BBR Skövde AB

2.0

4 omdömen om BBR Skövde AB

John Martin M
Skrev om BBR Skövde AB

BBR installerade hos mig en NIBE 470 utan att det fanns någon golvbrunn. Dan (ägare till BBR) sa dessutom uttryckligen att en sådan inte behövdes. Han borrade dock ett litet dolt hål bakom pumpen som under de första 4 åren svalde allt kondensvatten tills det blev igensatt och dränkte pumpen i 15 cm vatten. Jag har försökt få BBR att byta pumpen som sedan dess krånglat konstant. BBR har valt att inte gå mig till mötes. ARN avslog min begäran på ny pump då nuvarande fel inte går att knyta till översvämningen. Att den var felaktigt installerad meddelade de dock

Ulf Per-Åke L
Skrev om BBR Skövde AB

Hej, Är det någon som vet varför BBR AB Skövde har startat upp ett nytt företag (med organisations nummer) samtidigt som det gamla finns kvar?' Mvh Ulf

Henrik K
Skrev om BBR Skövde AB

-AVRÅDER STARKT FRÅN ATT ANVÄNDA DETTA FÖRETAG- Jag anlitade BBR Skövde för enkelt uppdrag att byta en ventil till varmvattenberedaren samt flytta en T-koppling till ett kylskåp. När räkningen kom på över 5000 kr blev jag rejält fundersam. BBR Skövde hade tagit över 1900 kr EX moms för ventilen som en enkel onlinesökning visar sig kosta under tusenlappen INK moms på andra ställen. Skickar då ett mail till BBR Skövde där jag undrar om det blivit något fel på fakturan och visar priset jag hittat för samma produkt. BBR...

jonas A
Skrev om BBR Skövde AB

BBR Skövde var här och felsökte på vår bergvärmepump lämnade snabbt två offert dels att laga, och att byta ut till en ny med 10 års garantier, vi valde en ny Nibe 1226-11 Bergvärmepump vi bestämde oss kl 1700 och dagen efter kl 0800 kom den nya, byter tog några timmar, vi kan varmt rekommendera BBR Skövde Mvh Tomas J