Bilettan AB

7 omdömen om Bilettan AB

Visar 7 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Åsa martina S
Skrev om Bilettan AB

Efter en flytt var min bil i enormt behov av rengöring, BilEttan gjorde ett KANONJOBB med både in- och utvändig tvätt, rekommenderas varmt!

viköperdinbil.se
4.3/5 i betyg av 1737 omdömen 4.3 av 1737 omdömen
BadgeTwoYears

Jag hade inga förväntning om, att vi kunde komma överens om någon affär. men jag blev förvånad över deras professionalism och tillvägagångss

Hani Sabah B

Rekomenderar, trevlig bemötande

Manuel M
Skrev om Bilettan AB

Seriösa, snabba och pålitliga. Fräscha bilar och fin lokal jämfört med andra bilskojare i Eskilstuna .Blir säkert fler affärer måste jag säga

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen
BadgeFiveYears

Väldigt proffesionellt samt kundorienterat företag/ personal! Tog hand om mig som kund från sekunden jag klev in och uppfyllde mina behov!

Elie B
Skrev om Bilettan AB

Riktigt uselt, köpte en bil via dessa lurendrejare, som visade sig vara krockad och skrotad. Drar detta vidare till ARN. Inte ett ljud om detta vid bilköpet, jag skulle ALDRIG ha köpt den då våra barn åker i bilen dagligen. Vidrigt gjort, betyget är 0 och inte ens en etta.

Elie B gillar detta
ELIA IMAD D
Skrev om Bilettan AB

Tack för senaste affären, jättenöjd med hur smidigt och enkelt det är att få en riktig bra bil samt ett riktigt bra & trevligt bemötande. Bra jobbat och fortsätt så, jag skulle även vilja rekommendera bilettan för andra kunder.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 755 omdömen 4.6 av 755 omdömen
BadgeTenYears

Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät

KATI A
Skrev om Bilettan AB

Riktigt bra kundservice och seriöst företag som levererar bilar i topp skick, trevlig personal som är pålitliga! 10/10👌🏼

Ravin J
Skrev om Bilettan AB

Billigast i sverige på priser Följer alltid garantier med bilen Ny rekondad bil vid leverans

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1352 omdömen 4.6 av 1352 omdömen
Badge2024

Mycket trevligt bemötandee. Jag fick svar på mina frågor, och tips m a a mina funderingar.

Raymond S Raymond S
Läs mer omdömen