AOB Travel AB

Brädgårdsvägen 28, 236 32 Höllviken — Visa karta

AOB Travel
Vi har drömresorna att längta till!
Vårt mål är att ge er en fantastisk & minnesvärd reseupplevelse!
Vi skräddarsyr prisvärda paketlösningar efter era önskemål.
Vi hjälper er med allt från kryssningar genom världens sju hav till rundresor i USA och mycket mycket mer.
Med en personal som själva upplevt världens alla hörn, är ni i trygga händer vid bokning av er nästa semesterresa!

Vår expertis är er trygghet!

5 skäl att välja AOB Travel:
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 253 kunder tycker om AOB Travel AB

• 2019-12-09

Dan E skrev om AOB Travel AB
    Kryssning med flygresa. Bra service med några svarta hål. Bokning av transport mellan hotell och hamn var bristfällig och bokning mellan hamn och flygplats var obefintlig, vi fick ordna transport själva för att hinna med flyget.
    Kryssningsveckan var mycket bra. Läs mer
    2019-12-09 Åsa svarar Dan E
    Hej Dan och tack för ditt fina omdöme och din feedback.
    Vad det gäller transport mellan flygplats/hamn/hotell så rekommenderar vi alltid taxi då detta är det absolut billigaste transport sättet. Vi kan absolut boka privata transporter men det är väsentligt mycket dyrare varpå i stort sett alla våra kunder tar taxi.
    Härligt att höra att ni haft en trevlig kryssning!
    God Jul och Gott Nytt År.
  • Marianne B

2019-12-06

Marianne B skrev om AOB Travel AB
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av företaget. Uppdateringar direkt via mail vid ex flygtids-ändringar. Jag tycker absolut att företaget lever upp till våra förväntningar. Det var sammantaget en helt fantastisk resa. Läs mer
    2019-12-06 Åsa svarar Marianne B
    Hej Marinanne och tack för ditt fina omdöme, trevligt att höra att ni uppskattar vår service och bemötande.
    Hoppas ni haft en trevlig resa!
  • 2019-12-06

Rickard J skrev om AOB Travel AB
    Bokade en kryssning.
    Mycket trevligt bemötande, frågor besvarades snabbt och tydligt.
    resedokumenten kom i god tid. Läs mer
    2019-12-06 Åsa svarar Rickard J
    Hej Richard! Tack för ditt fina omdöme, trevligt att höra att ni uppskattar vår service och bemötande.
    Hoppas ni haft en trevlig resa!
  • 2019-12-05

Margareta W skrev om AOB Travel AB
    Vi hade en jättefin resa i Singapore Sidney Melbourne, och adelaide. Sara ordnade fina ställen längs sydkusten. Hotellen i städerna låg centralt och bra. Me6 hotellet i adelaide var som en Båtnytt. Margareta wuille och Lars Magnusson Läs mer
    2019-12-06 Åsa svarar Margareta W
    Hej Margareta! Tack för ditt fina omdöme, trevligt att höra att ni hade en härlig resa!
  • 2019-12-05

Annika N skrev om AOB Travel AB
    Kryssning och olika stopp längs vägen. Fick hjälp med flygbiljetter, hotell och kryssning. All hjälp vi gick var jättebra. Läs mer
    2019-12-06 Åsa svarar Annika N
    Hej Annika! Tack för ditt fina omdöme, trevligt att höra att ni är nöjda med vår service. Hoppas ni hade en härlig resa!
  • Dino K

2019-12-04

Dino K skrev om AOB Travel AB
    4veckor i Spanien blev lovad bra väder och det blev det 😎 Tack till Martina för bästa lösning av resan mycket bra boende fantastiskt havsutsikt tyvärr ingen sol på balkongen efter kl 14
    Dino Läs mer
    2019-12-05 Åsa svarar Dino K
    Hej Dino! Tack för ditt fina omdöme, trevligt att höra att ni hade en härlig och solig resa!

Gun P skrev om AOB Travel AB
    Fantastiska resa som tyvärr blev reducerad då vädret inte tillät att vi kom iland på Bahamas. Dessutom drogs vistelsen i Costa Rica in på outgrundade anledningar, vilket inte resebyrån sa sig känna till.
    Bemötandet innan resan var fantastisk. Sedan kan man väl tycka att någon kontakt kunde ha gjorts när vi blev strandade i Helsingfors då Finnair strejkade.
    Magsjuka de två sista dagarna på fartyget var otäckt och när vi sedan dumpades av alla passagerarna på en gång från fartyget och fick vänta i en hangar i tre timmar för att komma in i USA blev slutet minnesvärt på ett mycket negativt sätt. Läs mer
    2019-12-05 Åsa svarar Gun P
    Hej Gun och tack för ditt fina omdöme! Uppskattar din feedback.
    Ha en fin dag och varmt välkomna åter.

Fredrik J skrev om AOB Travel AB
    Vi hade en sjukt bra resa. Minne för livet.
    Allt från första kontakt med AoB tills vi var hemma flöt på hur bra som helst.
    Inget att anmärka på överhuvudtaget.
    Hade vi en fråga så mailade vi AoB bara så svarade/löste de problemet.

Bokade en resa till Miami, bodde på Miami Beach 3 nätter innan vi hoppade på Msc Seaside och glassade runt i Karibien 7 nätter.

Mvh Läs mer
    2019-12-05 Åsa svarar Fredrik J
    Hej Fredrik! Tack för ditt fina omdöme. Så roligt att höra att ni haft en sån härlig resa!
    Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen.

Per N skrev om AOB Travel AB
    Fick det vi beställde. Bra lägen på hotellen. Snabb service. Läs mer
    2019-12-05 Åsa svarar Per N
    Hej Per! Tack för ditt fina omdöme, hoppas ni hade en härlig resa!

Hans J skrev om AOB Travel AB
    Longstay Puerte Banus
    Bra bemötande och service från AOB
    Mina förväntningar uppfylldes Läs mer
    2019-12-05 Åsa svarar Hans J
    Hej Hans! Tack för ditt fina omdöme, hoppas ni hade en trevlig resa!

Rickard E skrev om AOB Travel AB
    World tour, Kuba etc
    Allt fungerade ok Läs mer
    2019-12-05 Åsa svarar Rickard E
    Hej Richard! Tack för ditt fina omdöme, hoppas ni hade en härlig resa!

Vivi H skrev om AOB Travel AB
    Resa till Miami å kryssning i Karibien, Key West, Mexico, Caymanöarna Läs mer
    2019-12-03 Åsa svarar Vivi H
    Hej Vivi! Tack för ditt fina omdöme, hoppas ni hade en härlig resa i Karibien!

Brita H skrev om AOB Travel AB
    Kryssning Rom Madeira
    Utmärkt bemötande
    Kände inte till AOB tidigare
    Otur med vädret , tror inte att andra halvan av november är att rekommendera för kryssning i Medelhavet Läs mer
    2019-12-03 Åsa svarar Brita H
    Hej Brita! Tack för ditt fina omdöme och härligt att höra att du varit nöjd med vårt bemötande och service.
    God Jul & Gott Nytt År! Hls AOB Travel

Ann-kristin S skrev om AOB Travel AB
    Kombiresa till Florida.
    Bra service och löpande information vid kontakt eller förändringar i planen.
    Vi är nöjda med service och återkoppling.
    Bra och billigt att få hjälp med planering och bokning av resa och hotell. Prisvärt vid jämförelse med andra resebyråer. Läs mer
    2019-12-03 Åsa svarar Ann-kristin S
    Hej Ann-kristin och tack för ditt fina omdöme! Trevligt att höra att ni är nöjda med vårt bemötande och service.
    Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen!
    God Jul & Gott Nytt År!

Mats H skrev om AOB Travel AB
    Resa till Sydafrika. AoB var fantastiska och planerade hela resan för oss. Vi blev bjudna till företaget och fick en genomgång av olika arrangemang. Vi fick sedan ett väl genomarbetat förslag som vi accepterade. Vi var en grupp på sex personer. Vi besökte Kapstaden, Taffelberget och Godahoppsudden. Vi skulle till Robben Island men tyvärr blåste det för mycket. Vi har pengarna tillbaka. Vi hyrde bil och körde till vindistriken och sedan till Hermanus och tillbaka till Kapstaden för flygresa till Krugerparken för att bo på lodge och vara med på safaris. Tyvärr bröt min fru lårbenet och fick opereras. De andra fortsatte och var mycket nöjda. Vi får väl återkomma senare Läs mer
    2019-12-03 Åsa svarar Mats H
    Hej Mats!
    Tack för ditt fina omdöme, det uppskattar vi verkligen.
    Så roligt att höra att ni haft en sån fin och minnesvärd resa! Varmt välkomna åter!
  • Gerd S

2019-12-02

Gerd S skrev om AOB Travel AB
    Köpte Kryssning till Mexico m fl. öar.
    proffsigt bemött hela tiden.
    Ordning och reda på allting, alla handlingar tydligt utställda, i god tid. Läs mer
    2019-12-03 Åsa svarar Gerd S
    Hej Gerd! Tack för ditt fina omdöme och härligt att höra att du varit nöjd med vår service.

Jan Ö skrev om AOB Travel AB
    -2 veckors Kryssning i Karibien med MSC Armonia.
    -Martina på AOB var mycket hjälpsam och trevlig.
    -Inget krångel och det funkade bra.
    -Ett av huvudskälen till att vi valde just denna kryssning var stoppen på Kuba. Tyvärr beslutade Donald Trump att kryssningar från USA inte får stanna till på Kuba, så det var ju en besvikelse men inget AOB hade inflytande över. :-(
    - AOB Travel rekommenderas! Läs mer
    2019-12-03 Åsa svarar Jan Ö
    Hej Jan och tack för ditt fina omdöme, det glädjer oss! Martina som bokade er hälsar så gott!
    Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen.
    God Jul och Gott Nytt År! AOB Travel

Ann-sofie C skrev om AOB Travel AB
    Aob var vi mycket nöjda med, resmål och rederiverksamhet vi mindre nöjda med!
    Vi köpte resa med SAS till Miami och kryssning med MSC rederi. Rederier levde inte upp till våra förväntningar Läs mer
    2019-12-03 Åsa svarar Ann-sofie C
    Hej Ann-sofie! Så roligt att höra att ni är nöjda med vår service och bemötande. Tråkigt att ni inte gillade Miami och kryssning, vi får hitta på något annat trevligt till er nästa gång :) Varmt välkomna åter. //AOB Travel

Jan S skrev om AOB Travel AB
    Sydafrika tur.
    Utmärkt bemötande, alla åtaganden stämde mycket bra med vad som var önskat.
    Förväntningarna överträffades med råge.
    En av de absolut bästa resor vi gjort. Kommer att åka med AOB igen. Läs mer
    2019-12-02 Åsa svarar Jan S
    Hej Jan!
    Tack för ditt fina omdöme, det uppskattar vi verkligen.
  • Lena F

2019-12-02

Lena F skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en komplett resa med flyg från Stockholm till Barcelona, hotell i Barcelona,kryssning från Barcelona till Fort Lauderdale, hotell i Fort Lauderdale, flyg från Fort Lauderdale till Stockholm.
    Vi hade en helt suverän resa arrangör vid namn Josefin Mårtensson.
    Hon fixade allt perfekt och tog sig alltid tid till att svara på våra frågor.
    Josefin hade även meddelat hotell att vi var på bröllopsresa varför de gav oss ett bättre rum.
    Vi kan var,t rekommendera Josefin! Läs mer
    2019-12-02 Åsa svarar Lena F
    Hej Lena och tack för ditt fina omdöme!
    Så trevligt att höra att ni är så nöjda med vår service och bemötande. Josefin som bokade er hälsar så gott!
    Lena F gillar detta
  • 2019-11-20

Gunilla S skrev om AOB Travel AB
    Köpte en resa till USA:s västkust, där vi flög till San Francisco, körde till Las Vegas via Los Angeles. Alla hotellvistelser mkt bra utvalda, lagom antal dgr i varje stad, flera förslag på platser o saker att uppleva och mkt bra hyrbil. Allt mkt väl planerat efter våra önskemål och ett väldigt vänligt och personligt bemötande. Var en fantastisk och oförglömlig resa! Läs mer
    2019-11-21 Åsa svarar Gunilla S
    Hej Gunilla!
    Tack för ert fina omdöme. Det glädjer oss att höra att ni haft en sån fin resa till vackra Kalifornien!
  • Jenni H

2019-11-20

Jenni H skrev om AOB Travel AB
    Vi har använd oss av AOB travel AB i flera år, speciellt resor till Florida och Karibien.
    Vi är helt saliga av företagets bemötande, duktiga och hjälpsamma på alla sätt och visst.

Vi kommer att fortsätta och resa med dom så länge vi kan och våra ben bär oss.
    Stort tack för sista resan, Åsa och Sarah, ni är bäst Läs mer
    2019-11-21 Åsa svarar Jenni H
    Hej Jenni och tack för ert fina omdöme och era fina ord om oss! Det uppskattas verkligen.
    Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen!
    Mvh Åsa och Sarah
  • 2019-11-20

Bengt H skrev om AOB Travel AB
    jag har köpt 3 st kryssningar av AOB och har blivit mycket väl behandlad. När vi blev försenade till Miami fick vi hjälp med att få tillbaka pengar för utlägg. (som försäkringsbolaget nekade oss). Ett stort tack till Martina! Läs mer
    2019-11-20 Åsa svarar Bengt H
    Hej Bengt!
    Tack för ert fina omdöme, det uppskattas. Roligt att höra att ni är nöjda med vår service och bemötande.
    För oss är det alltid viktigt att ta ansvar för att våra kunder från början till slut :)
    Varmt välkomna åter!
  • 2019-11-19

Ann-margret A skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en Safariresa.
    Mycket trevligt bemött av kunnig personal som letade upp ett bra upplägg på vår resa.
    Företaget levde helt klart upp till våra förväntningar, bra service och vid frågor alltid snabba svar.
    Vår semesterresa blev helt fantastisk efter att ha bokat hos AoB med sin mycket trevliga och kunniga personal. Läs mer
    2019-11-19 Åsa svarar Ann-margret A
    Hej Ann-margret och tack för ert fina omdöme!
    Det glädjer oss mycket att ni är så nöjda med vårt bemötande och service och att ni haft en sån fin resa.
  • 2019-11-18

Maria A skrev om AOB Travel AB
    Vi var på kryssning i Medelhavet med MSC Seaview.
    En fantastisk resa med så trevlig personal överallt. Vi behandlades som drottningar. Utmärkt service, både när det gäller bokningen och på själva båten. Det var rent och snyggt överallt och vällagad mat som alltid lades upp fint. Väl anordnade utflykter med rederiet.
    Men jag pratade med några som jobbar på båten och blev bestört över deras arbetstider, att endast få ledigt en dag i månaden och korta eller inga raster. De som städar rummen på båten och de som arbetar som tekniker. Så jag önskar att ni såg över detta för att de ska trivas lika väl som vi resenärer trivdes.
    Vänligen Maria Läs mer
    2019-11-18 Åsa svarar Maria A
    Hej Maria!
    Tack för ert fina omdöme och så roligt att höra att ni är så nöjda med er kryssningsresa!

Gällande personalens arbetstider ombord så är det dessvärre inget vi kan påverka, men vi kan framföra er åsikt till rederiet.
    Oftast arbetar personalen flera månader i streck för att sedan få ledigt några månader i streck för att kunna åka hem till sin familj.

Ha en fin höst och varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen! Mvh AOB Travel
  • Elisabeth B

2019-11-18

Elisabeth B skrev om AOB Travel AB
    Köpte flygbiljetter för en familjegrupp på 11 personer T/R Göteborg - Miami med 3 olika hemresedatum. Allt funkade klockrent och priset var överkomligt. Återkommer säkert till AOB Travel nästa gång det är dags! Läs mer
    2019-11-18 Åsa svarar Elisabeth B
    Hej Elisabeth och tack för ditt fina omdöme! Varmt välkommen åter när det är dags att ut och resa igen. Mvh AOB Travel
  • 2019-11-04

Gert H skrev om AOB Travel AB
    Hej man har varit mycket tillmötesgående under hela vår beställning. Har gjort vad man kunnat under det strul vi hade med vårt flyg till Miami. Här borde man anlitat betydligt seriösare flygbolag än Euroerwings. Mycket dåligt och nonchalant. Kan mycket väl åka fler gånger med A o B mycket bra kryssning. Men kommer vara väldigt vaksamma på vilket flygbolag som används. Läs mer
    2019-11-05 Åsa svarar Gert H
    Hej Gert och tack för ditt fina omdöme och feedback, det uppskattar vi verkligen!
    Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen. Vi ska då absolut göra allt vi kan för att välja rätt flygbolag till er och hoppas på en smidigare flygresa...
    Ha en fin höst o återigen varmt välkomna åter.
  • Benny E

2019-11-03

Benny E skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en resa till New York, utifrån den resebudget vi hade hamnade vi på Wolcott hotel. Hotellet var väldigt gammalt men charmigt och låg väldigt centralt, kunde inte blivit bättre. Vi hade väldigt bra hjälp från Josefin på AoB. Resan och servicen från AoB motsvarade alla förväntningar. Läs mer
    2019-11-05 Åsa svarar Benny E
    Hej Benny! Tack för ditt fina omdöme det uppskattar vi verkligen :)
    Härligt att höra att ni haft en trevlig resa! Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen.
    Josefin som bokade er, hälsar så gott!
  • 2019-11-02

Thomas P skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en resa till Miami med sen en kryssning till Karibien. Det fungerade frånsett att dom kunde gett oss mer information om kryssningen och utflykter
    samt att det kostade att köpa Internet.
    Lite mer information om öarna eller Var vi kunde söka dessa. Läs mer
    2019-11-05 Åsa svarar Thomas P
    Hej Thomas och tack för ditt fina omdöme och feedback!
    Hoppas ni haft en härlig resa! Varmt välkommen åter.
  • 2019-11-01

Tommy A skrev om AOB Travel AB
    Resa till USA med hotell.

Trevligt och väl bemött

AOB Ordnade flygresa samt bra och centralt belägna hotell

Jag kan rekommendera AOB för nästa resa Läs mer
    2019-11-04 Åsa svarar Tommy A
    Hej Tommy och tack för ert fina omdöme! Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen :) Mvh AOB Travel
  • 2019-10-10

Monica R skrev om AOB Travel AB
    Köpte rundresa i Asien. Snabb service och trevligt bemötande. Även då det uppstod problem fick vi support. Läs mer
    2019-10-11 Åsa svarar Monica R
    Hej Monica och tack för ditt fina omdöme!
    För oss är det viktigt att du som kund får hjälp och service dels vid bokningstillfället men även under och efter resan.
    Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resan igen. Martina som bokade er, hälsar så gott.
  • Ylva M

2019-10-08

Ylva M skrev om AOB Travel AB
    Kryssning
    Helene var en ärlig och utmärkt säljare
    Förväntan var stor inför resan och det var endast några enstaka brister som jag upplevde
    Super! Läs mer
    2019-10-09 Åsa svarar Ylva M
    Hej Ylva och tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni hade en trevlig resa.
    Är det några brister vi kan påverka får du gärna återkomma med dessa till Helene, vi vill och kan alltid bli bättre :)
    Ha en skön höst och varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen!
  • 2019-10-08

Jan M skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en kryssning till Karibien..Alla var mycket hjälpsamma åå Aob och lyssnade på våra önskemål. Våra förväntningar var höga och Aob levererade alldeles utmärkt. Kryssningen var helt underbar, det ända som var lite sådär var att det var för lite timmar på dom olika öarna. Läs mer
    2019-10-09 Åsa svarar Jan M
    Hej Jan, vad roligt att höra!
    Det glädjer oss att er resa var så lyckad och att ni hade en trevlig semester.
    Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen!
    //AOB Travel
  • 2019-09-16

Kristina O skrev om AOB Travel AB
    Vi har bokat våra USA resor med aob. Flyg, hotell och hyrbil. Har fungerat väldigt bra. Trevligt bemötande, personliga tips mm. Bokar med aob nästa gång. Läs mer
    2019-09-17 Åsa svarar Kristina O
    Hej Kristina, vad härligt att höra!
    Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen :)
  • 2019-09-03

Anja N skrev om AOB Travel AB
    Fick hjälp med att boka flyg, hyrbil, och hotell till flera olika destinationer i USA och Kanada. Blev väldigt bra bemött. Vi var väldigt nöjda med hotellen i Newyork(RIU plaza time square)
    Och Doubble tree by Hilton vid Niagara fallen. Det sistnämnda hotellet ligger en liten bit uppströms från fallen. Jättefint, lugnt och vackert läge. Det blev jättemysiga promenader längs Niagara River, som blev vildare ju närmre man kom fallen. Supernöjda!!!!!
    Tack Martina på AoB travel, vi hade en helt fantastisk resa. Läs mer
    2019-09-04 Åsa svarar Anja N
    Hej Anja! Tack för ditt fina omdöme och vad härligt att höra att ni haft en sån fin resa! Martina som bokade er hälsar så gott!
    Varmt välkomna åter. //AOB Travel
  • 2019-09-03

Bengt B skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en 5-dagarsresa från Umeå till Dublin och vidare med tåg till Cork,buss till Killarney, hem via Galway o tåg till Dublin.
    Företagets representanter syntes väl med sina gula jackor och de var tydliga i sina instruktioner.
    Guiden var kunnig och vi fick ett bra bemötande.
    Glad och trevlig taxichaufför som hämtade och berättade en del om Irland. Vi slogs av att irländare har en glad ironisk sida som är så positiv att se.
    Förväntningarna om den gröna ön infriades. Cliffs of Moher och fårskötarens arbete med hundarna, var de mest minnesrika upplevelserna, för att inte tala om showen med stepdansare och irländsk musik!
    Vi skulle vilja ha denna resa på 7 dagar om vi hade kunnat.
    Dagen i Cork med tidig morgon o mycket historia gjorde att vi gärna skulle ha haft en egen dag i Killarney o sen gått på turen igen.
    Sen hade vi lagt till en dag i Dublin i slutet av resan för att hinna se mera och uppleva staden. Läs mer
    2019-09-04 Åsa svarar Bengt B
    Hej Bengt och tack för din feedback och fina omdöme!
    Så härligt att höra att ni haft en sån upplevelserik resa. Sarah som bokade er hälsar så gott!

Susanne J skrev om AOB Travel AB
    Hinner inte skriva, men har varit nöjd alla gånger de bokat längre resor till mig. De får en 5:a Läs mer
    2019-08-01 Åsa svarar Susanne J
    Hej Susanne och tack för ditt fina omdöme :) Ha en fin dag och varmt välkommen åter!
    Ha en fortsatt fin sommar! AOB Travel

Sonny K skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte ett paket med flyg,hotellrum och kryssning.
    Bra bemötande.
    Flygresan hem var 4,5 timmar försenad. Vi fick ingen info. Troligtvis hade AOB travel inte lämnat vårt tel.nr
    I stort sett fungerade det mesta bra. Läs mer
    2019-08-01 Åsa svarar Sonny K
    Hej Sonny och tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Vi glädjer oss att du är nöjd med vårt bemötande och hoppas ni hade en fin resa trots flygförsening på hemresan. Varmt välkommen åter och Glad Sommar! //AOB Travel

Gunilla P skrev om AOB Travel AB
    Köpte flygbiljett till Miami. Fick snabb respons men hade väntat mig större flexibilitet när det gällde att leta biljetter. Efter att jag gett förslag gick det dock snabbt och jag blev mycket nöjd. Läs mer
    2019-08-01 Åsa svarar Gunilla P
    Hej Gunilla! Tack för ditt omdöme, det uppskattas. Varmt välkommen åter och fortsatt Glad Sommar! //AOB Travel

Susanna H skrev om AOB Travel AB
    Jag fick hjälp med kryssning och kringtjänster på ett mycket proffsigt och kompetent sätt. Bra förslag och snabba svar och åtgärder. Jag är mycket nöjd och kommer använda dem igen. Läs mer
    2019-08-01 Åsa svarar Susanna H
    Hej Susanna! Tack för ditt fina omdöme. Det glädjer oss att du är nöjd med vårt bemötande och service!
    Varmt välkommen åter! //AOB Travel

Carl-henrik H skrev om AOB Travel AB
    Vi fick hjälp av Åsa från AOB Travel AB att boka en resa med bil och hotellvistelser genom de östra delarna av USA samt en avslutande kryssning i Karibien. Vi fick bra tips och råd från företaget, snabba återkopplingar och svar vid frågor och inom kort en riktigt bra planering och bokning. Resan blev om möjligt bättre än förväntat! Alla bokningar stämde längs vägen, fina hotell, bra bilar och en fin avslutande kryssning. Vi kan varmt rekommendera AOB Travel AB och kommer i framtiden att boka fler resor med företaget! Stort tack för all hjälp med vår resa! Läs mer
    2019-08-01 Åsa svarar Carl-henrik H
    Hej Carl-henrik! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Vi glädjer oss att du är nöjd med vårt bemötande och att ni haft en sån härlig resa! Varmt välkommen åter och fortsatt Glad Sommar! //AOB Travel
  • Leif N

2019-07-29

Leif N skrev om AOB Travel AB
    Vi köpte en Medelhavskryssning med MSC Bellissima.
    Vi har fått ett mycket bra bemötande, bra information via mejl och telefon, svar på alla frågor vi hade, om inte direkt så återkom de (Sarah) alltid med svar.
    Det var första kryssning och våra förväntningar uppfylldes med råge. Allting klaffade med flygbiljetter, transfer, hotellbokning och kryssning.
    Sammanfattningsvis var detta förmodligen en av de bästa semesterresor vi gjort. Sedan inverkade saker som ingen kan påverka, ett otroligt bra väder hela veckan och Medelhavet som en spegel. Och att kunde bjuda med oss barn och barnbarn! Läs mer
    2019-07-30 Åsa svarar Leif N
    Hej Leif! Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att ni haft en sån härlig och oförglömlig resa, det glädjer oss!
    Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen. Ha en fin dag! AOB Travel
  • 2019-07-29

Sandra Ö skrev om AOB Travel AB
    Flygbiljetter och hyra bil,
    Grym service över telefon och via mail.
    Fick bra hjälp med olika reseförslag och prisalternativ.
    Kan varmt rekomendera Aob travel AB Läs mer
    2019-07-30 Åsa svarar Sandra Ö
    Hej Sandra och tack för ditt fina omdöme och härligt att höra att du uppskattar vår service! Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen.
  • 2019-07-29

Gunilla S skrev om AOB Travel AB
    Har alltid fått toppenservice av Åsa som fixar allt med resor ! Läs mer
    2019-07-30 Åsa svarar Gunilla S
    Hej Gunilla och tack för ditt 5 stjärniga omdöme! Det uppskattar vi verkligen. Som alltid, varmt välkommen åter! Mvh AOB Travel
  • Frida H

2019-07-03

Frida H skrev om AOB Travel AB
    Jag köpte en kryssning samt flygbiljetter. Fick väldigt snabb och professionell hjälp, det kändes väldigt personligt.

De svarade snabbt på mina mail och hjälpte mig hitta de bästa priserna. Brukar oftast inte boka via en resebyrå men kan tänka mig göra det igen pga denna erfarenhet. Läs mer
    2019-07-03 Åsa svarar Frida H
    Hej Frida och tack för ert fina omdöme! Så trevligt att höra att du är nöjd med vår service. Varmt välkommen åter! // AOB Travel
  • 2019-07-01

Claes L skrev om AOB Travel AB
    Vi bokade och köpte flyg kryssning och bilhyra via AOB. Josefine var vänligheten själv. Mkt trevligt bemötande och hon visste verkligen vad hon pratade om o vad hon rekommenderade. Vår resa blev precis vad vi förväntade oss. Faktiskt ett strå vassare. Hade vi ngn fråga kom svaret med vändande mail. Kan varmt rekommendera att boka via AOB. Läs mer
    2019-07-02 Åsa svarar Claes L
    Hej Claes! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Vi glädjer oss att du är nöjd med vårt bemötande och att ni haft en sån härlig resa! Varmt välkommen åter och Glad Sommar! //AOB Travel
  • 2019-07-01

Kati N skrev om AOB Travel AB
    Utmärkt bemötande. Lätt att kommunicera med. Hotell, hyrbil och flygbiljetter. Sarah hade dessutom kollat att all bokning stämde, ett par dagar innan avresa. Toppen. Vi kommer anlita dem igen Läs mer
    2019-07-02 Åsa svarar Kati N
    Hej Kati och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni är så nöjda med vår service. Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen :) Mvh AOB Travel
  • Maria A

2019-07-01

Maria A skrev om AOB Travel AB
    Bokade en specialbyggd rundresa i USA. Vänligt och profesionellt bemötande av AOB Travel. Mycket kunniga och tillmötesgående på våra specifika önskemål.
    Alla våra förväntningar uppfylldes på ett fanstastiskt vis. Detta är en semester som för alltid kommer finnas i våra minnen som en av de bästa. Kommer välja AOB Travel nästa ggn också. Läs mer
    2019-07-02 Åsa svarar Maria A
    Hej Maria! Tack för ditt fina omdöme!
    Så roligt att höra att ni haft en sån fin resa och att ni är så nöjda med vårt bemötande och service. Varmt välkommen åter!
    Glad Sommar önskar AOB Travel
  • Mats H

2019-07-01

Mats H skrev om AOB Travel AB
    Varit kund hos Aob i flera år. senast har jag beställt en resa till Sydafrika och dessförinnan innan en kryssning. Vi är extremt nöjda med AoB. Vi har alltid fått högsta service, trevligt bemötande och framför allt lyhördhet för våra önskemål. Jag har inte något negativt att framföra utan brukar rekommendera dem till vänner och bekanta.
    Heléne är en pärla. Läs mer
    2019-07-02 Åsa svarar Mats H
    Hej Mats och tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! Varmt välkommen åter när det blir dags för nästa resa :) Helene som bokat er hälsar så gott! Glad Sommar // AOB Travel
  • 2019-06-20

Rune S skrev om AOB Travel AB
    Kryssning
    Mycket bra bemötande Läs mer
    2019-06-20 Åsa svarar Rune S
    Hej Rune! Tack för ert fina omdöme, det uppskattas! Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen :) Glad Sommar önskar vi på AOB Travel

Brädgårdsvägen 28, 236 32 Höllviken