Bevakia AB

Bevakia AB

Välkommen till Bevakia AB!

Upplev en tryggare vardag med oss på Bevakia AB.
Med ny teknik öppnas nya vägar för bedragare att tillskansa sig dina personuppgifter. Detta kan skada din ekonomi med påföljder som hänger i år efteråt. Vårt mål är att upptäcka när någon försöker stjäla dina uppgifter i realtid för att sedan snabbt stoppa detta så att skadan aldrig hinner ske.

237.000 bedrägeriförsök. Det är så många som rapporterats år 2018 och allt tyder på att det fortsatt ökar. Med oss på Bevakia AB får du ta del av vår tjänst ID-skydd komplett vilket ger dig möjlighet att trygga upp din säkerhet genom live-bevakning av ditt personnummer. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 262 kunder tycker om Bevakia AB 2

• 2021-06-24
    VARNINGSKLOCKOR RINGER HÖGT EFTER SAMTAL MED BEVAKIA AB.

Det var andra gången de ringde igår på en vecka trots ett tydligt nej första gången. Igår var det en hyffsat vältalig ung man som presenterade Bevakia över 30 minuter, jag gav honom en ordentlig chans att försöka övertala mig. När han var klar ville han direkt att vi skulle göra ett avtal men ville inte gå in på hur länge man är bunden vilket enligt andra kommentarer här verkar vara 3 år (!) ... sammanfattningsvis läste han en stor del ur samma manus som tjejen från förra veckan läste. Han var tydlig fokuserad på sälj och tydligt tränad i att inte ta ett nej. Han kunde med enkelhet förklara hus en kapning skulle gå till via ip-adress sniffning och macadress kopiering, men sen slängde han in andra orelevanta attacker som ddos, min uppfattning blev därför att även detta var läst ur ett manus och att han egentligen inte alls hade någon koll utan mest körde en välplanerad skrämseltaktik.

Jag tackade bestämt men vänligt nej och förklarade att jag aldrig, under några som helst omständigheter köper något över telefon utan att först ha granskat det ordentligt. Jag bad honom därför skicka mer info till min företagsmail, men idag (dagen efter) har fortfarande inget dykt upp.

En snabb googling visar att de inte täcker alla kreditupplysningsföretag och att svensk handel inte rekommenderar dessa tjänster. Jag kör personligen både Kivra och Bolagsverkets gratis app, detta i samband med det grundskydd man trots allt har samt kravet på digital signering gör att i alla fall jag känner mig säker.

Svensk handel:

Bolagsverket:
  • 2021-06-23
    Mycket bra service och trevliga.
    Hej Johan, Tack för ditt fina omdöme! Kul att höra att du är nöjd med bemötandet du fick! Du är varmt välkommen att höra av dig vid minsta lilla fråga eller fundering i framtiden! Önskar dig en fin midsommar! Vänligen, Tilda Kundservice Bevakia AB
  • 2021-06-23
    Väl bemött men tog långt tid och fick lida länge för att få *nästan* rätt.

De tycks värdesätta ett gott rykte, men företagets genomförande av affärsidén går att göra kundvänligare.
  • 2021-06-23
    Bra bemötande med bra förklaring på mitt meddelande på telefonen .Nu känns allt lugnt .
    Hej Siv, Tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att du är nöjd och fick den hjälp du behövde. Tveka inte att höra av dig om du har frågor eller funderingar i framtiden! Vänligen, Tilda. Kundservice Bevakia AB
  • 2021-06-22
    Ni känns ärliga och raka! Inga krångligheter
    Hej Mats, Tack för ditt fina omdöme! Härligt att du är nöjd, tveka inte att höra av dig om du har ytligare frågor eller funderingar! Vänligen, Tilda Kundservice Bevakia AB
  • 2021-06-17
    Helt Okey bemötande och mitt ärende blev fixat.
    Hej Diana, Tack för ditt omdöme! Härligt att du fick den hjälp som du behövde. Du är välkommen att höra av dig vid minsta lilla fundering eller fråga i framtiden! Önskar dig en fin tisdag! Vänligen, Tilda Kundservice Bevakia AB
  • 2021-06-16
    Bra bemötande
    Allting bra 👍
    Hej Bo, Tack för ditt fina omdöme! Roligt att höra att du är nöjd! Tveka inte att höra av dig vid minsta lilla fråga i framtiden. Önskar dig en fin sommar! Vänligen, Tilda Kundservice Bevakia AB
  • 2021-06-13
    Tydlig förklaring av vad tjänsten innebär.
    Hej Eva, Tack så mycket för ditt omdöme! Härligt att höra att du har fått bra information av vår handläggare. Du är välkommen att återkomma vid minsta lilla fundering eller fråga! Önskar dig en fortsatt fin måndag! Vänligen, Tilda Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-06-11
    Riktigt otrevlig person som ringde upp. Hånskrattade, förlöjligade och var allmänt trött på sitt jobb som försäljare. Som eventuell kund ställer man såklart frågor, men ingenting var godkänt för denna unga påstridiga pojken som dumförklarade allt. Oprofessionellt, men vad ska man förvänta sig av folk som knappast har en utbildning.
  • 2021-05-27
    Tyvärr samma visa som vanligt, en säljare som både blåljuger och utelämnar relevant information. Väldigt mycket kvar att bevisa. Alla varningsklockor ringer nämligen när:

ID-skydd:
    1) Säljare berättar om deras fantastiska reaktionstid och överlägsna tjänst och försöker forcera användare att säga upp existerande tjänster hos konkurrenter, t.ex. minUC.
    2) I verkligheten täcker ni inte ens hela marknaden. Rutin-kreditupplysning av Collector Bank AB genomförd imorse, minUC rapporterar inom kort, Bevakia har inte ens en aning om att kreditupplysning gjorts, förmodligen eftersom ni bara har kreditupplysningar gjorda via Creditsafe och Bisnodes företag under bevakning. Ni kanske snarare vill att man ska stänga av alla konkurrerande tjänster så att det inte avslöjas hur mycket ni kan komma att missa?

Bolagsbevakning:
    1) Säljare utelämnar lägligt all relevant information om avtalstid. Kvaliteten på tjänsten ska såklart vara fantastisk. Uppstår en bolagskapning kommer Bevakia att helt ta över ärendet och ta det till domstol om så krävs enligt säljaren.
    2) Avtalsvillkor kommer i brevlådan med TRE ÅRS TID UTAN MÖJLIGHET TILL UPPSÄGNING för kunden. Pris kan ändras godtyckligt med 1 mån aviseringstid, kund måste då snabbt klaga, då kan dock Bevakia välja att återgå till ursprungligt pris och fortsätta avtalstiden ut. Jag antar att företaget gjort analysen att det här är intäktsmaximerande, dvs tillräckligt många kunder kommer inte att vara tillräckligt nöjda med tjänsten för att självmant vilja behålla den tre år ut? Den juridiska hjälpen vid en större bolagskapning begränsas till 25 timmar via juridiskt ombud som Bevakia väljer, dvs biträdande jurist på nån byrå kan lägga tre dagar på ärendet, sen står man på egna ben. Ytterst tveksamt att sälja in tjänsten som att man har kundens rygg genom en godtyckligt lång tvisteprocess.
    Hej Lars Henrik, Tack för ditt omdöme. Självklart är det upp till var och en att göra sin egen analys av en tjänst, ett bolag och deras allmänna villkor. Ett tips dock är att skapa en referenspunkt, prova läs villkoren hos din bank eller ditt mobilabonnemang och se om du sitter i maktposition där. Vi hittar inte dig som kund så vi förutsätter att du inte är kund och enbart vill dela din analys med allmänheten - så vi får svara lite generellt på ditt omdöme. I dagens marknad finns ingen aktör som levererar ett helt "täckande" identitetsskydd. Idag har vi på Bevakia uppkoppling mot de två mest relevanta kreditupplysningsföretagen, både enligt upplysningsbolagen och oss själva. Statistik från Bisnode visar att de flesta bedrägerier sker i detaljhandeln, där Bisnode har över 80% täckning, utöver det är CreditSafe leverantör för Klarna och Qliro, vilket gör att du får realtidsnotifiering om en bedragarna beställer på kredit via en webshop med dessa kassor. Innan året är slut hoppas vi på att bli ett av de första bolagen ut i Sverige att lansera ett tredje kreditupplysningsbolag i vår tjänst, helt utan extra kostnad. En anledning till att vi inte har total täckning är att ett visst stort upplysningsbolag inte vill outsourca sin data till ID-Skyddsbolag - även om det skulle kunna hjälpa mot problematiken och kunna minska bördan hos Polisen. Vårt mål är att hjälpa till så mycket som möjligt och hoppas att alla kreditupplysningsföretag vill vara med på den utvecklingen. Avtalstid framgår alltid både i muntliga och skriftliga avtal, oftast flera gånger. Det gäller att lyssna och/eller läsa! Sen så framgår det att avtalstiden är 36 månader "om inget annat anges i avtalet", vad du tecknar på för avtalstid och vilket paket du tecknar påverkar ditt pris då längre avtalstider underlättar för vår finansiering. Vi förstår inte det sista du anspråkar om att ändra priser, det är dock standardiserad villkorstext som du finner i de flesta tjänsteavtal i Sverige. Vi önskar dig en fantastisk sommar och kontakta oss gärna om du har några frågor eller funderingar. Vänligen, Amanda Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-05-24
    Bra bemötande trevlig och engagerad person som ringde
    Proffsigt
    Hej Anna Lena, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt och höra att du är nöjd med handläggaren som du fått hjälp av, du var säkert minst lika trevlig att tala med. Tveka inte på att kontakta oss vid minsta fråga eller fundering, så ser vi fram emot att höra från dig. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Amanda Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-05-11
    Tack, Vänligt Bemötande och proffsigt informationen... och Hjälp. Tack 🙏🏾 för Ni finns... Ha en bra dg 💯😎🌺
    Hej Gun, Stort tack för ditt underbara omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice. Skulle det dyka upp ytterligare frågor eller funderingar i framtiden är du alltid varmt välkommen att kontakta oss. Vi önskar dig en fortsatt fin dag! Hälsningar, Björn Kundrelationer. Bevakia Bevakia AB
  • 2021-05-11
    Jag lade till personnummer och telefonnummer till mitt abonnemang. Trevligt bemötande och snabbt fixat.
    Hej Rickard, Tack för ditt fina omdöme. Har du några frågor eller funderingar som dyker upp längs vägen kan du alltid höra av dig till oss på nytt. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Björn Kundrelationer. Bevakia Bevakia AB
  • 2021-05-10
    Kom fram snabbt, trevlig personal
    Hej Jan, Tack för ditt omdöme. Vad roligt att höra att du är nöjd med bemötandet. Vid frågor eller funderingar om tjänsten kan du alltid nå vår kundtjänst via antingen telefon eller mail. Önskar dig en fortsatt fin dag! Hälsningar, Björn Kundrelationer. Bevakia Bevakia AB
  • 2021-05-03
    Jag behövde inte vänta så länge på samtalet. Jag blev trevligt bemöt och fick svar på mina frågor. Jag är nöjd med samtalet.
    Hej Håkan, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice, kontakta oss mer än gärna på nytt vid frågor eller funderingar. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-04-30
    Hittills ser det ut fungera som det var tänkt.
    Hej Yngve, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd, skulle det dyka upp något är du alltid varmt välkommen att kontakta vår kundservice. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-04-26
    Tveksamt om detta behövs. Har du kivra får du notifiering ändå. Aldrig bra att spela på människors rädsla som försäljningsargument.
    Svensk handel är också tveksamma:
  • 2021-04-15
    Den mest oseriösa säljaren ringde och lyssnade inte ett ord på vad jag sa eller vad jag var intresserad av. Hur kan man ens fortsätta sälja in om man uttrycker hur ens behov ser ut eller hur man vill gå vidare. Katastrof!
    Hej Markus, Tack för ditt omdöme - oj vad tråkigt och höra om din upplevelse! Vi vill gärna höra mer om vad som hänt för att se till att fler inte får samma bemötande. Kontakta gärna vår kundservice med mer information så att vi kan ta detta vidare i rätt led. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Amanda Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-04-14
    Jag tycker att jag har blivit väl bemött
    Hej Ann Margret, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet - tveka inte på att höra av dig om något annat skulle dyka upp framöver. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-04-03
    Relativ kort telefonkö. Väl framme fick jag snabb och bra hjälp.
    Hej Patrik, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med den hjälp vi kunnat erbjuda. Tveka inte på att höra av dig på nytt vid frågor eller funderingar. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-31
    Fint och bra bemötande av tjejen i kundtjänst
    Hej Ann Christine, Tusen tack för de fina orden! Vad roligt att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice, det är alltid lika roligt att höra. Kontakta oss gärna på nytt för vidare frågor eller funderingar. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-30
    Snabba att få tag på, Riktigt trevligt bemötande
    Hej Tomas, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet - kontakta oss mer än gärna igen vid frågor eller funderingar i framtiden! Önskar dig en fortsatt trevlig eftermiddag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-27
    Hej! Jag svarade i går att jag var helt nöjd med vårt samtal.Mvh Gun..
    Hej Gun, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med kontakten som varit, tveka inte på att höra av dig på nytt om något skulle dyka upp i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-24
    Jag blev uppringd av en mycket trevlig man i Varberg (jag tror att han heter Albin) och idag pratade jag med Linn Pettersson i Kista, och även hon var mycket trevlig. Båda var synnerligen personliga, en egenskap som vi sätter stort värde på. Jag har ju inte kunnat prova hur ni som firma fungerar, men det kanske visar sig. Vi har beställt personskydd för oss och vår son och dotter.
    Hej Gabriella, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet från både säljaren du haft kontakt med och vår kundservice. Du var säkert minst lika trevlig att prata med! Kontakta oss mer än gärna vid minsta lilla fråga eller fundering så ser vi fram emot att hjälpa till. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-17
    Bra Suport! Å god service. Inget att klaga på bara positivt bra bemötande och hjälpsamhet!!
    Hej Per, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med handläggarens hjälp och bemötande, du är hjärtligt välkommen att kontakta oss på nytt vid minsta lilla fråga eller fundering framöver. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-17
    Trevlig bemötande o sakkunnig person
    Hej Meri, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundtjänst - kontakta oss mer än gärna på nytt vid minsta lilla fråga eller fundering. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-16
    Justering av faktura. Snabbt OCH trevligt bemötande.
    Hej Anders, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet och att det gick snabbt och smidigt. Tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-15
    Jätte trevligt samtal med kundtjänst så fick jag hjälp med mitt ärende.
    Hej Camilla, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice. Kontakta oss mer än gärna igen vid minsta lilla fråga eller fundering. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-15
    Ville ändra till autogiro. Snabbt o enkelt
    Hej Jan Evald, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med samtalet och att det gick smidigt att ändra betalningsmetod. Skulle det dyka upp någon annan fråga eller fundering är du alltid hjärtligt välkommen att ringa åter. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-15
    Spärrlinje. Bemötandet var vänligt boch kunnigt
    Hej Klas-Göran, Tusen tack för de fina orden! Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet från vår spärrlinje - du är varmt välkommen att kontakta oss på nytt vid minsta lilla fundering framöver. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-13
    Mycket trevlig säljare som hjälpte mig med tjänsten:)
    Hej Anna, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med handläggarens bemötande - kontakta oss mer än gärna framöver vid minsta lilla fråga eller fundering. Önskar dig en fantastisk dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-10
    I just took warning after every transaction and automatically payment from my account!
    Thanks
    Hello Sara, Thank you for the kind review! We are happy to hear that you like our services, we hope to hear from you again if there is anything else we can help you with. Wish you a great day! Sincerely, Stina Customer relationship, Förebygg Bevakia AB
  • 2021-03-10
    Jag var missnöjd innan. men nu fick jag prata med en tjej som fattade vad jag menade så bättre bemötande kunde jag inte fått. så nu funkar det kanonbra
    Hej Lennart, Tack för ditt underbara omdöme! Det gläder oss enormt mycket att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundtjänstmedarbetare och att hon kund hjälpa dig vidare med ärendet. Tveka inte på att höra av dig på nytt vid minsta lilla fråga eller fundering. Önskar din en fin dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-03
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt av företaget.
    Hej Per Arne Stefan, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet - kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-03
    Fick proffsig och snabb hjälp att ordna autogiro.
    Hej Olle, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet från en av våra handläggare. Tveka inte på att kontakta oss vid minsta lilla fråga eller fundering i framtiden. Ha en underbar dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-03
    Vänligt bemötande och bra hjälp
    Hej Anita, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundtjänst. Kontakta oss mer än gärna på nytt vid minsta fråga eller fundering. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-03
    Mycket trevligt bemötande har hon vart här så skulle hon fått en kram
    Hej Per Christer, Tack för ett underbart omdöme! Vad härligt att hör att du är nöjd med bemötandet - ja det är synd att vi är i en pandemi bara. Tveka inte på att höra av dig vid minsta lilla fråga eller fundering. Önskar en fin dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
    Uc skydd
    Helt ok bemötande, dock lite för lång väntetid på att få visa saker, såsom bekräftelse Mail.
    Inga förväntningar återstå att se.
    Helt ok varken bra eller dåligt.
    Hej Scott, Tack för ditt omdöme! Skydd genom UC erbjuder vi dessvärre inte utan vi hämtar information från kreditupplysningsföretagen Bisnode och Creditsafe. Självfallet tar vi din feedback vidare och ser framemot att göra dig riktigt nöjd. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-02
    Jag var sur när jag ringde in men efter samtalet är jag glad väldigt duktig person jag pratade med tack
    Hej Jonas, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att höra att vi har kunnat hjälpa till med bekymret och att du är nöjd med bemötandet. Tveka inte på att höra av dig vid minsta lilla fråga eller fundering framöver. Önskar en fin dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-03-02
    Ordnade med autogiro över telefon med hjälp av mobilt bankid.
    Hej Kristina, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd och att vi har kunnat hjälpa dig med att spara både på miljön och ekonomin. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-02-28
    Första samtalet från dem helt ok. Då blev jag kund och skaffade id-skydd (bytte bolag).
    Den här veckan ringde på nytt en försäljare för att ”kolla läget”. Dock gav han sig inte innan samtalet avslutades utan skulle tvunget sälja på mig brandskydd. Till slut orkade jag inte argumentera mer utan blev kund ytterligare. När papperen om brandskyddet sedan kom, ringde jag direkt t kundtjänst och sa upp avtalet (utnyttjade min ångerrätt).
    Hej Monica, Tack för ditt omdöme! Det gör oss jätteglada att du verkar nöjd i överlag, men självklart ska du inte behöva tacka ja till en tjänst för att handläggaren inte ger med sig - vi kommer se över detta internt för att se vad som går att förbättra och tackar för din feedback. Tveka inte på att kontakta oss igen om du har några frågor eller funderingar. Vi tackar för ditt förtroende och önskar dig en fantastisk dag! Vänligen, Amanda Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-02-26
    Jag ville ha autogiro, det var enklare och snabbare än förväntat. Lätt o smidigt med bank id. Jag blev vänligt o snabbt bemött.
    Hej Maj-Britt, Tusen tack för ditt härliga omdöme! Vad skönt och höra att det gick både snabbt och smidigt - du är så hjärtligt välkommen att höra av dig till oss om det dyker upp några fler frågor eller funderingar. Önskar dig en fantastisk dag! Vänligen, Amanda Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-02-22
    Ärende: Har ej fått månadens faktura.
    Skickar en ny.
    Inget att klaga på.... möjligen er väntemusik i telefonkön!
    Den är under all kretik.
    Mvh.
    Hej Håkan, Tack för ditt trevliga omdöme! Om du registrerar din e-postadress så ser vi till så att fakturan alltid når dig per mail, så slipper man hålla ett extra öga på brevlådan - men skönt att vi kunde ordna så att du fick en ny kopia! Jag tar din feedback gällande musiken vidare och ser om det går att ordna något skönare. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Amanda Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-02-19
    Jag blev bra bemött av både spärr ock kundservice fick bra hjälp och förklaringar ❤
    Hej Maud, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd samt fick dina frågor besvarade. Kontakta oss mer än gärna igen vid minsta lilla fråga eller fundering. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-02-19
    Köpt id-bevakning o blev väldigt trevligt bemött
    Hej Ann Louise, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med bemötandet, du är alltid varmt välkommen att kontakta oss vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Amanda Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-02-13
    Bra bemötande och snabb åtgärd
    Hej Sven, Tack för ditt fina omdöme! Det gör oss jätteglada och höra, tveka inte på att kontakta oss om det skulle dyka upp någon annan fråga eller fundering. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Amanda Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-02-13
    Bra bemötande men omständigt att komma åt info om betalning.
    Hej Maud, Tack för ditt fina omdöme! Ja men där är jag faktiskt beredd att hålla med dig - det är inte alltid lätt med fakturorna, men vi gör vårt bästa för att vara så tydliga som möjligt. Kontakta gärna vår kundservice om du behöver assistans med detta i framtiden, så ser vi fram emot att få hjälpa till. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Amanda Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-02-12
    Så, fick ett samtal idag av Adam Acar. Har varit väldigt tveksam till Bevakia tidigare och avslutat mitt medlemskap då jag inte var säker på tjänsten. Men be om att få prata med Adam på en fredag, mycket fint bemötande 😏
    Hej Nada, Tusen tack för de fina orden! Det gör oss jätteglada och höra att Adam gjort ett så bra intryck, tveka inte på att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar så ser vi på kundservice också fram emot att få prata med dig. Önskar dig en superhärlig dag! Vänligen, Amanda Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-02-11
    Personligt, generöst och flexibelt!
    Stort TACK!
    Hej Pia, Det är du som ska ha ett STORT tack för ditt himla härliga omdöme! Du är varmt välkommen att höra av dig om det finns något mer vi kan hjälpa dig med. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Amanda Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB
  • 2021-02-11
    Jag är tveksam att bevakningen hjälper mig men ändå tester jag.
    Hej Erik, Tack för ditt fina omdöme! Vi får även passa på tacka för ditt förtroende, jag är övertygad om att du kommer trivas med tjänsten - annars är du varmt välkommen att höra av dig till vår kundservice! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Amanda Kundrelationer, Bevakia Bevakia AB