Bevakia AB

Bevakia AB

bevakia.se
  • BadgeSixYears
4.5

Välkommen till Bevakia AB! Upplev en tryggare vardag med oss på Bevakia AB. Med ny teknik öppnas nya vägar för bedragare att tillskansa sig dina personuppgifter. Detta kan skada din ekonomi med påföljder som hänger i år efteråt. Vårt mål är att upptäcka när någon försöker stjäla dina uppgifter i realtid för att sedan snabbt...

608 omdömen om Bevakia AB

Sedan starten hos Reco 2019

Siv B
Skrev om Bevakia AB

Bra o trevligt samtal bra information

Heidemarie Ö
Skrev om Bevakia AB

mycket trevlig och hade tålamod med mig sa upp mitt gamla avtal och fixade då gubben och jag fick nytt tack

Ferenc G
Skrev om Bevakia AB

Tydlig å lättflrstådd info Bra å trovärdig argumentering till varför man bör nyttja era tjänster. Personen var å är mycket lyhörd å ger konkreta å kreativa svar tillbaka.

Svar från Bevakia AB

Hej Ferenc, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt och se att du fått ett trevligt bemötande av handläggaren och att du fick tydlig information om vad som ingår i tjänsterna! Kontakta oss gärna vid minsta fundering framöver. Ha en underbar dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Per Erik V
Skrev om Bevakia AB

Bra bemötande från kund Servicen allt var gott.

Svar från Bevakia AB

Hej Per Erik, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att du fått ett fint bemötande när du var i kontakt med vår kundservice! Tveka inte på att kontakta oss vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Önskar dig en tjusig helg! Vänligen, Angela Kundrelationer

Jan Å
Skrev om Bevakia AB

Fick ett mkt trevligt bemötande av tjejen i kundtjänst som på ett sakligt och bra sätt redde ut lite oklarheter för mig runt mitt befintliga avtal.👍😊

Svar från Bevakia AB

Hej Jan, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och se at du fått ett fint bemötande när du var i kontakt med vår kundservice och att ni löste ärendet du hade! Hör gärna av dig till oss igen framöver vid eventuella funderingar. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Anne-Charlotte R

De var så bra som ordnade mitt problem genom att ringa upp mig igen och ordna med mer saker. Mycket trevlig personal jag är helt nöjd med den Hjälp jag fått. Tack för det. Mvh Anne-Charlotte Robinson

Svar från Bevakia AB

Hej Anne-Charlotte, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt och se att du fick hjälp med att lösa ditt ärende och att du är nöjd med bemötandet du fått! Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig eftermiddag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Anne Charlotte R

Ringde enbart för att de dragit 228kr extra utan att nämna det så nu kommer en annan räkning hos mig inte bli betalad. Jag gjorde dock en tabbe. De kunde inte återbetala dem nämen de skulle inte dra något nästa månad. Hallå, då har de ju fortfarande kvar de 228kr de drog för skyddsdekaler som jag inte vill ha. De kom i välkomstbrevet som var flera år för mig sedan. Jag vill ha tillbaka de pengarna.

Svar från Bevakia AB

Hej Ann Charlotte, Tack för ditt omdöme! Jag kan se att ditt ärende löste sig och att du även lämnade ett nytt omdöme gällande lösningen som du fick! Skulle det dyka upp minsta fråga eller fundering så är du varmt välkommen att höra av dig till vår kundservice. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Henrik M
Skrev om Bevakia AB

Bevakia är bra. Gillar dock inte påstridiga och tjatiga säljare.

Svar från Bevakia AB

Hej Henrik, Tack för ditt omdöme! Självklart ska inte säljare vara påstridiga - om du upplevt detta får du gärna kontakta vår kundservice under våra öppettider så skall vi se över det! Det gläder oss att du annars tycker att vi är bra, vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Per A
Skrev om Bevakia AB

Bra bemötande och snabb behandling av frågo

Svar från Bevakia AB

Hej Per, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad roligt och se att du fått ett bra bemötande och hjälp med dina frågor som du hade - skulle det uppstå fler funderingar i framtiden så ser vi fram emot att höra från dig! Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Per J

. Mycket bra mycket bra 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

Svar från Bevakia AB

Hej Per, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att allt har varit bra - kontakta oss gärna vid minsta fråga eller fundering framöver! Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Anders H
Skrev om Bevakia AB

Ett trevligt säljsamtal. Oväntat enkelt att förstå säljaren och jämföra alternativen. Bra jobbat!

Svar från Bevakia AB

Hej Anders, Vi tackar för ditt omdöme! Vad härligt och se att du fått ett fint bemötande av säljaren och att ni enkelt kunde förstå varandra! Hör av dig till vår kundservice vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Dan Erik Fridolf B

Mycket trevlig personal i kundtjänst fick Mycket bra information om bevaka, fick den hjälp o lite till som jag är jättenöjd med.

Svar från Bevakia AB

Hej Dan Erik Fridolf, Vi tackar för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt att du fått en bra service av handläggaren på kundservice samt att du fått ett fint bemötande! Kontakta oss mer än gärna vid minsta fundering framöver. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Jan G
Skrev om Bevakia AB

Duktig kundtjänst som kunde vända en uppsägning p g a pris till ett nytt förslag

Svar från Bevakia AB

Hej Jan, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad roligt och se att du fick ett fint bemötande och det gläder oss att du valt att stanna kvar som kund - vi ser verkligen fram emot att göra dig riktigt nöjd samt hjälpa till vid frågor eller funderingar! Ha en underbar dag nu! Vänligen, Angela Kundrelationer

Ronny J
Skrev om Bevakia AB

Ett mycket trevligt bemötande.

Svar från Bevakia AB

Hej Ronny, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att du fått ett fint bemötande! Kontakta oss gärna framöver vid frågor eller funderingar. Önskar dig en fin eftermiddag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Helen A
Skrev om Bevakia AB

Det fungerar bra, har en trygghetsförsäkring där, n är e det gäller mina personuppgifter. Det känns tryggt, eftersom problemet med kapningar ökar

Svar från Bevakia AB

Hej Helen, Tack för ditt fina omdöme! Vad skönt att allt har fungerat bra, vi ser fram emot att göra dig riktig nöjd med tjänsten! Kontakta oss gärna vid funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Anna N
Skrev om Bevakia AB

Snabbt och enkelt! Fick även hjälp med autogiro!

Svar från Bevakia AB

Hej Anna, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt och se att allt gick enkelt till samt att du fick hjälp med autogiro! Vi ser fram emot att höra från dig vid funderingar framöver. Önskar dig en fin eftermiddag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Marjaana K
Skrev om Bevakia AB

Hugo (hoppas jag kom ihåg hans namn korrekt!) var vänlig och inte det minsta påstridig: det var lätt att säga ja till erbjudandet.

Svar från Bevakia AB

Hej Marjaana, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad roligt och se att du fick ett sånt fint bemötande av Hugo, visst är han duktig! Tveka absolut inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar framöver. Ha en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Ulf S
Skrev om Bevakia AB

Trevligt och kunnigt bemötande!

Svar från Bevakia AB

Hej Ulf, Tack för ditt fina omdöme! Vad bra att du fick ett fint bemötande! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Johan E
Skrev om Bevakia AB

Bra och trevligt samtal, fick den hjälp jag behövde

Svar från Bevakia AB

Hej Johan, Tack för ditt fina omdöme! Så kul att du fick ett trevligt samtal och hjälp med ditt ärende! Hör gärna av dig vid funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Ann Marie L
Skrev om Bevakia AB

Jag har blivit väl bemött av Bevakia i mina ärenden hos Er

Svar från Bevakia AB

Hej Ann Marie, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du fått ett fint bemötande av vår kundservice - kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver! Önskar dig en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Pia W
Skrev om Bevakia AB

Blev bra bemött, ändrade då min make avlidit

Svar från Bevakia AB

Hej Pia, Vi tackar för ditt tjusiga omdöme! Vad tråkigt och se, vi beklagar verkligen! Det gläder oss att du fick hjälp med ditt ärende och ett trevligt bemötande - kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Per Erik V
Skrev om Bevakia AB

Den var riktigt bra bemötande av personalen

Svar från Bevakia AB

Hej Per Erik, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och se att du fick ett fint bemötande av handläggaren du varit i kontakt med! Tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Tomas K
Skrev om Bevakia AB

Trevligt bemötande .Intressant information.

Svar från Bevakia AB

Hej Tomas, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet och informationen du fått! Kontakta oss gärna vid funderingar framöver. Ha en härlig helg! Vänligen, Angela Kundrelationer

Filip I
Skrev om Bevakia AB

Om så företaget har världens bästa tjänster och är helt gratis hade jag ALDRIG använt de ändå. Ett säljsamtal som är forcerat, oförskämt, där konkurrenterna sågas, ett nej inte accepteras utan det rings upp dag efter dag, oavsett om det är kväll eller helg är inte acceptabelt. Detta är ett klassiskt dammsugarförsäljarföretag. De säljer en produkt man kan använda men man känner sig lurad och påtvingad produkten. Att konkurrenternas tjänster sågas som sämre där det hänvisas till att ens personnummer ligger ute på nätet...

Svar från Bevakia AB

Hej Filip, Tack för din feedback - det är jättetråkigt att höra om dina upplevelser, detta är något vi självklart tar på största allvar. Vi hade gärna velat ta ditt ärende vidare men vi får tyvärr inte fram något baserat på ditt förnamn - kontakta mer än gärna vår kundservice under våra öppettider på 0770 339 771, så vi kan höra mer om din upplevelse och utreda det. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Lauro G
Skrev om Bevakia AB

Kunnig personal! Lätt att förstå vad han pratade om.

Svar från Bevakia AB

Hej Lauro, Vi tackar för ditt fina omdöme! Vad roligt och se att du fått en bra service av handläggaren! Tveka inte på att kontakta oss vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Ha en trevlig dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Marco A
Skrev om Bevakia AB

Trevligt bemötande och kunnig personal.

Svar från Bevakia AB

Hej Marco, Tack för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss enormt att du fått ett sånt fint bemötande av handläggaren du varit i kontakt med! Skulle det dyka upp frågor framöver så ser vi fram emot att höra från dig. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Johnny L
Skrev om Bevakia AB

Bra och trevligt bemötande. Brandvarnaren fungerar och medföljande information var tydlig och enkel att följa.

Svar från Bevakia AB

Hej Johnny, Vi tackar för din fina recension! Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet och att tjänsten fungerar precis som den ska! Hör gärna av dig i framtiden vid funderingar. Ha en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Ann Linda Monica N

Jag är nöjd med att vara kund där.

Svar från Bevakia AB

Hej Ann Linda Monica, Tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för att du valt att vara kund hos oss och ser verkligen fram emot att göra dig mer nöjd framöver! Hör gärna av dig om det skulle dyka upp funderingar framöver. Ha en härlig dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Lena M
Skrev om Bevakia AB

Fick hjälp med att fixa autogiro!😊lätt som en plätt 👍🏼 Tack å bock nu slipper jag betala 45:-/avi👌🏼

Svar från Bevakia AB

Hej Lena, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt och se att du fick hjälp med att fixa autogiro så du kan spara in lite pengar! Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Susanne K
Skrev om Bevakia AB

Inte utsatt för några bedrägeriförsök, där Bevakia behövt agera. Har däremot fått infomation om annat som berört mitt konto vilket ger trygghet, även om just dessa tillfällen inte varit några försök till bedrägeri/förskingring, men Relativt lätt att nå fram på telefon, trevligt och serviceinriktad personal.

Svar från Bevakia AB

Hej Susanne, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss verkligen att allt känns tryggt och bra ifall olyckan skulle inträffa! Skulle det dyka upp minsta fråga eller fundering så ser vi fram emot att hjälpa dig. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Denise H
Skrev om Bevakia AB

Kunde få all information som hjälpte mig med problemet

Svar från Bevakia AB

Hej Denise, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad härligt att du fick ett informativt samtal med hjälp gällande tjänsten! Kontakta oss gärna vid eventuella funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig kväll! Vänligen, Angela Kundrelationer

Ingrid Christina L

Det var en bra upplevelse o bra information om vad jag skulle göra

Svar från Bevakia AB

Hej Ingrid Christina, Vi tackar för ditt tjusiga omdöme! Så roligt att du fick en bra upplevelse med handläggaren och att det var ett informativt samtal! Hör mer än gärna av dig vid frågor i framtiden. Ha en fortsatt fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Britta L
Skrev om Bevakia AB

👍Mycket bra tacksam att ni finns.

Svar från Bevakia AB

Hej Britta, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och se att du är nöjd, det är vi som ska tacka dig för ditt förtroende och att du valt att bli kund hos oss! Kontakta oss gärna vid funderingar framöver. Ha en trevlig dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Birgitta L
Skrev om Bevakia AB

Trevligt bemötande. Klara besked. Rekommenderar era tjänster till medmänniskor i min krets. Med vänlig hälsning, Birgitta Ljungholm

Svar från Bevakia AB

Hej Birgitta, Tack för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet och tjänsterna du har hos oss, vi tackar enormt för att du har rekommenderat oss till dina nära och kära! Ha en underbar dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Urban D
Skrev om Bevakia AB

Bra att prata med och tydligt förklarande

Svar från Bevakia AB

Hej Urban, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att du fick hjälp med ditt ärende på bästa sätt - kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin helg! Vänligen, Angela Kundrelationer

Christina L
Skrev om Bevakia AB

Mycket bra bemötande och snabb hjälp med min frågeställning kring faktura ! Supertrevlig personal!

Svar från Bevakia AB

Hej Christina, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad härligt och se att du fick bra hjälp med ditt ärende och även ett bra bemötande! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid eventuella frågor eller funderingar. Ha en fortsatt fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Kerstin Gunilla W

Snabbt svar, behövde inte vänta länge. Bra information om att det gick att byta och därmed sänka kostnaden varje månad då vi är två personer i hushållet. Att kostnaden sänks fom nästa månad.

Svar från Bevakia AB

Hej Kerstin Gunilla, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt och se att du fick ett mer förmånligt pris som passar er bättre! Vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att höra från er i framtiden vid eventuella funderingar. Ha en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Linda B
Skrev om Bevakia AB

Har id skydd. Hade en fråga som jag blev hjälpt med. Dom löste det rätt bra för min del

Svar från Bevakia AB

Hej Linda, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt att du är nöjd med servicen du fått av kundservice - vi hoppas att du är nöjd med ditt ID-skydd med! Kontakta oss gärna framöver om det skulle dyka upp funderingar. Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Lisbeth L
Skrev om Bevakia AB

Mycket bra, fick förklarat vad som ingår i skyddet. Tack så jättemycket.

Svar från Bevakia AB

Hej Lisbeth, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att du är nöjd med bemötandet du fått och att du fick lite mer inblick i vad som ingår i dina tjänster du har hos oss, det är vi som ska tacka dig för ditt förtroende och för att du valt att vara kund hos oss! Hör gärna av dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Eric Tommy N
Skrev om Bevakia AB

Det var ett trevligt samtal med en trevlig person.

Svar från Bevakia AB

Hej Eric Tommy, Tack för ditt trevliga omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet du fick - vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid eventuella funderingar! Önskar dig en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Erik R
Skrev om Bevakia AB

Bra upplevelse frånsett långt väntetid trots att jag var nummer ett i kön fr början

Svar från Bevakia AB

Hej Erik, Tack för din feedback - ibland kan väntetiden vara lite längre, men det gläder oss att du fick bra hjälp när du väl kom fram! Det går även superbra att maila in ditt ärende till oss om det skulle kännas enklare, kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fortsatt härlig dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Lotta Marie B
Skrev om Bevakia AB

Bytte tjänst Det gick snabbt och jag blev trevligt bemött

Svar från Bevakia AB

Hej Lotta Marie, Vi tackar för ditt fina omdöme! Det gläder oss att bytet gick snabbt och enkelt till samt att du fick ett fint bemötande! Kontakta oss gärna i framtiden vid frågor eller funderingar. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Eva Marie Louise L

Trevligt och kunnigt bemötande

Svar från Bevakia AB

Hej Eva Marie Louise, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet från handläggaren du pratade med, kontakta oss mer än gärna på nytt för vidare frågor eller funderingar. Önskar en fin dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer

Sören K
Skrev om Bevakia AB

Väl bemött och fick förslag och förlängd betänketid för att jämföra mitt befintliga ID-skydd.

Svar från Bevakia AB

Hej Sören, Tack för ditt trevliga omdöme, vad härligt att allt gick bra och att du fick möjlighet att jämföra med din nuvarande aktör! Hör gärna av dig vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Önskar dig en fin helg! Vänligen, Angela Kundrelationer

Ulf E
Skrev om Bevakia AB

Bra o tydligt bemötande. Kort väntetid på kundtjänst.

Svar från Bevakia AB

Hej Ulf, Tack för ditt trevliga omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet och att du fick hjälp så snabbt som möjligt! Kontakta oss mer än gärna vid funderingar i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Nils Tommy M
Skrev om Bevakia AB

Fick tydliga svar på mina frågor och funderingar. Trevligt bemötande.

Svar från Bevakia AB

Hej Nils Tommy, Vi tackar för ditt fina omdöme! Vad härligt att du fick svar på de frågor du hade! Vi hoppas att du är nöjd med tjänsten, kontakta oss gärna vid funderingar framöver. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Angela Kundrelationer

Joakim S
Skrev om Bevakia AB

Mottagare var påläst och kunnig. Hon var artig och tog den tid som behövdes gör att förklara åt mig.

Svar från Bevakia AB

Hej Joakim, Vi tackar för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med servicen du fått! Vi ser fram emot att göra dig nöjd med tjänsten framöver :D Ha en fin helg! Vänligen, Angela Kundrelationer

Agnes P
Skrev om Bevakia AB

Bra bemötande där jag snabbt fick svar på min fråga gällande en faktura.

Svar från Bevakia AB

Hej Agnes, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad härligt att du fick hjälp med ditt ärende så snabbt! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid frågor eller funderingar. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Kerstin A
Skrev om Bevakia AB

Snabbt svar och Trevligt bemötande. Tack!

Svar från Bevakia AB

Hej Kerstin, Tack för ditt trevliga omdöme! Så härligt och läsa att du fick snabb och bra hjälp med ditt ärende! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid eventuella frågor eller funderingar. Ha en fin dag! Vänligen, Angela Kundrelationer

Bo B
Skrev om Bevakia AB

Bra trevligt bemötande id skydd

Svar från Bevakia AB

Hej Bo, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt att du fick ett bra bemötande, vi hoppas att du är nöjd med ID-skyddet, hör gärna av dig vid frågor eller funderingar i framtiden. :D Ha en fin helg! Vänligen, Angela Kundrelationer