Arsenalen Besiktning AB

Box 35, 129 31 Hägersten — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Arsenalen Besiktning AB

• Alexander L
    Alexander L skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Fick att hjälp av Johan att besiktiga min bostadsrätt innan köp. Ett superbra arbete och ett otroligt trevligt och professionellt bemötande. Rekomenderar verkligen! Läs mer
  • Sofie E
    Sofie E skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Extremt nöjd! Besiktningsmannen från Arsenalen var väldigt tillmötesgående, kommunikativ och hjälpsam. Jag hade tidigare anlitat en besiktningsman från ett annat bolag, efter Arsenalens besiktning insåg jag att det är mycket stor skillnad på besiktningsmän och besiktningsmän. Arsenalen Besiktning kommer utan tvekan att vara det självklara valet när jag anlitar besiktningsfirma nästa gång. Läs mer
  • Dag F
    Dag F skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Otroligt kunnig, noggran, hjälpsam och engagerad.

Vi vill verkligen rekommendera Johan/Arsenalen Besiktning. Läs mer
  • Nina K
    Nina K skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Vi anlitade Arsenalen (Johan) för besiktning av vårt nybyggda kök och är mycket nöjda. Besiktningen gjordes noggrannt och effektivt och flera viktiga fel upptäcktes. Det var lätt att få tag på Johan som även ställde upp när vi diskuterade felen med byggföretaget. Vi fick besiktningsprotokollet snabbt. Om det behövs kommer vi anlita Arsenalen igen i framtiden. Rekommenderas! Läs mer
  • Margareta  S
    Margareta S skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Proffesionellt bemötande, duktig, hjälpsam och engagerad. Rekommenderar Johan varmt och kommer att anlita honom vid alla besiktningar framöver. Han upptäckte allvarligt slarv från badrumsrenoverarens sida som kunde slutat väldigt illa, men istället resulterade i att vi sparade in pengar för arbete som utförts och faktureras felaktigt Läs mer
  • Sara
    Sara skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Kan på alla sätt varmt rekommendera detta företag och jag kan bara instämma i det som lyfts fram i tidigare rekommendation: Johan Danielsson inger ett stort förtroende, han är seriös, kunnig och en mycket noggrann och extremt kompetent besiktningsman som har koll på de juridiska bitarna så väl som byggbranschregler. Notera också att Johan är byggingenjör och av SBR certifierad besiktningsman inom entreprenadbesiktning - det är långt ifrån alla "besiktningsmän" som är det. Igen, mina varmaste rekommendationer Läs mer
  • Dan-Martin H
    Dan-Martin H skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Johan på Arsenalen är en exceptionellt noggrann och kompetent besiktningsman som hjälp oss besiktiga vårt nyrenoverade badrum. Han har full koll på branschregler och förklarar tydligt och pedagogiskt varför de är viktiga att kontrollera och följa upp. Arsenalen har dessutom varit ett gott stöd i kommunikationen med huvudentreprenören och därmed varit en viktig del i processen att nå ett felfritt slutresultat. Varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Lisa K
    Lisa K skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Vi har använt Arsenalen Besiktning ett flertal gånger och har varit jättenöjda med Johans professionella hjälp. Johan är mycket erfaren, noggrann och serviceinriktad. Han ger även användbara tips och råd för varje uppdrag vilket är ett bonus. Vi rekommenderar varmt Arsenalen! Lisa Läs mer