Boverk

Boverk

www.boverk.se
3.6

Boverk - Ditt Förstahandsval för Bekymmersfria Husbyggnadsprojekt! Välkommen till Boverk, din pålitliga och nationella husleverantör som gör din resa till ett eget hem enkel och ekonomiskt fördelaktig. Vi strävar efter att göra hela byggprocessen tillgänglig för alla, oavsett tidigare erfarenheter eller ekonomiska begränsningar....

5 omdömen om Boverk

Sedan starten hos Reco 2021

Roland T
Skrev om Boverk

Ritade konstiga takstolar och kunde inte ge ett pris för frakten. Synd jag hade gärna handlat där annars.

Svar från Boverk

Hej. Vi beklagar att ni känner er på detta sätt. Takstolarna är inte begränsade på något sätt, och ni har fullständig frihet att anpassa det förslag vi skapar. Om vi inte får detaljerade ritningar för hur ni önskar att takstolarna ska se ut, kommer vi att skapa den mest kostnadseffektiva takstolen. När det gäller fraktkostnaden kan vi endast ge en uppskattning för själva transporten. Eftersom ni behöver hjälp med att lyfta på plats för att montera takstolarna själva, är det svårt för oss att fastställa ett pris. Tiden det...

Ingemar E

För påstridig försäljare som ville sälja sin produkt

Svar från Boverk

Hej. Det är verkligen tråkigt att du känner så. Vår intention har aldrig varit att vara påstridig. Vi lägger alltid ner extra tid för att säkerställa att din order är korrekt och att du är nöjd. Ibland ringer vi även för att dubbelkolla att du har mottagit den offert vi skickat. Vi ber om ursäkt om du har uppfattat oss som påstridiga, det har verkligen inte varit vår avsikt. Vi strävar alltid efter att skapa en positiv och smidig upplevelse för våra kunder.

Alex S
Skrev om Boverk

Jag blev bra bemött av en som heter Stiven. En riktigt bra grabb som hjälpe mig men det sista på min ritning. Han har även fått hela processen att gå enkel och snabb. Han har även haft kontinuerlig uppföljning vilket åtminstone jag uppskattar. Ritning-konsultation-beställ-leverans. Svårare än så var de inte. Jag är jätte nöjd med Boverk och dom lyckades göra så en dröm gick i uppfyllelse. Tack

Svar från Boverk

Hej! Tack så mycket för dina vänliga ord om Stiven och den fantastiska servicen från Boverk! Det gläder oss att höra att du blev väl bemött och att hela processen var enkel och snabb. Din positiva feedback och uppskattning betyder mycket för oss. Om det är något annat vi kan hjälpa dig med i framtiden, tveka inte att höra av dig. Stort tack igen!

Stefan A
Skrev om Boverk

Ett företag som gav mig bra hjälp och snabb leverans till ett attraktivt pris.

Svar från Boverk

Hej Stefan! Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi är verkligen glada att höra att du uppskattade vår hjälp, den snabba leveransen och det attraktiva priset. Vi strävar alltid efter att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder. Om det är något mer vi kan göra för dig i framtiden, tveka inte att höra av dig. Vi uppskattar din förtroende och ser fram emot att hjälpa dig igen! Tack!

Patrik S
Skrev om Boverk

Väldigt bra och snabb kommunikation!

Svar från Boverk

Hej Patrik! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du upplevde vår kommunikation som väldigt bra och snabb. Vi värdesätter verkligen din feedback och är här för att fortsätta erbjuda en hög standard av service. Om det är något mer vi kan hjälpa dig med, tveka inte att meddela oss. Tack igen för att du valde oss och för ditt förtroende!