Alla kategorier Bokförlag Skåne Malmö Bertmarks Förlag AB

Nojan H skrev om Bertmarks Förlag AB
    Bryter sina egna villkor. Otrevlig kundtjänst, undvik! Läs mer
  • Tove O
    Tove O skrev om Bertmarks Förlag AB
    Haft dessa böcker i 5 år, går fan inte att bli av med. Kundtjänsten var sjukt jävla dryga och oförstående och kallade mig knäppa saker. Läs mer
  • Joel H
    Joel H skrev om Bertmarks Förlag AB
    Jag håller med om allt de andra skrivit tidigare. Svårt att avsluta medlemsskapet. Jag ville verkligen inte ha de där böckerna längre, jag till och med erbjöd mig att betala mot att de INTE skickar boken, men det gick de inte med på. Summan av allt jag haft att göra med det här företag är det sämsta tänkbara betyg. Läs mer
  • Ola
    Ola skrev om Bertmarks Förlag AB
    Jag ogillar starkt att de kom och dörrknackade. Min lapp om ej reklam på dörren borde fungera som en fingervisning att jag inte önskar den typen av kontakt med företag. Att hon hävdar att det inte handlade om försäljning är helt uppåt väggarna, vad annars? Undvik detta företag om möjligt. Läs mer
  • Joakim
    Joakim skrev om Bertmarks Förlag AB
    Jag håller med Maria H och Christian N om Bertmark. Jag är mycket missnöjd med bemötandet från dem. Det går inte att avsluta prenumerationen jag påbörjade, trots att försäljaren sade att den kunde avslutas närsomhelst. Läs mer
  • Christian N
    Christian N skrev om Bertmarks Förlag AB
    Jag medtycker i det som Maria H skriver. Fick hem en försäljare som sålde Aha årsbok och tog emot en bok. nu när andra boken ligger på posten så har man ångrat sig efter att inte ha öppnat första boken sen försäljaren var här. Ringde till Bertmarks förlag och förklarade, fick då svaret att den boken dom skickat ut inte gick att returnera men jag kunde avbeställa dom tre sista (av 5). Va bra svarade jag, gör det då. Fick då reda på att dom ska ha 25% av vad dom kostar till ersättning för förlust för företaget, det blir då 670kr för böcker som inte finns tillverkade än. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Bertmarks Förlag AB
    Jag rekommenderar starkt att inte bli medlem på Bertmarks Förlag AB. Bertmark gav mig inte de böcker som jag skrev på för, det kostar hundratalskronor att gå ur medlemskapet. Jag känner mig helt enkelt lurad och bedragen. Läs mer
    Björn S gillar detta