkade saker som ingen kan påverka, ett otroligt bra väder hela veckan och Medelhavet som en spegel. Och att kunde bjuda med oss barn och barnbarn! Läs mer
    2019-07-30 Åsa svarar LEIF N
    Hej Leif! Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att ni haft en sån härlig och oförglömlig resa, det glädjer oss!
    Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen. Ha en fin dag! AOB Travel
  • 2019-07-29

Sandra Ö skrev om AOB Travel AB
    Flygbiljetter och hyra bil,
    Grym service över telefon och via mail.
    Fick bra hjälp med olika reseförslag och prisalternativ.
    Kan varmt rekomendera Aob travel AB Läs mer
    2019-07-30 Åsa svarar Sandra Ö
    Hej Sandra och tack för ditt fina omdöme och härligt att höra att du uppskattar vår service! Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen.
    Mvh AOB Travel
  • 2019-07-29

Gunilla S skrev om AOB Travel AB
    Har alltid fått toppenservice av Åsa som fixar allt med resor ! Läs mer
    2019-07-30 Åsa svarar Gunilla S
    Hej Gunilla och tack för ditt 5 stjärniga omdöme! Det uppskattar vi verkligen. Som alltid, varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Frida H

2019-07-03

Frida H skrev om AOB Travel AB
    Jag köpte en kryssning samt flygbiljetter. Fick väldigt snabb och professionell hjälp, det kändes väldigt personligt.

De svarade snabbt på mina mail och hjälpte mig hitta de bästa priserna. Brukar oftast inte boka via en resebyrå men kan tänka mig göra det igen pga denna erfarenhet. Läs mer
    2019-07-03 Åsa svarar Frida H
    Hej Frida och tack för ert fina omdöme! Så trevligt att höra att du är nöjd med vår service. Varmt välkommen åter! // AOB Travel
  • 2019-07-01

Claes L skrev om AOB Travel AB
    Vi bokade och köpte flyg kryssning och bilhyra via AOB. Josefine var vänligheten själv. Mkt trevligt bemötande och hon visste verkligen vad hon pratade om o vad hon rekommenderade. Vår resa blev precis vad vi förväntade oss. Faktiskt ett strå vassare. Hade vi ngn fråga kom svaret med vändande mail. Kan varmt rekommendera att boka via AOB. Läs mer
    2019-07-02 Åsa svarar Claes L
    Hej Claes! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Vi glädjer oss att du är nöjd med vårt bemötande och att ni haft en sån härlig resa! Varmt välkommen åter och Glad Sommar! //AOB Travel
  • 2019-07-01

Kati N skrev om AOB Travel AB
    Utmärkt bemötande. Lätt att kommunicera med. Hotell, hyrbil och flygbiljetter. Sarah hade dessutom kollat att all bokning stämde, ett par dagar innan avresa. Toppen. Vi kommer anlita dem igen Läs mer
    2019-07-02 Åsa svarar Kati N
    Hej Kati och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni är så nöjda med vår service. Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen :) Mvh AOB Travel
  • Maria A

2019-07-01

Maria A skrev om AOB Travel AB
    Bokade en specialbyggd rundresa i USA. Vänligt och profesionellt bemötande av AOB Travel. Mycket kunniga och tillmötesgående på våra specifika önskemål.
    Alla våra förväntningar uppfylldes på ett fanstastiskt vis. Detta är en semester som för alltid kommer finnas i våra minnen som en av de bästa. Kommer välja AOB Travel nästa ggn också. Läs mer
    2019-07-02 Åsa svarar Maria A
    Hej Maria! Tack för ditt fina omdöme!
    Så roligt att höra att ni haft en sån fin resa och att ni är så nöjda med vårt bemötande och service. Varmt välkommen åter!
    Glad Sommar önskar AOB Travel
  • Mats H

2019-07-01

Mats H skrev om AOB Travel AB
    Varit kund hos Aob i flera år. senast har jag beställt en resa till Sydafrika och dessförinnan innan en kryssning. Vi är extremt nöjda med AoB. Vi har alltid fått högsta service, trevligt bemötande och framför allt lyhördhet för våra önskemål. Jag har inte något negativt att framföra utan brukar rekommendera dem till vänner och bekanta.
    Heléne är en pärla. Läs mer
    2019-07-02 Åsa svarar Mats H
    Hej Mats och tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! Varmt välkommen åter när det blir dags för nästa resa :) Helene som bokat er hälsar så gott! Glad Sommar // AOB Travel
  • 2019-06-20

Rune S skrev om AOB Travel AB
    Kryssning
    Mycket bra bemötande Läs mer
    2019-06-20 Åsa svarar Rune S
    Hej Rune! Tack för ert fina omdöme, det uppskattas! Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen :) Glad Sommar önskar vi på AOB Travel
  • Mona B

2019-06-18

Mona B skrev om AOB Travel AB
    En resa till Venedig, två nätter och sedan en kryssning i Medelhavet. Mont Negro,, Korfu, Athen Mykonos och Argostolis. Högst förväntningar var på Monte Negro som vi tyvärr missade. Mycket bra, hotellet var trestjärnigt, och verkligen inte mer, men där sov vi ju mest. Frukosten var standard. Kryssningen var fantastisk, tyvärr blev första resmålet på den inte till pga oförutsedda händelser som ingen kan förutse. Service och hjälp har varit till stor belåtenhet. Läs mer
    2019-06-19 Åsa svarar Mona B
    Hej Mona och tack för ert fina omdöme, det uppskattar vi! Så trevligt att höra att ni varit nöjda med vår hjälp och service med resan.
    Varmt välkomna åter. Glad Sommar önskar AOB Travel
  • Stig F

2019-06-10

Stig F skrev om AOB Travel AB
    London temaresa. Proffsigt och vänligt bemötande. Allt fungerade perfekt. Bra boende, bra flygtider, bokning av sidoevenemang fungerade perfekt. Kort sagt: Value for money Läs mer
    2019-06-11 Åsa svarar Stig F
    Hej Stig och tack för ert fina omdöme! Så trevligt att höra att allt var till belåtenhet både med resan och servicen från oss.
    Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen. Glad Sommar! //AOB Travel
  • 2019-06-09

Ann-kristine S skrev om AOB Travel AB
    Skönt att ha en resebyrå att luta sig mot när det blev SAS-strejk! Fick väldigt bra hjälp.

Nöjd också med all hjälp med bokningar av hotell och slott. Läs mer
    2019-06-10 Åsa svarar Ann-kristine S
    Hej Ann-kristine! Så trevligt att höra att ni var nöjda med hjälpen och servicen ni fick av oss i samband med er resa.
    Varmt välkomna åter! Mvh AOB Travel
  • 2019-06-05

Sylva J skrev om AOB Travel AB
    Alltigenom proffsigt bemötande!
    Nöjd med alla arrangemang. Läs mer
    2019-06-07 Åsa svarar Sylva J
    Hej Sylva och tack för ditt fina omdöme! Så kul att höra att ni är nöjda med vår service och att ni haft en härlig resa!
    Varmt välkommen åter //AOB Travel
  • 2019-06-01

Helena N skrev om AOB Travel AB
    Bra service och snabb feedback. Trevligt bemötande. Läs mer
    2019-06-03 Åsa svarar Helena N
    Hej Helena! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattar vi verkligen. Varmt välkommen åter & Glad Sommar! //AOB Travel
  • 2019-06-01

Kerstin B skrev om AOB Travel AB
    Köpt resa till Dublin. Vi var mycket nöjda med såväl boendet på Jury’s Inn som flyget med Norwegian. Läs mer
    2019-06-03 Åsa svarar Kerstin B
    Hej Kerstin och tack för ditt 5 stjärniga omdöme, det uppskattar vi verkligen! Härligt att höra att ni haft en fin resa till vackra Dublin! Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen :) Glad Sommar // AOB Travel

Lilian W skrev om AOB Travel AB
    Kryssning från Venedig.
    Bemötandet från AOB Travel AB var mycket bra.
    Det var en bra o skön resa så vi kunde njuta😊 Läs mer
    2019-06-03 Åsa svarar Lilian W
    Hej Lilian, tack för ditt fina omdöme! Så trevligt att höra att ni haft en härlig resa och att ni är nöjda med vår service och bemötande :)
    Varmt välkomna åter! Glad Sommar // AOB Travel

Jan A skrev om AOB Travel AB
    Bra bokning och kontakt med AOB
    Flowershow mkt bra
    Hotell Hilton Metropol ej upp till förväntan Läs mer
    2019-06-03 Åsa svarar Jan A
    Hej Jan och tack för ert fina omdöme! Härligt att höra att ni är nöjda med vårt bemötande och vackra Chelsea Flower Show!
    Välkommen åter. Mvh AOB Travel

Bengt S skrev om AOB Travel AB
    Köpt resa till London för Chelsea flower show. Allt fungerade väl och som beskrivits av resebyrån. Jag ville ha en dags förlängning vilket ordnades utan problem men visade sig vara en Bank Holiday, vilket byrån borde upplyst om. Jag hade då lagt dagen före istf efter. Anslutningsresor från Gatwick borde ha ingått, 2 x 20 pund. Hotell OK. Läs mer
    2019-06-03 Åsa svarar Bengt S
    Hej Bengt! Tack för ert omdöme och härligt att höra att ni haft en trevlig resa till London och vackra Chelsea Flower Show!
    Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen. Trevlig sommar! Mvh AOB Travel

Mari B skrev om AOB Travel AB
    10 dagars kryssning Irland-Island-Irland
    Väl bemött, men fick byta handkagfare innan allt var klart.
    Blev lite strul efter bytet. Läs mer
    2019-06-03 Åsa svarar Mari B
    Hej Mari och tack för ditt fina omdöme!
    Hoppas ni haft en härlig resa! Trevligt att höra att du känner att du fått fin service från oss på AOB Travel.
    Tråkigt att höra att det blev lite strul vid flygbytet, tyvärr är detta helt utanför vår kontroll.
    Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen :) Mvh AOB Travel
  • 2019-05-19

Joachim L skrev om AOB Travel AB
    Snabba svar och en fantastisk resa som Åsa ordnade utan problem.
    Kanonbra service. Läs mer
    2019-05-20 Åsa svarar Joachim L
    Hej Joachim och tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd med vår service och att ni hade en fantastisk resa! Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen :) Mvh AOB Travel
  • 2019-05-18

Mariel A skrev om AOB Travel AB
    Köpte flygbiljetter och blev supernöjd. Läs mer
    2019-05-20 Åsa svarar Mariel A
    Hej Mariel och tack för ditt fina omdöme! Varmt välkommen åter. Mvh AOB Travel
  • 2019-05-16

Gunilla F skrev om AOB Travel AB
    Kombinerad vecka i Palma och en veckas kryssning med MSC. Vi har fått god service och trevligt bemötande från AOB. Otroligt mycket papper vilket var lite tröttsamt. Hotellet i Palma, Fergus Bermuda, var mycket bra med fantastisk mat. Eftersom vi kryssat tidigare hade vi vissa förväntningar. För äldre personer skulle jag inte rekommendera ett så stort fartyg. Trängsel, köer och hög ljudnivå passar inte äldre personer. Servicen på fartyget var mycket bra. Maten i matsalen medelmåttig så vi åt ofta i den enklare matsalen när barnfamiljerna hade lämnat. Känslan att hela tiden bli övertygad om köp av olika slag var inte behaglig. Blev t.ex. mer eller mindre tvingade att köpa veckokort för drycker för ca 2.300 kr per person. Detta kunde vi ju inte alls utnyttja. Deltog endast i en utflykt till Pompeji och var mycket nöjda. Tyvärr blev vår bokade utflykt till Marseilles inställd pga dåligt väder. I stället erbjöds vi transfer till Cannes som vi tidigare hade besökt. Vår ankomst till Palma blev mycket försenad pga omlagd route så vi missade vårt plan till Kastrup vilket orsakade oss en hel del besvär.
    MVH Gunilla Falk Läs mer
    2019-05-20 Åsa svarar Gunilla F
    Hej Gunilla och tack för din feedback! Det glädjer oss att du är nöjd med servicen från oss på AOB Travel.
    Tråkigt att vädret inte riktigt var med er och att ni missade en utflykt samt blev försenade hem.
    Återigen tack för er feedback och varmt välkomna åter. Ha en fin dag! AOB Travel
  • 2019-05-05

Marie T skrev om AOB Travel AB
    Väl bemötta. Kom med olika idéer till oss och sydde ihop en bra resa. Köpte flygresa till USA, inrikesflyg, hotell och hyrbil. Läs mer
    2019-05-06 Åsa svarar Marie T
    Hej Marie och tack för ert fina omdöme! Varmt välkommen åter. //AOB Travel
  • 2019-05-02

Lendita M skrev om AOB Travel AB
    Jättebra bemötande👌jag får alltid tid och svar på mina frågor är så nöjd. Läs mer
    2019-05-03 Åsa svarar Lendita M
    Hej Lendita och tack för ditt fina omdöme! Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen. //AOB Travel
  • 2019-05-01

Christell S skrev om AOB Travel AB
    Resa till Island tillsammans med barn och barnbarn.
    Vi blev utomordentligt väl bemötta och väl informerade. Alla på kontoret engagerade sig och gav oss många bra tips på aktiviteter. Vår resa blev en fantastisk upplevelse för alla 6 - ung som äldre. Vi åker gärna tillbaka dit. Läs mer
    2019-05-02 Åsa svarar Christell S
    Hej Christell och tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att ni är nöjda med vår service och att er resa blev så lyckad! Varmt välkommen åter. Mvh AOB travel
  • 2019-04-30

Anders B skrev om AOB Travel AB
    Köpte resa o fotbollsbiljett o de var trevliga o hjälpsamma. Superbra! Läs mer
    2019-05-02 Åsa svarar Anders B
    Hej Anders, vad trevligt att höra! Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen :) Mvh AOB Travel
  • 2019-04-16

Mayvon J skrev om AOB Travel AB
    Vi ville gärna kryssa i Caribien, fick rek.av vänner att anlita A&B travel. Martina där inspirerade oss med de bästa valen av allt för oss, vi blev supernöjda kan därför rek.denna resebyrå Läs mer
    2019-04-17 Åsa svarar Mayvon J
    Hej Mayvon och tack för ditt fina omdöme!
    Så härligt att höra att ni också är nöjda med vår service och att ni hade en minnesvärd kryssning i Karibien.
    Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen.
    Glad Påsk önskar AOB Travel

Tomas M skrev om AOB Travel AB
    Väldigt till mötes. ,bra hjälp o info kommer o anlita igen Läs mer
    2019-04-23 Åsa svarar Tomas M
    Tack Tomas för ditt fina omdöme! Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen :) Mvh AOB Travel

Uno E skrev om AOB Travel AB
    En kryssning i Medelhavet
    Ett mycket bra bemötande, först från Sofia och sen Sarah
    Förväntningarna uppfylldes
    Fick mail om att checka in på MSC men det gick inte för det hade AOB redan gjort.
    Alltigenom en positiv upplevelse. Läs mer
    2019-04-16 Åsa svarar Uno E
    Hej Uno och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni är nöjda med vår service och att ni hade en härlig kryssningsresa!
    Ha en fin dag // AOB Travel

Majlis M skrev om AOB Travel AB
    Köpte kryssning och fick ett mycket vänligt bemötande och resan var perfekt. Läs mer
    2019-04-16 Åsa svarar Majlis M
    Hej Majlis! Tack för ditt fina omdöme och så roligt att höra att ni hade en lyckad kryssningsresa. Varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel

Mariela B skrev om AOB Travel AB
    vi köpte en kryssning och allt var perfekt från första mailet till slut

Om man ska klaga på något var det Lufsthansa då de var sena och vi missade vår plan, blev ombokade till ett 5 timmar senare. 15 EUr pp var kompensationen och ja det räcker till en fika på flikplatsen. Så tummen ner för Lufthansa Läs mer
    2019-04-16 Åsa svarar Mariela B
    Hej Mariela och tack för ditt fina omdöme!
    Så roligt att höra att ni är nöjda med vårt service från första mailet till slut. För oss är planeringen och bokningen av resan också en stor del av den totalta semesterupplevelsen.
    Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resan igen :) Glad Påsk önskar AOB Travel
  • 2019-04-07

Bengt O skrev om AOB Travel AB
    Australien & Singapore resa.
    Mycket bra flygtder och stopp.
    Inga problem med hjälp när Hur eller var som helst. Kan inte hitta något som kan bli bättre.
    Vi är helnöjd,Vi återkommer när det blir ny resa. (Sara hjorde ett bra jobb.
    Hälsningar från Britt &Bengt. Läs mer

Johan R skrev om AOB Travel AB
    Alltid en välkomnande atmosfär och glada leenden!

Högklassig service - ingenting är omöjligt! Läs mer

Rose-Marie O skrev om AOB Travel AB
    Har köpt många resor via aob och alltid blivit nöjd, både med resa och bemötandet jag har fått. Läs mer

Agneta V skrev om AOB Travel AB
    Longstay till Spanien, allt fungerade perfekt, mycket bra service av Åsa , vi är supernöjd med företaget som vi anlitat flera gånger. Läs mer
  • Britt H

2019-04-02

Britt H skrev om AOB Travel AB
    Kryssning i Karibien. Mycket bra bemötande o hjälp.
    En fantastisk upplevelse. Läs mer

Carina N skrev om AOB Travel AB
    Resan till New York , SAN Fransisco o Miami Beach blev perfekt med A o B ;s bokningar av både flyg o hotell! Hotellen mkt centralt belägna!
    Att priset var bra gjorde inte saken sämre!
    En miss med en utflyktsbokning löstes på ett proffsigt sätt.
    Martina på A o B svarade snabbt på alla våra frågor !
    Kan med nöje rekommendera A o B för din nästa resa👍 Läs mer

Annelie S skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en helhetslösning, som vi var väldigt nöjda med. Bra service i våra kontakter med er😀
    Ringde upp och kollade om det var något mer vi behövde.
    Hotellservice utmärkt.
    Helnöjda kunder😎👍 Läs mer
  • Annika Å

2019-04-01

Annika Å skrev om AOB Travel AB
    Jag och min sambo reste med ett annat par vi känner till NewYork 3 dagar flög sedan till San Fransisco 3 dagar och körde sen med hyrbil på highway 1 med 3 stopp längst vägen till Los Angeles! AOB uppfyllde våra önskningar och förväntningar, vi är så nöjda! Tack! Läs mer

Inger C skrev om AOB Travel AB
    Bra service. Kryssningen motsvarade våra förväntningar.
    Transfern i Singapore var en katastrof och förstörde en del av resans helhetsintryck Läs mer

Claes H skrev om AOB Travel AB
    Kompetent personal och bra erbjudande Läs mer
  • Paula B

2019-03-23

Paula B skrev om AOB Travel AB
    Kryssning till Australien, Indonesien och Singapore.
    Allting klaffade perfekt ! En resa som vi aldrig kommer
    att glömma....
    AOB Travel är alltid serviceminded - mycket bra researrangör !
    Ett stort tack till Helene ! Läs mer

Johan R skrev om AOB Travel AB
    Midstay 3 veckor Pestana golf, Algarve Portugal.

Mattias på AoB var mycket hjälpsam. Vi bara angav när vi ville åka och hur länge - AoB fixade resten.

Vi blev förvånade hur bra det blev. över vår förväntan!!
    Vi har redan rekommenderat andra i vår bekantskapskrets efter det vi kom hem.

Smidigt, bra golfbanor, bra boende. Vi valde att ha eget kosthushåll och det var nära till affärer och golfbanor. Vi hyrde bil i egen regi för transporter inom Portugal. Läs mer
    2019-03-21 Åsa svarar Johan R
    Hej Johan och tack för ert fina omdöme! Härligt att höra att resan var till belåtenhet! Varmt välkomna åter // AOB Travel

Olaf O skrev om AOB Travel AB
    jag vill inte vidare elaborerar varför jag att AOB är bra! Läs mer
    2019-03-21 Åsa svarar Olaf O
    Tack Olaf! Välkommen åter. AOB travel

Maria E skrev om AOB Travel AB
    Väldigt bra Service av Maria som vi bokade av från början sedan även från de andra jag var i kontakt med, bl. a Sarah.
    Kommer absolut att boka via AOB igen.
    Var en positiv överraskning. Läs mer
    2019-03-21 Åsa svarar Maria E
    Hej Maria! Tack för ditt fina omdöme och trevligt att höra att du är nöjd med vår service. Varmt välkommen åter! AOB Travel

Brädgårdsvägen 28, 236 32 Höllviken