Arsenalen Besiktning AB

Box 35, 129 31 Hägersten — Visa karta

Företag inom certifiering nära Arsenalen Besiktning AB:

Valhallavägen 114, STOCKHOLM
Badrumsbesiktningar har över 30 års erfarenhet i branschen och har sin främsta s... Läs mer ›
Mads S:
Trevlig och professionel första kontakt - Bra och snabb besiktning av eksisterande badrum med jätte bra kommunikation. Rapporten skick...

Läs vad 4 kunder tycker om Arsenalen Besiktning AB

• Margareta  S
    Margareta S skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Proffesionellt bemötande, duktig, hjälpsam och engagerad. Rekommenderar Johan varmt och kommer att anlita honom vid alla besiktningar framöver. Han upptäckte allvarligt slarv från badrumsrenoverarens sida som kunde slutat väldigt illa, men istället resulterade i att vi sparade in pengar för arbete som utförts och faktureras felaktigt
  • Sara
    Sara skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Kan på alla sätt varmt rekommendera detta företag och jag kan bara instämma i det som lyfts fram i tidigare rekommendation: Johan Danielsson inger ett stort förtroende, han är seriös, kunnig och en mycket noggrann och extremt kompetent besiktningsman som har koll på de juridiska bitarna så väl som byggbranschregler. Notera också att Johan är byggingenjör och av SBR certifierad besiktningsman inom entreprenadbesiktning - det är långt ifrån alla "besiktningsmän" som är det. Igen, mina varmaste rekommendationer
  • Dan-Martin H
    Dan-Martin H skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Johan på Arsenalen är en exceptionellt noggrann och kompetent besiktningsman som hjälp oss besiktiga vårt nyrenoverade badrum. Han har full koll på branschregler och förklarar tydligt och pedagogiskt varför de är viktiga att kontrollera och följa upp. Arsenalen har dessutom varit ett gott stöd i kommunikationen med huvudentreprenören och därmed varit en viktig del i processen att nå ett felfritt slutresultat. Varmaste rekommendationer!
  • Lisa K
    Lisa K skrev om Arsenalen Besiktning AB
    Vi har använt Arsenalen Besiktning ett flertal gånger och har varit jättenöjda med Johans professionella hjälp. Johan är mycket erfaren, noggrann och serviceinriktad. Han ger även användbara tips och råd för varje uppdrag vilket är ett bonus. Vi rekommenderar varmt Arsenalen! Lisa

Box 35, 129 31 Hägersten