Arsenalen Besiktning AB

5.0 i betyg av av 14 omdömen

Läs vad 14 kunder tycker om Arsenalen Besiktning AB

• 2020-09-15

TOBIAS S skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Vi anlitade Arsenalen Besiktning AB för besiktning av badrumsrenovering i vår lägenhet. Vi valde en sk trestegsbesiktning där golvbrunn, tätskikt/rör och slutbesiktning utförs. Besiktningsmannen var engagerad, väldigt kunnig och duktig på att förklara gällande branschregler. Det gick alltid att få tag på Johan och han var flexibel med besöken vilket gjorde att renoveringen flöt på hela tiden. Han var noggrann och de mindre notiser/frågetecken som upptäcktes diskuterades och löstes tillsammans med byggentreprenören. Dokumentationen från entreprenören granskades .

Professionell hjälp från start till klart vilket gjorde att hela badrumsrenoveringen kändes tryggare.

Vi kan varmt rekommendera Arsenalen Besiktning AB. Läs mer
  • 2020-09-12

Patrik T skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Vi anlitade Johan för att besiktiga renovering av vårat badrum. Han var mycket professionell och hjälpte oss få ett badrum som följer alla regler. Han stod på sig i diskussioner och gjorde mycket bekväma i att renoveringen gick rätt till. Allt man förväntar sig och mer helt enkelt! Läs mer
  • 2020-05-13

Peter John Chalmers C skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Vi anlitade Johan för att utföra en opartisk besiktning av vår renoverade lägenhet. Han var punktlig, sakligt kunnig och lämnade en koncis och professionell rapport. Vi är tacksamma för hans återkoppling samt förklaringar till sina bedömningar. Läs mer
  • Fredrik B

2020-03-03

Fredrik B skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Vi anlitade Johan för att besikta vårt badrum. Johan var tydligen från början kring vilka besiktningar han tyckte var värdefulla för oss att utföra och gav oss fritt spelrum att själva välja hur vi ville att det skulle utföras och hur många besiktningar vi ville få utförda. Johan är otroligt professionell i sitt bemötande, finns alltid tillgänglig och gör sitt yppersta för att jag som kund åt honom men också som kund till entreprenören ska bli helnöjd med slutresultatet. Vi har upplevt Johan som väldigt kunnig och han besitter lång erfarenhet inom branschen vilket märks i besiktningen hos oss. Johan är väldigt noga med detaljer och trots att han har många olika uppdrag så upplever vi att han hela tiden har kommit ihåg vilka detaljer vi behövt påpeka för entreprenören. Vi rekommenderar Johan varmt och plus i kanten är han så trevlig att man egentligen vill bjuda in honom på en kaffe bara för en trevlig stund i solen på altanen. Behöver du en noggrann, detaljstyrd, kunnig, lättsam men ändå hård besiktningsman så anlita Johan. Läs mer
  • Sindre K

2019-04-20

Sindre K skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Jag och min sambo anlitade Johan för att besiktiga en bostadsrätt vi ville köpa. Vi fick grymt bra service och ett noggrant jobb inför, under och efter besiktningen. Det var tydligt att Johan ville vårt bästa och inte accepterade något skitsnack från mäklaren. I slutändan sparade vi säkert 50-100 tusen kronor på skador och fel som säljaren fick åtgärda efter att Johan upptäckt dom. Du vill ha Johan på din sida i ringen. Tack Johan! Läs mer
  • 2019-03-20

Erik L skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Jag fick hjälp av Johan Danielsson på Arsenalen med att besikta tillbyggnad på min villa. Johan är mycket noggrann, metodisk och har stor integritet. Han är precis en sådan besiktningsman man vill ha vid sin sida när man är lite osäker på hur en del saker ska bedömas då han är väldigt kompetent och inte är den som ger sig.
    Jag rekommenderar honom verkligen! Läs mer
  • Alexander L

2018-07-17

Alexander L skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Fick att hjälp av Johan att besiktiga min bostadsrätt innan köp. Ett superbra arbete och ett otroligt trevligt och professionellt bemötande. Rekomenderar verkligen! Läs mer
  • 2018-02-03

Sofie E skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Extremt nöjd! Besiktningsmannen från Arsenalen var väldigt tillmötesgående, kommunikativ och hjälpsam. Jag hade tidigare anlitat en besiktningsman från ett annat bolag, efter Arsenalens besiktning insåg jag att det är mycket stor skillnad på besiktningsmän och besiktningsmän. Arsenalen Besiktning kommer utan tvekan att vara det självklara valet när jag anlitar besiktningsfirma nästa gång. Läs mer
  • 2018-01-24

Dag F skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Otroligt kunnig, noggran, hjälpsam och engagerad.

Vi vill verkligen rekommendera Johan/Arsenalen Besiktning. Läs mer
  • 2017-11-29

Nina K skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Vi anlitade Arsenalen (Johan) för besiktning av vårt nybyggda kök och är mycket nöjda. Besiktningen gjordes noggrannt och effektivt och flera viktiga fel upptäcktes. Det var lätt att få tag på Johan som även ställde upp när vi diskuterade felen med byggföretaget. Vi fick besiktningsprotokollet snabbt. Om det behövs kommer vi anlita Arsenalen igen i framtiden. Rekommenderas! Läs mer
  • 2017-07-07

Margareta S skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Proffesionellt bemötande, duktig, hjälpsam och engagerad. Rekommenderar Johan varmt och kommer att anlita honom vid alla besiktningar framöver. Han upptäckte allvarligt slarv från badrumsrenoverarens sida som kunde slutat väldigt illa, men istället resulterade i att vi sparade in pengar för arbete som utförts och faktureras felaktigt Läs mer
  • 2017-06-27

Sara Ö skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Kan på alla sätt varmt rekommendera detta företag och jag kan bara instämma i det som lyfts fram i tidigare rekommendation: Johan Danielsson inger ett stort förtroende, han är seriös, kunnig och en mycket noggrann och extremt kompetent besiktningsman som har koll på de juridiska bitarna så väl som byggbranschregler. Notera också att Johan är byggingenjör och av SBR certifierad besiktningsman inom entreprenadbesiktning - det är långt ifrån alla "besiktningsmän" som är det. Igen, mina varmaste rekommendationer Läs mer
  • Dan-Martin H

2017-06-05

Dan-Martin H skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Johan på Arsenalen är en exceptionellt noggrann och kompetent besiktningsman som hjälp oss besiktiga vårt nyrenoverade badrum. Han har full koll på branschregler och förklarar tydligt och pedagogiskt varför de är viktiga att kontrollera och följa upp. Arsenalen har dessutom varit ett gott stöd i kommunikationen med huvudentreprenören och därmed varit en viktig del i processen att nå ett felfritt slutresultat. Varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2017-05-12

Lisa K skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Vi har använt Arsenalen Besiktning ett flertal gånger och har varit jättenöjda med Johans professionella hjälp. Johan är mycket erfaren, noggrann och serviceinriktad. Han ger även användbara tips och råd för varje uppdrag vilket är ett bonus. Vi rekommenderar varmt Arsenalen! Lisa Läs mer

Bästa företagen inom certifiering i Stockholm:

Hedvig F Hedvig F tycker:
“Vi anlitade Badrumsbesiktninga...” Läs mer