Alla kategorier Resebyrå Skåne Vellinge AOB Travel AB

AOB Travel AB

Brädgårdsvägen 28, 236 32 Höllviken — Visa karta

AOB Travel
Vi har drömresorna att längta till!
Vårt mål är att ge er en fantastisk & minnesvärd reseupplevelse!
Vi skräddarsyr prisvärda paketlösningar efter era önskemål.
Vi hjälper er med allt från kryssningar genom världens sju hav till rundresor i USA och mycket mycket mer.
Med en personal som själva upplevt världens alla hörn, är ni i trygga händer vid bokning av er nästa semesterresa!

Vår expertis är er trygghet!

5 skäl att välja AOB Travel:
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 185 kunder tycker om AOB Travel AB

• 2019-04-16

Mayvon J skrev om AOB Travel AB
    Vi ville gärna kryssa i Caribien, fick rek.av vänner att anlita A&B travel. Martina där inspirerade oss med de bästa valen av allt för oss, vi blev supernöjda kan därför rek.denna resebyrå Läs mer
    2019-04-17 Åsa svarar Mayvon J
    Hej Mayvon och tack för ditt fina omdöme!
    Så härligt att höra att ni också är nöjda med vår service och att ni hade en minnesvärd kryssning i Karibien.
    Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen.
    Glad Påsk önskar AOB Travel

Uno E skrev om AOB Travel AB
    En kryssning i Medelhavet
    Ett mycket bra bemötande, först från Sofia och sen Sarah
    Förväntningarna uppfylldes
    Fick mail om att checka in på MSC men det gick inte för det hade AOB redan gjort.
    Alltigenom en positiv upplevelse. Läs mer
    2019-04-16 Åsa svarar Uno E
    Hej Uno och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni är nöjda med vår service och att ni hade en härlig kryssningsresa!
    Ha en fin dag // AOB Travel

Majlis M skrev om AOB Travel AB
    Köpte kryssning och fick ett mycket vänligt bemötande och resan var perfekt. Läs mer
    2019-04-16 Åsa svarar Majlis M
    Hej Majlis! Tack för ditt fina omdöme och så roligt att höra att ni hade en lyckad kryssningsresa. Varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel

Mariela B skrev om AOB Travel AB
    vi köpte en kryssning och allt var perfekt från första mailet till slut

Om man ska klaga på något var det Lufsthansa då de var sena och vi missade vår plan, blev ombokade till ett 5 timmar senare. 15 EUr pp var kompensationen och ja det räcker till en fika på flikplatsen. Så tummen ner för Lufthansa Läs mer
    2019-04-16 Åsa svarar Mariela B
    Hej Mariela och tack för ditt fina omdöme!
    Så roligt att höra att ni är nöjda med vårt service från första mailet till slut. För oss är planeringen och bokningen av resan också en stor del av den totalta semesterupplevelsen.
    Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resan igen :) Glad Påsk önskar AOB Travel
  • 2019-04-07

Bengt O skrev om AOB Travel AB
    Australien & Singapore resa.
    Mycket bra flygtder och stopp.
    Inga problem med hjälp när Hur eller var som helst. Kan inte hitta något som kan bli bättre.
    Vi är helnöjd,Vi återkommer när det blir ny resa. (Sara hjorde ett bra jobb.
    Hälsningar från Britt &Bengt. Läs mer

Johan R skrev om AOB Travel AB
    Alltid en välkomnande atmosfär och glada leenden!

Högklassig service - ingenting är omöjligt! Läs mer

Rose-Marie O skrev om AOB Travel AB
    Har köpt många resor via aob och alltid blivit nöjd, både med resa och bemötandet jag har fått. Läs mer

Agneta V skrev om AOB Travel AB
    Longstay till Spanien, allt fungerade perfekt, mycket bra service av Åsa , vi är supernöjd med företaget som vi anlitat flera gånger. Läs mer
  • Britt H

2019-04-02

Britt H skrev om AOB Travel AB
    Kryssning i Karibien. Mycket bra bemötande o hjälp.
    En fantastisk upplevelse. Läs mer

Carina N skrev om AOB Travel AB
    Resan till New York , SAN Fransisco o Miami Beach blev perfekt med A o B ;s bokningar av både flyg o hotell! Hotellen mkt centralt belägna!
    Att priset var bra gjorde inte saken sämre!
    En miss med en utflyktsbokning löstes på ett proffsigt sätt.
    Martina på A o B svarade snabbt på alla våra frågor !
    Kan med nöje rekommendera A o B för din nästa resa👍 Läs mer

Annelie S skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en helhetslösning, som vi var väldigt nöjda med. Bra service i våra kontakter med er😀
    Ringde upp och kollade om det var något mer vi behövde.
    Hotellservice utmärkt.
    Helnöjda kunder😎👍 Läs mer
  • Annika Å

2019-04-01

Annika Å skrev om AOB Travel AB
    Jag och min sambo reste med ett annat par vi känner till NewYork 3 dagar flög sedan till San Fransisco 3 dagar och körde sen med hyrbil på highway 1 med 3 stopp längst vägen till Los Angeles! AOB uppfyllde våra önskningar och förväntningar, vi är så nöjda! Tack! Läs mer

Inger C skrev om AOB Travel AB
    Bra service. Kryssningen motsvarade våra förväntningar.
    Transfern i Singapore var en katastrof och förstörde en del av resans helhetsintryck Läs mer

Claes H skrev om AOB Travel AB
    Kompetent personal och bra erbjudande Läs mer
  • Paula B

2019-03-23

Paula B skrev om AOB Travel AB
    Kryssning till Australien, Indonesien och Singapore.
    Allting klaffade perfekt ! En resa som vi aldrig kommer
    att glömma....
    AOB Travel är alltid serviceminded - mycket bra researrangör !
    Ett stort tack till Helene ! Läs mer

Johan R skrev om AOB Travel AB
    Midstay 3 veckor Pestana golf, Algarve Portugal.

Mattias på AoB var mycket hjälpsam. Vi bara angav när vi ville åka och hur länge - AoB fixade resten.

Vi blev förvånade hur bra det blev. över vår förväntan!!
    Vi har redan rekommenderat andra i vår bekantskapskrets efter det vi kom hem.

Smidigt, bra golfbanor, bra boende. Vi valde att ha eget kosthushåll och det var nära till affärer och golfbanor. Vi hyrde bil i egen regi för transporter inom Portugal. Läs mer
    2019-03-21 Åsa svarar Johan R
    Hej Johan och tack för ert fina omdöme! Härligt att höra att resan var till belåtenhet! Varmt välkomna åter // AOB Travel

Olaf O skrev om AOB Travel AB
    jag vill inte vidare elaborerar varför jag att AOB är bra! Läs mer
    2019-03-21 Åsa svarar Olaf O
    Tack Olaf! Välkommen åter. AOB travel

Maria E skrev om AOB Travel AB
    Väldigt bra Service av Maria som vi bokade av från början sedan även från de andra jag var i kontakt med, bl. a Sarah.
    Kommer absolut att boka via AOB igen.
    Var en positiv överraskning. Läs mer
    2019-03-21 Åsa svarar Maria E
    Hej Maria! Tack för ditt fina omdöme och trevligt att höra att du är nöjd med vår service. Varmt välkommen åter! AOB Travel
  • 2019-03-19

Dick E skrev om AOB Travel AB
    Trevligt bemötande, klar och redig information. Läs mer
    2019-03-19 Åsa svarar Dick E
    Hej Dick och tack för ert fina omdöme.
    Härligt att höra att ni är så nöjda med vårt bemötande och service. Hoppas ni hade en fin resa!
    Varmt välkomna åter!

Marie L skrev om AOB Travel AB
    kryssning
    bra hjälp
    lätt få tag på
    Mycket bra bemötande Läs mer
    2019-03-19 Åsa svarar Marie L
    Hej Marie! Tack för ert fina omdöme.
    Härligt att höra att ni är så nöjda med vår service och bemötande. Hoppas ni hade en fin resa!
    Varmt välkomna åter när det är dags att ut och resa igen.

Petra V skrev om AOB Travel AB
    Inköp av kryssning i Asien. Utmärkt bemötande när jag ringde och behövde boka om eller tilläggstjänster.
    Professionellt bemötande med service i tankarna hela tiden. Jag är jättenöjd. Läs mer
    2019-03-19 Åsa svarar Petra V
    Hej Petra och tack för ert fina omdöme! Det uppskattas.
    Härligt att höra att förväntningarna infriades både på vår service men även på resan.
    Varmt välkomna åter när det är dags att ut och resa igen. // AOB Travel

Lars H skrev om AOB Travel AB
    Kryssning till special erbjudande. Förväntningarna stämde bra.
    De var service inriktade. Läs mer
    2019-03-19 Åsa svarar Lars H
    Hej Lars och tack för ert fina omdöme!
    Härligt att höra att förväntningarna infriades på resan. Varmt välkomna åter när det är dags att ut och resa igen. // AOB Travel

Kerstin L skrev om AOB Travel AB
    Proffsigt och trevligt bemötande, samt bra hjälp med att sy ihop olika resor Läs mer
    2019-03-19 Åsa svarar Kerstin L
    Hej Kerstin! Tack för ert fina omdöme!
    Härligt att höra att ni är så nöjda med vår service och bemötande. Varmt välkomna åter när det är dags att ut och resa igen.

Ingrid S skrev om AOB Travel AB
    Kryssning + Vistelse Puerto Rico för 8 personer. Alldeles utmärkt gällande service, tips, bokning och kontakt. Läs mer
    2019-03-19 Åsa svarar Ingrid S
    Hej Ingrid och tack för ert fina omdöme!
    Härligt att höra att ni är så nöjda med vår service och att ni hade en sån fin resa! Varmt välkomna åter // AOB Travel

Maria B skrev om AOB Travel AB
    Toppen bemött!
    Vi fick en härlig kryssning ! Läs mer
    2019-03-19 Åsa svarar Maria B
    Hej Maria! Det glädjer oss att du haft en härlig resa! Varmt välkommen åter. AOB Travel

Maria R skrev om AOB Travel AB
    Min man och jag köpte en kryssning med Celebrity Mileniun genom Asien.
    Bemötande var mycket bra, trevlig och professionellt.
    Marknadsföringsmaterial borde ses över. Vi kände oss lite snuvad på konfekt eftersom det stod i beskrivningen att Hanoi och Bangkok ingick som resmål men ingen information om hur långt resan dit var. Det fick vi först veta när vi kunde få en fullständig beskrivning över de olika tillgängliga utflykter.
    I vilket fall var vi mycket nöjda med resan och det kommer att bli flera i framtiden! Läs mer
    2019-03-19 Åsa svarar Maria R
    Hej Maria och tack för ert fina omdöme!
    Vi tar det till oss att informera bättre att avstånden från kryssningshamnar in till städer kan ibland vara långa i Asien.
    Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen.
    // AOB Travel

Britt-Marie S skrev om AOB Travel AB
    Flygresa tur och retur från Gardemoen till Fort Lauderdale.
    Pratade med Åsa och får ge henne det högsta betyget.
    Allt var till belåtenhet och bra tips inför resan. Läs mer
    2019-03-19 Åsa svarar Britt-Marie S
    Hej Britt-Marie och tack för ert fina omdöme!
    Härligt att höra att ni är så nöjda med vår service och att ni hade trevlig resa! Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen.
    // Åsa AOB Travel

Jerry V skrev om AOB Travel AB
    Bokade resa till Miami med hotell och kryssning i Karibien. Bra priser och mycket bra service, allt funkade perfekt. Läs mer
    2019-03-19 Åsa svarar Jerry V
    Hej Jerry och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att allt fungerade så bra och att ni haft en härlig resa! Mvh AOB Travel
  • Lennart P

2019-03-04

Lennart P skrev om AOB Travel AB
    Jag köpte en kryssning i Karibien, flyg t/r Miami, hotellnätter i Miami. För 6 personer.
    AOB:s representant Josefin svarade mycket proffsigt och snabbt med förslag och offert. Följdfrågor besvarades på samma sätt. Jag hade höga förväntningar på AOB och AOB motsvarade dessa till fullo. Min familj är utspridd och Josefin hade personlig kontakt med dem angående passuppgifter etc. Mycket proffsigt!
    Vi var alla mycket nöjda med AOB och hela resan där allt fungerade perfekt! TACK,
    V g meddela Sunhotels som hanterade hotellbokningen i Miami. WPH. Vouchern var inte helt korrekt. Det stod bl a att frukost var inkluderad. Så var inte fallet och hotellet bad mig informera om detta. Läs mer
    2019-03-04 Åsa svarar Lennart P
    Hej Lennart och tack för ert fina omdöme!
    Härligt att höra att ni är så nöjda med vår service och att ni hade en sån fin kryssningsresa! Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen.
    // AOB Travel
  • Torbjörn F

2019-03-03

Torbjörn F skrev om AOB Travel AB
    Snabb, trevlig och exakt service

T.ex. så kommer mailbekräftelse bara sekunder efter att en betalning är utförd

Vi val av hotell presenteras ett flertal i rätt kategori att välja på

Flyg CPH-FLL
    4 nätter i Miami
    7 d kryssning Karibien
    1 natt F Lauderdale
    Flyg FLL-CPH Läs mer
    2019-03-04 Åsa svarar Torbjörn F
    Hej Torbjörn! Tack för ert fina omdöme, roligt att höra att ni är så nöjda med vår service! Hoppas ni hade en härlig kryssningsresa. Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen. Mvh AOB Travel

Carina I skrev om AOB Travel AB
    4:ggr jag bokar en Florida resa med Sarah. Superbra o snabb service. Rekommenderar er till alla jag känner. Läs mer
    2019-03-04 Åsa svarar Carina I
    Hej Carina! Tack för ditt fina omdöme och tusen tack för att du rekommenderar oss vidare, det uppskattar vi verkligen :)
    Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen. Mvh AOB Travel

Alf M skrev om AOB Travel AB
    Ett erbjudande , vi sa ja till. Motsvarade våra förväntningar. Trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera AOB. Bra hotell somingick i vår kryssning. Tack Martina.
    Hälsningar
    Alf o Lena.
    Vi hör av oss till dig för nästa kryssning👍😎 Läs mer
    2019-03-04 Åsa svarar Alf M
    Hej Alf och tack för ditt fina omdöme, det uppskattar vi verkligen! Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen.
  • Jorge D

2019-03-01

Jorge D skrev om AOB Travel AB
    Fantastisk och problem fri ” jorden runt resa ”. Loviu 😘 Läs mer
    2019-03-01 Åsa svarar Jorge D
    Hej Jorge! Så skönt att höra att allt har gått bra på din Jorden Runt Resa! Vilken resa du gjort! Josefin som bokade dig hälsar så gott! Varmt välkommen åter // AOB Travel

Thomas Olsson skrev om AOB Travel AB
    Otroligt bra resebolag !
    Skräddarsydd resa som ordnades av Sarah som ställde upp när det behövdes ändra detaljer i resan med ett enkelt samtal , kommer att boka nästa combo resa här igen och kan varm rekommendera detta bolag 🛳🏝✈️👍🏻 Läs mer
    2019-03-01 Åsa svarar Thomas Olsson
    Hej Thomas! Tack för ert fina omdöme, roligt att höra att ni är så nöjda med vår service! Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen. Mvh AOB Travel
  • 2019-02-25

Mona S skrev om AOB Travel AB
    Kryssning
    Mycket bra information
    Lätt att få tag på Helene som alltid svarar och fixar allt.
    Känner att jag kan ställa ”dumma” frågor så jag känner mig lugn. Läs mer
    2019-02-26 Åsa svarar Mona S
    Hej Mona! Tack för ditt fina omdöme.
    Vi finns här för att svara på alla frågor ni kunder kan tänkas ha, allt för att ni ska känna er trygga och lugna inför resan :)
    Hoppas ni hade en fin resa. Varmt välkomna åter // AOB travel
  • 2019-02-25

Gunilla H skrev om AOB Travel AB
    Kryssning Panamakanalen
    Hej Martina,
    Vill gärna ge dej ett stort tack för all assistans du har gett oss till denna fantastiska resa! Så skönt att ha en egen hjälpare som direkt har ställt upp o fixat!
    Vi får se om vi kanske gör en ny kryssning, i såfall kommer jag tillbaka till dej!
    Gällande taxi från båten till hotellet i LA kunde personalen inte hjälpa oss med
    det. Däremot tog vi en Uber, åkte Uber hela tiden i LA, världens bästa trpt medel, många trevliga chaufförer träffade vi.
    Med varma hälsningar
    Gunilla o Björn Hoffer Läs mer
    2019-02-25 Åsa svarar Gunilla H
    Hej Gunilla och tack för ert fina omdöme!
    Så härligt att höra att ni haft en sån fin resa och är så nöjda med vår service. Martina som bokade er hälsar så gott!
    Välkomna åter // AOB Travel
  • 2019-02-18

Maria H skrev om AOB Travel AB
    Köte flygbiljetter i kombo med hyrbil.
    Blev bemött med mycket bra service som visade på olika alternativ samt med snabb återkoppling på funderingar och ändringar. Mina förväntningar uppfylldes genom bra service och bra återkoppling. Läs mer
  • 2019-02-18

Renata R skrev om AOB Travel AB
    Bra paket med flyg boende och kryssning till Miami och Karibien, jättebra service vid frågor. Aningen saftigt påslag i pris mot om man bokat allt själv, annars full pott. Läs mer
  • Annika L

2019-02-17

Annika L skrev om AOB Travel AB
    Panamakryssning. Dom har varit väldigt hjälpsamma när vi haft problem. Resan var helt fantastisk. Läs mer
  • Kerstin M

2019-02-17

Kerstin M skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en resa till Sydney med 4 övernattningar därefter kryssning runt Nya Zeeland med avslut med 2 övernattningar i Auckland. Vi hade mycket bra kontakt med Sarah på AOB travel. Allting fungerade till 100%. Det var en fantastisk resa och vi återkommer gärna till AOB travel. Läs mer
  • Marianne L

2019-02-16

Marianne L skrev om AOB Travel AB
    Den trevligaste resan vi nånsin har haft...allt klaffade förutom regn i LA...men det var inte resebyråns fel Läs mer
  • Jan S

2019-02-16

Jan S skrev om AOB Travel AB
    Boende,resa,hyrbil. Jättefin hjälp av Josefin. Hon var verkligen hjälpsam och förklarade allting. Mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-02-16

Gudrun S skrev om AOB Travel AB
    AOB Travel genom Sarah organiserade vår kryssningsresa i Nya Zeeland på ett utmärkt sätt!
    Vi fick hjälp med visumansökan till Australien, bokning av bra hotell med utmärkta lägen i Singapore, Auckland och Sydney, bokning av transporter till och från flygplats och hotell och bokning av själva kryssningen i Nya Zeeland.
    Sarah var mycket serviceminded och vi kunde när som helst kontakta henne om det skulle uppstå några problem.
    Vi var mycket mycket nöjda
    Gudrun Schultz Läs mer
  • 2019-02-16

Britt S skrev om AOB Travel AB
    Panamakryssning.
    Mkt bra bemötande av Josefine på resebyrån. Hon hjälpsam o tillmötesgående.
    Mina förväntningar infriades med råge.
    Mkt trevlig resa på fint fartyg med underbar mat o dryck/ fina shower. Allt toppen! Läs mer

Daniel C skrev om AOB Travel AB
    Köpte en Karibienkryssning från Miami av Åsa. Både kryssningen och allt kring den och Åsa var fantastiskt bra på alla sätt.
    Kan starkt rekommenderas! Läs mer

Ingrid B skrev om AOB Travel AB
    Rest till Europa, Dubai och USA med AOB, både privat och genom arbetet.
    Bokat både flygresor och boende.
    Alltid trevligt bemött. AOB har bra kunskap för att kunna hjälpa till så att resan blir ett härligt minne. Läs mer

Kirsi F skrev om AOB Travel AB
    Flygbiljetter. Bemötandet var utmärkt. Har en o samma tjej som vi bokar våra biljetter varje år. Läs mer
  • Jessica J

2019-02-15

Jessica J skrev om AOB Travel AB
    Kryssning i Karibien samt flyg & boende i Florida .

Väldigt bra bemötande ! Läs mer

Helena R skrev om AOB Travel AB
    Vi ville åka på krussning genom Panamakanalen och ville sedan förlänga vår vistelse och ¨ka hem från annan ort
    Vi blev väldigt väl bemötta och fick direkt känslan att ingenting var krångligt eller omöjligt
    Förslag på flyg osv togs fram liksa offerter med totalkostnader och allt var väldigt tydligt och en trevlig känsla att vi skulle kunnat "krångla" och vilja ha fler offerter på andra rutter,

Vi har nu kommit hem och allt blev över förväntan, alla löften uppfylldes och vi blev hela tiden automatiskt uppdaterade om ev flygändringar då AOB anmälde resan till check my trip direkt Läs mer
  • Naimi S

2019-02-15

Naimi S skrev om AOB Travel AB
    Kryssning i Karibien och Panamakanalen. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Vi fick svar på alla frågor och kommer att rekommendera dem till andra. Prisvärt dessutom. Läs mer

Brädgårdsvägen 28, 236 32 Höllviken