Alla kategorier Mataffär Skåne Malmö Astrid och aporna

Astrid och aporna

Gustav Möllers Gata, 211 51 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Astrid och aporna

• Qpaqex
    Qpaqex skrev om Astrid och aporna
    Jösses vad tråkig butik.

För det första. Kundvarvet är det mest ogenomtänkta jag varit med om. Jag är ändå en ganska van shoppare, men detta tog priset. Lägg sen till att om man nu inte hittar vara X så möts man av en suck och uppsyn som inte inbjuder till vidare shopping. Läget i Malmö är med så bakvänt att jag inte finner ord.

Jag vill ha service och upplevelser. Nu med allt mer gröna butiker, så känns detta helt onödigt. Det är inte värt omvägen. Sen skulle man nämna ordet kött, ja du jösses. Det är som att svära i kyrkan! Tanken kan ha varit god i början, men nä. Vill jag köpa ekologiskt, så gör jag det på annat håll med personal som brinner för sin mat!
  • alicia r
    alicia r skrev om Astrid och aporna
    Mycket bra utbud av ekologiska produkter. Här hittar man varor som inte finns någon annan stans i Skåne.
  • jenni s
    jenni s skrev om Astrid och aporna
    Här är butiken du har letat efter:
    ekologiskt, vegetariskt, hälsosamt, nam-nam-gott.
    Astrid har allt bu behöver, det här är ingen specialbutik;
    man kan handla hela matlistan på ett och samma ställe och ändå få det ekologiskt och vego! Frukt o grönt med mycket närproducerat, tusentals goda vego-produkter (jag vågar npg säga bäst i sverige på veganutbud, faktiskt!) och ett medvetet väl valt utbud av allt annat du letar efter i en livsmedelsbutik.

Gustav Möllers Gata, 211 51 Malmö