Bålsta Car Center AB

Välkommen till Bålsta Car Center!

På Sköldvägen 3 i Bålsta hittar du Bålsta Car Center. Det är alltid du som kund som står i fokus hos oss då vi vill att du ska känna tillit till oss.

Behöver du finansiell hjälp så har vi klart marknadens bästa förmånliga lån med 0kr i kontantinsats eller med kontantinsats. Hos oss på Bålsta Car Center kan du byta din gamla bil mot en nyare, sälja din bil eller köpa ny bil. Låt oss värdera vad din bil är värd innan du säljer den så att du får rätt betalt för din bil.
Varmt välkommen att läsa vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan eller kontakta oss om du har några frågor.

Läs vad 79 kunder tycker om Bålsta Car Center AB 2

2022-10-01 Insamlad av företaget
    Smidig affär och lösningar efter affären
    2022-09-10 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och riktigt bra service.
    2022-09-09 Insamlad av företaget
    Schysst smidig affär och väldigt trevliga säljare!
    2022-09-09 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och trevlig personal med bra service kan rekommendera.
    2022-09-03 Insamlad av företaget
    Hade förväntat mig att någon säljare skulle vara aktiv och möta kunderna som kom.

Ingen säljare som kom, fick själva leta upp säljaren som inte verkade så förtjust när vi kom.

Berättade inget om fordonet, varken för eller nackdelar.

Verkade som vi bara vara i vägen

Köpte ett fordon, för att jag blev förtjust idén.
    2022-09-03 Insamlad av företaget
    Bil. Bra säljare som ej var tjatig
    2022-09-02 Insamlad av företaget
    Mycket trevliga killar, fina bilar i lager samt bra priser
    Tack för det fina orden, det värmer! Bålsta Car Center AB
    2022-08-08 Insamlad av företaget
    rekommenderar starkt denna bilfirma med kunnig och väldigt hjälpsam personal som kunde ge mig 100 procent fokus med att svara på alla frågor och att hjälpa mig att hitta den rätta bilen.

tack till er!
    Tack för förtroendet Elias! Du är varmt välkommen återigen. Bålsta Car Center AB
    2022-07-30 Insamlad av företaget
    Jag sålde min bil,hade jag bra känsla,så kom till backa veckan efter köpte en bil också
    2022-07-21 Insamlad av företaget
    Vi blev bra och proffisgt bemött .
    Och affären gick. Smidigt och snabbt.
    2022-07-18 Insamlad av företaget
    Mycket bra ,
    2022-06-22 Insamlad av företaget
    Köpte en Skoda octavia 2011. Valde denna bilhandlare för tidigare recessioner dem helt har levt upp till, trevliga ,serviceminded, hjälpsamma. Helt klart värt att åka från andra sidan stan för denna service och trevliga personal. Kan bli ett återbesök när de blir dags för nästa bil.
    2022-06-17 Insamlad av företaget
    Mycket seriöst och proffesionellt bemötande!
    2022-06-05 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande av försäljaren och på försäljningen tack
    2022-06-01 Insamlad av företaget
    Professionella och kundvänliga
    2022-05-28 Insamlad av företaget
    Tidigare i år blev jag grundlurad på en bil som jag köpte av en annan bilfirma vilken gav mig mkt problem och ångest. I torsdags åkte jag till Bålsta Car Center AB för att provköra en begagnad bil jag sett på Blocket. Jag var nervös men säljarna var mkt trevliga och hjälpsamma. Ac på bilen fungerade inte när jag provkörde den och det påpekade jag. Säljaren körde in bilen på verkstaden och fixade det direkt. För mig är det viktigt att kunna titta i lugn och ro på bilar och ta min tid. Här var det ingen stress och när jag hade frågor tog de reda på svaren direkt. Tillmötesgående och med ett ödmjukt sätt. Jag är nöjd!
    Tack Miranda för din feedback, det uppskattas väldigt mycket. Jag hoppas att du är nöjd med bilen och att den fyller sitt syfte.

Hälsningar Bålsta Car Center
  • Ello E
    skrev om Bålsta Car Center AB
    2022-05-28 Insamlad av företaget
    Grym och smidig service 👍👍 man får det som utlovats utan onödiga överraskningar ⭐️⭐️
    2022-05-28 Insamlad av företaget
    Jag har köpt bilar vid två olika tillfällen och är väldigt nöjd med köpen. Bra service och trevliga, rekommenderar.
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Allt fungerade som jag har tänkt mig, rekommenderar starkt.👍
    Härligt att höra josef. Vi önskar dig många fina mil med din nya bil!
    Du är välkommen tillbaka :)
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Trevlig säljare, affären gick fort och smidigt, och jag åkte hem med en ny bil.
    Tack för fina omdömen. Hoppas du blir nöjd med din nya bil! Bålsta Car Center AB
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Jag hade en BMW E61 till salu. De gav ett bra och rimligt bud på min bil, trevliga killar som kom och hämtade bilen. Snabb och smidig affär rakt igenom! Rekommenderar starkt.
    2022-05-02 Insamlad av företaget
    Ett vänligt bemötande och snabb och smidig affär när de köpte min Mercedes A180. Jag valde detta företaget av ca 20 andra som gav ett vettigt bud på min bil just på grund av tidigare recensioner om företaget och det gjorde jag helt rätt i.
    Hej Fredrik!

Vi tackar för det fina orden och förtroendet! Skönt att du fick en bra service av oss. Du är välkommen tillbaka :)

2022-04-21 Insamlad av företaget
    Lätt och smidig affär. Det var också lätt att få tag på personalen när jag hade frågor.
    2022-04-21 Insamlad av företaget
    Snabbt och smidig affär! Trevligt bemötande.
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Bra service, hjälper till in i det sista!
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    Trevliga och väldigt professionella grabbar. Det var så enkelt och smidigt att köpa bil hos dem, personal löser allt på plats. Rekommenderar varmt Bålsta Car Center!
    2022-03-29 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och snabb, smidig affär!
    2022-03-26 Insamlad av företaget
    Jag har köpt 2 bilar av Malek och George på Bålsta Car Center, jag fick en mycket bra upplevelse och de är seriösa vad de lovar! Allt sköttes smidigt och snabbt, jag kan rekommendera killarna! 👍
  • Dany P
    skrev om Bålsta Car Center AB
    2022-03-25 Insamlad av företaget
    Jag fick en stark rekommendation från min vän. De var mycket artig och snabb service. Verkstaden bakom utlovar också ett överkomligt underhåll i framtiden. BMW 720d sport är en fantastisk bil. Jag bytte in min Skoda mot BMW på 30 minuter. Bästa stället jag kan rekommendera för en begagnad bil.
    I had a strong recommendation from my friend. They were very polite and quick service. The workshop behind also promises a affordable maintenance in future. BMW 720d sport is awesome car. I traded in my Skoda for BMW in 30 minutes. Best place I can recommend for a used car.
    Hej Dany! Vi tackar så mycket för förtroendet och de fina orden. Du är alltid välkommen att ringa oss om det är något du undrar över :)

2022-03-18 Insamlad av företaget
    Ett bra bemötande gjorde bilköpet enkelt och snabbt.
    Kul att höra att du blev nöjd med bilköpet, vi tackar för förtroendet!

2022-03-17 Insamlad av företaget
    Första klass Service, Trevliga personalen 👌🏽
    Känns skönt att du fick en bra service och upplevelse! Du är välkommen tillbaka :)

2022-03-07 Insamlad av företaget
    Seriösa, bra bemötande och kunnig personal. Köpte bil hos dem, den går fint och stämmer överens med beskrivningen i annonsen.
    Hej Victor! Kul att höra att du är nöjd med bil köpet. Du är välkommen åter.

2022-03-01 Insamlad av företaget
    Vi blev bra och proffsigt bemötta av företrädaren då vi sålde bilen till dem.
    Affären gick smidigt och företaget levde upp till våra förväntningar.
  • 2022-02-25 Insamlad av företaget
    Allt sköttes digitalt och pengarna kom snabb på mitt konto. Sedan kunde jag överlåta bilen fysiskt. Gick jättebra! Supernöjd!
    2022-02-17 Insamlad av företaget
    Sålde min bil och allt gick jättesmidigt! Supernöjd med allt.
    2022-02-17 Insamlad av företaget
    Bålsta Car Center köpte min Volvo rakt av allt gick till precis som köparen utlovat snabbt och smidigt. Suveränt helt enkelt!!

Tommy
    2022-02-05 Insamlad av företaget
    Hej. Super bra service. Vi är återkommande kunder som är väldigt nöjda. Kan varmt rekommendera.
    2022-01-29 Insamlad av företaget
    Sålde min bil till dem, allt var super smidigt med betalning och upphämtning. Trevlig killar!
    2022-01-26 Insamlad av företaget
    Blev jätte nöjd med min bil som jag köpte hos Bålsta Car Center. Jag fick en mycket trevlig bemötande av personalen och bilen var exakt så som det var på bilderna! Rekommenderat starkt!
    Tack för förtroendet! Vi önskar dig många fina mil med bilen, du är välkommen åter. :) Bålsta Car Center AB
    2022-01-25 Spontant omdöme
    Sålde min Golf R kombi via Bålsta car center. Inga konstigheter. Allt gick jättebra.
    Rekommenderar starkt Bålsta car center!
    Alltid trevligt att ha kunder som är nöjda och lämnar en 5a i betyg! Du är alltid välkommen tillbaka vid behov av bilköp eller annat. :) Bålsta Car Center AB
    2022-01-24 Insamlad av företaget
    Bilaffären gick smärtfritt, servicen va utomstående
    Vi tackar för detta! Du är välkommen åter! :) Bålsta Car Center AB
    2022-01-24 Insamlad av företaget
    En bra upplevelse, fin service och trevlig personal. Tyvärr flera småfel på bilen vilket gjorde att priset var aningen i överkant. Annars mycket nöjd!
    Hej Lenni! Skönt att höra att du fick en bra upplevelse med servicen hos oss! Bålsta Car Center AB
    2022-01-24 Insamlad av företaget
    Snabb och smidig affär med hemkörning!
    Härligt att höra att du är nöjd madelene! Välkommen åter! Bålsta Car Center AB
    2022-01-19 Insamlad av företaget
    Grabbarna på Bålsta Car Center hjälpte mig och sälja min bil, sen hjälpte dom mig att hitta en ny bil, service jag upplevde va super grym och bra! Dom hjälpte mig med nya vinterdäck till bilen också! Kan starkt rekommendera Bålsta Car Center!!

Mvh E
    Tack så mycket för förtroendet! Du är varmt välkommen åter igen vid nästa bil köp! :)

Med vänliga hälsningar
    Bålsta Car Center
    2022-01-15 Spontant omdöme
    Ringde dem på telefonen gällande en bil som skulle vara superfin och gå helt utmärkt, nyservad etc. När vi kommit fram efter två timmars bilfärd så gnisslar växellåda och det är ungefär 6-7 ställen där bilen har stora lackskador (som i bilder på blocket var bort redigerade). Frågade varför man ljuger i telefonen men fick inte något svar.

Åk inte långt för att titta på en bil här.
    Hej Karl Martin Axel!
    Du som vi vet hur bilens skick är, nyservad och välvårdad samt (inget fel på växellådan), vilket den var enligt beskrivningen. Du påstår att den inte är men det köper vi. Gällande redigerade bilderna som du påstår att vi redigerat massa bilder stämmer absolut inte med din beskrivning. Bilen är från årsmodell 2008 med 13tmil med (normalt slitage så som repor, stenskott dörruppslag finns på en sådan gammal bil, vilket jag talade för dig i telefon. Tråkigt att man inte kan skriva sanningen om saker och ting. Önskar dig lycka till med ditt bil letande. :)

Med vänliga hälsningar,
    Malik Saliba/ Bålsta Car Center AB.
    2021-12-05 Insamlad av företaget
    Jag sålde min bil till Bålsta Car Center. Trevligt bemötande och kommunikation, bra förhandling av pris och smidig avlämning. Varmt rekommenderar.
    2021-11-14 Insamlad av företaget
    Bra bemötande o fin lokal
    Kändes varmt o familjärt
    Ej överpriser
    2021-11-06 Insamlad av företaget
    Jättebra bemötande, proffsiga.. Kunniga och en bra deal fick man!
    2021-11-02 Insamlad av företaget
    Jättenöjd med bemötande och affär både när jag sålde min bil till dem och när de hjälpt mig i deras bilverkstad.

Snabb och smidig affär.

Nöjd Kund.
    2021-10-19 Spontant omdöme
    Köpte en bil med hemkörning,när jag provkörde bilen så var det skrap ljud från bromsarna där bak som jag påpekade direkt till chaffören.fick lämna i bilen direkt på service föra att byta ut klossarna bak och 1 ok sen byttes klossarna fram och så 6575 KR kostade det,ringde i 7 dagar för kompensation säljaren skulle ringa upp men gjorde aldrig det,var bilen kontrollerad nej,var det en säker och trygg affär nej