Bonnier Tidskrifter AB

Bonnier Tidskrifter AB

Ring 08-21 40 84 www.bonniertidskrifter.se
1.8

Välkommen till Bonnier Tidskrifter. Bonnier Tidskrifter ingår som en del i Bonnier AB, en familjeägd mediekoncern med sin bas i Sverige.

5 omdömen om Bonnier Tidskrifter AB

JIMMY E
Skrev om Bonnier Tidskrifter AB

Bonnier har satt i system att bjuda på gratis prövo-perioder som är väldigt svåra att avbeställa. Lyckats man väl avbeställa någonting så slarvar dom helt enkelt bort ärendet och skickar vida ärendet till inkasso. Ganska uppenbart att dom satt detta i system.

Hans Eric Valdemar W
Skrev om Bonnier Tidskrifter AB

Skojare, räkna med att bli lurad!

A
Skrev om Bonnier Tidskrifter AB

Några saker som jag ogillar är de eviga säljarna som ringer, DN.På stan som är lite inkompetent och bara bryr sig om de egna annonsörerna och mainstream-kultur samt bilagor som i princip bara innehåller reklam. Blir tokig på DN.Bostad som har två uppslag artiklar, sedan en bibel med bostadsannonser. Ordna så att det blir en rimligare mängd reklam och börja uppmärksamma annat än de stora drakarna på kulturfronten så börjar jag kanske prenumerera igen.

Hans L
Skrev om Bonnier Tidskrifter AB

Uppmuntrar alla att bojkotta VA.se från Veckans Affärer då de bedriver snaskig hetsjakt mot företag genom att publicera oseriösa artiklar som denna artikel av Jill Bederoff http://www.va.se/nyheter/2011/02/28/ny-miss-fran-skandalbolaget-getupdated/ För mig är det fullständigt ofattbart hur redaktionschefen Anna Körnung på VS.se kan tillåta att kränkande och oseriösa artiklar får publiceras.

Karl H
Skrev om Bonnier Tidskrifter AB

Privata Affärer produceras här, och det tycker jag är en läsvärd tidning. Resten vet jag inte.