Alla kategorier Försäkringsmäklare Skåne Helsingborg Assistansbolaget Vägassistans

Assistansbolaget Vägassistans

Terminalgatan 1, 252 78 Helsingborg — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Assistansbolaget Vägassistans

• Andreas B skrev om Assistansbolaget Vägassistans
    Generatorremmen gick av när jag var på semester 25 mil hemifrån. Hade försäkring hos assistansbolaget som vägrade hjälpa mig med boende och hyrbil som det står att de erbjuder, detta för att jag lyckats ta mig med bilen till en bensinmack där en verkstad var i närheten och de ansåg därför inte att jag behövde bärgning och tydligen var jag då inte strandsatt utan bil och boende heller.

Så mycket för deras lögn där de skriver "därför GARANTERAR vi dig att vi alltid gör vårt yttersta för att skräddarsy ett snabbt räddningsuppdrag, förutom att hjälpa dig med ofrivilliga driftsstopp ser vi även till att boka hyrbil, hemresa eller hotell efter ditt behov "!!!

Sa då upp försäkringen omedelbart som jag betalt in 3 dagar tidigare. Försäkringen kostade 485 kr och jag fick 390 kr tillbaka i en värdeavi som även den kommer kosta att lösa in. Helt värdelöst företag så välj nåt annat istället för att slänga pengarna i sjön! Läs mer
  • Robin S skrev om Assistansbolaget Vägassistans
    Har fått en försäkring via jobbet så skulle säga upp min med assistansbolaget. Ringde dit och fik stå i kö i 5 min sedan sa de att jag skulle bli uppringd. Jag la på och en 15 min senare ringer en glad person upp mig och vi säger upp kontraktet. Inga problem eller strul. Har dock aldrig använt mig av deras tjänster så vet ej hur den delen fungerar. Läs mer
  • John B
    John B skrev om Assistansbolaget Vägassistans
    tack för bra hjälp när min bil stannade på ålängsbron Läs mer
  • Mats G skrev om Assistansbolaget Vägassistans
    Fakturabluffare som vägrar ta bort adresser i sitt spam register. Spammare fast via snigelpost!! Läs mer