Alla kategorier Charterflyg Stockholms län Sollentuna Ballongflyg i Stockholm AB

Ballongflyg i Stockholm AB

Koltrastvägen 21, 192 55 Sollentuna — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Ballongflyg i Stockholm AB

• Markus B
    Markus B skrev om Ballongflyg i Stockholm AB
    Vi flög med denna ballongfirma i somras och det var otroligt att se Stockholm från ovan. Piloten valde att starta vi Kärrtorp, vilket gav oss en perfekt linje över stan. Vi flög precis över Hammarby sjöstad, Gamla stan, Kungliga slottet, Sergels torg och Stockholms stadsbibliotek för att sedermera landa i närheten av Danderyds sjukhus.

Vi kände oss väldigt delaktiga i flygningen då vi fick hjälpa till med de moment som krävs för att "blåsa upp" ballongen och sedan packa ihop den.

Allt som allt vill vi verkligen rekommendera Ballongflyg i Stockholm AB då de gav oss en upplevelse vi sent kommer att glömma. Som den vetgirige kille jag är var det också väldigt intressant när KG(piloten) berättade hur man styr en ballong med hjälp av vädrets krafter.

// Markus
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Ballongflyg i Stockholm AB
    Vi fick följa med på intressanta förberedelser för att hitta rätt vindar, det kändes seriöst. Att sedan komma upp i luften och glida fram ljudlöst över Stockholm var fantastiskt. Till sist fick vi se att det i princip går att landa på ett frimärke. Vi är djupt tacksamma för denna upplevelse.

Koltrastvägen 21, 192 55 Sollentuna