Birka Bowling & Dart

Birka Bowling & Dart

Ring 08-30 50 10 www.birkabowling.se

Birka Bowling ligger centralt vid St. Eriksplan (Innerstans största hall) och kan erbjuda dig 17 perfekta bowlingbanor, café och trevlig personal. Vi har nya, moderna Brunswick bowlingbanor med helautomatiskt poängräkningssystem.

21 omdömen om Birka Bowling & Dart

Ronnie W
Skrev om Birka Bowling & Dart

Trevligt ställe med god mat! Vi testade burgarna som var lite åt "Smashed burger" hållet, rekommenderas vid ett besök på Birka Bowling.

Johanna A
Skrev om Birka Bowling & Dart

Hade en superbra kväll med bowling och käk. Trevligt bemötande från personal och halloumiburgaren var toppen. 😊

Mathilda S
Skrev om Birka Bowling & Dart

En väldigt bra kväll med kollegorna under en AW med bowling och god mat, deras service och mat var ett sort plus under hela kvällen!

Lars R
Skrev om Birka Bowling & Dart

Hade en kanonkväll med kollegorna! Körde bowling, burgare och några öl till det. Extra tack till all personal som servade oss under kvällen. Tack och på återseende!

Peder L
Skrev om Birka Bowling & Dart

Härlig stämning och trevlig personal, rekommenderas starkt! Även grymma burgare!

Hannes B
Skrev om Birka Bowling & Dart

Faaantastiska burgare! Inte många ställen som lyckas slänga ihop en veganburgare som känns värt pengarna, men det gjorde dem galant.

Björn V
Skrev om Birka Bowling & Dart

Vi körde en spontan AW på Birka Bowling, bokade VIP Loungen. Riktigt trevligt bemötande och bra service, hela anläggningen är modern och i toppskick. Käkade den klassiska Birkaburgaren och kan bara konstatera att den står sig väldigt väl mot alla andra hipsterburgare på stan:) Mycket bra AW, det blir fler gånger!

Stiven på Reco
Skrev om Birka Bowling & Dart

Kan varmt rekommendera Birka Bowling! Riktigt trevlig Personal och gott käk! Detta är perfekt för en kväll med kollegorna, vännerna, familjen eller varför inte kärleken?

Viktor S
Skrev om Birka Bowling & Dart

Vi bokade VIP-båset med jobbet och gud vilken upplevelse. Avskilt, egen musik (som vi kunde välja själva) stor TV, soffor och annan magi. Dessutom riktigt bra burgare, men ÄNNU bättre pommes!! Ska du bowla, dra till Birka!

Elina E
Skrev om Birka Bowling & Dart

Vi gick till Birka Bowling med kolelgorna för en team-aktivitet och vi var så nöjda! Birka Bowling är tydligen Europas äldsta bowlinglokal (enligt personalen) och det var väldigt härlig stämning. Den kvällen vi var där var det blandat klientel, allt från pensionärerna som ses en gågn i veckan till arbetskollegor som mitt gäng. Vi åt även en buffé innan vårat spel och det var väldigt trevligt. Att jag sen vann spelet gjorde ju bara upplevelsen hos Birka Bowling ännu bättre ;)

Jakob D
Skrev om Birka Bowling & Dart

Till min förtjusning styrde vår AW med jobbet till en bowlinghall. Bowling är något som man inte gör så ofta men varje gång man gör det, upptäcker man på nytt hur kul det är. När vi anlände till Birka Bowling gick allt väldigt smidigt. Jag hade snört på mig bowlingskorna, fått en kall öl i handen och kastat min första strike inom loppet av tio minuter. Det gillar jag. Härligt ställe som jag verkligen kan rekommendera!

Carl W
Skrev om Birka Bowling & Dart

Birka Bowling är innerstans största bowlinghall, 17 banor (om jag minns rätt), otroligt trevlig personal, bra läge i Birkastan som är ganska självklart med tanke på namnet. Det finns utrymme för att arrangera barnkalas eller liknande, givetvis finns fika till rimliga priser. Strike helt enkelt!

Patric M och Niklas D gillar detta
Myra
Skrev om Birka Bowling & Dart

Avslappnat och välkomnande ställe. Alltid trevlig personal och härlig stämning!

S

Trevlig personal. bra musik

Emil H
Skrev om Birka Bowling & Dart

Birka Bowling är en klassisk bowlinghall med mycket bra service och trevlig personal. Bästa bowlinghallen i Stockholm!

Petrus G
Skrev om Birka Bowling & Dart

Mycket trevlig och hjälpsam personal. Banorna är alltid i toppskick gällande inoljning och funktionalitet. Många klot att välja mellan och bowlingskorna håller hög kvalitet. Skön musik i bakgrunden. Jag försöker ta mig hit minst 1 gång i veckan för att spela och ha kul med poolarna. Ett toppenställe!

Fara E
Skrev om Birka Bowling & Dart

Riktigt bra bowlinghall. Trevlig och hjälpsam personal, bra priser, bra material. Kan definitivt rekomenderas.

Ebba C
Skrev om Birka Bowling & Dart

Trevlig personal å bra musik! Riktig old school bowling!

Bea
Skrev om Birka Bowling & Dart

Härlig genuin bowling med bra atmosfär och trevlig personal. Synd att det inte finns riktig öl bara...

Johanna T
Skrev om Birka Bowling & Dart

Det här är en av de bättre bowlinghallarna i stockholmsområdet. Det är trevligt och så ligger det bra till. Man kanske inte går och bowlar varje dag och då kan man lika gärna gå till en trevlig bowlinghall med lite mer personlighet som den här bowlinghallen har. Lite trist att det är ganska dyrt men bowling är väl alltid dyrt...

Malou G
Skrev om Birka Bowling & Dart

Att gå och bowla tillsammans med kompisarna en kväll omväxlings skull är jättetrevligt! Det är synd att det ska vara så pass dyrt dock så det blir inte direkt någon vardagsföreteelse... På Birka Bowlinghall tycker jag att de borde ha öppet lite senare på helgkvällar samt att det vore trevligt om de hade haft rättigheter.