Bonnier Tidskrifter AB

Sveavägen 53, 113 59 Stockholm — Visa karta

1.8 i betyg av av 5 omdömen

Välkommen till Bonnier Tidskrifter. Bonnier Tidskrifter ingår som en del i Bonnier AB, en familjeägd mediekoncern med sin bas i Sverige.

Läs vad 5 kunder tycker om Bonnier Tidskrifter AB

• JIMMY E

2020-01-22

JIMMY E skrev om Bonnier Tidskrifter AB
    Bonnier har satt i system att bjuda på gratis prövo-perioder som är väldigt svåra att avbeställa. Lyckats man väl avbeställa någonting så slarvar dom helt enkelt bort ärendet och skickar vida ärendet till inkasso. Ganska uppenbart att dom satt detta i system. Läs mer
  • Hans W

2019-01-10

Hans W skrev om Bonnier Tidskrifter AB
    Skojare, räkna med att bli lurad! Läs mer
  • 2011-03-05

A skrev om Bonnier Tidskrifter AB
    Några saker som jag ogillar är de eviga säljarna som ringer, DN.På stan som är lite inkompetent och bara bryr sig om de egna annonsörerna och mainstream-kultur samt bilagor som i princip bara innehåller reklam. Blir tokig på DN.Bostad som har två uppslag artiklar, sedan en bibel med bostadsannonser.

Ordna så att det blir en rimligare mängd reklam och börja uppmärksamma annat än de stora drakarna på kulturfronten så börjar jag kanske prenumerera igen. Läs mer
  • Hans L

2011-03-03

Hans L skrev om Bonnier Tidskrifter AB
    Uppmuntrar alla att bojkotta VA.se från Veckans Affärer då de bedriver snaskig hetsjakt mot företag genom att publicera oseriösa artiklar som denna artikel av Jill Bederoff

För mig är det fullständigt ofattbart hur redaktionschefen Anna Körnung
    på VS.se kan tillåta att kränkande och oseriösa artiklar får publiceras. Läs mer
  • 2009-12-23

Karl H skrev om Bonnier Tidskrifter AB
    Privata Affärer produceras här, och det tycker jag är en läsvärd tidning. Resten vet jag inte. Läs mer