Alla kategorier Övrigt Stockholms län Österåker Besiktningscentralen Roslagen

Lillbrostigen 5, 184 41 Åkersberga — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Besiktningscentralen Roslagen

• D H
    D H skrev om Besiktningscentralen Roslagen
    För en tid sedan handlade Uppdrag granskning om samarbetet mellan mäklare och besiktningsmän. De tog bland annat upp en mäklare på Mäklarringen i Sälen. Denna mäklare har tidigare också verkat i Åkersberga/Stockholm. I Sälen har denna mäklare som heter Mikael Ågren ett samarbete med besiktningsfirman OCAB. Ingen av dessa ville ställa upp i TV och berätta om en MYCKET suspekt husförsäljning med ett MYCKET inkompetent och suspekt besiktningsprotokoll. När vi köpte vårt hus i Åkersberga hade vi Mikael Ågren som mäklare. Vi gjorde som familjen i TV gjort och använde den besiktningsman Mikael Ågren rekommenderade. Besiktningsmannen heter Robert Persson och är grundare och verksam i Besiktningscentralen AB. För att sammanfatta vårt husköp. Det blev omgående en mardröm. I efterhand har flertalet olika besikningsmän tittat på protokollet och samtliga säger att protokollet är undermåligt. Kan inte säga om de samarbetar men valet är ert! Läs mer

Lillbrostigen 5, 184 41 Åkersberga