BP Rör i Borgholm AB

Storgatan 44, 387 34 Borgholm — Visa karta

1.0 i betyg av av 1 omdömen

Comfort är butikskedjan inom bad, värme och vatten som finns över hela landet. Comfort är den äldsta, största och ledande butikskedjan inom sitt område. Vi är unika för vi kan även installation och service. Alla Comfort-butiker har också utbild

Läs vad 1 kund tycker om BP Rör i Borgholm AB

• 2019-09-04

Erik Gustav Fredrik W skrev om BP Rör i Borgholm AB
    Bad om hjälp med planeringen av en toalett med duschutrymme i vår sommarstuga på norra öland. Blev lovad att dom skulle inom några dagar komma själva för att se hur det såg ut och göra en skiss på plats. inget hände ! ingen ringde. Efter yttrerligare ett samtal fick jag höra att dom hade mycket att göra men skulle komma inom några dagar. Inget hände. Nu har jag lämnat öland för semester är slut men ingen har hört av sig. För mig som kund har dom brutit den gyllne regeln som borde vara alla hanverkares mål ,att hålla vad man lovat till kunden. Jag har stor respekt för att man som rörmokare på öland kan ha jobb upp över öronen men man kan alltid höra av sig till kunden om man inte hinner. Jag tvivlar inte på att det finns tekniskt duktiga rörmokare m.m. på företaget men att bediva en sådan här verksamhet handlar också om kundförtroende och det har ni inte från mig i alla fall. Jag kan inte rekomendera detta företag och kommer att leta efter något annat altenativ till nästa år. Läs mer