Berlins Ur

Berlins Ur

• BadgeFiveYears

Välkommen till Berlins Ur! Vi på Berlins Ur har funnits med i branschen sedan 1986 vilket borgar för bred och djup kunskap. Vi vet vad kvalitet innebär och vi har alltid dig som kund i fokus. Vi är bara nöjda när du är nöjd. Vi på Berlins Ur kan hjälpa dig att hitta din nya klocka såväl som att reparera din existerande klocka....

172 omdömen om Berlins Ur

Sedan starten hos Reco 2020

Göran L
Skrev om Berlins Ur

Överraskande bra service. När den utlovade leveranstiden blev längre pga slut hos Berlin ringde de upp och kollade om vi kunde invänta den ökade levranstiden. Dessutom trevligt bemötande..

Catarina R
Skrev om Berlins Ur

Jag har beställt en klocka till min dotters födelsedag. Det framgick inte på webbsidan att den inte fanns i lagret, eller att det var lång leveranstid (ca 7 veckor). Berlins Ur hörde dock av sig, både via mobil och epost och meddelade detta samt informerade om att jag kunde häva köpet om leveransen dröjde alltför länge. Jag är nöjd med hanteringen

Peter J
Skrev om Berlins Ur

Grym service och riktigt uppskattat med ett samtal innan leverans av klockan jag beställde på nätet!

Reinell L
Skrev om Berlins Ur

Väldigt bra service & väldigt nöjd med produkten!

Niklas G
Skrev om Berlins Ur

Bra bemötande när jag ville ha en speciell klocka ringde upp direkt och klockan kom 2 dag senare.10/10👍🏽

Lars N
Skrev om Berlins Ur

Snabb kontakt om beställningen och leveransen kom som utlovat. Mycket trevlig och bra service!

Christer L
Skrev om Berlins Ur

Köpt två utmärkta klockor och fått mycket snabb leverans båda gångerna. Enda lilla minus är att informationen om klockorna på hemsidan är lite väl kortfattad.

Nils P

Jättetrevliga, rekommenderas varmt.

Christoffer S

Exceptionellt personligt bemötande.

Svar från Berlins Ur

Vad roligt att du uppskattade bemötandet Christoffer. Önskar dig stor glädje av nya snyggklockan. Tack för omdömet.

Victor E
Skrev om Berlins Ur

Beställde en klocka, trevligt bemötande både på telefon och Mail. Klockan levererades snabbt även fast den inte fanns på lager hos dom!

Svar från Berlins Ur

Tack för omdömet och god fortsättning! Hör gärna av er om vi kan hjälpa till ytterligare framöver.

Fredrik K
Skrev om Berlins Ur

Mkt bra bemötande! Snabbt svar bästa service!

Svar från Berlins Ur

Tack för omdömet Fredrik. Gott nytt år!

Alexander B
Skrev om Berlins Ur

Trevligt bemötande och snabb leverans! Minus var att klockan hängde i en påse på brevlådan hela dagen när den levererades av Post Nord och vem som helst kunde har tagit den. Frakten bör tänkas över. Det är inte lämplig att skicka en klocka som är värd flera tusen på detta vis.

Svar från Berlins Ur

Tack för omdömet Alexander. Gällande frakten så är det Postnord som tyvärr gjort fel. Fint att du är nöjd i övrigt!

Paul Y
Skrev om Berlins Ur

God och trevlig service. Snabb leverans.

Svar från Berlins Ur

Tack för omdömet Paul. Varmt välkommen åter!

Jan Å
Skrev om Berlins Ur

Kontaktade i samband med ett eventuellt klockinköp Berlins ur för några kompletterande frågor. Blev mycket trevligt och vänligt bemöt av Richard som besvarade mina frågor. Jag fick efter lagd beställning information via mail om när klockan postades samt förväntat leveransdatum. Och när paketet med min klocka anlände så innehåll det även lite julgodis! Så här vill jag alltid bli bemött när jag handlar via nätet!

Svar från Berlins Ur

Tack för omdömet Jan och tack själv för trevlig kontakt. Ha en god jul nu!

Oscar F
Skrev om Berlins Ur

Har aldrig fått så personlig service när jag handlar online. Hade mina reservationer om att köpa en klocka från nätet men Berlins Ur gjorde det till en utmärkt upplevelse från början till slut!

Svar från Berlins Ur

Tack för det fina omdömet Oscar. Roligt att det blev uppskattat. God jul!

Almedin S
Skrev om Berlins Ur

Otroligt bra service och personlig återkoppling gällande min order.

Svar från Berlins Ur

Tack för det Almedin! Önskar dig stor glädje av nya klockan!!

Klas K
Skrev om Berlins Ur

Proffsigt bemötande. Ringde upp och fråga om dom skulle ändra storleken på länken. Sen när jag fick klockan så låg det en handskriven lapp i där dom tackade för beställningen, samt önskade god jul

Svar från Berlins Ur

Tack för det fina omdömet Klas. Välkommen åter och god jul!

Linus H
Skrev om Berlins Ur

Smidig och professionellr. Fick ett samtal från butiken där de frågade om försäkring. Fantastiskt engagemang!

Svar från Berlins Ur

Tack för omdömet Linus. Hoppas du får stor glädje av klockan!

Christoffer L
Skrev om Berlins Ur

Bra bemötelse och service! Lär vända mig till dem igen vid framtida klockköp.

Svar från Berlins Ur

Tack Christoffer. Du är välkommen åter!

Björn H
Skrev om Berlins Ur

Personligt bemötande, bra service och pris.

Svar från Berlins Ur

Tack för det fina omdömet Björn!

Hendrik S
Skrev om Berlins Ur

Köpte Tissot herrur,besvikelse att se att klockan troligtvis varit i utställningen i butiken då det saknades fabrikslevererade plastskydd på glass och boett Klockan köptes som ny, dåligt att inte informera om att det inte var en oupplockad vara,Snabb leverans och bra pris.

Svar från Berlins Ur

Tack för omdömet Hendrik. Vi plastar alltid av varorna, tråkigt att du upplevde det som negativt. Önskar dig en fin dag!

Patrik E
Skrev om Berlins Ur

Trevligt bemötande och bra priser. Ringde till och med och kollade om jag ville vänta på klockan som jag hade beställt då den va slut i lager eller om jag ville ha en likvärdig. Ringde även igen när den hade kommit hem och skulle skickas.

Svar från Berlins Ur

Tack för omdömet Patrik, önskar dig stor glädje av klockan!

Max J
Skrev om Berlins Ur

Fantastisk service och mycket kompetent och trevligt bemötande. Blev uppring en lördag för att få mått på handleden för anpassning av klockan jag köpt dagen innan. Prisvärt dessutom.

Svar från Berlins Ur

Roligt att du uppskattade servicen Max!

Jan Paul S
Skrev om Berlins Ur

Väldigt trevlig och hjälpsamt bemötande. Ringde upp efter beställning och hjälpte till med kortandet av armband på klockan jag beställt. Snabb leverans också. Känns proffsiga i alla delar.

Svar från Berlins Ur

Tack för det fina omdömet och välkommen åter!

Marina P
Skrev om Berlins Ur

Väldigt kunnig personal som kom med bra förslag utifrån mina önskemål. Supertrevligt bemötande, snabb kontakt och otroligt hjälpsamma även efter genomfört köp. Rekommenderar verkligen denna butik. Över all förväntan! Köpte en Bulova Lunar pilot. Grym service!

Svar från Berlins Ur

Tack Marina, roligt att klockan blev uppskattad!

Mikael O
Skrev om Berlins Ur

Mailade butiken om ett dam-ur. Mest för att kolla om den fanns i lager och hur lång leveranstid dom har. Blev uppringd av Richard, som upplyste om att man kan välja expressleverans. Fantastiskt serviceanda, otroligt bra hjälp ! Precis som man vill att det ska fungera.

Svar från Berlins Ur

Tack för omdömet Mikael och skoj att det blev uppskattat!

Erik I
Skrev om Berlins Ur

Väldigt bra service! Uppskattade att de ringde om när min order behandlades och att de ställde in armbandet. Snabb leverans på det också! 10/10

Svar från Berlins Ur

Tack för det fina omdömet Erik!

Marcus E
Skrev om Berlins Ur

Trotts klockor som inte fanns fick jag ett par kanon fina med bra service och behjälplighet

Svar från Berlins Ur

Tack för omdömet Marcus. Du valde ett par snygga klockor så de får du säkerligen stor glädje av.

Emma L
Skrev om Berlins Ur

Köpte en seicoklocka, fick bra information kring leverans.

Claes K
Skrev om Berlins Ur

Väldigt bra. Ringer och berättar om leveransgången. Skulle dock önskat att man kunde se lagersaldo i webbshoppen. Hade man kunnat se detta hade det blivit en 5.a alla dar i veckan.

Elise E
Skrev om Berlins Ur

Helt otrolig service från början till slut. Rekommenderar verkligen Berlins Ur! Snabb leverans dessutom. Tack!

Bengt H
Skrev om Berlins Ur

Personlig exceptionell och strålande service.

Karolina M
Skrev om Berlins Ur

Fantastiskt med ett företag som ringer och säger att" Hej! Nu har vi skickat klockan du beställt. Hoppas att det blir bra!" Det var SÅ himla mycket värt att de gjorde så. En klocka är ju liksom en investering ändå.

Simon A
Skrev om Berlins Ur

Otroligt nöjd. Utomordentlig service och snabb hantering. Kan varmt rekommendera. Bara någon timme efter min beställning blir jag kontaktad på telefon och får veta att modellen har lång leveranstid men att samma modell med annan boettfärg finns för leverans. Eftersom prisskillnaden var nästan ca 10%, var jag lite tveksam och skrev detta i ett mail. Berlins gav mig den till samma pris utan omsvep och en vecka senare, dagen innan angiven leveransdag, landar den hemma, väl inpackad med en handskriven lapp. Mina mail besvarades...

Anders I
Skrev om Berlins Ur

Ringde personligen upp och bekräftade beställningen. Klockan levererades som utlovat.

Patrik M
Skrev om Berlins Ur

Beställde på nätet men blev ändå uppringd av företaget för att säkerställa att allt kommit med - det är service det!

Dan P
Skrev om Berlins Ur

Toppenservice av Richard. Högsta möjliga poäng. Så vill man bli behandlad som kund.

Patrik L
Skrev om Berlins Ur

Kundbemötandet var över förväntan, rekommenderar starkt. Blir fler köp här i framtiden :)

Roger O
Skrev om Berlins Ur

Snabb leverans verkar vara en trevlig butik som jag kommer att besöka när jag kommer till Linköping

Inga-Lill L
Skrev om Berlins Ur

Mycket vänligt bemötande. Mycket mån om sin kund. Har inte fått varan än, så om den kan jag inget säga. Mvh Inga-Lill Larsson

Per-Olof R
Skrev om Berlins Ur

Snabb hantering av min beställning med ett personligt bemötande. Jag beställde en klocka och är jättenöjd med hanering och bemötande.

Michael L

Utmärkt personlig service och snabb leverans. Kommer att återvända. /Michael

Anders M
Skrev om Berlins Ur

Mycket snabb o bra leverans. Suveränt att de ringde upp för justering av armband innan det skickades med klockan. Trevligt brev i paketet. Mkt nöjd med klockan.

Mikael A
Skrev om Berlins Ur

Beställt två klockor från denna butik och är supernöjd med servicen!

Inga-Lill K
Skrev om Berlins Ur

Personligt bemötande redan i orderbekräftelsen, vilket jag tyckte var väldigt trevligt. Fick bra råd och förslag i samband med val av klocka. Vårt barnbarn som får klockan i 20-årspresent blir säkert glad och nöjd.

Fredrik T
Skrev om Berlins Ur

Snabb och excellent service. Återkopplar inom minuter och ger all hjälp man behöver! Helt ok priser. Jag helnöjd med min Seiko.

Martin W
Skrev om Berlins Ur

Mycket nöjd, trevlig urmakare - fint med handskriven lapp.

Joakim L
Skrev om Berlins Ur

Fruktansvärt nöjd! Trevliga. Hjälpsamma. Tack för klockan.

Eva T
Skrev om Berlins Ur

Bra bemötande av personalen och snabb leverans

Svar från Berlins Ur

Tack för omdömet Eva. Önskar dig stor glädje av den häftiga nya klockan och ett gott nytt år!

Kristina S
Skrev om Berlins Ur

Jag vill ge Berlins Ur högsta betyg!! De var så snabba i sin återkoppling och var mycket serviceinriktade!!

Svar från Berlins Ur

Tack för omdömet Kristina. Du är alltid varmt välkommen åter!