Bevakia AB

Välkommen till Bevakia AB!

Upplev en tryggare vardag med oss på Bevakia AB.
Med ny teknik öppnas nya vägar för bedragare att tillskansa sig dina personuppgifter. Detta kan skada din ekonomi med påföljder som hänger i år efteråt. Vårt mål är att upptäcka när någon försöker stjäla dina uppgifter i realtid för att sedan snabbt stoppa detta så att skadan aldrig hinner ske.

237.000 bedrägeriförsök. Det är så många som rapporterats år 2018 och allt tyder på att det fortsatt ökar. Med oss på Bevakia AB får du ta del av vår tjänst ID-skydd komplett vilket ger dig möjlighet att trygga upp din säkerhet genom live-bevakning av ditt personnummer. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 459 kunder tycker om Bevakia AB 2

• 2022-07-01 Insamlad av företaget
    Helt ok vänlig person som jag pratade med. Uppsägning av brandvarnare
    Hej Sven Ingvar Lennart,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt och höra att du känner dig nöjd med bemötandet - tråkigt däremot att du valde att säga upp tjänsten, men du är alltid varmt välkommen att höra av dig om det skulle bli mer aktuellt framöver!

Ha en fin helg!

• 2022-06-30 Insamlad av företaget
    Snabbt svar, hjälp med flera olika problem även fast jag valde faktura. Gratis batterier vid byte till brandvarnaren. Larmcentralen är också snabba och ger bra service när brandlarmet går.
    Idskyddet fungerar också bra får larm och kan gå in och kolla direkt vad det är och vidta åtgärd vid behov.
    Hej Minnea,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Vad glada vi blir av att höra att du känner dig nöjd med dina tjänster som du har hos oss idag och att de har fungerat för dig! Vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att hjälpa dig i framtiden vid funderingar.

Ha en fin sommar!

• 2022-06-23 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande. Och bra att priset är sänkt.
    Hej Camilla,

Tack för ditt härliga omdöme!

Det gläder oss att du känner dig bra bemött och känner dig nöjd med lösningen du och handläggaren kom överens om! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar.

• 2022-06-23 Insamlad av företaget
    Bästa kundservice och kunnig handläggare. Tillmötesgående och tydlig
    Hej Paula Andrea,

Tack för ditt underbara omdöme!

Vad glad man blir av att läsa dina fina ord! Vi tackar så mycket och ser verkligen fram emot att göra dig mer nöjd framöver - kontakta oss gärna vid funderingar.

Önskar dig en fin midsommar!

• 2022-06-22 Insamlad av företaget
    Varför ringer ni upp från " privat nummer". Är inte det olagligt? Man svarar för att det kan vara t.ex vårdgivare för svärmor 93 år.
    Min fru blev nyligen uppringd från "privat nummer" som uppgav sig vara från Postkodlotteriet. Bedragare.
    Så skärpning på den punkten.
    Hej Nils,

Tack för ditt omdöme!

Vi har märkt att folk hellre svarar på dolt nummer än på nummer de inte känner igen, men självklart så tar jag din feedback vidare! Kontakta oss gärna vid funderingar i framtiden.

Ha en trevlig sommar!

• 2022-06-22 Insamlad av företaget
    Bra info, vänligt bemött, fick den hjälpen jag behövde
    Hej Tulan,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad kul att du känner dig nöjd med bemötandet och hjälpen du fick! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden.

Ha en trevlig sommar!

• 2022-06-21 Insamlad av företaget
    Trevligt samtal med en trevlig medarbetare
    Hej Lena,

Tack för de fina orden!

Det gläder oss att du känner dig trevligt bemött från en av våra handläggare! Kontakta oss gärna om det skulle dyka upp funderingar.

Önskar dig en trevlig sommar!

• 2022-06-20 Insamlad av företaget
    Uppringd om att avgiften sänks!
    Positivt!
    Hej Eva Lena,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt och höra att du känner dig nöjd med lösningen - kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar i framtiden.

• 2022-06-17 Insamlad av företaget
    Vänlighet & tydlig vägledning
    Hej Milla,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Vad härligt och höra att du fått den information du behöver! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden.

Ha en härlig helg!

• 2022-06-16 Insamlad av företaget
    Bra. Trevligt. Positivt. Jag är mycket nöjd med bemötandet.
    Hej Catharina,

Tack för ditt fina omdöme!

Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet - vi ser fram emot att höra från dig framöver vid frågor eller funderingar!

• 2022-06-15 Insamlad av företaget
    Fick den hjälp jag behövde. .......................
    Hej Ann-Marie,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt och höra att du fick hjälp med ditt ärende! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver.

• 2022-06-14 Insamlad av företaget
    Hej 👋 Jag blev bemött av ett super trevligt samtal från en lugn och sansad kvinna 👩 Det ska bli en fröjd att bli kund hos er på Bevakia 👍 Det var väl olika bevakningar, får väl titta lite närmare när KÄRLEKSBREVET kommer 😊 Önskar er alla en underbar sommardag 💐Med vänlig hälsning, / Kari Öien.
    Hej Kari,

Tack för ditt underbara omdöme!

Oj så glad man blir av att läsa dina fina ord du skrivit! Det gläder oss verkligen och höra att du känner dig nöjd med bemötandet som du fick från en av våra handläggare och vi ser verkligen fram emot att göra dig nöjd med vår tjänst som du har idag! Tveka inte på att kontakta oss vid minsta fråga eller fundering.

Vi önskar dig en superfin sommar!

• 2022-06-09 Insamlad av företaget
    Jag är nöjd med Bevakia och kontaktar dom fler gånger.
    Mina grannar kommer också att kontakta Bevakia
    Hej Lars,

Tack för ditt härliga omdöme!

Vad kul att du är nöjd med bemötandet och vi tackar så mycket för ditt förtroende och ser fram emot att göra er mer nöjda i framtiden! Kontakta oss vid frågor eller funderingar framöver.

Vänligen, Olivia
  • 2022-06-01 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande av killen i kundtjänsten fick svar på mina frågor och en trevlig prat stund. Mvh Tomas
    Hej Tomas,

Tack för ditt härliga omdöme!

Vad roligt att du känner dig nöjd med mottagandet från en av våra handläggare! Kontakta oss gärna vid funderingar i framtiden.

Ha en fin helg!

• 2022-05-30 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Väldigt lätt att prata med. Omförhandla mitt avtal, nöjd
    Hej Stig Kenneth,

Tack för ditt omdöme!

Vad härligt och höra att du är nöjd med bemötandet! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar framöver.

Ha en trevlig helg!

• 2022-05-30 Insamlad av företaget
    Snabbt svar av Linn per telefon. Hon bekräftade att vi har autogiro och var så vänlig att hon reducerade vår avgift då jag funderade på att avsäga mig tjänsten.
    Hej Gabriella,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt och höra att du känner dig nöjd med bemötandet och även erbjudandet du fått! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden.

• 2022-05-26 Insamlad av företaget
    Det är jätte bra.
    Jag har inte hänt något men kostar är inte så dyrt.
    Hej Christina,

Tack för ditt omdöme!

Att bli larmad i realtid vid ett eventuellt bedrägeri kan vara avgörande, det gläder oss att höra att du är nöjd med tjänsten. Kontakta oss mer än gärna vid minsta lilla fråga eller fundering.

Önskar dig en underbar helg!

Vänligen, Linnea
  • 2022-05-24 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande trots att jag ligger efter med betalningarna ett par månader. Glad och väldigt trevlig personal.
    Hej Kent,

Tack för ditt härliga omdöme!

Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice - vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid frågor eller funderingar!

Ha en härlig dag!

• 2022-05-20 Insamlad av företaget
    Fick bra svar på frågan jag hade.
    Hej Ingvar,

Tack för ditt omdöme!

Vad härligt och höra att vi kunde hjälpa dig med dina frågor! Kontakta oss vid frågor eller funderingar i framtiden.

• 2022-05-19 Insamlad av företaget
    Bra bemött. Uppfyllde mina förväntningar.
    Hej Benny,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad härligt och höra att du känner dig nöjd med bemötandet du fick från vår kundservice! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar i framtiden.

• 2022-05-19 Insamlad av företaget
    Jag blev väldigt bra bemött av en duktig trevlig tjej
    Jag var osäker på att stanna kvar som kund pga ekonomin.

Nu fick jag bättre villkor och stannar kvar, för det känns ju väldigt aktuellt och viktigt att kunna få hjälp när och om det skulle hända.

Mvh Marie Svensson
    Hej Marie Elisabeth,

Tack för ditt trevliga omdöme!

Vad roligt att du känner att du blev bra bemött från en av våra handläggare och även att ni kunde hitta ett bättre erbjudande som passar dig bättre! Vi tackar så mycket för ditt förtroende och ser fram emot att göra dig nöjd med din tjänst - tveka inte på att höra av dig till vår kundservice vid frågor eller funderingar!

• 2022-05-16 Insamlad av företaget
    Är jätte nöjd med samtalet fick hjälp med det jag frågade om.
    Hej Monica,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt att du känner dig nöjd med bemötandet du fick från en av våra handläggare! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar.

• 2022-05-10 Insamlad av företaget
    Jag är jättenöjd med arbetet som Bevakia gör det var över min förväntan . Tack
    Mvh Gun Häggström
    Hej Gun,

Tack för ditt underbara omdöme!

Vad roligt och höra att du känner att vi överträffat dina förväntningar och vi ser fram emot att göra dig mer nöjd i framtiden - kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver!

• 2022-04-25 Insamlad av företaget
    Jag blev väldigt trevligt bemött I telefon!

Det fungerade väldigt bra - då jag fick meddelande
    Om de händelser mm som pågått och hade då
    möjlighet att avstämma! Kände mig trygg och
    Nöjd med bevakningen av min telefon och dator!
    Bevakia AB rekommenderar jag verkligen!

Nöjd kund
    Irene Stenudd
    Hej Irene,

Tack för ditt härliga omdöme!

Vad glad man blir av att läsa ditt omdöme! Det gläder oss verkligen att du känner dig bra bemött men även trygg och nöjd med vår tjänst ID- Skydd Komplett, vi ser även fram emot att göra dig mer nöjd framöver! Tveka inte på att kontakta oss vid ytterligare frågor eller funderingar.

• 2022-04-24 Insamlad av företaget
    Jag har blivit väldigt bra bemätt och mina frågor har lösts bra. Jag har ID kapning som tjänst.
    Hej Rolf Göran,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt och höra att du blivit bra bemött och att du fått svar på dina frågor! Vi ser fram emot att höra från dig framöver vid frågor eller funderingar.

• 2022-04-21 Insamlad av företaget
    Positivt bemötande. Blev en bra lösning.
    Hej Camilla,

Tack för ditt omdöme!

Det gläder oss att du känner dig nöjd med bemötandet och att ni kunde hitta en lösning som passar dig bättre! Kontakta oss gärna vid funderingar i framtiden.

• 2022-04-21 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Ändrade på faktura.
    Jag måste skriva 30 tecken så jag bluddrar på. Här i Växjö har vi ett härligt vårväder hur har ni det i eran lilla lilla kontorscell?
    Hej Torbjörn,

Tack för ditt härliga omdöme!

Vad härligt och höra att du känner dig nöjd med hjälpen du fick! Här i våran kontorscell har vi inte mycket sol och vi blir avundsjuka, du får njuta av solen åt oss alla. Vi ser fram emot att höra från dig framöver gällande funderingar.

Önskar dig en härlig dag i solen!

• 2022-04-21 Insamlad av företaget
    Mycket bra. Trevlig personal pratade lungt.
    Hade inga förväntningar var meningen jag skulle säga upp så blev inte fallet.
    Trevligt samtal. ID- SKYDD.

TACK!
    Hej Britt-Marie,

Tack för ditt omdöme!

Vad roligt att du känner dig nöjd med mottagandet från vår kundservice och vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att göra dig nöjd med tjänsten du har hos oss idag! Kontakta oss gärna vid funderingar framöver.

Ha en trevlig kväll!

• 2022-04-14 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket bra bemött. Köpte varken vara eller tjänst. Hade bara frågor.
    Hej Kerstin Viola,

Tack för ditt omdöme!

Det gläder oss att du känner dig nöjd med bemötandet och att du fick svar på dina frågor - skulle detta bli aktuellt framöver är du varmt välkommen att höra av dig till oss!

• 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Jag va jätte glad att att jätte fint services och en glad presonumer som svårt på mig
    Hej Madoni Morad,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt att du känner dig nöjd med tjänsten! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver.

• 2022-04-12 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande .
    Tjänsten är uppsagd då jag anser att jag inte behöver den
    Hej Peter,

Tack för ditt omdöme!

Vad roligt och höra att du känner dig nöjd med bemötandet - däremot tråkigt att du inte är kund hos oss längre, skulle det däremot bli aktuellt framöver är du alltid välkommen tillbaka! Kontakta oss gärna vid funderingar.

• 2022-04-08 Insamlad av företaget
    Super bra! Rekommenderas starkt!
    Hej Philip,

Tack för ditt fina omdöme!

Vi tackar för ditt förtroende och vi ser fram emot att göra dig nöjd med tjänsten du har hos oss! Kontakta oss gärna vid funderingar framöver.

• 2022-04-01 Insamlad av företaget
    Trevlig personal, både försäljare och kundtjänst.
    Uppdaterade min gamla försäkring genom att byta bolag.
    Hej Eva,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt och höra att du känner dig nöjd med mottagandet och vi tackar för att du valt att vara kund hos oss! Vi ser fram emot att höra från dig framöver vid funderingar.

• 2022-03-29 Insamlad av företaget
    Hej!

Eftersom jag har fått snabt hjälp.

Tack
    Hej Nezhat,

Tack för ditt omdöme!

Vad skönt att du fick hjälp med ditt ärende så snabbt som möjligt! Kontakta oss gärna vid funderingar framöver.

• 2022-03-27 Insamlad av företaget
    Blev bra bemött och fick hjälp fort med mitt ärende
    Hej Monicka,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad härligt att du känner dig nöjd med bemötandet och att du fick hjälp med ditt ärende så fort som möjligt! Kontakta oss gärna vid funderingar framöver.

• 2022-03-25 Insamlad av företaget
    Inga problem att svara på ens frågor eller att lösa ens problem.
    Hej Henrik Mikael,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Vad roligt att du känner dig nöjd med hur handläggaren löste ditt ärende och vi hoppas att du är nöjd med att vara kund hos oss idag! Vi ser fram emot att höra från dig framöver vid frågor eller funderingar.

Ha en fortsatt fin helg!

• 2022-03-17 Insamlad av företaget
    Som kund blev jag vänligt bemött och fick svar på min fråga. Väldigt trevlig person jag talade med. Rätt man på rätt plats.
    Hej Rosita,

Tack för ditt underbara omdöme!

Det gläder oss att du känner dig nöjd med bemötandet från en av våra handläggare och vi hoppas verkligen att du trivs med att vara kund hos oss idag! Vi ser fram emot att höra från dig igen framöver gällande frågor eller funderingar.

Önskar dig en trevlig eftermiddag!

• 2022-03-10 Insamlad av företaget
    Ni är skit bra för alla påståenden.Jätte bra bemötande.Ni är kunniga iallafall avseende.Kommer att rekommendera er till mina bekanta.Ni ska ha det gott.
    Hej Ewa,

Tack för ditt härliga omdöme!

Tusen tack för dina fina ord det gläder oss verkligen att du är nöjd med bemötandet och vi hoppas att du är nöjd med tjänsten du har hos oss idag! Vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att höra från dig framöver.

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Jag fick nyligen ett snabbt svar på en fråga jag hade om omfattningen av mitt engagemang hos Bevakia. Posotivt
    Hej Bo,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt att du fick hjälp med ditt ärende så snabbt som möjligt och vi hoppas att du trivs med tjänsten du har hos oss idag! Kontakta oss gärna vid funderingar framöver.

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Kunnig personal. Övertygande och service minded.
    Jag skulle återta mitt abonnemang på id- skydd, men gjorde inte det
    Hej Liselotte Margareta,

Tack för ditt härliga omdöme!

Vad roligt att du känner dig nöjd med bemötandet från en av våra handläggare och att ni kunde hitta en lösning som passar dig bättre! Vi ser även fram emot att göra dig nöjd med tjänsten som du har hos oss idag, tveka inte på att kontakta oss vid funderingar framöver.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

• 2022-03-07 Insamlad av företaget
    Dåliga förväntningar, som blev bra.
    Hej Ingbritt,

Tack för ditt omdöme!

Det gläder oss att vi överträffat dina förväntningar och vi hoppas att du trivs med tjänsten du har hos oss idag! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden.

• 2022-03-06 Insamlad av företaget
    Svårt att skriva något efter så kort tid.
    Ok så här långt

Hej Gun Elisabeth,

Tack för ditt omdöme!

Det gläder oss att du känner dig nöjd hittills och vi ser även fram emot att göra dig mer nöjd i framtiden! Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar i framtiden.

Ha en fortsatt trevlig dag!

• 2022-03-02 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött av en jättetrevlig tjej..
    Jag skulle säja upp och det var inga problem,
    Hon berättade om fler möjligheter på ett
    Positivt sätt.
    Jag var jätte nöjd.
    Hej Helene,

Tack för ditt härliga omdöme!

Vad roligt att du känner dig nöjd med bemötandet från en av våra handläggare! Skulle tjänsten bli aktuell i framtiden är ni jätte välkomna att återkomma till oss. Tveka inte på att kontakta oss vid frågor i framtiden.

• 2022-03-02 Insamlad av företaget
    Mycket snabb service och återkoppling
    Hej Susanne,

Tack för ditt omdöme!

Vad härligt att du fock hjälp med ditt ärende så snabbt som möjligt, vi hoppas att du trivs med tjänsten som du har hos oss idag! Kontakta oss gärna vid funderingar framöver.

• 2022-03-02 Insamlad av företaget
    Bra, jag fick den hjälp jag behövde
    Hej Monica,

Tack för ditt omdöme!

Det gläder oss att du fick hjälp med ditt ärende, vi hoppas att tjänsten lever upp till dina förväntningar! Kontakta oss gärna vid funderingar framöver.

• 2022-02-23 Insamlad av företaget
    Blev bra bemött vilket är väldigt viktigt
    Hej Katarina,

Tack för ditt fina omdöme!

Det gläder oss och höra att du känner dig nöjd med mottagandet från vår kundservice och vi hoppas att tjänsten lever upp till dina förväntningar! Kontakta oss gärna i framtiden vid funderingar.

• 2022-02-17 Insamlad av företaget
    Kundtjänst bra. Säljare mindre bra
    Hej Barbro,

Tack för ditt omdöme!

Vad roligt att du är nöjd med bemötandet från kundservice, jag ser att handläggaren du pratat med redan lyft vidare ärendet gällande säljaren internt! Om det finns något vi kan hjälpa till med eller om det dyker upp funderingar så är du varmt välkommen att höra av dig.

• 2022-02-11 Spontant omdöme
    Bevakia har en ut av dom bästa som arbetar i kundservicen, stort tålamod och väl talig. Efter missförstånd mellan mig som kund hos bevakia så såg kundservicen till att tillfredsställa min begäran.
    Hej Richard,

Tusen tack för de fina orden!

Vad kul och höra att du känner dig nöjd med mottagandet från vår kundservice och att ni kunde hitta en lösning som passar dig mycket bättre! Vi tackar även för ditt tålamod och för de fina stjärnorna du gav oss! Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar i framtiden.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

• 2022-02-10 Insamlad av företaget
    Kort telefonkö. Mycket respektfullt bemötande. Förtroendeingivande personal. Fick omedelbart svar på min fråga och bra information.
    Känner mig nöjd med samtalet och fortsätter min tjänst hos företaget
    Hej Rita,

Tack för de tjusiga orden!

Vad roligt och höra att du är nöjd med bemötandet från en av våra handläggare och vi tackar för att du valt att stanna som kund hos oss! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid funderingar.

Önskar dig en underbar dag!

• 2022-02-09 Insamlad av företaget
    Jag fick bra hjälp med råd att ha bevakia!👍
    Hej Rizwana,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt att du känner dig nöjd med hjälpen du fått från en av våra handläggare och vi tackar att du valde att bli kund hos oss! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid frågor eller funderingar.