berlinsur.se

Välkommen till Berlins Ur!

Vi på Berlins Ur har funnits med i branschen sedan 1986 vilket borgar för bred och djup kunskap. Vi vet vad kvalitet innebär och vi har alltid dig som kund i fokus. Vi är bara nöjda när du är nöjd.

Vi på Berlins Ur kan hjälpa dig att hitta din nya klocka såväl som att reparera din existerande klocka. Vi reparerar de flesta typer av armbandsur. Vill du laga en klocka är du välkommen förbi vår fysiska butik i Linköping för ett kostnadsförslag.

Vi har ett stort sortiment av kvalitativa klockor med märken såsom Casio, Certina, Claude Bernard, Edox, Seiko, Tissot, Triwa med flera. Välkommen att besöka vår hemsida för att se vårt sortiment.

Läs vad 77 kunder tycker om berlinsur.se 2

2021-09-19
    Mycket snabb och bra mejlkontakt. Inhandlade en Tissot-klocka (ett herrur PR 100 i titan). Fick hjälp med att förkorta länken på klockan och den passade perfekt när jag sedan provade klockan. Klockan skickades per post och kom dagen efter den var inköpt. Mycket snabb leverans och klockan var välpaketerad.
    Tack för ditt omdöme Maria!
    Tack själv för bra kommunikation och roligt att klockan passade så bra! Välkommen åter!
    2021-09-09
    Hej på er!
    Utmärkt klocka! Jag har inte kommit på alla finesserna än men skam den som ger sig!
    Hej Peter,
    Klockan är bra och den har så pass mycket funktioner att du kommer nog ha fullt upp ett tag. Stort tack för ditt omdöme!
    2021-09-07
    Jag hade bestämt mig för denna klocka och Berlins hade den hemma. Jag fick ett utmärkt bemötande via Mail och en trevlig konversation, och affären blev väldigt enkel och smidig. Jag kommer att rekommendera denna trevliga butik för mina vänner.
    Tack för ditt omdöme Michael! Extra tack för att du rekommenderar oss, det är uppskattat. Önskar dig stor glädje av nya klockan! berlinsur.se
    2021-08-28
    Hej!
    jag vill köpa klockan
    tack
    2021-08-24
    Jag är mycket nöjd att köpte klockan på Berlinsur i Linköping.
    Proffesionellt och mycket trevligt personalen !!!
    Snabbt leverans !!!
    Jag varmt rekommenderar den här firman.
    Tack Roman för ditt fina omdöme! Vi önskar dig mycket glädje med klockorna och Önskar dig varmt Välkommen åter! berlinsur.se
    2021-08-15
    Snabb frakt, bra kommunikation, riktigt bra reapris! Handskriven lapp i kartongen, väldigt trevligt!
    Tack för ditt omdöme Robert! Varmt välkommen åter! berlinsur.se
    2021-08-14
    Mycket nöjd! Har fått mitt armbandsur, Seiko Prospex, ett både vackert och pålitligt ur. Fick dessutom ett telefonsamtal från Berlins Ur med anledning av en fråga jag ställde via mail. Själv bor jag cirka 80 mil från Linköping så jag blev både glad och överraskad över det samtalet.
    Håkan Östlund
    Tack för omdömet Håkan. Roligt att du blev så nöjd och tack själv för ett trevligt samtal! berlinsur.se
    2021-08-03
    Topp betyg till berlinsur.se!
    Beställde en riktigt fin klockan från webbsidan och allt gick smidigt och snabbt! Proffsig och vänlig bemötande!
    Blev uppringd direkt när klockan fanns i butiken där fick armbandet justerad.på plats!
    Kommer säkert att handla igen från berlinsur.se
    Starkt rekommenderat!!!
    Stort tack för det fina omdömet! Tack att du tog dig tid att lämna respons och varmt välkommen åter igen! berlinsur.se
    2021-08-03
    Var enkelt professionella service.
    Allt var snabbt och enkelt.
    Tack för omdömet Samir! Vi hoppas du får stor glädje av din rejäla klocka! berlinsur.se
    2021-07-28
    Stort sortiment och schyssta priser!
    Tack Edoardo att du lämnade ett omdöme, det är till stor nytta för oss. Återkom gärna om du skulle få behov av någon mer klocka framöver! berlinsur.se
    2021-07-25
    Bra och personlig service. Snabb leverans.
    Tack för omdömet Samuel! Roligt att vi lyckades lösa leveransen i enlighet med dina önskemål. berlinsur.se
    2021-07-24
    Bra o personligt bemötande, snabb leverans och fin feedback
    Tack Ragnar för att du lämnat ett omdöme. Bra att vi tillsammans hittade en lämplig klocka åt dig. Önskar dig stor glädje av den! berlinsur.se
    2021-07-06
    Riktigt bra service och trevliga gubbar!
    Beställde en klocka som var lite svår att få tag i på nätet.
    Skulle köra förbi Linköping dagen efter, så det var inga problem att hämta upp och samtidigt justera armbandet utan kostnad!

Bra service och en trevlig pratstund!
    Tack för de positiva orden Gunnar
    vi är glada att haft förmånen att få leverera en fin klocka till dig!!
    Vi önskar dig god tid med klockan och hjärtligt Välkommen tillbaka!
  • 2021-07-02
    Jättebra service! Beställde en klocka online, men skulle köra förbi någon dag efter. Inga problem att hämta upp klockan och få armbandet justerat på plats.
    Trevliga killar i butik.
    2021-06-30
    Snabb leverans, bra service, svarar snabbt på frågor.
    Stort tack för ditt omdöme Erik! berlinsur.se
    2021-06-21
    Mycket snabb leverans, och bra pris !
    Tack för omdömet Anders! Önskar dig en fin sommar! berlinsur.se
    2021-06-19
    Jättetrevligt bemötande och väldigt bra service.
    Tack för omdömet Sebastian! Vi hoppas du kommer åter snart! berlinsur.se
    2021-06-17
    Snabba svar och ett mycket bra bemötande
    Tack för omdömet Peter. Du är välkommen åter! berlinsur.se
    2021-06-13
    Mycket bra service. Blev kontaktad omgående angående min beställning och fick en lösning som jag var nöjd med.
    Berlins ur höll vad dom sa att dom skulle göra så jag var nöjd med hela processen.
    Köpte en present så det var viktigt att allt klaffade.
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme Marcelo!
    Vad fint att allt blev till belåtenhet. Välkommen åter!
    2021-06-02
    Trevligt bemötande och väldigt snab leverans!
    Stort tack för det fina omdömet Anna! berlinsur.se
    2021-04-11
    Mitt första köp från Berlins Ur och vart glatt överraskad trevlig personal som hörde av sig både per mail samt telefon om min beställning och frågade om jag ville ha klockarmbandet kortat till min handled innan dem skickade den vilket var mycket fördelaktigt

Rekommenderas Starkt!
    2021-03-22
    Jag blev tvungen att avboka mitt köp, då jag måste köpa en klocka akut.
    MEN inga problem trots att det inte blev någon affär denna gång. Supertrevliga och proffsiga killar!
    Stort tack för att du lämnade ett omdöme trots att du fick avboka klockan. Du är varmt välkommen åter en annan gång! berlinsur.se
    2021-03-17
    Köpte en Seikoklocka. Bra hemsida bra service, lätt att kontakta via telefon. Snabb leverans. Är nöjd med min körupplevelse.
    Tack för det Mattias och välkommen åter. Tror att du kommer bli nöjd med din lite ovanliga klocka. berlinsur.se
    2021-03-07
    Grymt bra service. Trevliga och kunniga!
    Supersnabba med att både svara på och hantera min order.

Kommer definitivt handla hos dom igen!
    Tack för det fina omdömet Oskar. Trevligt att du uppskattade servicen. Återkom gärna! berlinsur.se
    2021-02-25
    Toppenbetyg hela vägen, kontakt, info och leverans!
    2021-02-19
    Jag vände mig till Berlins ut för att beställa en jubileumsklocka. Klockan har inte kommit ännu men min erfarenhet av Berlins Ur hittills har varit positiv med trevligt bemötande och personlig service. Jag ser fram emot att få hämta klockan på plats i Linköping.
    Tack för omdömet! Trevligt att du väljer att hämta klockan på plats trots att det är en bit att åka! berlinsur.se
    2021-02-18
    Beställde klocka från berlinsur. Och fick den riktigt snabbt.
    Dom ringde upp mig när dom hade skickat klockan. Mycket trevlig personal, kommer verkligen köpa fler klockor hos dom i framtiden.
    Tack för omdömet Agron! Varmt välkommen åter! berlinsur.se
    2021-02-15
    bra och enkel hemsida, trevlig personal och man få snabbt svar på sina frågor vi email.
    Varmt välkommen åter, lycka till med nya klockan! berlinsur.se
    2021-02-13
    Köpte en seiko spb185 för ett bra pris jämfört med konkurenterna.
    I samtal med dem gav de ett proffsigt bemötande. De skulle titta upp en fråga och återkomma vilket de gjorde någon timme.
    Tack för responsen och fint att du blev så nöjd! Välkommen åter! berlinsur.se
    2021-02-12
    Mycket bra utbud till mycket bra priser, backat av en utomordentlig service! Beställde klocka via nätet. Fick omedelbar återkoppling samt snabb leverans, trots att de själva ej hade just min produkt hemma vid beställningstillfälle. Uret kom extremt väl paketerat tillsammans med en liten kompensationsgåva för den extra väntetiden, på blott ett par dagar. Jag kan ej vara mer nöjd med affären och rekommenderar Berlins Ur varmt som helhjärtat!
    Tack Michael för dina uppmuntrande ord, vi tackar och bockar. Varmt välkommen åter! berlinsur.se
    2021-02-12
    Jag köpte en Casio G-Shock till min fästmö och kommunikationen från kundtjänst på Berlins Ur var exemplarisk. Klockan kom vackert inslagen och det blev succé.
    Toppen att klockan blev uppskattad. Tack för det fina omdömet! berlinsur.se
    2021-02-02
    Jag köpte en Seiko presage cocktail och är jättenöjd med klockan och köpet. Fick persomligt svar från Berlins ur så det blev en trevlig on line-upplevelse och inte så anonym som det brukar vara.
    Roligt att du blev nöjd med köpet, varmt välkommen åter! berlinsur.se
    2021-02-01
    Köpte en klocka. Så hjälpsamma, prisvärt och personlig kontakt. Det uppskattas vid ett dyrt köp.
    Tack för det fina omdömet och välkommen åter! berlinsur.se
  • Pierre I
    skrev om berlinsur.se
    2021-01-26
    Hur bra som helst, bättre pris än någon annan i Sverige på den klockan, personlig orderbekräftelse, personligt mail när jag fick trackingnummer, klockan kom hem dagen efter, helt utmärkt service, ovanligt här hemma.
    Jag är absolut en återkommande kund.

www.sirpierre.se
    Tack för det fina omdömet och roligt att se dina unboxing/reviewsfilmer om klockan! berlinsur.se
    2021-01-11
    Bra kundkontakt genom att de uppdatera via mail om hur det gick med ordern och när klockan skickades
    Roligt att du uppskattade affären. Önskar dig stor glädje av klockan! berlinsur.se
    2021-01-08
    Köpte mig en Certina DS action. Klockan fanns i lager och skickades därför snabbt. Trevlig personal som bryr sig om kunden.
    De hade dessutom rea 20% när jag köpte klockan.
    2021-01-08
    Köpte två fina certina, ett dykarur till min make och ett damur till mig. Vi fick ett fantastiskt bemötande, personligt och proffsigt. Dessutom snabb och trygg service. Supernöjda. Rekommenderas!
    Tack för omdömet! Roligt att ni båda blev så nöjda. Återkom gärna om ni behöver lite teknisk hjälp med de nyinköpta klockorna framöver. berlinsur.se
    2021-01-05
    Köpte en g-shock
    Bra pris
    Snabb leverans
    Personligt bemötande
    2021-01-02
    En trevlig och mysig butik med mycket bra och kompetent personal ,vi har alltid handlat våra klockor i denna butik
    Tack för det fina omdömet! Roligt att ni varit kunder så länge hos oss på Berlins Ur. Önskar stor glädje av klockan! berlinsur.se
    2020-12-17
    Billigt, bra och bra bemötande.
    2020-12-17
    Bra pris
    100% nöjd kund!
    Nada
    2020-12-15
    Klockan jag beatällde var över mina förväntningar! Noga packat och snabba leveranser. Kundservice i en helt annan nivå än vad jag är van vid på nätet. Jätte trevlig kundservice och snabba leveranser! Rekommenderas+++
    2020-12-14
    Köpte klocka Seiko. Mkt bra info från butiken. Snabb leverans där allt stämde när varan packades upp
    2020-12-13
    Jag köpte en klocka och fick personlig service samt information om klockan.

Riktigt bra bemötande hos Berlins 👍
    2020-12-13
    Varmt, snabbt och uppskattat bemötande och en fantastiskt fin klocka dessutom!
    2020-12-08
    Bra service och snabb leverans. Smidigare affär än hos lokala urhandlaren.
    2020-12-07
    Mkt snabb och trevlig service!
    2020-12-06
    Jag har redan mejlat till affären.
    2020-12-03
    Jag är väldigt nöjd. De anpassade stållänken till mig. De svarade även väldigt snabbt på mail och gav informativa svar.