Bertmarks Förlag AB

1.0

8 omdömen om Bertmarks Förlag AB

Lena Margareta M
Skrev om Bertmarks Förlag AB

Bertmarks påstår att min gamla sjuka mamma har köpt en samlarbok, som ingen av oss har hört talas om. Hur den blivit beställd är oklart, de skyller på att ed tagit över ett adressregister från Fyris (ännu ett okänt företag). De tog visserligen bort alla krav om betalning för denna "beställning" då vi inte hämtat ut något paket (som min mamma aldrig beställt). De hann i alla fall skicka en påminnelse för betalning för denna "icke-beställning" också, även den ska visst vara makulerad nu. Men va ..., helt seriöst ?!? Nä bluff-företag, fult att ge sig på gamla sjuka människor.

Nojan H
Skrev om Bertmarks Förlag AB

Bryter sina egna villkor. Otrevlig kundtjänst, undvik!

Tove O
Skrev om Bertmarks Förlag AB

Haft dessa böcker i 5 år, går fan inte att bli av med. Kundtjänsten var sjukt jävla dryga och oförstående och kallade mig knäppa saker.

Joel H
Skrev om Bertmarks Förlag AB

Jag håller med om allt de andra skrivit tidigare. Svårt att avsluta medlemsskapet. Jag ville verkligen inte ha de där böckerna längre, jag till och med erbjöd mig att betala mot att de INTE skickar boken, men det gick de inte med på. Summan av allt jag haft att göra med det här företag är det sämsta tänkbara betyg.

Ola
Skrev om Bertmarks Förlag AB

Jag ogillar starkt att de kom och dörrknackade. Min lapp om ej reklam på dörren borde fungera som en fingervisning att jag inte önskar den typen av kontakt med företag. Att hon hävdar att det inte handlade om försäljning är helt uppåt väggarna, vad annars? Undvik detta företag om möjligt.

Joakim
Skrev om Bertmarks Förlag AB

Jag håller med Maria H och Christian N om Bertmark. Jag är mycket missnöjd med bemötandet från dem. Det går inte att avsluta prenumerationen jag påbörjade, trots att försäljaren sade att den kunde avslutas närsomhelst.

Christian N
Skrev om Bertmarks Förlag AB

Jag medtycker i det som Maria H skriver. Fick hem en försäljare som sålde Aha årsbok och tog emot en bok. nu när andra boken ligger på posten så har man ångrat sig efter att inte ha öppnat första boken sen försäljaren var här. Ringde till Bertmarks förlag och förklarade, fick då svaret att den boken dom skickat ut inte gick att returnera men jag kunde avbeställa dom tre sista (av 5). Va bra svarade jag, gör det då. Fick då reda på att dom ska ha 25% av vad dom kostar till ersättning för förlust för företaget, det blir då 670kr för böcker som inte finns tillverkade än.

Maria H
Skrev om Bertmarks Förlag AB

Jag rekommenderar starkt att inte bli medlem på Bertmarks Förlag AB. Bertmark gav mig inte de böcker som jag skrev på för, det kostar hundratalskronor att gå ur medlemskapet. Jag känner mig helt enkelt lurad och bedragen.

Björn S gillar detta