Alla kategorier Rörmokare Västra Götaland Skövde BBR Skövde AB

Läs vad 2 kunder tycker om BBR Skövde AB

• Henrik K
    Henrik K skrev om BBR Skövde AB
    -AVRÅDER STARKT FRÅN ATT ANVÄNDA DETTA FÖRETAG-

Jag anlitade BBR Skövde för enkelt uppdrag att byta en ventil till varmvattenberedaren samt flytta en T-koppling till ett kylskåp.
    När räkningen kom på över 5000 kr blev jag rejält fundersam.
    BBR Skövde hade tagit över 1900 kr EX moms för ventilen som en enkel onlinesökning visar sig kosta under tusenlappen INK moms på andra ställen.
    Skickar då ett mail till BBR Skövde där jag undrar om det blivit något fel på fakturan och visar priset jag hittat för samma produkt.
    BBR Skövde svarar via mail att de inte har tid att kolla efter priser på Internet och att de köpt ventilen på Ahlsell och säger sig ha betalat : "Bruttopris exkl moms 2410" för ventilen (Vad det nu ska betyda ?)
    Företaget hänvisar till ett artikelnummer på Ahlsell där det visar sig att det riktiga priset är 550 kr exkl moms just på Ahlsell när jag kollar upp detta.

BBR SKÖVDE HAR ALLTSÅ SOM JAG SER DET TAGIT HUTLÖST BETALT OCH HAFT PÅSLAG PÅ FLERA HUNDRA PROCENT SAMT KOMMIT MED FELAKTIG INFORMATION OM PRISET NÄR JAG IFRÅGASATT DETTA.

Jag skickar ett brev till till BBR Skövde och undrar om de har något att säga om detta innan jag lägger ut omdömen om företaget som de inte svarar på alls.
    All mailkonverstaion är sparad.

-AVRÅDER STARKT FRÅN ATT ANVÄNDA DETTA FÖRETAG-
  • jonas A
    jonas A skrev om BBR Skövde AB
    BBR Skövde var här och felsökte på vår bergvärmepump lämnade snabbt två offert dels att laga, och att byta ut till en ny med 10 års garantier, vi valde en ny Nibe 1226-11 Bergvärmepump vi bestämde oss kl 1700 och dagen efter kl 0800 kom den nya, byter tog några timmar, vi kan varmt rekommendera BBR Skövde Mvh Tomas J

Ryd Smedsgården 16, 541 91 Skövde