Bilettan AB

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Manuel M
Skrev om Bilettan AB

Seriösa, snabba och pålitliga. Fräscha bilar och fin lokal jämfört med andra bilskojare i Eskilstuna .Blir säkert fler affärer måste jag säga

Elie B
Skrev om Bilettan AB

Riktigt uselt, köpte en bil via dessa lurendrejare, som visade sig vara krockad och skrotad. Drar detta vidare till ARN. Inte ett ljud om detta vid bilköpet, jag skulle ALDRIG ha köpt den då våra barn åker i bilen dagligen. Vidrigt gjort, betyget är 0 och inte ens en etta.

Elie B gillar detta
STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

ELIA IMAD D
Skrev om Bilettan AB

Tack för senaste affären, jättenöjd med hur smidigt och enkelt det är att få en riktig bra bil samt ett riktigt bra & trevligt bemötande. Bra jobbat och fortsätt så, jag skulle även vilja rekommendera bilettan för andra kunder.

KATI A
Skrev om Bilettan AB

Riktigt bra kundservice och seriöst företag som levererar bilar i topp skick, trevlig personal som är pålitliga! 10/10👌🏼

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Ravin J
Skrev om Bilettan AB

Billigast i sverige på priser Följer alltid garantier med bilen Ny rekondad bil vid leverans