berlinsur.se

Välkommen till Berlins Ur!

Vi på Berlins Ur har funnits med i branschen sedan 1986 vilket borgar för bred och djup kunskap. Vi vet vad kvalitet innebär och vi har alltid dig som kund i fokus. Vi är bara nöjda när du är nöjd.

Vi på Berlins Ur kan hjälpa dig att hitta din nya klocka såväl som att reparera din existerande klocka. Vi reparerar de flesta typer av armbandsur. Vill du laga en klocka är du välkommen förbi vår fysiska butik i Linköping för ett kostnadsförslag.

Vi har ett stort sortiment av kvalitativa klockor med märken såsom Casio, Certina, Claude Bernard, Edox, Seiko, Tissot, Triwa med flera. Välkommen att besöka vår hemsida för att se vårt sortiment.

Läs vad 111 kunder tycker om berlinsur.se 2

2022-09-28 Verifierad kund
    Snabb leverans, bra kommunikation.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Grym service och snabb leverans!
    2022-08-04 Verifierad kund
    Utsökt bemötande, engagemang och kunskap av Richard då jag beställde min Seiko 5 Sports GMT.
    2022-08-03 Verifierad kund
    Införskaffade en Seiko av Berlins ur.
    Att beställa var inga konstigheter. Mycket bra pris i samband med sommarrea. Fantastisk respons och snabb återkoppling efter köp. Leverans gick bra. Alla stämplar fanns med.
    Klockan var även den över förväntan. Kort summerat så rekommenderas Berlins Ur å det starkaste.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och serviceinriktat bemötande! Utmärkta produkter och snabb leverans! Rekommenderas starkt! Anders
    2022-07-18 Verifierad kund
    Mycket nöjd med mitt köp. Snabb leverans och mycket bra kundservice, svarade snabbt och trevligt på alla mina frågor.
    2022-07-08 Verifierad kund
    Jättebra service!! Blev bra bemött och var väldigt hjälpsamma!! Rekommenderas!! Massa++++++++
    2022-07-06 Verifierad kund
    Mycket bra service och snabb leverans! Rekommenderas starkt!
    2022-06-30 Verifierad kund
    Hade höga förväntningar iom dom fina recensionerna. Självklart levererade dom. Proffsigt o trevligt bemötande utan att vara för på. Kommer köpa nästa klocka hos dom igen.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Väldigt trevlig personal och kunnig.
    Snabb service är 100% nöjd.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Personlig kundservice på absolut högsta nivå! Det blir utan tvekan fler köp från Berlins ur
    2022-06-19 Verifierad kund
    Snabb leverans och bra information om ordern utan att jag frågat.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Service utöver det vanliga. Snabb frakt.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Excelent store and great communication - both via email and phone. My order was shipped much faster than I expected, and I must admit that the packaging was safe and well prepared. Thank you!
    Thanks Agnieszka for the positive words. Glad to hear that everything went according to your expectations. Thanks for shopping with us! berlinsur.se
    2022-06-02 Verifierad kund
    Mycket bra kundbemötande! Rekommenderar starkt!!
    Tack för omdömet Jesper. Värdefullt att du tog dig tid att lämna det! Önskar dig stor glädje av nya klockan! berlinsur.se
    2022-05-29 Verifierad kund
    Sjukt trevlig och personlig kundservice. De tog kontakt med mig direkt efter order och meddelade ett par dagars längre leveranstid än uppgett, och frågade om det var ok. Bad då om en förändring i ordern vilket genomfördes smärtfritt. Kanon!
    Stort tack för ditt fina omdöme. Grattis till en fin ny klocka! berlinsur.se
    2022-05-29 Verifierad kund
    Jättefint bemötande och snabb leverans. Rekommenderas varmt.
    Tack för det Jussi, varmt välkommen åter! berlinsur.se
    2022-05-27 Verifierad kund
    Bra förpackat, Snabbleverans och jättenöjd över klockan.
    /Lisa
    Roligt att du blev nöjd med både klockan och leveransen av densamma! berlinsur.se
    2022-05-25 Verifierad kund
    Mycket proffsiga och trevliga, rekomenderas starkt.
    Tack Dennis! Hör av dig framöver om du önskar fler klockor! berlinsur.se
    2022-05-20 Verifierad kund
    Kanon - First class service!!!
    Thanks for the good verdict Noel! berlinsur.se
    2022-05-15 Verifierad kund
    Kanonbra service, rekommenderas!
    Tack för ditt omdöme och varmt välkommen åter! berlinsur.se
    2022-05-13 Verifierad kund
    Bra info på hemsidan och snabb leverans. Tack!
    Vad roligt att informationen var tillräcklig. Tack för omdömet! berlinsur.se
    2022-04-12 Verifierad kund
    Jag rekommenderar Berlin's Ur bra info innan köpet sedan hög kvalitet på klockan samt snabb leverans.
    Tack för ditt omdöme Kjell. Roligt att du fick rätt och bra information! Välkommen åter! berlinsur.se
    2022-03-14 Verifierad kund
    Bra, snabb feedback, då varan inte längre var tillgänglig.
    Tack för ditt värdefulla omdöme och välkommen åter! berlinsur.se
    2022-02-24 Verifierad kund
    Snabb leverans, god kommunikation & ett riktigt bra pris.
    Rekommenderas starkt!
    Tack för ditt omdöme Andréas! Varmt välkommen åter framöver! berlinsur.se
    2022-02-23 Verifierad kund
    Helnöjd!
    Blev kontaktad efter köp och fick länken kortad, snabb leverans och dessutom bästa pris jag kunde hitta på nätet.
    Tack för ditt omdöme Johan. Önskar dig stor glädje av klockan! berlinsur.se
    2022-01-29 Verifierad kund
    Snabbt svar och väldigt bra service. Rekommenderas varmt!
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme Sara! berlinsur.se
    2022-01-25 Verifierad kund
    Riktig genuin, proffsig service, som det var i överallt i Sverige förr i tiden.
    Bemöter kundens önskemål på ett mycket positivt sätt och ger goda proffsiga råd. Riktigt nöjd att jag hittade Berlins Urmakeri.
    Kul att du blev nöjd med köpet. Hör av dig framöver om vi kan erbjuda något mer som du vill ha! berlinsur.se
    2021-12-09 Verifierad kund
    Snabba svar, snabb leverans och jättebra service!
    Tack att du tog dig tiden att lämna ett omdöme Fanny. God jul! berlinsur.se
    2021-12-07 Verifierad kund
    Hade några frågor innan köp som besvarades snabbt per mail. Blixtsnabb leverans samt information om sändningsnummer, välpackat, samt fann en handskriven lapp om lyckönskningar till mitt köp av min nya klocka Seiko Astron, Trevligt!
    Tack för ditt fina omdöme Ulf. Nu har du en mycket exakt klocka - kom ihåg att synka den ibland mot satelliterna. berlinsur.se
    2021-12-04 Verifierad kund
    Snabb respons i dialog och informativ hemsida
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme Hans! berlinsur.se
    2021-12-04 Verifierad kund
    Blev tårögd av så personlig service, trots att jag bara beställde en enkel och relativt billig klocka. Den var framme på nolltid, välförpackad och med handskrivet meddelande. Underbart!
    Superkul att du uppskattade servicen - välkommen åter! berlinsur.se
    2021-10-28 Verifierad kund
    Mycket bra på alla sätt! +++++
    Stort tack för ditt omdöme Richard! berlinsur.se
    2021-10-20 Verifierad kund
    Otroligt bra service!
    Riktigt bra företag med bra priser!
    Stort ödmjukt tack från oss Jonas. Önskar dig stor glädje av klockan och välkommen åter! berlinsur.se
    2021-09-19 Verifierad kund
    Mycket snabb och bra mejlkontakt. Inhandlade en Tissot-klocka (ett herrur PR 100 i titan). Fick hjälp med att förkorta länken på klockan och den passade perfekt när jag sedan provade klockan. Klockan skickades per post och kom dagen efter den var inköpt. Mycket snabb leverans och klockan var välpaketerad.
    Tack för ditt omdöme Maria!
    Tack själv för bra kommunikation och roligt att klockan passade så bra! Välkommen åter!
    2021-09-09 Verifierad kund
    Hej på er!
    Utmärkt klocka! Jag har inte kommit på alla finesserna än men skam den som ger sig!
    Hej Peter,
    Klockan är bra och den har så pass mycket funktioner att du kommer nog ha fullt upp ett tag. Stort tack för ditt omdöme!
    2021-09-07 Verifierad kund
    Jag hade bestämt mig för denna klocka och Berlins hade den hemma. Jag fick ett utmärkt bemötande via Mail och en trevlig konversation, och affären blev väldigt enkel och smidig. Jag kommer att rekommendera denna trevliga butik för mina vänner.
    Tack för ditt omdöme Michael! Extra tack för att du rekommenderar oss, det är uppskattat. Önskar dig stor glädje av nya klockan! berlinsur.se
    2021-08-28 Verifierad kund
    Hej!
    jag vill köpa klockan
    tack
    2021-08-24 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd att köpte klockan på Berlinsur i Linköping.
    Proffesionellt och mycket trevligt personalen !!!
    Snabbt leverans !!!
    Jag varmt rekommenderar den här firman.
    Tack Roman för ditt fina omdöme! Vi önskar dig mycket glädje med klockorna och Önskar dig varmt Välkommen åter! berlinsur.se
    2021-08-15 Verifierad kund
    Snabb frakt, bra kommunikation, riktigt bra reapris! Handskriven lapp i kartongen, väldigt trevligt!
    Tack för ditt omdöme Robert! Varmt välkommen åter! berlinsur.se
    2021-08-14 Verifierad kund
    Mycket nöjd! Har fått mitt armbandsur, Seiko Prospex, ett både vackert och pålitligt ur. Fick dessutom ett telefonsamtal från Berlins Ur med anledning av en fråga jag ställde via mail. Själv bor jag cirka 80 mil från Linköping så jag blev både glad och överraskad över det samtalet.
    Håkan Östlund
    Tack för omdömet Håkan. Roligt att du blev så nöjd och tack själv för ett trevligt samtal! berlinsur.se
    2021-08-03 Verifierad kund
    Topp betyg till berlinsur.se!
    Beställde en riktigt fin klockan från webbsidan och allt gick smidigt och snabbt! Proffsig och vänlig bemötande!
    Blev uppringd direkt när klockan fanns i butiken där fick armbandet justerad.på plats!
    Kommer säkert att handla igen från berlinsur.se
    Starkt rekommenderat!!!
    Stort tack för det fina omdömet! Tack att du tog dig tid att lämna respons och varmt välkommen åter igen! berlinsur.se
    2021-08-03 Verifierad kund
    Var enkelt professionella service.
    Allt var snabbt och enkelt.
    Tack för omdömet Samir! Vi hoppas du får stor glädje av din rejäla klocka! berlinsur.se
    2021-07-28 Verifierad kund
    Stort sortiment och schyssta priser!
    Tack Edoardo att du lämnade ett omdöme, det är till stor nytta för oss. Återkom gärna om du skulle få behov av någon mer klocka framöver! berlinsur.se
    2021-07-25 Verifierad kund
    Bra och personlig service. Snabb leverans.
    Tack för omdömet Samuel! Roligt att vi lyckades lösa leveransen i enlighet med dina önskemål. berlinsur.se
    2021-07-24 Verifierad kund
    Bra o personligt bemötande, snabb leverans och fin feedback
    Tack Ragnar för att du lämnat ett omdöme. Bra att vi tillsammans hittade en lämplig klocka åt dig. Önskar dig stor glädje av den! berlinsur.se
    2021-07-06 Verifierad kund
    Riktigt bra service och trevliga gubbar!
    Beställde en klocka som var lite svår att få tag i på nätet.
    Skulle köra förbi Linköping dagen efter, så det var inga problem att hämta upp och samtidigt justera armbandet utan kostnad!

Bra service och en trevlig pratstund!
    Tack för de positiva orden Gunnar
    vi är glada att haft förmånen att få leverera en fin klocka till dig!!
    Vi önskar dig god tid med klockan och hjärtligt Välkommen tillbaka!
  • 2021-07-02 Spontant omdöme
    Jättebra service! Beställde en klocka online, men skulle köra förbi någon dag efter. Inga problem att hämta upp klockan och få armbandet justerat på plats.
    Trevliga killar i butik.
    2021-06-30 Verifierad kund
    Snabb leverans, bra service, svarar snabbt på frågor.
    Stort tack för ditt omdöme Erik! berlinsur.se
    2021-06-21 Verifierad kund
    Mycket snabb leverans, och bra pris !
    Tack för omdömet Anders! Önskar dig en fin sommar! berlinsur.se